- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmvalley
Filmvalley
starbright boy (moderator films)
-
- 21629 berichten
- 4598 stemmen
Omdat er inmiddels al aardig wat pogingen mislukt zijn. Er lijkt geen markt voor. Het lijstje opgeheven of mislukte filmtijdschriften in Nederland is aardig lang.
Franklin1975
-
- 342 berichten
- 418 stemmen
Ik denk dat het vooral ook door internet komt. Er zijn heel wat film(gerelateerde) sites met recenties en verwijzingen naar soortgelijke films. We zijn een te klein land voor zo'n blad (met gratis dvd'!!!!) om levensvatbaar te zijn denk ik. Zeker als er maar weinig advertenties in staan.
Ik kocht het blad ook altijd los en bijna altijd met de dvd. Ik keek er ook elke keer weer naar uit om het blad te halen.
Ik blijf het een gemis vinden.
Flipman (redacteur)
-
- 6627 berichten
- 1110 stemmen
Hm, op het moment dat het blad failliet ging was ik juist aan het overwegen om er lid van te worden. Kwalitatief vond ik het magazine ook erg goed. Jammer, jammer, jammer. Ik hoop nog op een doorstart of zo maar dat zal er wel niet in zitten. Misschien een nieuw blad? Maar ja, als ik Starbright Boy mag geloven is die kans dus heel erg klein.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Flipman, bij mij hetzelfde verhaal. Ik zei tegen ons mam: ik wil lid worden van filmvalley en ontdekte ik dat het blad al gestopt was. Jammer. Dan maar lid worden van de preview
dimi303
-
- 3250 berichten
- 3340 stemmen
Is volgend filmmagazine geen goed alternatief? Filmmagie en meer diepgravend cinemagie. Normaal ook verkrijgbaar in Nederland. Sinds 2007 geabonneerd op beide en ik zou ze niet meer willen missen.
Stanpas
-
- 4 berichten
- 4 stemmen
Ik vind dat Filmmagie niet kan tippen aan Filmvalley.
Ik zie graag een (door)start van een filmmagazine á la Filmvalley : is er niemand uit de uitgeverswereld die hierin iets aan kan betekenen. Zelf loop ik al een tijd rond met het idee maar ja alleen is alleen: zijn er nog meer "gekken" die beetje roots hebben met uitgeven en film?