• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.422 stemmen

Filmvalley

zoeken in:

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Zo stom... vergeten om op tijd een keuze-DVD aan te geven en nu zit ik met 'Underworld' opgescheept..

Iemand een ruilvoorstel?

aegron

• 4030 berichten
  • 1265 stemmen

ik heb con air nog wel liggen

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Héél misschien als 25th Hour me tegen valt wil ik wel ruilen, al moet het wel een erg dieptepunt zijn wil ik een film ruilen voor een film met weerwolven en vampieren;)

Ik zag dat de films die de komende maanden bij het blad komen als je hem in de winkel koopt wel sterk verbeterd worden, dus misschien zal het de volgende keer minder erg zijn

Voor de volgende keer bestel ik Ed Wood, de enige interessante keuze wat mij betrefd (met uitzondering van Ocean's Eleven die me ook wel aardig lijkt).

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Uit welke dvd's kan je volgende maand kiezen?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ed Wood

Ocean's Eleven

Pretty Woman

The Hand that Rocks the Cradle

Tin Man

Instinct

En als vaste dvd The breakfast Club

Wat magere keuzes wat mij betrefd, hoewel veel users hier The Breakfast Club blijkbaar zeer kunnen waarderen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Tin Man? Of is het The Thin Man?

Voor de eerste keer ga ik niet afwijken van de maandselectie. Ik heb The Breakfast Club nog niet gezien.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

kappeuter schreef:

Tin Men?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Tin Men, heeft geen hoog gemiddelde op zich, maar de reacties zijn wel positief. Misschien toch even over na denken.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Is dat blad eigenlijk een beetje leuk (fatosnelijke recensie's vooral) om te lezen. Of doen de meesten het hier voor de dvd's?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Redelijk blad. De nummers van de afgelopen maanden had ik snel uit, omdat er weinig interessants in stond. Verschilt dus erg per nummer voor mij. Ik vind die interviews met Nederlandse acteurs, regisseurs, producenten etc. erg leuk.

Het blad is zo dik vanwege de vele plaatjes en advertenties. Erg veel inhoud heeft het blad niet.

13 dvd's per jaar, daar doe ik het wel met name voor. Ik vind de keuzemogelijkheden de laatste maanden achteruit gaan. Voorheen was er veel meer arthouse keus. Zeer spijtig.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het wel lekker leesvoer-voor-tussendoor. Darnaast ben ik erg blij met de uitgebreide release-lijsten achterin het blad. En inderdaad wel erg veel plaatjes, waaronder veel screenshots van de besproken films. Ik vind dat eigenlijk wel fijn, omdat ik daaruit een beetje de sfeer proef van een film.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Ok, thanks. Toch maar eens een jaartje proberen dan, al is het maar voor de dvd's...

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

kappeuter schreef:

Voor de eerste keer ga ik niet afwijken van de maandselectie. Ik heb The Breakfast Club nog niet gezien.

Goede keuze Alex met het verschil dat ik de film wel heb gezien een juweel uit de jaren '80

Trouwens ik vind het wel een aardig blad.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

mmm, grappig. Volgende maand (voor het oktobernummer, dus eind september in huis) als standaard dvd inderdaad the Breakfast Club. Een film die officieel 22 september uit gaat komen.

Zijn ze rap mee.

senseoaddict

• 132 berichten
  • 837 stemmen

Veel van de keuze dvd's kun je ook bij movieminutes bestellen. Dead Poet, Cool Runnings enz..

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik heb mijn eerste filmvalley vorige maand gehaald, vanwege Hero en War of the Worlds. Hero was erg mooi om te kijken en filmvalley er leuk om te lezen. Leuk blad, zou alleen wat goedkoper mogen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Dan moet je de versie zonder dvd kopen. Ik weet niet hoe duur die is en het is natuurlijk iets minder leuk.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7937 stemmen

Zonder DVD is ie 6,95 geloof ik.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

De keuze-dvd's zijn deze keer:

Spartan (vaste dvd)

The Color of Money

Good Morning Vietnam

Tron

High Fidelity

Sweet Home Alabama

Doctor Zhivago 2-disc

Met uitzondering van Sweet Home Alabama en Spartan dpreken al deze films mij op een bepaalde manier wel aan, ondanks dat er geen echt hoog scoort. Doctor Zhivago lijkt me misschien wel de beste keus, al weet ik niet helemaal zeker of dat mijn ding is. The Color of Money interesseert me vooral omdat hij van Scorsese is. Good Morning Vietnam lijkt me wel goede humor bevatten, maar is wellicht niet speciaal genoeg. Hetzelfde gelt voor High Fidelity. Moeilijke keuze dus.

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Ik ga toch voor Doctor Zhivago 2-disc

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Jij ook al

Ik had vroeger een bioscoop waar al die foto's van deze film breed in posters waren opgehangen, terwijl ik naar een Louis de Funés-tje ging kijken of een Spencer Tracey en Bud Spencer filmpje. Let wel ik was 12 ofzo. Het heeft me altijd geïntrigeerd

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

We zijn gewoon van een andere generatie

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik heb nu ook voor Dr. Zhivago gekozen. Puur en alleen om de regisseur.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

Komende maand naast standaarddvd Gladiator:

Heat SE 2 disk

a Nightmare before Christmas

Remember the Titans

Arachnaphobia

A Muppet Christmas Carol

The Santa Clause

Nightmare is 1 van de dierbaarste dvd's in mijn bezit. Makkelijke keus dus voor de film waar Al Pacino en Robert deNiro voor het eerst samen op het witte doek te zien zijn...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Wel een erg moeilijke keuze voor mij. Gladiator heb ik. Heat heb ik al gezien, maar die 2-disc lijkt me geweldig en ik wil hem sowieso wel op dvd hebben. The Nightmare Before Christmas heb ik nog niet gezien en dit is misschien de juiste gelegenheid om daar verandering in te brengen. En Santa Clause... nee, laat ik die toch maar niet doen

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

Ik moet zeggen dat ik van de helft van de titels meestal niet kapot ben, maar vind wel dat er voor iedere doelgroep meestal wat tussen zit. Ik kan elke maand voor mezelf in ieder geval weer een toppertje uitkiezen.

Nightmare BC is trouwens een aanrader! Mooie uitvoering met wat fijne extra's.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

Komende maand maar liefst de keuze tussen 8 films, want als extra optie is ook nog das Experiment te kiezen...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ja, dat zag ik ook. Ik wist niet of het een fout was. Hoe dan ook, ik ben gewoon voor Nightmare Before Christmas gegaan.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

Voor de maand december lijkt Filmvalley wat extra mooie cadeautjes in petto te hebben.

De dvd's waar je als abonnee tussen kunt gaan kiezen:

A Beautiful Mind

The Piano

Seabisquit

Veronica Guerin

Das Experiment

Muppet treasure Island

Goodfellas 2 disc SE (!)

Fijne keuzes, al heb ik GF natuurlijk al in de kast. The Piano maar dan?

kimde

• 54 berichten
  • 10 stemmen

jeetje hoe kom jij zo snel aan die info?

de FV is nog niet eens bij de abbo's

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.