- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/3484 ook niet denk ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
De 1e is geen Drop zone denk ik. Dat was infiltratie in de springers,
geen wedstrijd dacht ik.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3133 stemmen
De eerste kan deze ook nog zijn http://www.moviemeter.nl/film/11227, hier doen ze mee aan een wedstrijd namelijk.
stkolaf
-
- 73 berichten
- 622 stemmen
aaaaah, dit is zo geweldig, bedankt allemaal, de eerste was idd Cutaway, de tweede de Pagemaster en de derde was Sphere!!
duizendmaal dank (K) 
LivingShinigami
-
- 40 berichten
- 90 stemmen

Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar ik zoek de film van dit prentje...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Charles Bronsen wordt nu echt té oud.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar ik zoek de film van dit prentje...
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
In de jaren '80 op de Duitse RTL gezien. Film uit de jaren '50, denk ik, over een vrouw, type Cleopatra, maar heel kwaadaardig. Scene die ik me kan herinneren. Mensen zijn in een mijn aan het werk, als de boel dreigt in te storten en een van haar volgelingen zegt dat de mensen er toch echt uit moeten, reageert ze koelbloedig, dat ze moeten doorwerken, met gevolg dat de werkers bedolven worden. Vreemde film, weet er niet veel meer van, loopt alleen slecht af met de vrouw.
marlouvwxyz
-
- 12 berichten
- 453 stemmen

Ik zoek de films bij deze 2 plaatjes (het zijn aparte films), iemand die me kan helpen? 
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Eerste is Me and You and Everyone We Know (2005) .
brabusRUS
-
- 1628 berichten
- 2825 stemmen
Ik ben op zoek naar twee films. Kan er niet heel veel over vertellen, maar ik zal het proberen.
Film 1: Een gezin werd verkleind door iets waardoor ze kleiner werden dan een grasprietje en zo moesten ze overleven in hun tuin. De film komt Volgens mij uit '80 of begin '90.
Film 2: Een groep scholieren breekt 's nachts een zwembad in en gaat daar feesten. Ze worden uiteindelijk 1 voor 1 afgeslacht door iemand met een grote kapmes.
Het is niet veel, maar ik hoop dat iemand mij kant helpen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5176 stemmen
De eerste is Honey, I Shrunk The Kids
marlouvwxyz
-
- 12 berichten
- 453 stemmen
Eerste is Me and You and Everyone We Know (2005) .
dankje!
consumer1970
-
- 42 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ooit een nederlandse film gezien waarin een op winkeldiefstal betrapte vrouw in een kledingzaak samen met twee andere (toevallig aanwezige) dames de bedrijfsleider de hersens inslaat. Ze worden opgepakt en moeten voor de rechter verschijnen.
Verder weet ik alleen nog dat ze op enig moment hard lachend de rechtzaal uitlopen. Ik vond dit zo'n bespottelijke film, dat ik nu toch weer wil weten wat de titel was. Weet iemand dit? bvd.
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Wellicht De Stilte rond Christine M..
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik zoek een knok film waar op het einde de goede kerel in een tournament een potlood in de bad guy zijn hoofd shot/steekt.
Ik dacht dat het met Van Damme was (eigenlijk dacht ik dat het kickboxer was tot ik die gisteren zag) en de slechte is een Thai (iemand van Thailand dus
) denk ik? En het is op een tournament waar de beste vechters komen en in de finale shot de goede een potlood of een bik in de slechte zijn oor.
Niemand, vooral het potlood in iemands hoofd trappen moet toch bij iemand een belletje rinkelen?
brabusRUS
-
- 1628 berichten
- 2825 stemmen
De eerste is Honey, I Shrunk The Kids
Bedankt.
consumer1970
-
- 42 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat was hem, bedankt, Kappeuter.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een behoorlijk bekende film over een dorp op de Noord- of Zuidpool waar een kleine jongen een soort eskimo vindt, en ze worden vrienden. Hij komt wel eens op Ketnet. De titel van de film was geloof ik de naam van die eskimo. Weet iemand welke film ik bedoel?
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Ik zoek een behoorlijk bekende film over een dorp op de Noord- of Zuidpool waar een kleine jongen een soort eskimo vindt, en ze worden vrienden. Hij komt wel eens op Ketnet. De titel van de film was geloof ik de naam van die eskimo. Weet iemand welke film ik bedoel?
Iets van Ikungut of zo
Edit: Ikíngut dus!
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
(afbeelding)
Ik zoek de films bij deze 2 plaatjes (het zijn aparte films), iemand die me kan helpen? 
dat 2de plaatje... heb ik nu een levendige fantasie of is struize vrouw Kathy Bates?
en als ik dan eens kijk in haar ''filmografie'' kom ik uit op deze film
Signs of Life http://www.imdb.com/title/tt0098330/
want mijn fantasie loopt dan verder door en dan lijkt deze vrouw
Mary-Louise Parker http://www.imdb.com/name/nm0000571/ op die andere vrouw in het plaatje
i'm losing my mind here 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Herhaalde oproep: (ik blijf het proberen! Iemand moet deze film toch een keer gezien hebben??)
Heel lang geleden zag ik een zeer ontroerende Aziatische film die toen als kind veel indruk op me maakte.
Wat ik me er nog van herinner is dat de twee hoofdpersonen zwaar lichamelijk gehandicapt waren en er uit zagen als (kermis)freaks. De film gaat ook vooral over hoe deze dappere hoofdpersonen zich staande houden in een maatschappij die ze als freaks behandeld.
De ene had het lichaam van een baby, een groot hoofd, kermit-de-kikkerstemmetje en klauwtjes i.p.v. handen en zat in een rolstoel, de tweede had volgens mij een misvormd hoofd (hij had hele zware dikke wenkbrauwen en zag er wat 'eng' uit).
Op een gegeven moment in de film trekken ze de stoute schoenen aan en gaan naar een restaurant of een theehuis. Iedereen gaapt ze dan aan.
Heel graag zou ik deze film nogmaals zien. Wie o wie kan me helpen aan de titel???
Alvast veel dank voor iedere input!!!
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
P.s. Weet iemand misschien een internationaal forum gelijk aan deze waar ik bovenstaande zou kunnen posten (in het Engels, dan...)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je kunt de nieuwsgroepen eens proberen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.