• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.213 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.718 gebruikers
  • 9.421.680 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Jonas schreef:

In Filmdragers > Titels > titel gezocht:

Ik zoek een titel van een film en de film gaat over het volgende:

Een jongen heeft kanker en zijn laatste droom voor hij gaat sterven gaat in vervulling: samen zijn met koning Arthur en de ridders van de ronde tafel in Camelot.

Alvast bedankt!

ik heb de titel gevonden

The four diamonds 1995

The Four Diamonds (1995) (TV) - Plot summary - imdb.com

de film staat nog niet op moviemeter

kaketoe

• 827 berichten
  • 1708 stemmen

Tommeh schreef:

Big, met Tom Hanks. Leuke film.

Bedankt!

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

Hallo,

kan het dat ik gehoord heb op de reclame dat ze een film gemaakt hebben of zullen uitbrengen van de vroegere serie "Viper" of van de serie "MacGyver"?

Het is een van de twee dacht ik.

Alvast bedankt!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Er staan 2 MacGyver films op deze site...

en check ook dit topic: Film >> Nieuws >> MacGyver Film

dyasten

• 22 berichten
  • 1 stemmen

otherfool schreef:

Er staan 2 MacGyver films op deze site...

en check ook dit topic: Film >> Nieuws >> MacGyver Film

oké maar is er sprake van dat er een nieuwe film zal gelanceerd worden?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat ik er van begrijp wel ja.

vicestar

• 40 berichten
  • 43 stemmen

Ik zoek een film die gaat over ene jongen die struikelt o.i.d. en daardoor supersnel en hard kan gooien met basebal. Aan het einde van de film struikelt hij tijdens een wedstrijd waardoor die zijn krachten kwijt is.

Maar door een slinkse bal weten ze toch te winnen.

Wie o wie!

maarten85

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben opzoek naar een horrorfilm. Nu ben ik 23, toen ik hem keek was ik nog geen 13, dus de film is minimaal 10 jaar oud. Ik zal proberen hem wat te omschrijven, wat me het meest is bijgebleven.

De film begint met een groepje studenten (meen ik althans) die vliegen over zee. (Als het goed is een watervliegtuig) Dan krijgen ze panne en moeten noodgedwongen stoppen.. toevallig bij een eiland, wat op het eerste oog er verlaten uitziet.

Hoe het verhaal dan verder gaat weet ik niet precies, maar een scene die me goed is bijgebleven is dat er iemand op een schommel zit en vervolgens er vanaf vliegt, om vervolgens in het ravijn te storten. Daar zie je ook een mooi bloederig shot van..

Als het goed is gaan ze ook later in de film een huis binnen, waar ze vervolgens een aanvaring hebben in de kelder met een kinderwagen.. dat vond ik echt ontzettend eng weet ik nog, toen ik jong was! Er kwamen volgens mij ook enge geluiden uit de kinderwagen.

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen! Ben benieuwd. Ben al zo lang opzoek naar deze film..!

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1061 stemmen

In Film > Genres en landen > Rampenfilms:

Ik ben momenteel op zoek naar een film waarbij er een Passagiers vliegtuig bij de landing crasht op een klein verkeersvliegtuig.

Weet iemand welke film dit is?

Ik had deze eens op TV (TV1, nu één, geloof ik)gezien

Ik had weliswaar juist de titel niet gezien. Ik heb de film maar gekeken tot vlak na het moment van de ramp, toen moest ik gaan slapen ('k was toen 7 jaar ofzo)

Ik wil graag weten welke film dit is. Wie o wie kan me helpen met het zoeken naar deze film?

alvast bedankt!

pink_roosje

• 1792 berichten
  • 807 stemmen

@maarten

heb even op imdb gekeken, met keywords gezocht

is dit misschien de film die je zoekt?

It's Alive III: Island of the Alive

of deze: Demon Island (2002)

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

pink_roosje schreef:

@maarten

heb even op imdb gekeken, met keywords gezocht

is dit misschien de film die je zoekt?

It's Alive III: Island of the Alive

of deze: Demon Island (2002)

jep die titel wil ik hier ook al 4 dagen ofzo posten, maar elke keer als ik online kwam was ik hem weer kwijt

doodah

• 1538 berichten
  • 1242 stemmen

A.L.I.E.N schreef:

Ik ben momenteel op zoek naar een film waarbij er een Passagiers vliegtuig bij de landing crasht op een klein verkeersvliegtuig.

Ik had weliswaar juist de titel niet gezien. Ik heb de film maar gekeken tot vlak na het moment van de ramp, toen moest ik gaan slapen ('k was toen 7 jaar ofzo)

Ik wil graag weten welke film dit is. Wie o wie kan me helpen met het zoeken naar deze film?

alvast bedankt!

Deze beschrijving zegt me wel iets. Ik denk dat ik hem in een ver en vaag verleden al wel eens heb gezien. Maar wat de titel betreft heb ik geen idee.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

A.L.I.E.N schreef:

alvast bedankt!

Klinkt als de Tenerife-ramp....

Misschien?:

Crash Landing: The Rescue of Flight 232

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

Tenerife ramp,was geen ramp tijdens de landing,maar met de start

was het mischien over de ramp met een brazilaans vliegtuig ,van de radar verdwenen,wat later blijkt tegen een vliegtuigje gebotst.

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1061 stemmen

Of het nu bij de landing of bij de start was weet ik niet meer. In ieder geval was het niet de "tenerif ramp", dat waren 2 passagiersvliegtuigen die op elkaar botsten, en deze film ging over een passagiers vliegtuig dat botste tegen een klein vliegtuigje.

Volgens mij was het niet Crash Landing of die film over dat vliegtuig dat verdwijnt van de radar.

Toch bedanjkt voor de reacties en de info.

Als iemand weet hoe de film heet over die vliegtuig botsing,

laat het mij alstublief weten. Op dit forum of PV mail, maakt nix uit.

Dank bij voorbaat!

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

Is het een waargebeurd verhaal?Ik heb op alle rampen (vliegtuigbotsingen)gezocht,maar kan niets vinden................wel deze

Airport 1975

Het verhaal:

Bij slecht weer moet een vliegtuig opstijgen. Aan boord is een meisje dat een nieuwe nier nodig heeft. Een man in een privévliegtuig krijgt een hartaanval en hierdoor ontstaat een botsing die een gat slaat in het vliegtuig. De piloot is half-dood en de stewardess moet, met behulp van aanwijzingen van haar echtgenoot (die piloot is) aan de grond, het toestel in een berglandschap bij storm veilig aan de grond ziet te krijgen.

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1061 stemmen

Ik denk niet dat het "Airport 75" was. Het zou kunnen maar Airport 1975 gaat over een botsing in de lucht, en de film die ik zoek gaat over een botsing op de luchthaven! Toch badankt voor de informatie danit! Of het een waargebeurd verhaal was weet ik niet. Tot zover ik me kan herrineren leek het een film uit de late jaren 90 (1997 ofzo) of de vroege jaren 2000 (2000,2001 ofzo). Meer weet ik er echt niet over! Als iemand meer info heeft, wil je het dan alstublief zeggen.

alvast bedankt!

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

ik ben op zoek naar een film, maar helaas weet ik er echt niets meer van . Toen ik vanmiddag naar Tigerland keek (film over de opleiding van soldaten die naar Vietnam moesten) moest ik opeens aan een bepaalde scène denken uit een andere film: het ging ook over een bepaalde training, en bij een bepaalde simulatie werd er een man gedood door een rubberkogel omdat hij zijn helm niet ophad. De teamleider kreeg er de schuld van.

Ik weet dat het niet veel is, maar ik kan maar proberen hé

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Kr!kke schreef:

ik ben op zoek naar een film, maar helaas weet ik er echt niets meer van . Toen ik vanmiddag naar Tigerland keek (film over de opleiding van soldaten die naar Vietnam moesten) moest ik opeens aan een bepaalde scène denken uit een andere film: het ging ook over een bepaalde training, en bij een bepaalde simulatie werd er een man gedood door een rubberkogel omdat hij zijn helm niet ophad. De teamleider kreeg er de schuld van.

Ik kan het mis hebben (erg lang geleden allemaal), maar was dat niet Full Metal Jacket?

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Legan schreef:

(quote)
Ik kan het mis hebben (erg lang geleden allemaal), maar was dat niet Full Metal Jacket?

zou kunnen, het probleem is dat ik van Full Metal jacket niet veel meer weet en dat ik hem nog geen stem heb gegeven (maar het zou op zich wel kunnen want ik ben nog maar van augustus 2006 actief op MM)

A.L.I.E.N

• 779 berichten
  • 1061 stemmen

Lijst van titels die in aanmerking komen:

Emergency

Crash Landing

Airport 1975

...

Als iemand meer weet over de titel van die film over dat vliegtuig dat op een klein vliegtuigje botst, laat het mij A.U.B. weten (op dit forum of PV mail maakt nix uit!)

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Dit is echt belangrijk voor me!

Een lange tijd geleden zag ik een meesterwerk van een tienerfilm.

Ik herriner me weinig maar het ging over mensen in een soort hotel en een koffertje speelde een groote rol. Ik herriner me nog dat daar een hoertje op bezoek kwam en dat Chris Owen (Sherman uit American Pie) een maagd speelde die op het eind was ontmaagd.

Please help me!

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Kr!kke schreef:

Dat is zo hard Starship Troopers (1997)

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Dit is echt belangrijk voor me!

Een lange tijd geleden zag ik een meesterwerk van een tienerfilm.

Ik herriner me weinig maar het ging over mensen in een soort hotel en een koffertje speelde een groote rol. Ik herriner me nog dat daar een hoertje op bezoek kwam en dat Chris Owen (Sherman uit American Pie) een maagd speelde die op het eind was ontmaagd.

Please help me!

Midsummer Night's Rave, A (2002) (denk ik he)

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

het kwam gelijk terug toen ik de titel las.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Jarhead zou ook nog kunnen, hoewel in die film er niks gebeurt met de teamleider qua straf of iets dergelijks.

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Starship Troopers op ongeveer 5:30 de bewuste scene "where he loses his mind" (sorry ma ik vond da grappig)

YouTube - Starship Troopers - Sgt. Zim Clips

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

newG schreef:

(quote)

Midsummer Night's Rave, A (2002) (denk ik he)

Ik ben bang van niet. Iemand anders nog tips?

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

newG schreef:

(quote)

Dat is zo hard Starship Troopers (1997)

inderdaad! thx !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.