- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Crewmededelingen
Crewmededelingen
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Geweldig! Veel succes en plezier gewenst, Hotshot 
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Hoe verloopt de procedure om moderator of crewlid te worden? Misschien zijn er leden met ambitie in die richting.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3307 stemmen
Skreener meestal gaan we op zoek naar een nieuw crewlid wanneer er iemand anders vertrekt. Dan vragen we meestal eerst gebruikers die we goed kennen en waarvan tovoegingen bijna altijd foutloos zijn.
Uiteraard kunnen mensen ook open sollicitaties via een PM naar een crewlid sturen 
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Oei nou betrap ik jou op een(piepklein) spelfoutje. Tovoeging. 
Skreener meestal gaan we op zoek naar een nieuw crewlid wanneer er iemand anders vertrekt. Dan vragen we meestal eerst gebruikers die we goed kennen en waarvan tovoegingen bijna altijd foutloos zijn.
Uiteraard kunnen mensen ook open sollicitaties via een PM naar een crewlid sturen
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3307 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Fouten in toevoegingen
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3307 stemmen
CREWMEDEDELING
Goed nieuws: we hebben een nieuwe crewlid die ons gaat helpen, namelijk SugarRay. Hij heeft al ervaring als crewlid op MusicMeter en is dus niet onbekend met het nakijken van toevoegingen.
Verder nog de volgende huishoudelijke mededeling: we hebben de afgelopen weken overuren gedraaid om de toenemende stroom toevoegingen weg te werken en daardoor waren de meeste toevoegingen binnen 48 uur al behandeld. Inmiddels zitten we weer in het normale patroon en kan het dus wat langer duren dan jullie de afgelopen tijd gewend zijn.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Gefeliciteerd SugarRay
Veel succes!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Dat is oprecht jammer.
Als moderator zijnde heeft hij mij uiteindelijk overtuigd van zijn warmhartige intentie.
Soms kapt er dus eentje mee, en is het eigenlijk jammer.
Toontje_mm
-
- 183 berichten
- 0 stemmen
Bender weer kul.
Terug van uitgeschreven of wat.
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Terug van weggeweest Toontje. Oude account is weer op actief gezet. Good to be Back!
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3307 stemmen
CREWMEDEDELING
Het crewlid met verreweg de meeste toevoegingen en nagekeken toevoegingen, dikdik55, stopt per vandaag als crewlid. Wij bedanken hem enorm voor zijn positieve bijdrage aan de crew en aan de website. Hopelijk gaan we je hier nog vaak terugzien, Rob! Je bent nog niet eens bij die 10.000 toevoegingen 
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Thumbs up voor dikdik55

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zonde. Wat is de reden?
Bedankt voor al je werk.
Shaky
-
- 3734 berichten
- 13043 stemmen
Thanks guys.
Niks bijzonders qua reden, althans; geen drama
Kwestie van minder tijd en het gevoel van 'the time is right'.
Ik blijf natuurlijk gewoon actief op de site. Veel succes crew, dat komt natuurlijk helemaal goed
.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor alle tips en trucs. Dankzij het enthousiasme van onder anderen Rob ben ik ook enthousiast geworden. Gelukkig blijft hij aan de site verbonden.
Je kan nu denk ik ook niet meer dan 10 in de wacht hebben of heb je een status aparte afgedwongen? 
Nogmaals bedankt
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Bedankt voor je inzet en al het gedane werk, dikdik55!
brajoapau (moderator series)
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
Een ingrijpende wijziging in de samenstelling van de crew:
Lolita en Hotshot hebben besloten om hun crewtaken neer te leggen. Ik wens hen beide ontzettend te bedanken voor hun jarenlange inzet en de fijne samenwerking!
loes, Crazy D en Chiel! zullen vanaf vandaag opnieuw de crew komen versterken. Welkom terug en succes heren!
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt voor alle inzet, en welkom terug