- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
hallo allemaal,
is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo
waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,
het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud
iemand nog een idee
http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=7627
kben al een week aant denken dat het deze film is...
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
nee sorry is het ook niet de virtuele helm is meer het onderwerp
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
nee sorry is het ook niet de virtuele helm is meer het onderwerp
als ik het me goed herriner kon emanuelle via een virtual helm experimenteren met sex in virtual reality
heb dan ook gegoogled met de woorden "emanuelle virtual reality " en ben zo terecht gekomen op dat deel uit de reeks.
vind het wel ''vreemd'' dat moviemeter de virtual reality niet aangeeft in de samenvatting...
notorious_kim
-
- 910 berichten
- 1168 stemmen
Over de film weet ik niet veel meer, maar ik weet dat er ergens twee kindjes inkomen, een jongen en een meisje. En op een gegeven moment leggen die hun handen tegen elkaar, en is er blauw licht rond hen.
ik weet het, het is niet veel. Ik heb dit gezien toen ik heel erg klein was, en het is me altijd bijgeblven.
Ik heb lang gedacht dat dit uit de Twin Peaks film van David Lynch kwam, maar recent begin ik te twijfelen, en ik heb nog nergens die film gevonden zodat ik hem eens kan bekijken.
Kan iemand me helpen aub, dank u.
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
kdacht direct aan the last mimzy... ma da zalt wel ni zijn zeker 
close encounter of the third kind misschien?
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Over de film weet ik niet veel meer, maar ik weet dat er ergens twee kindjes inkomen, een jongen en een meisje. En op een gegeven moment leggen die hun handen tegen elkaar, en is er blauw licht rond hen.
ik weet het, het is niet veel. Ik heb dit gezien toen ik heel erg klein was, en het is me altijd bijgeblven.
Ik heb lang gedacht dat dit uit de Twin Peaks film van David Lynch kwam, maar recent begin ik te twijfelen, en ik heb nog nergens die film gevonden zodat ik hem eens kan bekijken.
Kan iemand me helpen aub, dank u.
Volgens mij komt dat uit een of ander Disney film (géén tekenfilm). Er is ook nog een vervolg op. Maar ik weet de titel niet meer!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal,
is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo
waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,
het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud
iemand nog een idee
Erw!n
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal, ik zoek eigenlijk 2 films.
Film 1 gaat over een man die met andere mannen een tunnen willen graven onder de Berlijnse Muur, om van Oost naar West Duitsand te kunnen. Verder weet ik er niet meer veel van want is al een hele tijd geleden.
Film 2 weet ik eigenlijk helemaal niks meer van. De film heb ik misschien 10 jaar geleden gezien. Het gaat over een jongen of groepje jongens die een mooie boomhut hebben. Maar hun hebben ook een groepje vijanden. Dan oorstond er ruzie tussen die tieners. Ze bekogelen elkaar met tomatten enzovoort.
Weet iemand iets? Alvast Bedankt!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Die tweede lijkt me "My Girl" of "Stand By Me".
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7482 stemmen
Ben jij afkomstig van Antwerpen? 
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7482 stemmen
Omdat wij tomaten als tomatten uitspreken.
Flauw van me, maar ik kon het niet laten.
J. Clouseau
-
- 980 berichten
- 1093 stemmen
Hallo allemaal, ik zoek eigenlijk 2 films.
Film 1 gaat over een man die met andere mannen een tunnel willen graven onder de Berlijnse Muur, om van Oost naar West Duitsland te kunnen. Verder weet ik er niet meer veel van want is al een hele tijd geleden.
Weet iemand iets? Alvast Bedankt!
Der Tunnel van 2001?
Erw!n
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
Bedankt J.Clouseau, het is Der Tunnel.
Trouwens film 2 is echt zo`n amerikaanse film volgens mij.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7482 stemmen
Oh bruce dat was een typfout 
Niet erg 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Film 2 weet ik eigenlijk helemaal niks meer van. De film heb ik misschien 10 jaar geleden gezien. Het gaat over een jongen of groepje jongens die een mooie boomhut hebben. Maar hun hebben ook een groepje vijanden. Dan oorstond er ruzie tussen die tieners. Ze bekogelen elkaar met tomatten enzovoort.
Misschien 'The Sandlot' ?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Misschien 'The Sandlot' ?
stkolaf
-
- 73 berichten
- 622 stemmen
heey, ik heb een vraagje over een paar films, ik ben de titel kwijt en ik wil ze heel graag aan mijn lijst toevoegen.
de eerste gaat over een groep parachute springers die heeel heeel graag een wedstrijd willen winnen, ten koste van alles, verder weet ik er niet heel veel meer van
de tweede gaat over een jongetje dat naar de bibliotheek gaat ofzoiets, en dat hij op een gegeven moment in een boek valt volgensmij en dan verandert hij in een tekenfilm figuur in een tekenfilm wereld...
de derde is een film over een onderzeeer die gaat duiken en ergens in de oceaan een schip vind met daarin een gouden bal... deze bal is heel mysterieus en er gebeuren allemaal rare dingen met de bemanningsleden, zoals een kwallen aanval e.d.
wie o wie weet een van deze 3 films met een titel te bestempelen? alvast bedankt
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
de eerste is denk ik deze
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
die 3e: Sphere of zo??
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De 1e is geen Drop zone denk ik. Dat was infiltratie in de springers,
geen wedstrijd dacht ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.