• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.289 films
  • 12.408 series
  • 34.363 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.787 gebruikers
  • 9.424.414 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

odyssee

• 45 berichten
  • 39 stemmen

Misschien zijn er mensen die de film Boy in a plastic bubble kennen.

In mijn herinnering komt er een scene in voor waarin de boy achter (door) het glas (of plastic) met zijn vriendinnetje aan het scharrelen is. Kennelijk wordt het hem te warm binnen en gaat hij er uit om haar echt te kunnen aanraken.

Is dat een scene uit deze film?

stinissen (crew films & series)

• 23679 berichten
  • 77293 stemmen

Manschot

• 152 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een japanse (horror?) film, het gaat over een alleenstaande man die een meisje vind in een soort onderwereld (?) en brengt haar mee naar zijn appartement. Daar komt hij erachter dat ze van bloed leeft dus hij zorgt er op een manier elke keer voor dat ze het bloed krijgt.

Dan laat hij haar achter omdat hij het niet meer aan kan en gaat hij in een kartonnen doos wonen in een van de parken van Tokyo.

Op een gegeven moment komt hij in een steeg rare witte wezens tegen en wat er daarna gebeurd kan ik me niet meer herinneren.

Wat ik nog wel weet is dat hij ook een zelfmoord had gefilmd en als hij het later terug bekijkt op zijn computer kijkt de man die het mes in zijn keel stak recht in de camera naar de hoofdpersoon.

Alvast bedankt voor degene die deze film kent.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

combi schreef:

lijkt een beetje op de

A team.

Eff serieus, dat was ook het eerste wat me te binnen schoot! En dan ben ik een groot A-Team fan die alle afleveringen kent en op dvd heeft.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

odyssee schreef:

Is dat een scene uit deze film?

Zeker van.

odyssee

• 45 berichten
  • 39 stemmen

OK, bedankt voor de tips, kijken of ik de film kan vinden, want nou wil ik het zelf zien ook!

christian

• 518 berichten
  • 1547 stemmen

Baksteen schreef:

(quote)

Eff serieus, dat was ook het eerste wat me te binnen schoot! En dan ben ik een groot A-Team fan die alle afleveringen kent en op dvd heeft.

A-Team en bank overval? ik heb veel afleveringen gezien maar die combinatie heb ik niet eerder gezien.

Maar het is zeker weten geen A-Team aflevering.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Nou dat lijkt me een verkeerde gok...

odyssee

• 45 berichten
  • 39 stemmen

Ik herinner me vaag een film, maar weet niet meer precies de inhoud of wat voor soort film het was, mogelijk een thriller.

In een scene krijgt een jonge vrouw via de telefoon van een man aanwijzingen zichzelf te bevredigen met een sinaasappel of zoiets. Misschien kijkt de man vanuit een andere kamer in het flatgebouw wel mee.

Later in de film draait zij de rollen om en moet hij op haar telefonische aanwijzingen eveneens met een sinaasappel aan het werk. Dat ding komt zo uit de ijskast, dus het zal wel een koud kunstje zijn geweest!

Iemand die weet welke film ik bedoel?

kappeuter (crew films)

• 74679 berichten
  • 5987 stemmen

Ik denk dat je het gedroomd hebt.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

LOL

odyssee

• 45 berichten
  • 39 stemmen

Is dat niet ultiem: iets dromen en het later in een film terugzien?

Misschien moet ik wel regisseur worden!

kappeuter (crew films)

• 74679 berichten
  • 5987 stemmen

tip

Affiche is overigens wat misleidend.

odyssee

• 45 berichten
  • 39 stemmen

Nee, de film is wel een stukje ouder. Ik vermoed jaren 70 of begin 80. Volgens mij bestond er toen geen 06. Hooguit een paar keer 007!

kappeuter (crew films)

• 74679 berichten
  • 5987 stemmen

Ja het was dan ook een tip.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Bij deze film kregen de mensen ook opdrachten via de telefoon. Alleen waren die minder onschuldig dan met koude sinaasappels, dat ging over mensen koud maken.

Andere telefoonfilms ken ik niet. Wel eentje met een maagd die in een schuur (in de synopsis staat slaapkamer) wordt opgesloten, waarna alleen nog een courgette naar binnen wordt geworpen. Dus ook die voldoet niet.

Helaas ik kan je niet helpen denk ik. Kappeuters optie van die droom is wellicht de beste!

odyssee

• 45 berichten
  • 39 stemmen

Dank tot zover, maar nee.

Het is dan ook absoluut geen erotische film (al zijn de scene's die ik onthouden heb dat dan weer wel) maar eerder een thriller. Maar het is zeer zeker geen droomfilm!

jedymaster

• 891 berichten
  • 2534 stemmen

Ik zoek een film waarbij ik meen 2 stammen oorlog met elkaar hebben en leden of een lid van de ene stam kleine mesjes als wapens gebruiken.

belchinees

• 4182 berichten
  • 2326 stemmen

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

Ik zoek een film waarbij 1 of 2 mannen op een beer jagen. Het beer had een sterk pak aan. Een soort thrillerfilm. De voorkant op het hoesje is een man met bruine kappiesjon (ik weet niet hoe je het spelt:P).

NineEleven

• 24 berichten
  • 22 stemmen

Ik zoek volgende oorlogsfilm. Hij is recent

Het gaat over een missie in de arabisch wereld. Een militair kamp ligt buiten een stad. Ze sturen een vloot helikopters erop af voor een missie maar er loopt wat mis en ze lijken te verliezen tegen de rebbellen in de stad. heli's storten neer en ze moeten zich verzetten tegen honderden rebbellen. Aardig wat "goeden" gaan dood

redelijk duidelijk lijkt me, maar ik krijg er zelf echt geen naam op geplakt :S

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

Quaest schreef:

Ik zoek een film waarbij 1 of 2 mannen op een beer jagen. Het beer had een sterk pak aan. Een soort thrillerfilm. De voorkant op het hoesje is een man met bruine kappiesjon (ik weet niet hoe je het spelt:P).

Wilde gok: Brotherhood of the Wolf?

Dissection

• 9 berichten
  • 42 stemmen

In Film > Algemeen > Naam van film?:

Nou jongens, ik zit met een klein probleempje. Het gaat om een film die ik een aantal jaren geleden gezien had. Het ging over 4 gevangenen die aan een weg moesten werken in een woestijn. Op een gegeven momenten vermoorden zij hun toezichthouders en gaan waarschijnlijk dood. Sindsdien zijn ze moordlustige geesten in de woestijn en vermoorden iedereen die op de weg komt, zodra je eraf stapt ben je veilig. Zoiets was het, in die richting.

Iemand die misschien weet hoe deze film heet?

christian

• 518 berichten
  • 1547 stemmen

NineEleven schreef:

Het gaat over een missie in de arabisch wereld. Een militair kamp ligt buiten een stad. Ze sturen een vloot helikopters erop af voor een missie maar er loopt wat mis en ze lijken te verliezen tegen de rebbellen in de stad. heli's storten neer en ze moeten zich verzetten tegen honderden rebbellen. Aardig wat "goeden" gaan dood

volgens mij is het deze: The Kingdom

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

NineEleven schreef:

Black Hawk Down natuurlijk.

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

lordsnoopy schreef:

(quote)
Wilde gok: Brotherhood of the Wolf?

Dank je!

jedymaster

• 891 berichten
  • 2534 stemmen

Ik zoek een film waarbij ik meen 2 stammen oorlog met elkaar hebben en leden of een lid van de ene stam kleine mesjes als wapens gebruiken.

Die film is het niet ik meen dat het zich afspeelt in noord europa.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

jedymaster schreef:

(quote)

Die film is het niet ik meen dat het zich afspeelt in noord europa.

Quest for Fire? Geen idee van die mesjes, maar het is wel een Europese film met (prehistorische) stammen toestanden.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Bubblez

• 2072 berichten
  • 2542 stemmen

Quaest schreef:

Ik dacht meteen aan The Edge.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.