• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

xSarah

• 476 berichten
  • 820 stemmen

Ik zoek de titel van een film die ik enkele jaren terug heb bekeken. Het ging over een (Poolse, dacht ik) jongen die naar de oorlog moest om te gaan vechten. Ik geloof dat hij uiteindelijk op een Duitse boerderij terechtkwam, waar hij brand stichtte. Op het einde van de film werd hij ter dood veroordeeld (ik herinner me nog goed het laatste beeld, waarop hij zich omdraait en wanhopig in de cameralens kijkt, net voordat hij geëxecuteerd wordt, door de guillotine).

mylo2007

• 22 berichten
  • 0 stemmen

hallo allemaal,

is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo

waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,

het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud

iemand nog een idee

ps was zo'n rtl5 filmpje

Leland Palmer

• 23790 berichten
  • 4916 stemmen

Ik zal proberen de titel voor je te vinden als jij voortaan beter oplet bij Nederlands op school

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Herbie??

O.S.

• 248 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een film die een tijdje terug op tv was. Het is een Aziatische film. Het ging over een samurai die een of andere vrouwelijke leider moest vermoorden. In zijn avontuur kwam hij ook een vrouw tegen(ook samurai) waar hij verliefd op werd. Die vrouw hoorde bij een soort sekte, alleen maar vrouwen en allemaal in het lichtgroen, en daar hoorde ook die vrouwelijke leider bij.

Een scène die ik me nog goed herinner is als de hoofdpersoon samen met die vrouw in een gevecht terchtkomen in een bos met allemaal bamboe bomen.

Op het eind moet die vrouw de hoofdpersoon vermoorden maar ze laat hem vluchten. Hij vraagt of ze meegaat maar dat doet ze in eerste instantie niet. Dan doet ze het toch en dan komt er een andere jaloerse man achter ze aan die de vrouw vermoord. Dan komt de hoofdpersoon terug en komt het tot een laatste gevecht tussen die 2 samuraïs.

Iemand een idee?:)

Ze hebben trouwens ook sex in de vrije natuur

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Antwoord volgt snel, maar niet van mij, let maar op...

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

House of Flying Daggers

O.S.

• 248 berichten
  • 0 stemmen

JA! Dat is hm thnx, staat zelfs in de top 250, ik wist dak een goeie smaak had

Ik kom vaker terug op dit forum, relax

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zoek een soort van boksfilm waar 2 kerels zwaar fan zijn van een worstelaar. Tot dat op een gegeven moment de worstelaar zijn masker wordt afgetrokken bij een gevecht en dat het zo dus bekend is wie hij is en de man verdwijnt dan. De 2 gasten gaan dan op zoek naar hun held.

Deze zoek ik ook nog altijd.

Metalfist schreef:

Ik zoek een knok film waar op het einde de goede kerel in een tournament een potlood in de bad guy zijn hoofd shot/steekt.

Ik dacht dat het met Van Damme was (eigenlijk dacht ik dat het kickboxer was tot ik die gisteren zag) en de slechte is een Thai denk ik? En het is op een tournament waar de beste vechters komen en in de finale shot de goede een potlood of een bik in de slechte zijn oor.

fieko

• 409 berichten
  • 1688 stemmen

Ik zoek een film die gaat over een amerikaanse marinier die op vakantie in israel wordt aangezien voor een hele gevaarlijke gezochte terrorist. Er komt dan uit dat hij niet die geneis. maar de amerikaanse overheid krijgt dan het idee om hem door te laten gaan als die terrorist om zo die terrorist te vangen.

de film eindigt dat je denkt dat de auto van de familie van die marinier wordt opgeblazen met de hele familie erin, maar het blijkt dat ze ondergedoken zitten ergens in een warm land.

Ik hoop dat ik een beetje een helder ben geweest, wie kan me helpen??

alvast bedankt!

citybird

• 4964 berichten
  • 4144 stemmen

fieko schreef:

Ik zoek een film die gaat over een amerikaanse marinier die op vakantie in israel wordt aangezien voor een hele gevaarlijke gezochte terrorist. Er komt dan uit dat hij niet die geneis. maar de amerikaanse overheid krijgt dan het idee om hem door te laten gaan als die terrorist om zo die terrorist te vangen.

de film eindigt dat je denkt dat de auto van de familie van die marinier wordt opgeblazen met de hele familie erin, maar het blijkt dat ze ondergedoken zitten ergens in een warm land.

Ik hoop dat ik een beetje een helder ben geweest, wie kan me helpen??

alvast bedankt!

The Assignment

Quentin

• 10218 berichten
  • 8566 stemmen

Quentin schreef:

Ik heb eens een film gezien waarin Hitler nog leefde, hij woonde in een ondergronds stelsel van gangen en had een dochter die hem verzorgde meen ik. Iemand een idee?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Quentin schreef:

(quote)

Schindler's List?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Hè???

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3133 stemmen

Metalfist schreef:

Ik zoek een soort van boksfilm waar 2 kerels zwaar fan zijn van een worstelaar. Tot dat op een gegeven moment de worstelaar zijn masker wordt afgetrokken bij een gevecht en dat het zo dus bekend is wie hij is en de man verdwijnt dan. De 2 gasten gaan dan op zoek naar hun held.

(quote)

Ready to Rumble ?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Quentin schreef:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/film/13384

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik geloof dat ik die gezien heb, De Bunker.

Haal ik iets door de war zeker?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Ik geloof dat ik die gezien heb, De Bunker.

Haal ik iets door de war zeker?

of het hem is weet ik niet zeker, kan ook der untergang zijn bijv. , in schindlers list komt hitler niet voor.

Quentin

• 10218 berichten
  • 8566 stemmen

Bedankt, maar dat is niet de film die ik bedoel. Daarin leefde Hitler nog ver NA de Tweede Wereldoorlog.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

meer info, had die de oorlog gewonnen ofzo!

starbright boy (moderator films)

• 22532 berichten
  • 5176 stemmen

Quentin schreef:

Bedankt, maar dat is niet de film die ik bedoel. Daarin leefde Hitler nog ver NA de Tweede Wereldoorlog.

http://www.moviemeter.nl/film/9400 misschien?

Quentin

• 10218 berichten
  • 8566 stemmen

Ja bedankt, maar ik zie dat ik daar ook al op gestemd heb.

mylo2007

• 22 berichten
  • 0 stemmen

He Harm-jan,

al wat gevonden ....

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt, dat is hem. Blijkbaar had ik er ook al op gestemd

Jenailik

• 12 berichten
  • 7 stemmen

Een jaartje geleden zag ik een film. Ik keek toen vooral thrillers en horrors dus de film zit denk ik in dat genre. In een stuk zit een familie in een hotelkamer, maar dan blijkt dat er een aanslag op die familie gepland staat en ontploft de boel, maar iemand wist ze op tijd te redden. Beetje vage omschrijving, maar wie weet hoe deze thriller heet? Alvast bedankt!

Scarecrow

• 563 berichten
  • 170 stemmen

Jenailik schreef:

Een jaartje geleden zag ik een film. Ik keek toen vooral thrillers en horrors dus de film zit denk ik in dat genre. In een stuk zit een familie in een hotelkamer, maar dan blijkt dat er een aanslag op die familie gepland staat en ontploft de boel, maar iemand wist ze op tijd te redden. Beetje vage omschrijving, maar wie weet hoe deze thriller heet? Alvast bedankt!

Het lijkt erg op een stukje uit de film Red Eye:

http://www.moviemeter.nl/film/30242

Durf niet zeker te zeggen of dit hem is, maar lijkt er veel op!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Huh, kan me alleen maar een vliegtuig herinneren in Red Eye.

Scarecrow

• 563 berichten
  • 170 stemmen

Erwinner schreef:
Huh, kan me alleen maar een vliegtuig herinneren in Red Eye.

Dat vult dan ook het voornaamste gedeelte van de film, maar het meisje dat in het vliegtuig zit (werkte bij een hotel ofzo) weet op de een of andere manier haar vriendin in het hotel te waarschuwen dat de man naast haar plus zijn groepje terroristen een aanslag wil plegen op een belangrijke familie die in dat hotel zit. Waarna die vriendin van haar vervolgens die familie red van een ontploffing.

Rico1985

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Zoek een film (DVD cover 'Die'):

hey ik zit al een tijdje met een film in me hoofd

gaat over een high school waar gepest wordt en dan besluiten 2 jongens en een meid om de pesters terug te pakken

uiteraard gaat dit gepaard met een bloedbad maar er zit ook wel een verhaal achter, zijn eigelijk meerdere verhalen die op t eind samen komen

film is denk ik een jaar of 4 oud en op de cover staat 'die' en ik dacht dat t op een school wc was geschreven

wie kan me helpen?

groet -R

marlouvwxyz

• 12 berichten
  • 453 stemmen

newG schreef:

(quote)

dat 2de plaatje... heb ik nu een levendige fantasie of is struize vrouw Kathy Bates?

en als ik dan eens kijk in haar ''filmografie'' kom ik uit op deze film

Signs of Life http://www.imdb.com/title/tt0098330/

want mijn fantasie loopt dan verder door en dan lijkt deze vrouw

Mary-Louise Parker http://www.imdb.com/name/nm0000571/ op die andere vrouw in het plaatje

i'm losing my mind here

nee, volgensmij schiet ik hier niks mee op

jammer!, maar toch bedankt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.