De Site / Algemeen / crewmededelingen

Geweldig! Veel succes en plezier gewenst, Miszmi

avatar van The Oceanic Six
Ik lees het nu pas. Bedankt tommykonijn, je hebt me regelmatig geholpen met van alles hier. Hopelijk keer je nog eens terug in de crew. Succes met je stage!

En Miszmi welkom terug!

jakkepoes
Hoe verloopt de procedure om moderator of crewlid te worden? Misschien zijn er leden met ambitie in die richting.

avatar van brawljeff
jakkepoes meestal gaan we op zoek naar een nieuw crewlid wanneer er iemand anders vertrekt. Dan vragen we meestal eerst gebruikers die we goed kennen en waarvan tovoegingen bijna altijd foutloos zijn.

Uiteraard kunnen mensen ook open sollicitaties via een PM naar een crewlid sturen

jakkepoes
Oei nou betrap ik jou op een(piepklein) spelfoutje. Tovoeging.

brawljeff schreef:

avatar van brawljeff
jakkepoes Tip: doe dat niet bij sollicitaties in het echte leven

CREWMEDEDELING
Goed nieuws: we hebben een nieuwe crewlid die ons gaat helpen, namelijk brajoapau. Hij heeft al ervaring als crewlid op MusicMeter en is dus niet onbekend met het nakijken van toevoegingen.

Verder nog de volgende huishoudelijke mededeling: we hebben de afgelopen weken overuren gedraaid om de toenemende stroom toevoegingen weg te werken en daardoor waren de meeste toevoegingen binnen 48 uur al behandeld. Inmiddels zitten we weer in het normale patroon en kan het dus wat langer duren dan jullie de afgelopen tijd gewend zijn.

avatar van tommykonijn
Gefeliciteerd brajoapau Veel succes!

Gefeliciteerd brajoapau

Bedankt mensen!

avatar van Jordy
gefeliciteerd TvMeter.nl ?

avatar van brawljeff
Komende week staan er twee vakanties in de planning:
- brawljeff 10 t/m 15 februari
- Robbie.T. 13 t/m 18 februari

In de tussentijd kunnen jullie uiteraard bij Miszmi en brajoapau terecht voor vragen.

avatar van Esteban
Fijne vakantie.

Toontje schreef:
Dat is oprecht jammer.

Als moderator zijnde heeft hij mij uiteindelijk overtuigd van zijn warmhartige intentie.

Soms kapt er dus eentje mee, en is het eigenlijk jammer.

Toontje
Bender weer kul.

Terug van uitgeschreven of wat.

HALVE TAMME. (moderator)
Terug van weggeweest Toontje. Oude account is weer op actief gezet. Good to be Back!

CREWMEDEDELING
Het crewlid met verreweg de meeste toevoegingen en nagekeken toevoegingen, Robbie.T., stopt per vandaag als crewlid. Wij bedanken hem enorm voor zijn positieve bijdrage aan de crew en aan de website. Hopelijk gaan we je hier nog vaak terugzien, Rob! Je bent nog niet eens bij die 10.000 toevoegingen

avatar van brajoapau
Robbie.T., langs deze weg nogmaals enorm bedankt voor je tomeloze inzet op de site , en hopelijk gaan we je hier nog vaak terugzien inderdaad.

Thumbs up voor Robbie.T.

avatar van The Oceanic Six
Zonde. Wat is de reden?

Bedankt voor al je werk.

avatar van Robbie.T.
Thanks guys.

Niks bijzonders qua reden, althans; geen drama Kwestie van minder tijd en het gevoel van 'the time is right'.

Ik blijf natuurlijk gewoon actief op de site. Veel succes crew, dat komt natuurlijk helemaal goed .

jakkepoes
Bedankt voor alle tips en trucs. Dankzij het enthousiasme van onder anderen Rob ben ik ook enthousiast geworden. Gelukkig blijft hij aan de site verbonden.
Je kan nu denk ik ook niet meer dan 10 in de wacht hebben of heb je een status aparte afgedwongen?

Nogmaals bedankt

avatar van Esteban
Altijd behulpzaam, beleefd, betrokken en begaan. Het was fijn communiceren met Robbie.T.. Steeds voor rede vatbaar en bovenal correct. Je zal gemist worden. Stay around!

We zullen jou missen beste Robbie.T. vooral om je snelheid van handelen en daarbij altijd even vriendelijk.

avatar van tommykonijn
Bedankt voor je inzet en al het gedane werk, Robbie.T.!

avatar van brajoapau
Een ingrijpende wijziging in de samenstelling van de crew:

brawljeff en Miszmi hebben besloten om hun crewtaken neer te leggen. Ik wens hen beide ontzettend te bedanken voor hun jarenlange inzet en de fijne samenwerking!

jarno1975, HALVE TAMME. en Heino zullen vanaf vandaag opnieuw de crew komen versterken. Welkom terug en succes heren!

HALVE TAMME. (moderator)
brawljeff en Miszmi jullie zijn toppers

brajoapau, jarno1975 en Heino: Let's go

avatar van Jordy
bedankt voor alle inzet, en welkom terug