De Site / Algemeen / Crewmededelingen

Bedankt mensen! Voelt gelijk welkom

locutus,

bedankt voor de fijne samenwerking.

Het ga je goed locutus

avatar van Miszmi
Heino heeft helaas zijn taken als crewlid neer moeten leggen. Bedankt voor je bijdrage als crewlid.

Bedankt Heino!

HALVE TAMME. (moderator)
Bedankt voor je inzet Heino!

avatar van joolstein
Heino dank je wel voor je inzet!

HALVE TAMME. (moderator)
Vandaag hebben wij een bericht van joolstein ontvangen waarin hij kenbaar maakt dat hij zijn crew-taken neerlegt. Jammer is een veels te klein woord. Ons pm-verkeer heb ik altijd als zeer fijn ervaren. Wees geen vreemde hier, ik hoop jou hier en daar zeker nog te spreken.

Bedankt voor de fijne samenwerking & fantastische inzet.

H. T.

avatar van Robbie.T.
Joolstein, het ga je goed en we zien je vast nog geregeld op de site verschijnen

avatar van The Oceanic Six
Bedankt voor al je werk joolstein!

avatar van brawljeff
joolstein bedankt voor je hulp. Stick around!

avatar van Miszmi
Bedankt voor je inzet en samenwerking! Veel succes met alles wat er op je pad komt.

HALVE TAMME. (moderator)
Robbie.T. is bereid om naast het beoordelen van toevoegingen en correcties, ook als moderator een oogje in het zeil te houden. Succes & veel plezier toegewenst Rob

avatar van Robbie.T.
Halve Tamme, ontzettend bedankt voor al je goede werk van de afgelopen jaren. We zullen je missen op deze site.

We zullen je echt missen kerel je bent een topper HALVE TAMME.

Voor joolstein geld natuurlijk het zelfde , toch jammer....

avatar van Apollinisch
HALVE TAMME. stopt niet alleen als moderator, maar schrijft zich meteen uit bij alle Metersites? Mkay.

avatar van tommykonijn
Bedankt voor al je werkzaamheden HALVE TAMME.! Het nakijken van mijn toevoegingen/onderling communiceren ging gepaard met de nodige humor, iets dat ik erg kon waarderen. Daarnaast ook gewoon fijn om zijn meningen te lezen zowel hier als op MovieMeter. Echt een gemis voor de sites.

avatar van The Oceanic Six
Mocht HT dit nog lezen, dank voor al je werk hier!

Toontje
Dat is oprecht jammer.

Als moderator zijnde heeft hij mij uiteindelijk overtuigd van zijn warmhartige intentie.

Soms legt een mod zijn boeltje neer, en is het een goed ding.

Een heuglijk iets.

Alles ineens een stuk meer begaanbaar.

Zo eentje van liever kwijt dan wat anders.

Zit niet te wachten op al deze dramatiek binnen mijn bestaan.

Ik wens niet een situatie te worden opgelegd waar ik mij gedwongen zou bevinden iemand thuis te bezoeken.

En ik geef toe, zoiets gaat vrij ver over iets dat zich op internet afspeelt, maar daarom juist.

Dat is het penibele aan zo'n hele kwestie.

Heb ze wel eens zien gaan, was echt blij.

Maar.

Soms kapt er dus eentje mee, en is het eigenlijk jammer.

Zo blijkt dan.

Gezien wat we er uiteindelijk voor terug krijgen.

Moeten we weer gaan zitten wachten tot die eindelijk pleite gaat.

Begint het riedeltje weer van voren af aan.

Enige skrale troost op zo'n moment, gaat hoe dan ook, vroeg of laat allemaal, wij namelijk.

Hoe dat hier nu zit valt nog eventjes te bezien.

Hoe dan ook:

Het gaat je goed, 'HALVE TAMME.'.

avatar van Decec
Oh jammer, bedankt voor je inzet Halve Tamme (waarom gelijk lid uitgeschreven?)

avatar van Miszmi
tommykonijn komt de crew versterken. Veel plezier en succes toegewenst!

avatar van brawljeff
Welkom tommykonijn. We kunnen je goed gebruiken

avatar van Robbie.T.
Welkom en succes tommykonijn.

Goedzo tommykonijn!

Maare, wel netjes reviews blijven schrijven hé? Lees je stukjes vaak met interesse.

avatar van tommykonijn
Dank jullie wel!

The Oceanic Six, dat zal ik zeker blijven doen.

Welkom en succes tommykonijn

avatar van Miszmi
Helaas heeft Robbie.T. besloten om per direct zijn taken als moderator en crewlid neer te leggen. Ik wil je heel erg bedanken voor alle inzet en het harde werk. We zullen je zeker gaan missen als crewlid!

He was the best Robbie.T. bedankt voor alles