• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

2. Defending your life?

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Kerel ... heeft iemand jou wel is vertelt dat je een held bent !?!

Dan bij deze! Beide films klopten! Nu alleen die laatste nog Wie o Wie weet nummer 2

Thanx

Ben er sinds gisteren mee bezig. Ik weet namelijk zeker dat ik de film ook heb gezien. Ik kan me alleen herinneren dat 'de hemel' heel donker is en dat de "God-persoon" die hem steeds terugzendt een man is... Kan ook een andere film zijn.

Kleine kans dat deze het is: Christmas Do-Over

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

@SnakeDoc,

is het een Kerstfilm, of niet? Lijkt me een beetje een kerstverhaal?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Doet me enigzins denken aan Scrooged (1988)

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

lordsnoopy schreef:

Doet me enigzins denken aan Scrooged (1988)

En ergens ook op the Family Man

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Daar dacht is óók al aan ja. Maar daar zit geen Hemel in!

Volgens mij is het meer een kerstfilm.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Heb even gekeken naar jullie films, maar daar zit hij voorals nog niet tussen.

Het zou best kunnen dat hij een beetje in kerst tijd afspeelt.

Ik zal nog 1 keer zoveel mogelijk van mijn herinneringen opschrijven:

Het gaat dus over een jonge man, hij heeft amper tijd voor zijn gezin. Op zijn werk loopt alles op rolletjes, hij staat op het punt een top deal af te sluiten.

Maar dan komt hij telkens door een ongeval om het leven. Hier komt hij niet onderuit. Ook al weet hij soms wanneer het ongeval plaats vind.

Dan kom hij in een soort hemel (in een bed te liggen) en daar wordt hem verteld dat hij anders moet leven. Hij moet er zelf maar achter komen hoe hij dat moet doen. Hiervoor krijgt hij een aantal kansen.

Elke keer na dat dit gebeurd begint zijn dag overnieuw, wordt hij wakker, en gaat alles weer van voor af aan beginnen. Net zo lang tot dat hij er achter komt dat hij het werk moet laten voor wat het is, en naar zijn zoontje zijn optreden moet kijken, en om zijn gezin en familie moet denken.

Hij helpt dan ook zijn (ik meen) broer een keer in een supermarkt, waar hij vervolgens weer teveel de aandacht op eist.

Etc. Etc.

Pfffffffff, ingewikkeld dit maaaaar we komen er wel

dimi303

• 3423 berichten
  • 3706 stemmen

Doet me een beetje denken aan groundhog day maar deze zal het waarschijnlijk ook niet zijn.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

dimi303 schreef:

Doet me een beetje denken aan groundhog day maar deze zal het waarschijnlijk ook niet zijn.

Nop!!!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

SnakeDoc schreef:

Heb even gekeken naar jullie films, maar daar zit hij voorals nog niet tussen.

Het zou best kunnen dat hij een beetje in kerst tijd afspeelt.

Ik zal nog 1 keer zoveel mogelijk van mijn herinneringen opschrijven:

Het gaat dus over een jonge man, hij heeft amper tijd voor zijn gezin. Op zijn werk loopt alles op rolletjes, hij staat op het punt een top deal af te sluiten.

Maar dan komt hij telkens door een ongeval om het leven. Hier komt hij niet onderuit. Ook al weet hij soms wanneer het ongeval plaats vind.

Dan kom hij in een soort hemel (in een bed te liggen) en daar wordt hem verteld dat hij anders moet leven. Hij moet er zelf maar achter komen hoe hij dat moet doen. Hiervoor krijgt hij een aantal kansen.

Elke keer na dat dit gebeurd begint zijn dag overnieuw, wordt hij wakker, en gaat alles weer van voor af aan beginnen. Net zo lang tot dat hij er achter komt dat hij het werk moet laten voor wat het is, en naar zijn zoontje zijn optreden moet kijken, en om zijn gezin en familie moet denken.

Hij helpt dan ook zijn (ik meen) broer een keer in een supermarkt, waar hij vervolgens weer teveel de aandacht op eist.

Etc. Etc.

Pfffffffff, ingewikkeld dit maaaaar we komen er wel

The Twelve Days of Christmas Eve?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Vervelend, want ik ken hem wel; nu kan ik er alleen ook niet opkomen

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

The Twelve Days of Christmas Eve?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DAT IS HEM !!!! TOP, die zocht ik!

ik zoek nog steeds de titel van de film over een jongen (van13 jaar denkik met blond har) die word opgesloten voor de moord op zijn zus. hij is onschuldig maar kan da niet bewijzen. de politie ondervraagt hem zolang dat hij uiteidelijk bekend maar hij heefthet niet gedaan.

ik denk dat de titel begint met : The story of...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

=michael= schreef:

(quote)

Kunnen meerdere films zijn. Heb je niet nog meer details?

Nee, dat is eigenlijk het enige wat me van die film echt is bijgebleven. Volgens mij was het een soort brandstof depot voor Tanks van het leger van Rommel. Het enige andere detail is dat het wel in kleur was..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Nee, zeker geen Patton. Die heb ik hier immers liggen op Blu-Ray.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14456 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik zag ooit een film over de Tweede Wereldoorlog in Noord-Afrika. Een bepaalde scene die me nog goed bijstaat was een Duitse soldaat op de wacht met als achtergrond hordes geparkeerde tanks.. Die scene was bedoeld om indruk te maken betreft het leger van Rommel. Het was volgens mij een vrij oude film, ik schat jaren '60..

Het frustreert me dat ik er maar niet achter kom welke film dit was..

Ik zit te denken aan Tobruk, Raid on Rommel of Play Dirty, maar heb het idee dat het toch een andere film is. Iemand die meer duidelijkheid kan geven?

Commandos (1968)

rensie32

• 4359 berichten
  • 1772 stemmen

Ik zoek een film die ik een paar maanden geleden heb gezien. Het was een horror, waarin verschillende kinderen met een bepaalde gave werden geboren. Ze werden allemaal op hetzelfde tijdstip geboren. De kinderen konden gedachten lezen en werden uiteindelijk vermoord door een bom. Een man kon de kinderen in de loods waar de bom was verstopt houden door zich af te sluiten van zijn gedachten en een muur in te beelden, waardoor de kinderen enkel de muur in zijn gedachten zaten.....

Hoop dat iemand hem kent...

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

rensie32 schreef:

Ik zoek een film die ik een paar maanden geleden heb gezien. Het was een horror, waarin verschillende kinderen met een bepaalde gave werden geboren. Ze werden allemaal op hetzelfde tijdstip geboren. De kinderen konden gedachten lezen en werden uiteindelijk vermoord door een bom. Een man kon de kinderen in de loods waar de bom was verstopt houden door zich af te sluiten van zijn gedachten en een muur in te beelden, waardoor de kinderen enkel de muur in zijn gedachten zaten.....

Hoop dat iemand hem kent...

hehe eindelijk eentje die ik wel weet.

Village of the Damned (1995)

rensie32

• 4359 berichten
  • 1772 stemmen

Sasja schreef:

(quote)

hehe eindelijk eentje die ik wel weet.

Village of the Damned (1995)

Hahha, thanks, kwam maar niet op de naam

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

Ik zoek een film waarin een of andere enge slechterik een kindertehuis binnenloopt om vervolgens de verzorgsters en de kinderen af te schieten.

De (vrouwelijke) verzorgsters proberen hem tegen te houden maar falen er in het geweer te laden waarna hij de kinderkamer inloopt om het klusje af te ronden.

Deze schoft heeft mysterieuze, zwarte kleding aan.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Klinkt als een soort boogeyman achtige film

hanzel22

• 16 berichten
  • 1047 stemmen

In De Site > Algemeen > MovieMeters vragenuurtje:

Ik heb een tijdje geleden een film gekeken waarbij er jonge meisjes die vaak naar de kerk gingen, werden vermoord door een seriemoordenaar( ik zal voor de degene die de film nog niet gezien hebben niet zeggen wie de dader is). Volgens mij begonnen de voor- en achternaam en ook de woonplaats van de meisjes steeds met dezelfde letter. Ik ben de naam van de film kwijt. Ik wilde vragen of iemand toevallig de titel van deze film weet en deze mij wilde vertellen.

krebbers

• 2 berichten
  • 13 stemmen

ik zoek een film over 1 man en 1 vrouw die elkaar eerst niet kenden (hij is journalist en zij is een crimineel) maar die elkaar helpen aan een vlucht, eenmaal aangekomen "leent" zij even een auto, maar hier blijken geld-drukplaten in te liggen, de echte eigenaar wil deze natuurlijk terug en wat volgt is een flink portie actie

edit = heriner me net dat hij op een gegeven moment een wond dicht brand met kruid uit een kogel

dorusjuhh

• 7 berichten
  • 2 stemmen

ik heb laast een horror gezien maar weet niet hoe die heet het ging over een bos waar het spookte en niemand kwam levend aan toen ging daar een groepje ondekers of zo daar kamperen en de eerste avond zagen ze allemaal schimmen op de tent toen was er een iemand uit gerent

en de volgede ochtent lagen er alemaal lichaamsdele ven haar

weet iemant meschien zo ver hoe deze film heet

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

dorusjuhh schreef:

ik heb laast een horror gezien maar weet niet hoe die heet het ging over een bos waar het spookte en niemand kwam levend aan toen ging daar een groepje ondekers of zo daar kamperen en de eerste avond zagen ze allemaal schimmen op de tent toen was er een iemand uit gerent

en de volgede ochtent lagen er alemaal lichaamsdele ven haar

weet iemant meschien zo ver hoe deze film heet

Nou dat kan er maar 1 zijn he: Blair Witch Project, The (1999)

http://www.moviemeter.nl/fi...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

stephan73 schreef:

(quote)

Commandos (1968)

Thanks, die had ik nog niet gevonden. Zou em best weleens kunnen zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ook een goede, maar volgens mij is dat em niet.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

ThaMovieVoter schreef:
Nee, dat is eigenlijk het enige wat me van die film echt is bijgebleven. Volgens mij was het een soort brandstof depot voor Tanks van het leger van Rommel. Het enige andere detail is dat het wel in kleur was..
Rollen ze dan ook aangestoken benzinevaten naar beneden wanneer de Duitsers er aan komen? En dat er Duitsers verkleed als Amerikaanse MP's de opmars van de geallieerden de verkeede kant op sturen?

Edit: na wat zoeken blijk ik aan Battle of The Bulge (1965) te denken, dat zal hem ook niet zijn, Ardennen i.p.v. Sahara.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.