- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je krijgt denk ik veel mensen die 5 sterren komen geven op basis van een goed eerste seizoen, en vervolgens nooit terug komen om deze later aan te passen. Dan zou iets als heroes boven in de toplijsten staan, ondanks dat alles na s1 matig of slecht was.
De individuele seizoenen van South Park kun je natuurlijk gewoon een stem geven
Animosh_mm
-
- 264 berichten
- 114 stemmen
Je zou de stem van mensen die ook op alle (of meer) seizoenen gestemd hebben zwaarder kunnen laten wegen. Maar dat maakt het berekenen van gemiddeldes er natuurlijk niet makkelijker op.
Ik weet overigens niet of jouw vermoeden terecht is. Op IMDB stemmen mensen gewoon op series, en daar heeft Heroes een 7.7. Misschien te hoog (ik ken het niet), maar niet bovenin de toplijsten.
CynicalMarvin
-
- 7 berichten
- 69 stemmen
Hier heb Ik lang op gewacht! Ziet er mooi uit, Jordy. Alsnde community fijn is kan dit wel eens mijn favorite meter site gaan worden.
grovonion
-
- 595 berichten
- 2203 stemmen
Mooie toevoeging aan de reeks meter-sites. En wil graag mijn steentje bijdragen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja sorry, was een eenmalig probleempje.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een eerste aanzet, nog niet af, hopelijk kunnen jullie daar door heen kijken (er hoeven nog geen bugs gemeld te worden)
CynicalMarvin
-
- 7 berichten
- 69 stemmen
Vind het leuk dat de eerste Rick and Morty is
.
Vind het absoluut niet slecht. Al ben ik bang dat het wat 'druk' wordt en moeilijk begrijpbaar voor nieuwe gebruikers als je het per episode doet.
Waarom het niet zoals IMDB? Een stem om de hele serie en dan tabbladen met seizoen en afleveringen. Of is dat hier de bedoeling en zie ik dat verkeerd?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee een stem per seizoen dus. Met daarop een opsomming van de afleveringen van dat seizoen. Is nu de opzet
Mad Man Mundt
-
- 300 berichten
- 3804 stemmen
In dat geval dan wel met een 'selecteer X favoriete afleveringen' functie, net zoals met tracks op MusicMeter? That'd be cool, kijken welke eps van elk seizoen 't beste scoren!
Edit: Derp, zie het al hierboven, nog vetter met die vinkjes per ep, nice
!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ziet er al wel goed uit! Ga je terug voor 'maar' 3 namen gaan? Aangezien een serie toch altijd wel zijn regulars (de openingscredits) heeft leek het me wel interessant om die daarin te tonen. Of gaat het eerder zoiets worden als een artiestenpagina op MusicMeter?
grovonion
-
- 595 berichten
- 2203 stemmen
Ik vind het een beetje stroef lijken als elk sezoen een compleet eigen pagina krijgt, als ware het een andere serie. Zou het beter vinden als er een sub-niveau bijkomt (Rick and Morty en dan Rick and Morty-sezoen 1).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ziet er al wel goed uit! Ga je terug voor 'maar' 3 namen gaan? Aangezien een serie toch altijd wel zijn regulars (de openingscredits) heeft leek het me wel interessant om die daarin te tonen. Of gaat het eerder zoiets worden als een artiestenpagina op MusicMeter?
Net als op MovieMeter ben ik ook hier van plan om max 3 acteurs te tonen. Het nastreven van "compleetheid" past niet bij de Meter-sites. Moeten dan nog wel nadenken over welke externe links we kunnen tonen, waar je meer/alle informatie kunt zien.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vind het een beetje stroef lijken als elk sezoen een compleet eigen pagina krijgt, als ware het een andere serie. Zou het beter vinden als er een sub-niveau bijkomt (Rick and Morty en dan Rick and Morty-sezoen 1).
Nou ja er is dus een subniveau
Het wel een lastig dilemma, een van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met deze site. Ik denk toch dat dit de minst slechte oplossing is.
Om alleen een discussie / stemmogelijkheid voor een hele serie te hebben, vind ik denk ik veel te algemeen. Vooral bij lopende series. Ik zie ook niet in hoe je een goede pagina maakt voor 500+ simpsons afleveringen.
AHWA_mm
-
- 51 berichten
- 0 stemmen
Ziet er prima uit. Gewoon beetje zelfde soort opzet als MusicMeter. Pagina voor serie op zich, en dan per seizoen een aparte pagina.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Net als op MovieMeter ben ik ook hier van plan om max 3 acteurs te tonen. Het nastreven van "compleetheid" past niet bij de Meter-sites. Moeten dan nog wel nadenken over welke externe links we kunnen tonen, waar je meer/alle informatie kunt zien.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Spoiler of niet, het is wel essentiële informatie.
stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76937 stemmen
Spoiler of niet, het is wel essentiële informatie.
Vind ik ook
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
maar goed, alternatieven zijn welkom
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En ik ook. Heel graag naar IMDB linken, dan zie je meteen de cast en alle info. En je hoeft er natuurlijk niet op te klikken als je eventuele spoilers zou willen vermijden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Nou ja dan klik je dus niet op de imdb link
maar goed, alternatieven zijn welkom
Die laat wel de cast zien, maar niet hoeveel episodes hij/zij in de serie heeft meegespeeld. Vind iedereen het weten hoeveel episodes iemand heeft meegespeeld echt onmisbare informatie?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat is ook een goede site inderdaad, misschien kan die er wel bij. Moet ik tzt even uitzoeken.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Jordy, dit ziet er prima uit. Succes nog in TVmeter en ik kom af en toe even langs@
stinissen (crew series)
-
- 23444 berichten
- 76937 stemmen
Aangemeld natuurlijk
Mooiste site van Nederland
606
-
- 23876 berichten
- 12267 stemmen
Mooiste site van Nederland
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Zou ook wel prettig zijn om de mogelijkheid te hebben om alle afleveringen van een seizoen en/of serie in één keer als gezien te kunnen markeren. Als je alle afleveringen van The Simpsons (578) hebt gezien ben je anders wel even bezig. En als straks ook oude series op de site komen en je hebt toevallig alle afleveringen van As the world turns (13858) gezien ben je helemaal de lul.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat kan (per seizoen) met het onderste vinkje. Ook kun je shift ingedrukt houden om alles tot en met een bepaalde aflevering te markeren
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Met het onderste vinkje bedoel ik die naast de tekst "markeer als gezien", onder de lijst met afleveringen, maar ik zie nu dat dat tekstje nog niet altijd te zien is
mjk87
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Ziet er verder prima uit allemaal. Gaat er per seizoen nog een plot worden ingevoegd, omdat het nu alleen per seizoen zo staat?