De Site / Algemeen / Crewmededelingen

avatar van JorisTVmeter
How, dit is verassend en zeer jammer. Dat gaan we hier duidelijk voelen.
Bedankt Robbie.T. voor al je werk, mooie samenwerking en steeds opbouwende feedback.

avatar van ZAP!
Robbie.T.: jammer!
Bedankt voor jouw zeer tegemoetkomende opstelling bij probleempjes met toevoegen.

avatar van The Oceanic Six
Zonde zeg, heeft de site erg compleet gemaakt. Stopt Robbie ook met toevoegen van seizoenen?

avatar van Robbie.T.
Thanks allemaal. We spreken elkaar vast nog wel op de site; ik blijf (in mindere mate) actief en voeg zo nu en dan nog wel eens wat toe.

avatar van The Oceanic Six
Robbie.T. schreef:

Stop je omdat je het niet meer leuk vind of omdat je privé-redenen hebt?

The Oceanic Six:
Stop je omdat je het niet meer leuk vind of omdat je privé-redenen hebt?

Voornamelijk omdat ik er niet genoeg tijd voor heb; ik kan niet alle taken uitvoeren die ik vind dat een moderator / crewlid zou moeten kunnen uitvoeren op een dagelijkse basis.

CREWMEDEDELING:
Zojuist hebben we een nieuw crewlid mogen verwelkomen: schele kaketoe. Hij is hier relatief nieuw, maar heeft al veel ervaring door zijn werk voor Netflix. Schele kaketoe zal de komende week de eerste toevoeging(en) oppakken.

Veel succes!

Dankjewel brawljeff.

avatar van ZAP!
Succes, kaketoe!

Dankjewel ZAP!

Welkom bij de club schele kaketoe

Dankjewel stinissen.

CREWMEDEDELING
Goed nieuws, vanaf vandaag is Robbie.T. weer terug als crewlid!

Welkom terug, Robbie!

avatar van Robbie.T.
Thanks Brawljeff en Miszmi. Eens kijken of ik nog weet hoe het moet na deze stop van 3,5 maand

Blij dat je terug bent, echt blij.

avatar van tommykonijn
Super dat je terug bent, Robbie.T.! Veel succes en plezier gewenst!

CREWMEDEDELING
Helaas heeft Miszmi na 2,5 jaar de keuze moeten maken om te stoppen als crewlid/moderator. We willen haar ontzettend bedanken voor haar inzet de afgelopen jaren. Een groot gemis!

avatar van Jordy
Inderdaad een groot gemis. Ook van mij nogmaals een bedankje voor al het werk dat je hebt gedaan voor de site

avatar van Miszmi
Ik heb het altijd heel graag gedaan . Ik zal uiteraard niet helemaal verdwijnen en zal nog geregeld op de site te vinden zijn!

Dank je Miszmi voor al je goede werk en als jullie nog mods zoeken hou ik me aanbevolen.

avatar van brawljeff
tommykonijn zal vanaf vandaag de moderator-taken van Miszmi overnemen!

avatar van Miszmi
Succes en veel plezier met de nieuwe taken, Robin!

avatar van brawljeff
tommykonijn is per vandaag gestopt met zijn crew- en moderatortaken om zich de komende maanden te focussen op zijn stage. We willen hem enorm bedanken voor zijn werk en positieve bijdrage aan het team het afgelopen jaar. Veel succes, Robin!

Robbie.T. neemt voorlopig de moderator-taken over, totdat we daar een nieuw iemand voor hebben gevonden.

avatar van Robbie.T.
Fijn samengewerkt tommykonijn. Knallen met die stage!

avatar van JorisTVmeter
Jammer. tommykonijn, bedankt voor je werk, vlotte feedback en goeie tips.

avatar van tommykonijn
Bedankt allemaal. Ik heb het met veel plezier gedaan!

avatar van Esteban
Tommykonijn was (is) een topper! Succes in alles, man!

avatar van Miszmi
Ontzettend jammer en een enorm gemis, Robin! Heel veel succes met je stage, you can do it!!

avatar van brawljeff
Goed nieuws, Miszmi maakt per vandaag haar terugkeer ala crewlid! Zij zal de komende periode voornamelijk in de weekenden crewtaken oppakken.