• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.233 gebruikers
  • 9.387.046 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

BazZi3

• 3 berichten
  • 0 stemmen

dank u!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik zoek volgens mij een behoorlijk recente en enigszins bekende film waarvan het plot mij zo intrigeerde dat ik het nu vergeten ben

Het ging over een jongen die steeds in slaap valt door iets wat zich in zijn verleden heeft afgespeeld? Kan iemand hier iets mee?

BVD!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

otherfool schreef:

Ik zoek volgens mij een behoorlijk recente en enigszins bekende film waarvan het plot mij zo intrigeerde dat ik het nu vergeten ben

Het ging over een jongen die steeds in slaap valt door iets wat zich in zijn verleden heeft afgespeeld? Kan iemand hier iets mee?

BVD!

The Butterfly Effect?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nee, die is het niet...

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

My Own Private Idaho gaat ook over een jongen die steeds in slaap valt.Mooie film van Gus Van Sant.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Maar helaas niet de film die ik zoek. Die van mij is sowieso recenter... Het is als het goed is ook een 'mysterieuze' film.

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Man, Vrouw, Hondje (1999)??

Dat is hem! Dankjewel!

wie weet hoe de film heet, genre : thriller, met zwarte acteur, denk film 2007-2008! een blond meisje wordt verkracht en achtergelaten op een weg, de zwarte acteur vind het meisje langs de weg en neemt haar mee naar huis, waar hij haar vastmaakt aan een ketting, ze heeft een seksverslaving en wil haar ervan af helpen!

heb die filmtitel dringend nodig!

dank u

annet0109

• 13 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > help wie kan mij helpen aan de titel van een film?:

Hallo iedereen,

afgelopen zaterdag 28 nov heb ik een fil gezien op net 5.

eerst zou Lucky Numbers komen maar werd vervangen door een andere film (thriller)

wie heeft deze film ook gezien en kan mij aan de titel helpen?

ik wil hem nog een keer zien en wordt gek als ik er niet achter kom.

De film gaat over een vrouw die een geest van een klein meisje ziet. Haar vriend denkt dat er wat met haar zelf aan de hand is en probeerd haar tegen te houden van haar speurtocht.

uiteindelijk komt ze er achter dat dat meisje ontvoerd is en vermoord is. Maar dat zij er ook bij was toen ze klein was en zij was ook ontvoerd.

ik hoop dat iemand mij kan helpen...

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

martrys?

annet0109

• 13 berichten
  • 0 stemmen

nee dat is hem niet..

annet0109

• 13 berichten
  • 0 stemmen

nee ook niet het is gewoon een amerikaanse film.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Een mailtje of telefoontje naar NET 5 lost het probleem misschien op?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ik zag ooit een film over de Tweede Wereldoorlog in Noord-Afrika. Een bepaalde scene die me nog goed bijstaat was een Duitse soldaat op de wacht met als achtergrond hordes geparkeerde tanks.. Die scene was bedoeld om indruk te maken betreft het leger van Rommel. Het was volgens mij een vrij oude film, ik schat jaren '60..

Het frustreert me dat ik er maar niet achter kom welke film dit was..

Ik zit te denken aan Tobruk, Raid on Rommel of Play Dirty, maar heb het idee dat het toch een andere film is. Iemand die meer duidelijkheid kan geven?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

annet0109 schreef:

nee ook niet het is gewoon een amerikaanse film.

What about Silent Hill (2006) ?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

annet0109 schreef:

In Overigen > Televisie > help wie kan mij helpen aan de titel van een film?:

Hallo iedereen,

eerst zou Lucky Numbers komen maar werd vervangen door een andere film (thriller)

De film gaat over een vrouw die een geest van een klein meisje ziet. Haar vriend denkt dat er wat met haar zelf aan de hand is en probeerd haar tegen te houden van haar speurtocht.

uiteindelijk komt ze er achter dat dat meisje ontvoerd is en vermoord is. Maar dat zij er ook bij was toen ze klein was en zij was ook ontvoerd.

Het begin doet me denken aan Gothika (2003), alleen speelt de jeugd van de vrouw daarin geen rol...

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik zag ooit een film over de Tweede Wereldoorlog in Noord-Afrika. Een bepaalde scene die me nog goed bijstaat was een Duitse soldaat op de wacht met als achtergrond hordes geparkeerde tanks.. Die scene was bedoeld om indruk te maken betreft het leger van Rommel. Het was volgens mij een vrij oude film, ik schat jaren '60..

Het frustreert me dat ik er maar niet achter kom welke film dit was..

Ik zit te denken aan Tobruk, Raid on Rommel of Play Dirty, maar heb het idee dat het toch een andere film is. Iemand die meer duidelijkheid kan geven?

Kunnen meerdere films zijn. Heb je niet nog meer details?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik dacht aan Patton (1970)

annet0109

• 13 berichten
  • 0 stemmen

Brix schreef:

Een mailtje of telefoontje naar NET 5 lost het probleem misschien op?

ja dat heb ik al geprobeerd maar nog geen antwoord.....

annet0109

• 13 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

What about Silent Hill (2006) ?

nee helaas ook niet... ik wordt er gek van...

annet0109

• 13 berichten
  • 0 stemmen

ook geen ghotika, dat is een film die in de bios is geweest en met bekende acteurs. Deze film is niet met Bekende acteurs is gewoon een TV film (denk ik dan)

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Dan zal het Eye, The (2008) ook wel niet zijn?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

annet0109 schreef:

Hallo iedereen,

Was het niet gewoon een aflevering uit de serie Charmed? Dat is tenminste wat ik zie op de site itvdb.nl.

annet0109

• 13 berichten
  • 0 stemmen

Legan schreef:

(quote)
Was het niet gewoon een aflevering uit de serie Charmed? Dat is tenminste wat ik zie op de site itvdb.nl.

nee want daar speelt Shannon in van BH 90210, en die kwam daar niet in voor.. wel raar dat dat daar zo staat.

de hoofdrolspeelster was gewoon 1 vrouw..

volgens mij vraag ik echt het onmogenlijke...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Was het dan niet de aflevering van 'Without a Trace'?

Without a trace

Zaterdag 28 November 2009 van 22:25 tot 23:15

Serie

NET 5

Het team is op zoek naar een vermist wonderkind. In de tussentijd worstelt Samantha met haar gedwongen therapie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Misschien een goed idee dat een moderator hier antwoord op geeft? Die zetten bij elke film die op tv komt de tijd en zender. Als dit niet te achterhalen is, was het hoogstwaarschijnlijk een serie. Het is maar een idee.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Of stuur een mailtje naar [email protected].

NET 5 - - Contact - net5.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.