De Site / Algemeen / crewmededelingen

jakkepoes
Iedereen veel succes. Nu schiet het op met toevoegen denk ik.

brawljeff en Miszmi jullie zijn toppers

brajoapau, jarno1975 en Heino: Let's go

Ik sluit me hier helemaal bij aan.

avatar van ZAP!
brawljeff en Miszmi jullie zijn toppers

brajoapau, jarno1975 en Heino: Let's go

stinissen schreef:
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Idem dito!

avatar van brawljeff
Bedankt iedereen! Ik heb mijn crewtaken jarenlang met veel plezier uitgevoerd, maar nu is het tijd voor nieuw (eigenlijk helemaal niet zo nieuw) bloed. Heel veel succes aan de crew! Ik blijf hier absoluut nog rondhangen.

avatar van Miszmi
Bedankt! Voor mij geldt hetzelfde als voor Jeff. Ik zal zeker blijven hangen, maar momenteel heb ik gewoonweg de tijd niet om het hier draaiende te houden. Ik moet mijn studie momenteel echt voorrang gaan geven.

Paul, bedankt voor de korte, maar prettige samenwerking! Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.

Heino, Jarno en Tamme, jullie alle drie welkom terug en opnieuw veel plezier gewenst!

avatar van Esteban
Brawljeff, fantastische crew-member! Je zal gemist worden. Miszmi, ook altijd zeer fijne ervaringen, steeds opnieuw. Same case.

Succes aan de oude nieuwelingen of nieuwe oudelingen.

avatar van The Oceanic Six
brajoapau schreef:
Een ingrijpende wijziging in de samenstelling van de crew:

brawljeff en Miszmi hebben besloten om hun crewtaken neer te leggen. Ik wens hen beide ontzettend te bedanken voor hun jarenlange inzet en de fijne samenwerking!

jarno1975, HALVE TAMME. en Heino zullen vanaf vandaag opnieuw de crew komen versterken. Welkom terug en succes heren!

Dank aan Brawljeff en Miszmi en succes aan de nieuwe crewleden!

avatar van tommykonijn
Brawljeff en Miszmi: bedankt voor jullie tomeloze inzet! Jullie hebben beiden veel voor de site betekend. Echt top!

De drie nieuwe crewleden wens ik veel succes en plezier met hun taken

CREWMEDEDELING
De crew heeft beslist om voortaan webisodes niet langer apart toe te laten op de site, maar een heel seizoen van webisodes als 1 aflevering toe te gaan voegen en aan te vinken als special bij het desbetreffende seizoen van een serie. Als uitzenddatum kan de datum van de eerste aflevering van de webisode gekozen worden. Mocht je nog vragen hebben over deze beslissing dan kan je hiervoor steeds terecht bij iemand van de crew uiteraard.

avatar van Harco
brajoapau schreef:
CREWMEDEDELING

Worden de webisodes die reeds op de site staan (bijv. Walking Dead en Fear of the Walking Dead) nu toegevoegd aan de originele series?

HALVE TAMME. (moderator)
Vandaag heeft brajoapau ons 'de crew' laten zijn crewambt per direct wegens omstandigheden neer te leggen. Bedankt voor de fijne samenwerking Paul.

Mvg;

H. T.

avatar van brawljeff
Wat jammer brajoapau! Bedankt voor het mooie werk dat je geleverd hebt de afgelopen tijd.

avatar van brajoapau
Soms heeft een mens even belangrijkere dingen aan het hoofd in het echte leven, mocht het weer gaan kriebelen om de draad weer op te gaan pikken dan laat ik het zeker wel even weten aan de crew.

avatar van Heino
Heino (moderator)
Bedankt brajoapau voor al het goede werk en ook wat mij betreft ben je altijd welkom om je taken weer op te pakken mocht het genoeg beginnen te kriebelen bij je

jakkepoes
Bedankt brajoapau. Ik heb het als prettig ervaren om je als crewlid mee te maken. Er zijn soms belangrijkere dingen in het leven die dit noodzakelijk maken. Sterkte en ik sluit me bij bovenstaande aan.

HALVE TAMME. (moderator)
It's a beautiful day, the sun is shining!

Welkom terug brajoapau

12 dagen heeft het geduurd maar hij is er weer. Welkom terug brajoapau

avatar van brajoapau
Vandaag heeft HALVE TAMME. ons 'de crew' laten weten dat hij wegens omstandigheden zijn crewambt tijdelijk noodgedwongen neerlegt. Na wat overleg is Heino bereid gevonden om naast het beoordelen van toevoegingen en correcties zich ook bezig te gaan houden met het modereren.

HALVE TAMME. (moderator)
Heino succes en geniet er niet teveel van: i'll be back

avatar van Esteban
Je zal gemist worden, HT. Veel succes.

avatar van Heino
Heino (moderator)
Vandaag heeft brajoapau besloten zijn crewtaken op deze site neer te leggen om zich volledig op zijn crewtaken op MusicMeter.nl te gaan richten. Hij had dit binnen de crew al eerder kenbaar gemaakt, maar vanwege onze vakanties is hij toch nog wat langer aangebleven, dank hiervoor!

Paul, heel erg bedankt voor al je inzet voor de site en de prettige samenwerking, je zal gemist worden! En heel veel succes en plezier toegewenst bij ons grote broertje MusicMeter.nl!

jarno1975 zal naast zijn al bestaande werkzaamheden voor de site ook de moderatortaken van Paul overnemen.

HALVE TAMME. Heino jarno1975

Het was me een waar genoegen om samen met jullie mijn steentje te kunnen bijdragen als crewlid/moderator alhier. Rest mij enkel jullie ook via deze weg nog eens te bedanken voor de fijne samenwerking en veel succes verder!

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Jij ook bedankt voor al je inzet Paul!

brajoapau.

Bedankt voor de fijne samenwerking en sterke/goede inzet. Van mijn kant zal je ook gemist worden.

Warme groet;

H. T.

Je zal zeker gemist worden beste Paul . brajoapau

HALVE TAMME. schreef:
It's a beautiful day, the sun is shining!

Welkom terug brajoapau
??

He's back brajoapau

Dag community van TvMeter,

Door privé omstandigheden ben ik nog tot 9 december aanstaande op halve kracht aanwezig, maar naar alle waarschijnlijkheid zal ik nadien terug op volle kracht aanwezig zijn. Vanzelfsprekend ben ik de andere crewleden dankbaar om terug deel te mogen uitmaken van de crew, zij het ditmaal niet meer als moderator, maar enkel nog als (toevoeg) crewlid.