menu

Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / Beamers en projectieschermen

zoeken in:

Soms hoop ik dat mijn huidige HD beamer het begeeft.

Aan de andere kant kan ik nog makkelijk een jaar of 2 vooruit en neemt de prijs van die dingen snel cq gaat de kwaliteit omhoog. Maar de 4k laserbeamer gaat er zeker komen...

kappeuter (crew)
Een beamer als televisie gebruiken? Dit moet je weten | Tech | AD.nl

AD schreef:
Zestien 4K-beamers zijn er sinds begin dit jaar op de markt gekomen, zo blijkt uit een blik op de Pricewatch van technologiesite Tweakers. Ooit waren ze quasi onbetaalbaar voor een gewoon budget, maar vandaag hebben ze ook prijzen die competitief zijn met die van een tv. De goedkoopste in ons rijtje kosten iets meer dan 1.000 euro. Maar zijn ze wel interessant voor jou? Een checklist.

Zijn er ook goedkope alternatieven?

kappeuter (crew)
Hankar schreef:
Zijn er ook goedkope alternatieven?

Jazeker!

WANT to Have: de vijf beste goedkope beamers - WANT

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=kOXSQjZp954

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Bright schreef:
Mini-beamers: hoe goed zijn ze? David testte de Anker Nebula Apollo en Philips Picopix Micro. Zou jij zo'n draagbare projector kopen?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:39 uur

geplaatst: vandaag om 09:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.