• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.334 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.558 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.371 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je krijgt denk ik veel mensen die 5 sterren komen geven op basis van een goed eerste seizoen, en vervolgens nooit terug komen om deze later aan te passen. Dan zou iets als heroes boven in de toplijsten staan, ondanks dat alles na s1 matig of slecht was.

De individuele seizoenen van South Park kun je natuurlijk gewoon een stem geven

Animosh_mm

• 264 berichten
  • 114 stemmen

Je zou de stem van mensen die ook op alle (of meer) seizoenen gestemd hebben zwaarder kunnen laten wegen. Maar dat maakt het berekenen van gemiddeldes er natuurlijk niet makkelijker op.

Ik weet overigens niet of jouw vermoeden terecht is. Op IMDB stemmen mensen gewoon op series, en daar heeft Heroes een 7.7. Misschien te hoog (ik ken het niet), maar niet bovenin de toplijsten.

Hier heb Ik lang op gewacht! Ziet er mooi uit, Jordy. Alsnde community fijn is kan dit wel eens mijn favorite meter site gaan worden.

grovonion

• 595 berichten
  • 2203 stemmen

Mooie toevoeging aan de reeks meter-sites. En wil graag mijn steentje bijdragen.

mjk87

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Jordy, aangezien er nog geen algemene topic is voor vragen of bugs, bij dezen maar hier. In mijn tweede welkomst-pb werd ik Ansem genoemd. Ik meen daarvoor wel gewoon mjk87 te heten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja sorry, was een eenmalig probleempje.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Een eerste aanzet, nog niet af, hopelijk kunnen jullie daar door heen kijken (er hoeven nog geen bugs gemeld te worden)

http://www.tvmeter.nl/season/1

Vind het leuk dat de eerste Rick and Morty is .

Vind het absoluut niet slecht. Al ben ik bang dat het wat 'druk' wordt en moeilijk begrijpbaar voor nieuwe gebruikers als je het per episode doet.

Waarom het niet zoals IMDB? Een stem om de hele serie en dan tabbladen met seizoen en afleveringen. Of is dat hier de bedoeling en zie ik dat verkeerd?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee een stem per seizoen dus. Met daarop een opsomming van de afleveringen van dat seizoen. Is nu de opzet

Mad Man Mundt

• 300 berichten
  • 3804 stemmen

In dat geval dan wel met een 'selecteer X favoriete afleveringen' functie, net zoals met tracks op MusicMeter? That'd be cool, kijken welke eps van elk seizoen 't beste scoren!

Edit: Derp, zie het al hierboven, nog vetter met die vinkjes per ep, nice !

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ziet er al wel goed uit! Ga je terug voor 'maar' 3 namen gaan? Aangezien een serie toch altijd wel zijn regulars (de openingscredits) heeft leek het me wel interessant om die daarin te tonen. Of gaat het eerder zoiets worden als een artiestenpagina op MusicMeter?

grovonion

• 595 berichten
  • 2203 stemmen

Ik vind het een beetje stroef lijken als elk sezoen een compleet eigen pagina krijgt, als ware het een andere serie. Zou het beter vinden als er een sub-niveau bijkomt (Rick and Morty en dan Rick and Morty-sezoen 1).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Metalfist schreef:

Ziet er al wel goed uit! Ga je terug voor 'maar' 3 namen gaan? Aangezien een serie toch altijd wel zijn regulars (de openingscredits) heeft leek het me wel interessant om die daarin te tonen. Of gaat het eerder zoiets worden als een artiestenpagina op MusicMeter?

Net als op MovieMeter ben ik ook hier van plan om max 3 acteurs te tonen. Het nastreven van "compleetheid" past niet bij de Meter-sites. Moeten dan nog wel nadenken over welke externe links we kunnen tonen, waar je meer/alle informatie kunt zien.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

grovonion schreef:

Ik vind het een beetje stroef lijken als elk sezoen een compleet eigen pagina krijgt, als ware het een andere serie. Zou het beter vinden als er een sub-niveau bijkomt (Rick and Morty en dan Rick and Morty-sezoen 1).

Nou ja er is dus een subniveau

Rick and Morty

Rick and Morty - seizoen 1

Het wel een lastig dilemma, een van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met deze site. Ik denk toch dat dit de minst slechte oplossing is.

Om alleen een discussie / stemmogelijkheid voor een hele serie te hebben, vind ik denk ik veel te algemeen. Vooral bij lopende series. Ik zie ook niet in hoe je een goede pagina maakt voor 500+ simpsons afleveringen.

AHWA_mm

• 51 berichten
  • 0 stemmen

Ziet er prima uit. Gewoon beetje zelfde soort opzet als MusicMeter. Pagina voor serie op zich, en dan per seizoen een aparte pagina.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Jordy schreef:

Net als op MovieMeter ben ik ook hier van plan om max 3 acteurs te tonen. Het nastreven van "compleetheid" past niet bij de Meter-sites. Moeten dan nog wel nadenken over welke externe links we kunnen tonen, waar je meer/alle informatie kunt zien.

In ieder geval geen IMDB, vind het namelijk niet zo tof om te kunnen zien hoeveel afleveringen een acteur/actrice meespeelt in een serie. Vind dat al een spoiler op zich eigenlijk.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Spoiler of niet, het is wel essentiële informatie.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Apollinisch schreef:

Spoiler of niet, het is wel essentiële informatie.

Vind ik ook

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)
In ieder geval geen IMDB, vind het namelijk niet zo tof om te kunnen zien hoeveel afleveringen een acteur/actrice meespeelt in een serie. Vind dat al een spoiler op zich eigenlijk.
Nou ja dan klik je dus niet op de imdb link maar goed, alternatieven zijn welkom

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

En ik ook. Heel graag naar IMDB linken, dan zie je meteen de cast en alle info. En je hoeft er natuurlijk niet op te klikken als je eventuele spoilers zou willen vermijden.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Jordy schreef:

Nou ja dan klik je dus niet op de imdb link maar goed, alternatieven zijn welkom

TV.com is toch al een goed alternatief? Buffy the Vampire Slayer - TV.com

Die laat wel de cast zien, maar niet hoeveel episodes hij/zij in de serie heeft meegespeeld. Vind iedereen het weten hoeveel episodes iemand heeft meegespeeld echt onmisbare informatie?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat is ook een goede site inderdaad, misschien kan die er wel bij. Moet ik tzt even uitzoeken.

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2865 stemmen

Jordy, dit ziet er prima uit. Succes nog in TVmeter en ik kom af en toe even langs@

606

• 23876 berichten
  • 12267 stemmen

Aangemeld natuurlijk

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

606 schreef:

Aangemeld natuurlijk

Mooiste site van Nederland

606

• 23876 berichten
  • 12267 stemmen

stinissen schreef:

Mooiste site van Nederland

Zeker met MM erbij.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Zou ook wel prettig zijn om de mogelijkheid te hebben om alle afleveringen van een seizoen en/of serie in één keer als gezien te kunnen markeren. Als je alle afleveringen van The Simpsons (578) hebt gezien ben je anders wel even bezig. En als straks ook oude series op de site komen en je hebt toevallig alle afleveringen van As the world turns (13858) gezien ben je helemaal de lul.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat kan (per seizoen) met het onderste vinkje. Ook kun je shift ingedrukt houden om alles tot en met een bepaalde aflevering te markeren

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Met het onderste vinkje bedoel ik die naast de tekst "markeer als gezien", onder de lijst met afleveringen, maar ik zie nu dat dat tekstje nog niet altijd te zien is

mjk87

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Ziet er verder prima uit allemaal. Gaat er per seizoen nog een plot worden ingevoegd, omdat het nu alleen per seizoen zo staat?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.