• 15.741 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.900 stemmen

TKA: Quadral Quintas 500 Home Cinema Surround Luidspreker Set

zoeken in:

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Mooie betaalbare Quadral surroundset met een heerlijk geluid.

Wegens een upgrade is het tijd om afscheid te nemen van mijn trouwe Quadral Quintas set. Ideaal als eerste set om voor een prikkie op de eerste rij te zitten als de B&W, Focal, Teufel of Monitor Audio sets nog buiten het budget liggen (zoals voor mij toen ik deze kocht een aantal jaar terug); Je betaalt je niet blauw en hebt wel een dusdanig geluid dat een subwoofer niet eens nodig is.

Ik heb de set aangesloten gehad op Denon en Marantz receivers, maar ze zijn niet kieskeurig. Al met al een fijne set die nog zeker een aantal jaren meekan.

De set heeft enige gebruikerssporen, maar in het dagelijkse gebruik zijn die eigenlijk niet zichtbaar. Bij een van de rearspeakers laat op de achterkant het zwarte vel los en zit een butsje aan de bovenkant. Als je deze zoals ik had met beugels aan de muur bij het plafond hebt, zie je dat uberhaupt niet. Verder zijn de conussen van de center iets ingedeukt, maar dat hoor je niet en met de cover erop zie je het evenmin.

Koop voor een 100-200 euro een surround receiver en je Home Cinema avontuur kan beginnen.

Werkend te beluisteren in Woerden, gezien formaat alleen ophalen.

vraagprijs 200 euro, voor overige foto's zie MP.

http://i65.tinypic.com/1230845.jpg

http://i66.tinypic.com/28rfm1f.jpg

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Mogen ook voor 150 weg

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Vraagprijs verlaagd naar 100 euro. Dat is een een hoop geluid voor een schijntje, maar ze staan hier iets in de weg

Edit: Gereserveerd voor het luttele bedrag van 75 euro. Ach ja, ik heb er zelf ook maar 150 voor betaald in 2012. Kan me niet heugen dat ik ooit zoveel plezier van 75 euro heb gehad, zes jaar lang.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.