- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik zoek volgens mij een behoorlijk recente en enigszins bekende film waarvan het plot mij zo intrigeerde dat ik het nu vergeten ben 
Het ging over een jongen die steeds in slaap valt door iets wat zich in zijn verleden heeft afgespeeld? Kan iemand hier iets mee?
BVD!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zoek volgens mij een behoorlijk recente en enigszins bekende film waarvan het plot mij zo intrigeerde dat ik het nu vergeten ben 
Het ging over een jongen die steeds in slaap valt door iets wat zich in zijn verleden heeft afgespeeld? Kan iemand hier iets mee?
BVD!
The Butterfly Effect?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
My Own Private Idaho gaat ook over een jongen die steeds in slaap valt.Mooie film van Gus Van Sant.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Maar helaas niet de film die ik zoek. Die van mij is sowieso recenter... Het is als het goed is ook een 'mysterieuze' film.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Dat is hem! Dankjewel!
darknesssbabe
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
wie weet hoe de film heet, genre : thriller, met zwarte acteur, denk film 2007-2008! een blond meisje wordt verkracht en achtergelaten op een weg, de zwarte acteur vind het meisje langs de weg en neemt haar mee naar huis, waar hij haar vastmaakt aan een ketting, ze heeft een seksverslaving en wil haar ervan af helpen!
heb die filmtitel dringend nodig!
dank u
darknesssbabe
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ja, die is het, thanx
annet0109
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Televisie > help wie kan mij helpen aan de titel van een film?:
Hallo iedereen,
afgelopen zaterdag 28 nov heb ik een fil gezien op net 5.
eerst zou Lucky Numbers komen maar werd vervangen door een andere film (thriller)
wie heeft deze film ook gezien en kan mij aan de titel helpen?
ik wil hem nog een keer zien en wordt gek als ik er niet achter kom.
De film gaat over een vrouw die een geest van een klein meisje ziet. Haar vriend denkt dat er wat met haar zelf aan de hand is en probeerd haar tegen te houden van haar speurtocht.
uiteindelijk komt ze er achter dat dat meisje ontvoerd is en vermoord is. Maar dat zij er ook bij was toen ze klein was en zij was ook ontvoerd.
ik hoop dat iemand mij kan helpen...
annet0109
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
nee ook niet het is gewoon een amerikaanse film.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Een mailtje of telefoontje naar NET 5 lost het probleem misschien op?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ik zag ooit een film over de Tweede Wereldoorlog in Noord-Afrika. Een bepaalde scene die me nog goed bijstaat was een Duitse soldaat op de wacht met als achtergrond hordes geparkeerde tanks.. Die scene was bedoeld om indruk te maken betreft het leger van Rommel. Het was volgens mij een vrij oude film, ik schat jaren '60..
Het frustreert me dat ik er maar niet achter kom welke film dit was.. 
Ik zit te denken aan Tobruk, Raid on Rommel of Play Dirty, maar heb het idee dat het toch een andere film is. Iemand die meer duidelijkheid kan geven?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
nee ook niet het is gewoon een amerikaanse film.
What about Silent Hill (2006) ?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
In Overigen > Televisie > help wie kan mij helpen aan de titel van een film?:
Hallo iedereen,
eerst zou Lucky Numbers komen maar werd vervangen door een andere film (thriller)
De film gaat over een vrouw die een geest van een klein meisje ziet. Haar vriend denkt dat er wat met haar zelf aan de hand is en probeerd haar tegen te houden van haar speurtocht.
uiteindelijk komt ze er achter dat dat meisje ontvoerd is en vermoord is. Maar dat zij er ook bij was toen ze klein was en zij was ook ontvoerd.
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
Ik zag ooit een film over de Tweede Wereldoorlog in Noord-Afrika. Een bepaalde scene die me nog goed bijstaat was een Duitse soldaat op de wacht met als achtergrond hordes geparkeerde tanks.. Die scene was bedoeld om indruk te maken betreft het leger van Rommel. Het was volgens mij een vrij oude film, ik schat jaren '60..
Het frustreert me dat ik er maar niet achter kom welke film dit was.. 
Ik zit te denken aan Tobruk, Raid on Rommel of Play Dirty, maar heb het idee dat het toch een andere film is. Iemand die meer duidelijkheid kan geven?
Kunnen meerdere films zijn. Heb je niet nog meer details?
annet0109
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
Een mailtje of telefoontje naar NET 5 lost het probleem misschien op?
annet0109
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
nee helaas ook niet... ik wordt er gek van...
annet0109
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
ook geen ghotika, dat is een film die in de bios is geweest en met bekende acteurs. Deze film is niet met Bekende acteurs is gewoon een TV film (denk ik dan)
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dan zal het Eye, The (2008) ook wel niet zijn?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Hallo iedereen,
annet0109
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
nee want daar speelt Shannon in van BH 90210, en die kwam daar niet in voor.. wel raar dat dat daar zo staat.
de hoofdrolspeelster was gewoon 1 vrouw..
volgens mij vraag ik echt het onmogenlijke...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Was het dan niet de aflevering van 'Without a Trace'?
Without a trace
Zaterdag 28 November 2009 van 22:25 tot 23:15
Serie
NET 5
Het team is op zoek naar een vermist wonderkind. In de tussentijd worstelt Samantha met haar gedwongen therapie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien een goed idee dat een moderator hier antwoord op geeft? Die zetten bij elke film die op tv komt de tijd en zender. Als dit niet te achterhalen is, was het hoogstwaarschijnlijk een serie. Het is maar een idee.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Of stuur een mailtje naar [email protected].
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.