menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Kopen of Ruilen (beavis)

zoeken in:
Good Morning, Thief, De Vliegende Hollander en Poetry zijn geruild!!

weer een paar dubbele op de stapel beland:

Un Tranquillo Posto di Campagna (1968) (Spaanse dvd, Engelse subs)
La Classe Operaia Va in Paradiso (1971) (Italiaanse dvd, Engelse subs)
Sans Toit ni Loi (1985) (Nederlandse dvd)
Agnes Varda volume 1 (artificial eye, Engelse subs, 4 films)

de Varda dvd's zijn alweer weg!

de 2 Petri's, Sunrise en mother joan of angels zijn geruild

Na een grote aankoop, was het onvermijdelijk dat ie er kwam: een grote opruiming!
Heb een gigantische stapel gemaakt van zo'n 300+ items en wat foto's geschoten van enkele art-house titels en Amerikaanse klassiekers. Als iemand een bod doet om de hele stapel in 1x over te nemen ben ik het meest blij, maar weet ook dat zoiets niet echt te verwachten is, dus we zien wel wat hier uit komt. Geen ruil dit keer aub "ik heb alles al" of kom een mooi voorstel voor iets bijzonders... maar ik ga niet ieders ruil-lijstje doorspitten of er misschien iets tussen zit, niet persoonlijk, gewoon tijd en ruimte gebrek

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i235.photobucket.com/albums/ee152/petcor80/DSCF0001_zpsa1ae1009.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

http://i235.photobucket.com/albums/ee152/petcor80/DSCF0010_zpsc5039278.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

http://i235.photobucket.com/albums/ee152/petcor80/DSCF0019_zpsce574c9f.jpg

http://i235.photobucket.com/albums/ee152/petcor80/DSCF0024_zpsecc297d0.jpg

http://i235.photobucket.com/albums/ee152/petcor80/DSCF0027_zps37f28374.jpg

Het was al te donker buiten voor foto's zonder de lamp aan, dus excuses voor de matige kwaliteit, maar het meeste is volgens mij wel goed te zien

een wonder is geschied
alles is weg!!
nice

geen enkele in dit topic genoemde dan wel getoonde titel is op dit moment dus nog beschikbaar

dat ging sneller en beter dan ik had gedacht

"two years at sea" gooi ik ook nog op de stapel, UK DVD, maar subs zijn voor deze film niet nodig

Keyhole is weg

la Ciudad de Sylvia
Les Maîtres du Temps
Two Years at Sea

weg

- Conte d'hiver
- Conte d'automne
- Turtles are fast Swimmers
- Maîtresse
- Le Samouraï
- Conte de Printemps
- Womb
- Eric Rohmer Box I
- Eric Rohmer Box II
- Animal House
- Killer of Sheep

zijn ook weg

Paris par Vu -
Russian Dolls/ Pot Luck
Le Mort en Ce Jardin/ Un Chien Andalou
Giants and Toys
Pandora’s Box
Flesh of the Orchid
Les Enfants Terribles
Kuroneko

zijn ook weg

BEN OPZOEK NAAR:

Dagen Zonder Lief

gereserveerd

granaatappels
forbidden games
kiss me deadly
murder my sweet
the killers
eva
wild tigers
second circle
lot van een mens

606
Lord of the ring 2 special edition 2 disc, ruilen tegen

Eraserhead ?

ruilen is altijd een optie!
... alleen heb ik zelf nogsteeds mijn LOTR extended edition boxen in de verkoop, dus is de 2-disc niet echt interessant...

Met een collectie van duizenden titels is het ook lastig om nog iets toe te voegen. Heb momenteel geen specifieke lijst van titels die ik zoek, maar met oude Hollywood of recente arthouse kan je het altijd proberen.

heb bij verschillende webwinkels wel wat titels op een lijstje gezet waaronder:
autumn ball
de zee die denkt
la mirada invisible
tan de repente
la combat dans l'ile (de recentere US uitgave)
het eerste seizoen van Rectify
machete kills
blind beast vs killer dwarf
phase IV
love minus zero = infinity
Survey Map of a Paradise Lost
late bloomer
colt 38 special squad
corpse mania

... kortom er blijft toch altijd nog wel wat over waar mijn intresse naar uit gaat

oh, uit de Bergman collectie zoek ik nog steeds:

na de repetitie
het oog van de duivel
lessen in liefde
zomer intermesso

toch nog wel een écht zoeklijstje dus, alleen niet zo actief momenteel

http://i61.tinypic.com/119mlbp.jpg

laatste toevoegingen op de "kan weg" stapel
ook nog een ex-rental van "4 months, 3 weeks, 2 days" die ik tegen verzendkosten te vergeven heb aan iedereen met interesse.

Ben opzoek naar de DVD van "Over Canto"

Ben opzoek naar de volgende Filmmuseum DVD releases:
Je Rentre A La Maison
Tout Va Bien
(beide met Michel Piccoli)

Mocht je ze nog niet in huis hebben die Werner-Herzog-Boxen kan ik iedereen hier aanraden!

die eddy izzard dvd's voor welke prijs ?

ben opzoek naar:

the blue kite
camille claudel 1915
Je Rentre A La Maison
Tout Va Bien, On S'en Va
na de repetitie
het oog van de duivel
lessen in liefde
zomer intermesso
de zee die denkt
love minus zero = infinity
Survey Map of a Paradise Lost

beavis schreef:

Wil je 'm zelf hebben of zien? Lenen kan altijd - al geef ik de film 0.5*, ik doe 'm niet weg

lenen is altijd een optie om em een keer te zien natuurlijk, maar ik denk dat dit een titel is die ik ook wel in de collectie zou willen hebben en houden

van het lijstje is alleen the Blue Kite een titel die ik zoek 'om een keer te zien' (is ook goedkoop te vinden op dvd), de anderen zijn voor de collectie

En die heb ik toevallig op DVD. Eerstvolgende Filmbeurs meenemen?

Malick schreef:
En die heb ik toevallig op DVD. Eerstvolgende Filmbeurs meenemen?

is ook wel een idee dan (neem aan dat je em niet wilt ruilen)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:53 uur

geplaatst: vandaag om 18:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.