• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.356 stemmen

Filmvalley

zoeken in:

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

bij One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975):

JP schreef:

naar ik vernomen heb is dit zelfs de dubbeldvd waar je in de winkel toch nog 15E voor betaald...

Goh JP, werkelijk overal geef jij aan dat je de desbetreffende film binnenkort bij het DVD Valley blad krijgt of kan kiezen. Nu zelfs met de mededeling dat bovenstaande film in dubbel-dvd uitvoering is en in de winkel nog wel 15 euro kost. Dan zou je bijna een abonnement nemen hè?

Je bent toch niet toevallig werkzaam bij dat bedrijfje en zit je hier keihard te spammen?? Enne.....waar heb jij dat vernomen, dat het de dubbel dvd betreft? Op de abonnee afdeling is alleen te lezen dat er extra features zijn.....

akkkia

• 140 berichten
  • 0 stemmen

JP schreef:

naar ik vernomen heb is dit zelfs de dubbeldvd waar je in de winkel toch nog 15E voor betaald...

ben ik nu medeplichtig?

"keihard !"te spammen?

klinkt eerder als een piepstemmetje

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

Let op de

akkkia

• 140 berichten
  • 0 stemmen

hmm,

moet ik ook even leren die smiley

en dan mag ik dus alles zeggen wat ik wil.....

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

akkkia schreef:

hmm,

moet ik ook even leren die smiley

en dan mag ik dus alles zeggen wat ik wil.....

Overigens mag je van mij alles zeggen wat je wilt juffrouw Akkia

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

haha, grappig dit.

Heb zelf geen reet met dvd valley te maken, vind het wel een topblad. Was zelf erg verbaasd dat ze het voor elkaar kregen om nu zelfs al dubbel dvd's bij het blad te stoppen. Wilde dat hier even kwijt. Hoe ik dat weet? De afbeelding in het blad is die van de dubbel dvd & een simpel telefoontje met dvdvalley leerde me dat ze die dus ook echt gaan leveren.

Maar goed, het klopt dat het blad aanprees. Spammen lijkt me overdreven, wilde iedereen die het nog niet zelf had ontdekt of zich afvroeg of het een dubbeldvd zou zijn, er alleen even op attenderen...

Ik zeg, doe er je voordeel mee. Zo niet interesseert me dat ook geen ster. (Zelf ga ik overigens voor Requiem, aangezien One Flew al in mijn collectie staat)...

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

Als ie dan toch bezig is...

Ben al lid En twijfel nog tussen requiem & cuckoo

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

ja, haha, nu is het mijn schuld. Als ik hier nou nog bekend stond als notoire spammer, ok, maar op deze manier kun je iedereen wel verdenken/beschuldigen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Voor deze maand heb ik Rebel without a Cause gekozen. Voor het volgende nummer Death in Venice.

Ik ben erg tevreden met de keuzemogelijkheden.

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

kappeuter schreef:

Voor deze maand heb ik Rebel without a Cause gekozen. Voor het volgende nummer Death in Venice.

Ik heb Cat on a Hot Tin Roof gekozen en voor het volgende nummer Requiem for a Dream

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

same here Stinissen. Redelijk taai alleen dat ik vannochtend tentamen had & mijn Valley nog niet binnen is.

Weet één van jullie of er nog nieuwe dvd's voor nieuwe leden bekend zijn gemaakt? Heb nog 1 van mijn 2 keuzes tegoed...

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

zie trouwens dat ze in de selectie waar je er 3 uit kan kiezen de voltallige Coen collectie hebben gepropt. Uitgezonderd Ladykillers dan, maar die beviel me toch geenszins...

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

kappeuter schreef:

Precies wat ik waarschijnlijk ook ga doen, al twijfel ik nog een beetje tussen die en One Flew... Ben ook zeer tevreden. Er zit elke maand wel iets voor me bij. En elke maand een dvd uitzoeken is sowieso leuk.

ZiZou

• 38 berichten
  • 213 stemmen

ben nu een weekje lid en voor volgende nummer kies ik one flew..

ik twijfel er ook over om die Coen broertjes aanbieding te kopen.

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Coen lijkt het nieuwe toverwoord bij DVD Valley, want de keuzedvd's zijn vijf Coen films deze keer.

We kunnen kiezen uit:

Adaptation (de film die er in de losse verkoop bij komt)

Barton Fink

The Big Lebowski

Intolerable Cruelty

The Hudsucker Proxy

O Brother Where Art Thou?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Dus is er geen keuze DVD. Ze horen daar toch wel te weten dat de Coen-filmliefhebbers allang voorzien zijn van Coen DVD's.

Overigens kan het forumtopic tzt aangepast worden. DVD Valley wordt omgedoopt in Film Valley; eigenlijk wel een terechte naamsverandering.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Best wel een tegenvaller: in plaats van de keuze-DVD 'Blow-Up' heb ik 'Requiem for a Dream' gekregen.

Zijn er nog meer leden bij wie dit is misgegaan?

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Gewoon contact opnemen met de heren van DVD-valley. Dan krijg je 'm vast nagestuurd. De service schijnt prima te zijn. Ik heb wel gewoon mijn eigen DVD gekregen (Death in Venice)..

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Per wanneer verandert de titel? De site geeft nog 'dvd valley' aan.

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Vanaf het april-nummer. Staat aangekondigd in het forum op de site en in het nieuwe nummer van het blad.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

wat een topdag is het vandaag geworden. Valley had ik pas later deze week verwacht, maar lag samen met Requiem op de deurmat. Blijkt dat bij de abonneekeuzes deze maand Eternal Sunshine (SE!) is toegevoegd! Samen met Simon (ook al SE) een film die ik op het punt stond te pre-orderen, maar nu gaat ie dus via Valley in mn bezit komen...

Overigens wel jammer dat ze de Coen films (waar ze duidelijk mee in hun maag gesplitst zitten) niet wat meer over de komende maanden hebben uitgespreid. Ik moet enkele van hun films & dit was een goede gelegenheid om ze allemaal in m'n bezit te krijgen. Overigens kan ik me ook voorstellen dat veel mensen ze sowieso allemaal al hebben dus noodgedwongen de standaard dvd kiezen.

Maar goed, mijn dag kon al niet meer stuk.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Blijkt dat bij de abonneekeuzes deze maand Eternal Sunshine (SE!) is toegevoegd!
Echtwaar? Voor #17 bedoel je? Waar heb je die info vandaan? Op hun site kan ik daar niks over vinden, namelijk.

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Hij bedoelt bij het verlengen van het abonnement.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ah, op die fiets...

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

mijn fout, een beetje onduidelijk. Ik heb nog een dvd te goed omdat ik bij het nemen van het abonnement slechts Fight Club heb gekozen. Heb dus nog een tegoedbon.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

JP schreef:

Blijkt dat bij de abonneekeuzes deze maand Eternal Sunshine (SE!) is toegevoegd! Samen met Simon (ook al SE) een film die ik op het punt stond te pre-orderen, maar nu gaat ie dus via Valley in mn bezit komen...

Tijd voor Hannibal om lid te worden

ZiZou

• 38 berichten
  • 213 stemmen

Ik vind het niet slim(DOM)dat de keuze DVD's alleen maar uit Coen-Brothers films bestaan, ze hebben net die actie(10 coen films voor 100 E.)gehad.

Ik heb ze namelijk een weekje geleden bestelt.

Dan maar Adaption, die me niet geweldig lijkt..

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Ik heb zo'n voorgevoel dat de keuzedvd's voor volgende maand de andere vijf Coen films zijn. Ik heb er niet zo'n problemen mee, maar het was inderdaad leuker geweest als ze 10 nummers lang één Coen tussen de keuzedvd's hadden gestoken.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

ik begreep al niet wat je met "niet slim" bedoelde!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Volgende maand bij filmvalley (voorheen dvd valley) vrij matige dvd keuzemogelijkheden:

- Hitler: The Rise of Evil

- 10 Things I hate About You

- 101 Dalmatiers (live action)

- Bound by Honor

- The Insider

- Sister Act

- Unforgiven S.E.

Ik ben niet zo'n Unforgiven fan, dus ik denk dat ik voor The Insider ga.

Of ik neem toch Unforgiven want het is een S.E., en bied 'm eventueel te ruil aan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.