menu

De Site / Algemeen / Crewmededelingen

zoeken in:
How, dit is verassend en zeer jammer. Dat gaan we hier duidelijk voelen.
Bedankt Robbie.T. voor al je werk, mooie samenwerking en steeds opbouwende feedback.

Robbie.T.: jammer!
Bedankt voor jouw zeer tegemoetkomende opstelling bij probleempjes met toevoegen.

Zonde zeg, heeft de site erg compleet gemaakt. Stopt Robbie ook met toevoegen van seizoenen?

Thanks allemaal. We spreken elkaar vast nog wel op de site; ik blijf (in mindere mate) actief en voeg zo nu en dan nog wel eens wat toe.

Robbie.T. schreef:
Thanks allemaal. We spreken elkaar vast nog wel op de site; ik blijf (in mindere mate) actief en voeg zo nu en dan nog wel eens wat toe.

Stop je omdat je het niet meer leuk vind of omdat je privé-redenen hebt?

The Oceanic Six:
Stop je omdat je het niet meer leuk vind of omdat je privé-redenen hebt?

Voornamelijk omdat ik er niet genoeg tijd voor heb; ik kan niet alle taken uitvoeren die ik vind dat een moderator / crewlid zou moeten kunnen uitvoeren op een dagelijkse basis.

CREWMEDEDELING:
Zojuist hebben we een nieuw crewlid mogen verwelkomen: schele kaketoe. Hij is hier relatief nieuw, maar heeft al veel ervaring door zijn werk voor Netflix. Schele kaketoe zal de komende week de eerste toevoeging(en) oppakken.

Veel succes!

(verwijderd)
Dankjewel brawljeff.

Succes, kaketoe!

(verwijderd)
Dankjewel ZAP!

stinissen (crew)
Welkom bij de club schele kaketoe

(verwijderd)
Dankjewel stinissen.

CREWMEDEDELING
Goed nieuws, vanaf vandaag is Robbie.T. weer terug als crewlid!

Welkom terug, Robbie!

Thanks Brawljeff en Miszmi. Eens kijken of ik nog weet hoe het moet na deze stop van 3,5 maand

stinissen (crew)
Blij dat je terug bent, echt blij.

Super dat je terug bent, Robbie.T.! Veel succes en plezier gewenst!

CREWMEDEDELING
Helaas heeft Miszmi na 2,5 jaar de keuze moeten maken om te stoppen als crewlid/moderator. We willen haar ontzettend bedanken voor haar inzet de afgelopen jaren. Een groot gemis!

Inderdaad een groot gemis. Ook van mij nogmaals een bedankje voor al het werk dat je hebt gedaan voor de site

Ik heb het altijd heel graag gedaan . Ik zal uiteraard niet helemaal verdwijnen en zal nog geregeld op de site te vinden zijn!

stinissen (crew)
Dank je Miszmi voor al je goede werk en als jullie nog mods zoeken hou ik me aanbevolen.

tommykonijn zal vanaf vandaag de moderator-taken van Miszmi overnemen!

Succes en veel plezier met de nieuwe taken, Robin!

tommykonijn is per vandaag gestopt met zijn crew- en moderatortaken om zich de komende maanden te focussen op zijn stage. We willen hem enorm bedanken voor zijn werk en positieve bijdrage aan het team het afgelopen jaar. Veel succes, Robin!

Robbie.T. neemt voorlopig de moderator-taken over, totdat we daar een nieuw iemand voor hebben gevonden.

Fijn samengewerkt tommykonijn. Knallen met die stage!

Jammer. tommykonijn, bedankt voor je werk, vlotte feedback en goeie tips.

Bedankt allemaal. Ik heb het met veel plezier gedaan!

Tommykonijn was (is) een topper! Succes in alles, man!

Ontzettend jammer en een enorm gemis, Robin! Heel veel succes met je stage, you can do it!!

Goed nieuws, Miszmi maakt per vandaag haar terugkeer ala crewlid! Zij zal de komende periode voornamelijk in de weekenden crewtaken oppakken.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:50 uur

geplaatst: vandaag om 20:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.