Soundbars
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
en alvast gefeliciteerd!
Thx man,
Vandaag is ie afgeleverd alleen kan hem denk pas in het weekend echt gaan testen.
Het blijkt uiteindelijk zelf nog een beetje een gedoe te zijn om hem te plaatsen qua ruimteXD
Ik moet even goed iets verzinnen ( maar er zal hier vast wel iets voor zijn)
en zodra ik wat bekeken heb hoor je het zeker van me;)
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ondertussen 2 films bekeken met me soundbar:) en ik moet zeggen dat het me tot nu toe best bevalt.
In ieder geval een heel verschil van geluid. Het enige waar ik nog een beetje mee moet spelen is de losse achterspeakers. Even de juiste positie vinden om neer te zetten. Had ze namelijk eerst wat te hoog achter me neergelegd waardoor ik de surround niet zo goed hoorde.
Dus nog even mee spelen maar ik denk dat het wel een blijvertje is. 
Ik zal meer laten weten wanneer ik wat meer films bekeken heb.
Sowieso nogmaals onwijs bedankt John Milton voor het vele meedenken 
Mocht ik nog vragen hebben weet ik bij wie ik moet zijn 
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Welcome!
En het is inderdaad altijd even spelen. Mijn Denon heeft het overigens vandaag echt definitief begeven, lijkt het. Dus ik zal moeten kijken naar een nieuwe versterker. Dat wordt eerst eens goed nadenken over wat ik van de opvolger allemaal wel niet wil, in dit nieuwe streaming tijdperk, waar tegelijkertijd de roep naar ouderwetse hi-fi en vinyl ook klinkt...
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ahh balen man 
Nou, dan wens ik jouw nu veel succes met uitzoeken
haha
Laat ff weten als je eruit bent. Ben namelijk wel benieuwd 
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ben eruit, vanmiddag de Marantz SR7010 besteld. Volgende stap is de Quadral Quintas speakers vervangen voor iets waardigers.
http://av-wiki.de/_media/marantz-sr7010-f.jpg
Topmodel van vorig jaar, voor een leuke prijs kunnen krijgen bij Foka. Goede reviews, en ik heb hem kunnen beluisteren bij HiFi Klubben.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
NIcee 
Lekker bezig man.
Jij ook gelijk veel plezier ermee;)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Test: met deze speakers creëer je een thuisbioscoop voor nog geen 500 euro | Tech | AD.nl
Deze drie budgetopties zijn de beste koop, blijkt uit een test van Hardware.info.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ben eruit, vanmiddag de Marantz SR7010 besteld. Volgende stap is de Quadral Quintas speakers vervangen
Ook de luidsprekers zijn inmiddels geüpgrade, dus mijn speakers kunnen overgekocht worden voor een zacht prijsje.
Een soundbar is minder opvallend, maar ik durf de strijd tussen mijn oude set en welke soundbar dan ook iedere dag aan... gooi hier een marantz of denon surround receiver bij van MP en je bent voor 300 euro klaar. Daar kan echt geen soundbar tegenop 
Jammer, want als het verschil in geluidskwaliteit klein genoeg was, dan zou het echt een prachtige uitkomst zijn: Best soundbars for TV shows, movies and music in 2018 | TechRadar
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Midrange soundbar van Sony getest:
Review: Sony HT-X8500 soundbar - geen stress, veel mogelijkheden | Homecinema Magazine
(betaalartikel)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Review Samsung Harman Kardon HW QR90R soundbar - hifi.nl
Wat krijg je als je de Pathé bioscoop platslaat en in een doos stopt? De Samsung Harman Kardon HW-90R! Het complete systeem is bruut audiogeweld, puur voor de bioscoopbeleving in de woonkamer - niet voor de hifi-beleving.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
meer info: https://www.consumentenbond.nl/soundbar
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Wie hoort het verschil tussen een goede soundbar en een héél goede soundbar? - de Volkskrant
Nu wij van onze tv’s een haast ongezonde slankheid eisen is de kwaliteit van het geluid er niet beter op geworden. Dus was daar de soundbar: een box in de vorm van een dikke tochtstrip die je onder de tv legt, al dan niet voorzien van een extra box achter je bank. De Ambeo Soundbar Plus is er eentje uit het luxe segment: 1.499 euro voor de soundbar én nog eens 699 euro voor de subwoofer. Daarvoor krijg je, volgens maker Sennheiser, een adembenemende bioscoopervaring met 3D-geluid.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Beste uit de Test: Samsung HW-Q800C
Prijs: 499 euro
Testoordeel: 7,5
Beste Koop: LGDS80QY
Testoordeel: 7,2
Prijs: 399 euro