- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Ik heb een jaar of tien geleden een komedie gezien dat ging over een criminele familie die leeft van bankovervallen enzo..
Misschien Newton Boys, The (1998) ?
Steven1975
-
- 9 berichten
- 15 stemmen
In Film > Overige films > Santorini:
Hallo forumnisten,
Een jaar of 15 geleden heb ik een film gezien dat zich afspeelde op het Griekse eiland Santorini. Verder kan ik niet veel vertellen over de film, alleen dat het me destijds erg aansprak.
Wie weet een film die zich daar afspeeld?
Alvast bedankt voor de suggesties!
Groet,
Steven
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
je begrijpt toch wel dat we (forumnisten) hier niks mee kunnen!
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Inderdaad. Er zijn een paar titels zoals bijv Anomaloi erotes sti Santorini (1983), maar ik betwijfel of dat ze zijn (kans 0,01%). Zonder zaken als bepaalde scènes of andere dingen die je je kan herinneren, is dit wel erg ondoenbaar.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Ik heb even op imdb op locatie gezocht:
Dan zal het wellicht deze film zijn:
dyasten
-
- 22 berichten
- 1 stemmen
Hallo,
ik zoek een film maar weet de titel niet.
hier een korte beschrijving van de inhoud:
ik heb eens gehoort van een film waarin een soort van experiment met mensen wordt gedaan door ze op een eiland te dropen. op een gegeven moment moeten ze elkaar opeten om niet dood te gaan van de honger. ales wordt door mensenl in de gaten gehouden door camera's die op het eiland staan.
het is geen serie maar een film.
Bedankt!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eten weet ik niet maar voor de rest lijkt het op Battle Royale:
dyasten
-
- 22 berichten
- 1 stemmen
Maar het is een recente film. ouder dan 2006 zal hij niet zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht ook eerst aan de film van Otherfool.
Het kan ook The Condemned zijn, die is iets nieuwer.
Maar ik ben er bijna zeker van dat er in beide films geen mensen worden opgegeten.
erikvrolijk
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers > Titels > Titel gezocht! (tags: vrouw, militair):
Hallo,
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, dan maar hier.
Ik zoek de titel van een film, waarvan het verhaal ongeveer zo gaat:
Een vrouw wil militair worden, maar wordt niet toegelaten, omdat ze een vrouw is.
Nu scheert ze haar hoofd kaal, en wordt ze later toegelaten met haar valse naam. Later, als ze een van de besten wordt. Word ontdekt dat ze een vrouw is.
Mijn vraag;
Wat is de titel van deze film.
Ik kan het dmv Google niet vinden.
Bedankt..
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoe heet ie nou.
Zo'n film over 2 mannen die seriemoordenaar worden. Volgens mij is eentje wat terughoudend terwijl de ander het steeds leuker begint te vinden.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4559 stemmen
Hoe heet ie nou.
Zo'n film over 2 mannen die seriemoordenaar worden. Volgens mij is eentje wat terughoudend terwijl de ander het steeds leuker begint te vinden.
deze?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor je reactie, maar nee, die bedoel ik niet. Ik geloof dat ie een jaar of 5 oud is ofzo..
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ook bedankt voor je reactie! Nee, het was ook geen komedie.. Er daagt me iets dat het 2 broers zijn, maar dat weet ik ook niet meer helemaal zeker...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee combi, bedankt voor je reactie. Maar dat is hem ook niet. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor je reactie, maar dat is het ook niet.
mister blonde
-
- 12722 berichten
- 5883 stemmen
Boondock Saints?
Man Bites Dog?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee, geen van beiden.
Nee, het was ook geen komedie ofzo, echt een drama/thriller.
Bedankt voor je reactie!
newG
-
- 956 berichten
- 2357 stemmen
Hoe heet ie nou.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Thanks but..no.
Nee, het was geen bekende film en geen komedie. Ook geen horror.
Het speelde zich af in een grote stad volgens mij en volgens mij vermoordden ze vooral hoeren enzo en gingen ze dan weer naar huis toe. Maar nogmaals..kweet het niet meer preciés.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee, wacht es..Volgens mij was er 1 die moordde en 1 die er vanaf wist maar het wel prima vond uiteindelijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee ook niet, sorry. Thanks for the reactie!
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
nog maar eens een keertje proberen...
Ik zoek een oorlogsfilm die gaat over het verzet ergens in oost europa. dacht dat het tjechie was.
er worden 3 mensen uit een vliegtuig gedropt en die moeten dan een hoge generaal elimineren.
1 van de 3 wordt opgezocht door de ss en slaat door en verteld waar de andere 2 ondergedoken zitten. zij zitten ondergedoken in een kerk. daar vallen de duitsers binnen en ze hebben samen besloten zoveel mogelijk duitsers te doden voordat ze zelfmoord plegen. de duitsers komen niet binnen en laten de kelder op een gegeven moment vol lopen met water en dan plegen ze zelfmoord.
weet iemand welke film dit is?
was een hele tijd geleden een keertje op sbs6 uitgezonden. denk jaar of 10 geleden...
bedankt!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoe heet ie nou.
Mr Brooks is een beetje een ander verhaal maar ik waag toch maar een poging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.