• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Kan ook Strange Days zijn.

mylo2007

• 22 berichten
  • 0 stemmen

nee die zijn het niet

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

mylo2007 schreef:

hallo allemaal,

is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo

waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,

het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud

iemand nog een idee

http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=7627

kben al een week aant denken dat het deze film is...

mylo2007

• 22 berichten
  • 0 stemmen

nee sorry is het ook niet de virtuele helm is meer het onderwerp

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

mylo2007 schreef:

nee sorry is het ook niet de virtuele helm is meer het onderwerp

als ik het me goed herriner kon emanuelle via een virtual helm experimenteren met sex in virtual reality

heb dan ook gegoogled met de woorden "emanuelle virtual reality " en ben zo terecht gekomen op dat deel uit de reeks.

vind het wel ''vreemd'' dat moviemeter de virtual reality niet aangeeft in de samenvatting...

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Lawnmower man?

notorious_kim

• 910 berichten
  • 1168 stemmen

Over de film weet ik niet veel meer, maar ik weet dat er ergens twee kindjes inkomen, een jongen en een meisje. En op een gegeven moment leggen die hun handen tegen elkaar, en is er blauw licht rond hen.

ik weet het, het is niet veel. Ik heb dit gezien toen ik heel erg klein was, en het is me altijd bijgeblven.

Ik heb lang gedacht dat dit uit de Twin Peaks film van David Lynch kwam, maar recent begin ik te twijfelen, en ik heb nog nergens die film gevonden zodat ik hem eens kan bekijken.

Kan iemand me helpen aub, dank u.

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

kdacht direct aan the last mimzy... ma da zalt wel ni zijn zeker

close encounter of the third kind misschien?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

notorious_kim schreef:

Over de film weet ik niet veel meer, maar ik weet dat er ergens twee kindjes inkomen, een jongen en een meisje. En op een gegeven moment leggen die hun handen tegen elkaar, en is er blauw licht rond hen.

ik weet het, het is niet veel. Ik heb dit gezien toen ik heel erg klein was, en het is me altijd bijgeblven.

Ik heb lang gedacht dat dit uit de Twin Peaks film van David Lynch kwam, maar recent begin ik te twijfelen, en ik heb nog nergens die film gevonden zodat ik hem eens kan bekijken.

Kan iemand me helpen aub, dank u.

Volgens mij komt dat uit een of ander Disney film (géén tekenfilm). Er is ook nog een vervolg op. Maar ik weet de titel niet meer!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

mylo2007 schreef:

hallo allemaal,

is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo

waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,

het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud

iemand nog een idee

Tekwar?

Erw!n

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal, ik zoek eigenlijk 2 films.

Film 1 gaat over een man die met andere mannen een tunnen willen graven onder de Berlijnse Muur, om van Oost naar West Duitsand te kunnen. Verder weet ik er niet meer veel van want is al een hele tijd geleden.

Film 2 weet ik eigenlijk helemaal niks meer van. De film heb ik misschien 10 jaar geleden gezien. Het gaat over een jongen of groepje jongens die een mooie boomhut hebben. Maar hun hebben ook een groepje vijanden. Dan oorstond er ruzie tussen die tieners. Ze bekogelen elkaar met tomatten enzovoort.

Weet iemand iets? Alvast Bedankt!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Die tweede lijkt me "My Girl" of "Stand By Me".

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

de eerste kunnen er zoveel van zijn.

brucecampbell

• 3316 berichten
  • 7482 stemmen

Erw!n schreef:

tomatten

Ben jij afkomstig van Antwerpen?

Erw!n

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Nee ik kom niet uit Antwerpen hoezo?

brucecampbell

• 3316 berichten
  • 7482 stemmen

Omdat wij tomaten als tomatten uitspreken.

Flauw van me, maar ik kon het niet laten.

J. Clouseau

• 980 berichten
  • 1093 stemmen

Erw!n schreef:

Hallo allemaal, ik zoek eigenlijk 2 films.

Film 1 gaat over een man die met andere mannen een tunnel willen graven onder de Berlijnse Muur, om van Oost naar West Duitsland te kunnen. Verder weet ik er niet meer veel van want is al een hele tijd geleden.

Weet iemand iets? Alvast Bedankt!

Der Tunnel van 2001?

Erw!n

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Oh bruce dat was een typfout

Erw!n

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt J.Clouseau, het is Der Tunnel.

Trouwens film 2 is echt zo`n amerikaanse film volgens mij.

brucecampbell

• 3316 berichten
  • 7482 stemmen

Erw!n schreef:

Oh bruce dat was een typfout

Niet erg

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Erw!n schreef:

Film 2 weet ik eigenlijk helemaal niks meer van. De film heb ik misschien 10 jaar geleden gezien. Het gaat over een jongen of groepje jongens die een mooie boomhut hebben. Maar hun hebben ook een groepje vijanden. Dan oorstond er ruzie tussen die tieners. Ze bekogelen elkaar met tomatten enzovoort.

Misschien 'The Sandlot' ?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Misschien 'The Sandlot' ?

volgens mij klopt dit. kan me namelijk ook iets herinneren over honkbal.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

ok, bedankt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

lol

stkolaf

• 73 berichten
  • 622 stemmen

heey, ik heb een vraagje over een paar films, ik ben de titel kwijt en ik wil ze heel graag aan mijn lijst toevoegen.

de eerste gaat over een groep parachute springers die heeel heeel graag een wedstrijd willen winnen, ten koste van alles, verder weet ik er niet heel veel meer van

de tweede gaat over een jongetje dat naar de bibliotheek gaat ofzoiets, en dat hij op een gegeven moment in een boek valt volgensmij en dan verandert hij in een tekenfilm figuur in een tekenfilm wereld...

de derde is een film over een onderzeeer die gaat duiken en ergens in de oceaan een schip vind met daarin een gouden bal... deze bal is heel mysterieus en er gebeuren allemaal rare dingen met de bemanningsleden, zoals een kwallen aanval e.d.

wie o wie weet een van deze 3 films met een titel te bestempelen? alvast bedankt

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De tweede is iig The Pagemaster.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

de eerste is denk ik deze

http://www.moviemeter.nl/film/754

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

die 3e: Sphere of zo??

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De 1e is geen Drop zone denk ik. Dat was infiltratie in de springers,

geen wedstrijd dacht ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.