- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
"If Looks Could Kill" (ook wel "Teen Agent" genoemd)?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een van de Dirty Harry-films was ook met een man die een klasje ontvoerde in een gele bus. Het is in die prent dat Harry op het einde zei: Make my day, punk!!! Ik moet wel nog eventjes kijken welke...
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
das gewoon de eerste dirty harry film namelijk;dirty harry
De GeuS
-
- 2180 berichten
- 2859 stemmen
Speed ?
Ik hoop dat je een grapje maakt.... 
Nee, geen enkele van die films. Kan me ook niet herrineren dat ie er ooit nog eens op is geweest. Gaat echt om een kleuterjuf of zo, met een groep kleine kinderen.
Ze geeft dan meer les in zo'n barak en dan opeens verschijnt er zo'n enge kerel met een dierenmasker voor het raam. Ze worden dan min of meer ontvoerd, waarna de juf met een klein groepje weet te ontsnappen. Op een gegeven moment komen ze bij een boerderij waar ze het lijk van 1 van de ontvoerders vinden (die berouw had gekregen).
De hele film draait om deze ontvoering, waarbij het om een groepje ontvoerders gaat.
Ik weet dat het vaag klinkt, maar het was toch echt een film, dacht ik.... :s
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
"Make my day" zegt hij niet in de eerste.
De GeuS
-
- 2180 berichten
- 2859 stemmen
Volgens mij heb ik het al;
"Fortress" uit 1985, gemaakt in australie, niet de actiefilm die later uitkwam.... 
The Goss
-
- 502 berichten
- 4760 stemmen
Ik zoek de titel van een Amerikaanse film over twee jonge gozers die ongeveer om de twee woorden Hey Dude roepen. Film is volgens mij van ongeveer 1998-2000.
De film is overigens ongelooflijk irritant en ongelooflijk slecht, maar wil toch de titel weten.
bisse
-
- 646 berichten
- 444 stemmen
Wouter schreef:
Die scene met de bus in ieder geval wel.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik zoek de titel van een Amerikaanse film over twee jonge gozers die ongeveer om de twee woorden Hey Dude roepen. Film is volgens mij van ongeveer 1998-2000.
De film is overigens ongelooflijk irritant en ongelooflijk slecht, maar wil toch de titel weten.
Bedoel je The Big Lebowski (1998) ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Bedoel je The Big Lebowski (1998) ?
Whaha... Ziet die U-96 weer... The Goss heeft The Big Lebowski in zijn Top10 staan... 
The Goss
-
- 502 berichten
- 4760 stemmen
Goed gezien U-96. Wilde er al op reageren. Kom niet aan the Dude.
Maar Yekezzez heeft de goede film genoemd. Eigenlijk wel erg dat hij zo'n monsterlijke film zomaar kan reproduceren. Maar hij heeft hem dan ook een 3,5 gegeven.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Whaha... Ziet die U-96 weer... The Goss heeft The Big Lebowski in zijn Top10 staan... 
Jij duidelijk niet, want de plotomschrijving kwam verre van overeen met die van The Big Lebowski.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Goed gezien U-96. Wilde er al op reageren. Kom niet aan the Dude.
Maar Yekezzez heeft de goede film genoemd. Eigenlijk wel erg dat hij zo'n monsterlijke film zomaar kan reproduceren. Maar hij heeft hem dan ook een 3,5 gegeven.
The Goss
-
- 502 berichten
- 4760 stemmen
Geintje, Yekezzez!
Nog bedankt voor de goede oplossing.
The Goss
-
- 502 berichten
- 4760 stemmen
Ik zoek weer een film.
Acteurs Bud Spencer en Terence Hill.
Ze spelen twee mannen die voor twee rijke texaanse veehandelaren moeten doorgaan.
Ze rijden in de film in een enorme goudkleurige amerikaanse pooierbak, met enorme horens op de motorkap.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Continuavano a Chiamarlo Trinità,dit is waarschijnlijk de film die jij bedoelt The Goss. Alternatieve titels zijn: Trinity is STILL My Name!, Vier Vuisten van de Duivel
The Goss
-
- 502 berichten
- 4760 stemmen
Nee, de film die jij bedoelt speelt zich af ten tijde van het Wilde Westen en toen reden er nog geen auto's.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
The Goss,als je bij uitgebreid zoeken Bud Spencer of Terence Hill in typt dan krijg je alle films waarin die gesoeeld heeft.Kun je zo zien welke film je zoekt..
The Goss
-
- 502 berichten
- 4760 stemmen
Heb ik gedaan, maar ik kon deze niet vinden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hé The Goss, Als je iets van dat duo zoekt, kijk hier eens eventjes:
www.xs4all.nl/~hopmans/BH80.htm[/url]

RolfWolf
-
- 1016 berichten
- 1230 stemmen
Toen ik onlangs een idee van mij voor een scenario aan vriend vertelde, zei hij tot mijn verbazing dat hij ooit al eens een film op tv heeft gezien met dezelfde strekking. Uitgekomen ergens in de jaren negentig als ik mij niet vergis.
De film schijnt het verhaal te vertellen van een Afrikaanse populist die een transnationale Afrikaanse volksbeweging op de been brengt. Hij weet een groot aantal bewoners van zijn verdoemde continent ertoe te bewegen de honger en oorlogen te ontvluchten en gezamenlijk massaal naar Europa te verhuizen om aldaar te genieten van het veilig en welvarend leven dat de oude koloniale machten aan hen verschuldigd zijn. De Europese autoriteiten zitten met de handen in het haar: hoe te reageren op deze dreiging van grootschalige en ongewenste immigratie? De charismatische leider wordt uiteindelijk bij aankomst ergens op een strand in Zuid-Frankrijk doodgeschoten.
Komt iemand dit bekend voor? Wie helpt me aan de titel?
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Ken de film niet. Maar een vraagje:
Hoe dachten die Afrikanen dat te gaan doen?
Ze komen Europa gewoon niet in.
RolfWolf
-
- 1016 berichten
- 1230 stemmen
Ken de film niet. Maar een vraagje:
Hoe dachten die Afrikanen dat te gaan doen?
Ze komen Europa gewoon niet in.
Ik heb de film zoals gezegd ook niet gezien. Maar in mijn versie is de vraag veel meer: hoe dachten de Europeanen die zwarte Pim Fortuyn met zijn miljoenen Afrikanen tegen te houden, wanneer ze en masse naar ons continent komen? Het gaat dus eigenlijk over de onmogelijkheid van een Fort Europa in zo'n geval.
RolfWolf
-
- 1016 berichten
- 1230 stemmen
Nog op papier en nu al geflopt....;)
Neeeeeh, kennelijk niet alleen op papier. Het idee is dus al verfilmd. Wel opletten. 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Nah Rolfwolf, dan noem je jouw film toch gewoon een remake? Daar kickt elke grote studio tegenwoordig op. 
RolfWolf
-
- 1016 berichten
- 1230 stemmen
Nah Rolfwolf, dan noem je jouw film toch gewoon een remake? Daar kickt elke grote studio tegenwoordig op. 
Mijn film. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.