- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Crewmededelingen
Crewmededelingen
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Iedereen veel succes. Nu schiet het op met toevoegen denk ik.
stinissen (crew series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
ZAP!
-
- 5448 berichten
- 3621 stemmen
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3307 stemmen
Bedankt iedereen! Ik heb mijn crewtaken jarenlang met veel plezier uitgevoerd, maar nu is het tijd voor nieuw (eigenlijk helemaal niet zo nieuw) bloed. Heel veel succes aan de crew! Ik blijf hier absoluut nog rondhangen.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Bedankt! Voor mij geldt hetzelfde als voor Jeff. Ik zal zeker blijven hangen, maar momenteel heb ik gewoonweg de tijd niet om het hier draaiende te houden. Ik moet mijn studie momenteel echt voorrang gaan geven.
Paul, bedankt voor de korte, maar prettige samenwerking! Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.
Heino, Jarno en Tamme, jullie alle drie welkom terug en opnieuw veel plezier gewenst!
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Brawljeff, fantastische crew-member!
Je zal gemist worden. Miszmi, ook altijd zeer fijne ervaringen, steeds opnieuw. Same case.
Succes aan de oude nieuwelingen of nieuwe oudelingen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Een ingrijpende wijziging in de samenstelling van de crew:
Lolita en Hotshot hebben besloten om hun crewtaken neer te leggen. Ik wens hen beide ontzettend te bedanken voor hun jarenlange inzet en de fijne samenwerking!
loes, Crazy D en Chiel! zullen vanaf vandaag opnieuw de crew komen versterken. Welkom terug en succes heren!
Dank aan Brawljeff en Miszmi en succes aan de nieuwe crewleden!
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Brawljeff en Miszmi: bedankt voor jullie tomeloze inzet! Jullie hebben beiden veel voor de site betekend. Echt top!
De drie nieuwe crewleden wens ik veel succes en plezier met hun taken 
brajoapau (moderator series)
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
CREWMEDEDELING
De crew heeft beslist om voortaan webisodes niet langer apart toe te laten op de site, maar een heel seizoen van webisodes als 1 aflevering toe te gaan voegen en aan te vinken als special bij het desbetreffende seizoen van een serie. Als uitzenddatum kan de datum van de eerste aflevering van de webisode gekozen worden. Mocht je nog vragen hebben over deze beslissing dan kan je hiervoor steeds terecht bij iemand van de crew uiteraard.
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Te verwijderen / verwijderde series
Harco_mm
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
CREWMEDEDELING
De crew heeft beslist om voortaan webisodes niet langer apart toe te laten op de site, maar een heel seizoen van webisodes als 1 aflevering toe te gaan voegen en aan te vinken als special bij het desbetreffende seizoen van een serie. Als uitzenddatum kan de datum van de eerste aflevering van de webisode gekozen worden. Mocht je nog vragen hebben over deze beslissing dan kan je hiervoor steeds terecht bij iemand van de crew uiteraard.
Worden de webisodes die reeds op de site staan (bijv. Walking Dead en Fear of the Walking Dead) nu toegevoegd aan de originele series?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Vandaag heeft SugarRay ons 'de crew' laten weten zijn crewambt per direct, wegens omstandigheden, neer te leggen. Bedankt voor de fijne samenwerking Paul.
Mvg;
H. T.
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
Soms heeft een mens even belangrijkere dingen aan het hoofd in het echte leven, mocht het weer gaan kriebelen om de draad weer op te gaan pikken dan laat ik het zeker wel even weten aan de crew.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
Bedankt brajoapau. Ik heb het als prettig ervaren om je als crewlid mee te maken. Er zijn soms belangrijkere dingen in het leven die dit noodzakelijk maken. Sterkte en ik sluit me bij bovenstaande aan.
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
It's a beautiful day, the sun is shining!
Welkom terug SugarRay 
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
12 dagen heeft het geduurd maar hij is er weer. Welkom terug brajoapau
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Chiel! succes en geniet er niet teveel van: i'll be back

Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Je zal gemist worden, HT. Veel succes.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Vandaag heeft SugarRay besloten zijn crewtaken op deze site neer te leggen om zich volledig op zijn crewtaken op MusicMeter.nl te gaan richten. Hij had dit binnen de crew al eerder kenbaar gemaakt, maar vanwege onze vakanties is hij toch nog wat langer aangebleven, dank hiervoor!
Paul, heel erg bedankt voor al je inzet voor de site en de prettige samenwerking, je zal gemist worden! En heel veel succes en plezier toegewenst bij ons grote broertje MusicMeter.nl!
loes zal naast zijn al bestaande werkzaamheden voor de site ook de moderatortaken van Paul overnemen.
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
Het was me een waar genoegen om samen met jullie mijn steentje te kunnen bijdragen als crewlid/moderator alhier. Rest mij enkel jullie ook via deze weg nog eens te bedanken voor de fijne samenwerking en veel succes verder!
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Jij ook bedankt voor al je inzet Paul!
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Bedankt voor de fijne samenwerking en sterke/goede inzet. Van mijn kant zal je ook gemist worden.
Warme groet;
H. T.
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
-
- 789 berichten
- 225 stemmen
Dag community van TvMeter,
Door privé omstandigheden ben ik nog tot 9 december aanstaande op halve kracht aanwezig, maar naar alle waarschijnlijkheid zal ik nadien terug op volle kracht aanwezig zijn. Vanzelfsprekend ben ik de andere crewleden dankbaar om terug deel te mogen uitmaken van de crew, zij het ditmaal niet meer als moderator, maar enkel nog als (toevoeg) crewlid.