- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Otherfool, bedankt maar dat is hem ook niet. Pff...dit is een lastige he? Als ik er ooit achter kom, laat ik het jullie weten!
Tot die tijd zijn alle suggesties uiteraard welkom!
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
nog maar eens een keertje proberen...
Ik zoek een oorlogsfilm die gaat over het verzet ergens in oost europa. dacht dat het tjechie was.
er worden 3 mensen uit een vliegtuig gedropt en die moeten dan een hoge generaal elimineren.
1 van de 3 wordt opgezocht door de ss en slaat door en verteld waar de andere 2 ondergedoken zitten. zij zitten ondergedoken in een kerk. daar vallen de duitsers binnen en ze hebben samen besloten zoveel mogelijk duitsers te doden voordat ze zelfmoord plegen. de duitsers komen niet binnen en laten de kelder op een gegeven moment vol lopen met water en dan plegen ze zelfmoord.
weet iemand welke film dit is?
was een hele tijd geleden een keertje op sbs6 uitgezonden. denk jaar of 10 geleden...
bedankt!
Volgens mij':
'Operation: Daybreak '
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Thanks but..no.
Nee, het was geen bekende film en geen komedie. Ook geen horror.
Het speelde zich af in een grote stad volgens mij en volgens mij vermoordden ze vooral hoeren enzo en gingen ze dan weer naar huis toe. Maar nogmaals..kweet het niet meer preciés.
Klinkt toch echt als Henry: Portrait of a Serial Killer.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Otherfool, bedankt maar dat is hem ook niet. Pff...dit is een lastige he? Als ik er ooit achter kom, laat ik het jullie weten!
Tot die tijd zijn alle suggesties uiteraard welkom!
Misschien:
The Hillside Strangler ????
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik zoek een film waar een dakloze zwarte man met rasta haren (zover ik me kan herinneren) wordt ontvoerd door een paar rijke blanken mannen. Ze vliegen hem met een helikopter naar Alaska, en gaan daar een spelletje jagen spelen. Ze geven hem een voorsprong, en gaan daarna met jachtgeweren achter hem aan...
Ik dacht dat het iets met The Game was, maar kan verder niets vinden..
Weten jullie het?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een film waar een dakloze zwarte man met rasta haren (zover ik me kan herinneren) wordt ontvoerd door een paar rijke blanken mannen. Ze vliegen hem met een helikopter naar Alaska, en gaan daar een spelletje jagen spelen. Ze geven hem een voorsprong, en gaan daarna met jachtgeweren achter hem aan...
Ik dacht dat het iets met The Game was, maar kan verder niets vinden..
Weten jullie het?
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
Hoe heet ie nou.
Zo'n film over 2 mannen die seriemoordenaar worden. Volgens mij is eentje wat terughoudend terwijl de ander het steeds leuker begint te vinden.
Bedoel je niet Murder by Numbers? Gaat niet zozeer over seriemoordenaars, maar over twee tieners die de perfecte moord willen plegen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Misschien:
The Hillside Strangler ????
Jaaa!!
Ik dank Baggerman en alle andere voor het proberen. 
dyasten
-
- 22 berichten
- 1 stemmen
Hallo, weet iemand als deze films vervolgen van elkaar zijn?
(Hebben ze iets te maken met elkaar?) :
,
,

Alvast bedankt! 
dyasten
-
- 22 berichten
- 1 stemmen
Het zijn inderdaad vervolgen.
Bedankt voor de info 
Wat is eigenlijk het verschil tussen
* The Bourne Identity (1980)
* The Bourne Supremacy (1986)
* The Bourne Ultimatum (1990)
en
* The Bourne Identity (2002)
* The Bourne Supremacy (2004)
* The Bourne Ultimatum (2007)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Laatste trio zijn remakes van de eerste 3.
dyasten
-
- 22 berichten
- 1 stemmen
Laatste trio zijn remakes van de eerste 3.
is er verschil kwa inhoud
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
is er verschil kwa inhoud
Nee, ze zijn alle zes, exact hetzelfde. Daarom hebben ze verschillende titels én zijn er remakes gemaakt.
Ga ze gewoon lekker kijken.
Frank_1989
-
- 31 berichten
- 58 stemmen
hey,
ik hoop dat iemand me hier ken helpen... het is een verdomd goeie film...
Het is een waargebeurd over een overval in Amerika... er worden die dag een aantal mensen vermoord door de overvallers, en de politie kan geen wapens verkrijgen van de dichtsbijzijndste wapen shop. hierdoor vallen de doden en gewonden. Sindsdien mogen de agenten in amerika een M-16 dragen.
het is een waargebeurd verhaal volgens mij een jaar of 10 geleden.
Plz contact me ff met een prive mail..
Grtz
Frank
citybird
-
- 4964 berichten
- 4145 stemmen
hey,
ik hoop dat iemand me hier ken helpen... het is een verdomd goeie film...
Het is een waargebeurd over een overval in Amerika... er worden die dag een aantal mensen vermoord door de overvallers, en de politie kan geen wapens verkrijgen van de dichtsbijzijndste wapen shop. hierdoor vallen de doden en gewonden. Sindsdien mogen de agenten in amerika een M-16 dragen.
het is een waargebeurd verhaal volgens mij een jaar of 10 geleden.
Plz contact me ff met een prive mail..
Grtz
Frank
Tag84
-
- 103 berichten
- 129 stemmen
ik zoek een miniserie die ergens in de jaren 90 op tv was. Het was een sprookje. Er kwam een slechte prins in voor die later goed werd en uiteindelijk verliefd wordt op de hoofdrolspeelster...
De prins had lang zwart haar en had een naam dat klonk als Baraculesof zoiets.....
Ik weet nog maar heel weinig details eigenlijk, maar misschien dat iemand weet waar ik het over heb? Alvast bedankt!
Nijmegen
-
- 323 berichten
- 695 stemmen
Ik zoek een film die een tijd geleden op tv was (NL3/2/1). Het ging over 3 of 4 brabantse dames die een bank gingen overvallen. weet iemand iets?
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5184 stemmen
Ik zoek een film die een tijd geleden op tv was (NL3/2/1). Het ging over 3 of 4 brabantse dames die een bank gingen overvallen. weet iemand iets?
Jonas
-
- 8 berichten
- 64 stemmen
In Filmdragers > Titels > titel gezocht:
Ik zoek een titel van een film en de film gaat over het volgende:
Een jongen heeft kanker en zijn laatste droom voor hij gaat sterven gaat in vervulling: samen zijn met koning Arthur en de ridders van de ronde tafel in Camelot.
Alvast bedankt!
-Roald-
-
- 3178 berichten
- 803 stemmen
Ik zoek een film, hetgene wat ik er nog van weet:
Er vergaat een schip en een vrouw red het net met haar jonge dochter van 2 en nog een jongen van 2 (niet haar kind maar gewoon een van de dode bemaninngsleden). Uiteindelijk komen ze op een onbewoond eiland. Op een gegeven moment wordt die vrouw ziek, dus ze bedenkt allerlei regels voor de kinderen: bijvoorbeeld, voor het meisje; als je begint te bloeden ben je een vrouw en kan je liefde bedrijven en samen gaan die 2 kinderen dan opgroeien op een onbewoond eiland...
Ik dacht dat de titel leek op Ocean Blue,
Alvast bedankt
!
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Of Return to the Blue Lagoon, want stranden ze in The Blue Lagoon niet op een eiland samen met een man?
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
In Filmdragers > Titels > titel gezocht:
Ik zoek een titel van een film en de film gaat over het volgende:
Een jongen heeft kanker en zijn laatste droom voor hij gaat sterven gaat in vervulling: samen zijn met koning Arthur en de ridders van de ronde tafel in Camelot.
Alvast bedankt!
goh echt... kzie het allemaal zo voor mij he...
die jongen (of meisje) staat zo op gegeven moment op een berg met een blauwe pull aan... al zijn/haar haar is weg...
Volgens mij leeft hij/zij in die wereld via een dagboek ofzo????
Heb de film nooit helemaal gezien maar ik kan er gewoon niet op komen hoe die titel weer was... en google is ook geen hulp vandaag 
-Roald-
-
- 3178 berichten
- 803 stemmen
Of Return to the Blue Lagoon, want stranden ze in The Blue Lagoon niet op een eiland samen met een man?
Ja, dat is hem!
Bedankt voor de moeite Kappeuter en Dragon!:)
Jonas
-
- 8 berichten
- 64 stemmen
goh echt... kzie het allemaal zo voor mij he...
die jongen (of meisje) staat zo op gegeven moment op een berg met een blauwe pull aan... al zijn/haar haar is weg...
Volgens mij leeft hij/zij in die wereld via een dagboek ofzo????
Heb de film nooit helemaal gezien maar ik kan er gewoon niet op komen hoe die titel weer was... en google is ook geen hulp vandaag
Ja ik denk het.
Weet niemand de titel van deze film?
*smartie*
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film die ik lang geleden heb gezien, maar hij blijft in mijn achterhoofd vast zitten. Maar ik ken de titel van de film niet meer.
De film ging over een tienermeid die samen met haar vriend naar een of andere beurs gaat. Daar is een machine die een hologram van je maakt en die kun je naar eigen wensen veranderen. Zij maakt dus een hologram van man. Als er dan een stroomstoring of zo komt, verandert ze daadwerkelijk in die man die ze zelf maakte. Zij zoekt haar vriend en legt hem alles uit. Samen proberen ze de machine te zoeken.
Als iemand dit bekend voorkomt en de titel kent graag een bericht.
kaketoe
-
- 827 berichten
- 1708 stemmen
Ik zoek de naam van de volgende film:
Het gaat over een jongen die op een kermis bij een soort speelautomaat een wens ofzo mag doen. De volgende dag is hij ineens oud geworden. Dan komt er een stuk tussen dat ik niet meer weet.
Hij krijgt in ieder geval een baan waar hij speelgoed gaat testen en wordt ook verliefd. Uiteindelijk probeert hij deze speelautomaat weer op te zoeken om de wens terug te draaien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.