• 12.310 nieuwsartikelen
  • 166.209 films
  • 10.734 series
  • 30.943 seizoenen
  • 623.951 acteurs
  • 195.105 gebruikers
  • 9.111.340 stemmen

Filmvalley

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 21629 berichten
  • 4598 stemmen

Omdat er inmiddels al aardig wat pogingen mislukt zijn. Er lijkt geen markt voor. Het lijstje opgeheven of mislukte filmtijdschriften in Nederland is aardig lang.

Franklin1975

• 342 berichten
  • 418 stemmen

Ik denk dat het vooral ook door internet komt. Er zijn heel wat film(gerelateerde) sites met recenties en verwijzingen naar soortgelijke films. We zijn een te klein land voor zo'n blad (met gratis dvd'!!!!) om levensvatbaar te zijn denk ik. Zeker als er maar weinig advertenties in staan.

Ik kocht het blad ook altijd los en bijna altijd met de dvd. Ik keek er ook elke keer weer naar uit om het blad te halen.

Ik blijf het een gemis vinden.

Flipman (redacteur)

• 6627 berichten
  • 1110 stemmen

Hm, op het moment dat het blad failliet ging was ik juist aan het overwegen om er lid van te worden. Kwalitatief vond ik het magazine ook erg goed. Jammer, jammer, jammer. Ik hoop nog op een doorstart of zo maar dat zal er wel niet in zitten. Misschien een nieuw blad? Maar ja, als ik Starbright Boy mag geloven is die kans dus heel erg klein.

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Flipman, bij mij hetzelfde verhaal. Ik zei tegen ons mam: ik wil lid worden van filmvalley en ontdekte ik dat het blad al gestopt was. Jammer. Dan maar lid worden van de preview

dimi303

• 3250 berichten
  • 3340 stemmen

Is volgend filmmagazine geen goed alternatief? Filmmagie en meer diepgravend cinemagie. Normaal ook verkrijgbaar in Nederland. Sinds 2007 geabonneerd op beide en ik zou ze niet meer willen missen.

http://filmmagie.be/

Stanpas

• 4 berichten
  • 4 stemmen

Ik vind dat Filmmagie niet kan tippen aan Filmvalley.

Ik zie graag een (door)start van een filmmagazine á la Filmvalley : is er niemand uit de uitgeverswereld die hierin iets aan kan betekenen. Zelf loop ik al een tijd rond met het idee maar ja alleen is alleen: zijn er nog meer "gekken" die beetje roots hebben met uitgeven en film?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.