- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nee, te bekend, het was geen bioscoop topper.
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8310 stemmen
Ik zoek ook nog een film uit begin jaren 90.
Het was een Bonie & Clyde verhaal, maar hij heet iets anders.
Volgens mij een onbekende film, maar geen slechte film.
Aktie,drama,roadmovie.
Frameup?
of Natural Born Killers?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Aktie,drama,roadmovie.
TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
ik zoek een aflevering van een sitcom...
wat ik ervan herinner is redelijk vaag.
een vrouw werk in een restaurant... haar man/vriend vindt dat ze veel te veel werkt en geen tijd voor hem heeft. Hij besluit daarom om het boek met de reservaties van het restaurant te stelen en weg te gooien/verkopen...(?)...
in het restaurant loopt alles in het honderd. het vriendje heeft spijt en probeert het boek terug te vinden, na een tijdje komt hij bij een straatdief/heler die het boek heeft en die hem het boek voor veel geld wilt verkopen...uiteindelijk komt alles weer goed.
ik weet dat het redelijk vaag is, maar zit al er al een tijdje mee in mijn kop en weet niet uit welke sitcom/serie het komt...
dacht aan Friends (Monica werkt restaurant, chandler steelt boek?) maar blijkt niet te kloppen na een korte zoektocht op het internet.
wie weet uit welke serie/sitcom deze aflevering komt? (en msschn ook welke aflevering het is?)
heb 'm gevonden --> grounded for life (202)
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
Aktie,drama,roadmovie.
Ik denk dat je deze bedoeld. Was hele strakke film.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dat lijkt er verdacht veel op ja! Kwa verhaal precies wat ik zocht.
De titel zegt me niks en de hoes komt me ook niet bekend voor, ook de imdb. hoes niet.
Hij moet iets ouder zijn, dat weet ik zeker.
Toch bedankt!
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
Dat lijkt er verdacht veel op ja! Kwa verhaal precies wat ik zocht.
De titel zegt me niks en de hoes komt me ook niet bekend voor, ook de imdb. hoes niet.
En ik dacht dat ie een paar jaar ouder zou moeten zijn.
Toch bedankt!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Is ie niet eerder uitgebracht dan 1996?
Dan zoek ik wel een soortgelijke film. Deze is iets te nieuw.
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8310 stemmen
Is ie niet eerder uitgebracht dan 1996?
Dan zoek ik wel een soortgelijke film. Deze is iets te nieuw.
Het is niet Frameup?
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
Da's een film van Jon Jost, dat is (buitengewoon) experimenteel filmmaker. Lijkt me sterk dat dat is uitgekomen op VHS/DVD
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het jaartal komt in de goede richting, maar in de omschrijving wordt
bijna zeker over de Bonny & Clyde gesproken.
En deze hoes van frameup zegt me helaas niets.
En het was wel het VHS tijdperk uiteraard.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Het jaartal komt in de goede richting, maar in de omschrijving ...
Welke omschrijving bedoel je eigenlijk? Hopelijk baseer je je niet op de plotjes die hier bij de films staan want die zijn vaak zelf geschreven.
Nog even opgezocht in mijn archieven en de film die ik eerder noemde lag onder de titel Love & a .45 in de videotheek, in België althans. Dus toch ... & ...
.
008426
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Spoilers > wie weet wat de titel van dit verhaal is??:
Ik heb de film een keer gekeken,maar ik weet de titel helaas niet meer.
het verhaal gaat ongeveer zo:
de man vermoord zijn schoonouders,omdat hij de erfenis wilt. namelijk de paarden.
hij vermoordt de schoonouders door de rem van de auto kapot te maken. zijn vrouw beland in de gevangenis als ze eruit komt heeft ze al een operatie achter de rug. Ze heeft haar gezicht weer terug.
Ze gaat weer terug naar haar huis om haar erfenis terug te nemen.
wie kent deze film??
alvast bedankt allemaal.:D
slimthug
-
- 12 berichten
- 15 stemmen
Ik zoek een Film Titel
ik heb de film op tv gezien NET5(waarschijnlijk 2005)
het verhaal gaat over wat de Kinderen Op school bij Toetsen spresenteren wedstrijden voor scholen zegmaar.
als de leerlingen willen beginnen met de toet(wedstrijd) ontmoeten boven op de Tribune 2 leraren van 2 verschilende scholen elkaar en gaan ze wedden welke school van hun beter presenteerd en daar houden zijn een weddenschap op . de leraar met de school uit de achterbuur die versliest uiteindelijk van de rijke school en zijn winnen het regionaale wedstrijd en de leraar van de achterbuurt school belooft de andere leraar(van de rijke school) dat zijn terug zullen komen op de Nationale Wedstrijd.
2 van de leerlingen van de achterbuur school vinden de Nationale Examen Vragen als ze ergens in een hoofdkantoor aan het rond kijken zijn. een van hen neem stikem toch eentje mee , ze weten eerst niet weten wat ze er mee moeten maar daarna gaan ze naar de de leraar en laten het aan hem zien en hij twijfelt eerst en beluist dat ze het met de andere leerlingen die ook mee doen met de Wedstrijd samen gaan doornemen en maken en alle antwoorden gaan onthouden.
Uiteindelijk op de Nationale Examens Scoort het school Extreem hoog en hebben de Beste scoren in het Geschiedenis van USA.
de andere leraar van de Rijke school van de Regionale Exmanes vind het toch vreem en doet alles eraan om er achter te komen hoe een school die uit een achterbuurt komt zo hoog heeft gescoord.
uiteindelijk na allemaal andere toetsen en allemaal onderzoeke komt er uit dat zij de boel hebben belazerd en dat zij de Examen vragen al van te voren wisten.
dus alles alles bekend word en in de news komt verteld de leraar tegen alle leerlingen dat zij tegen iedereen moeten zeggen dat hij
hun heeft gedwongen om dit te doen zo dat zij niet de schuld hier van krijgen want de leraar vind dat hij de enige is dat schuldig is.
de film heet iets met WIJ HEBBEN DE BOEL BELAZERD / WIJ HEBBEN DE BOEL BEDROGEN / We Cheated
de film heeft een Engels titel
Weet iemand mischien hoe deze film heeft
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Cheaters
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Als het Cheaters is, en je zoekt hem;
Hij ligt voor €1 /€1,50 te koop in de Bart Smit & Blokker.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik weet niet echt waar ik moet beginnen
ik zoek een soort western komedie best een oude film
een hele bekende komedie acteur ( volgens mij )
komt een huis binnen en word gezien als een groot iemand terwijl het eigenlijk niet zo is
de man is blond met krulletjes en heeft z,n echt pret gezicht
wie kan mij verder helpen
King Ralph
-
- 83 berichten
- 909 stemmen
ik weet niet echt waar ik moet beginnen
ik zoek een soort western komedie best een oude film
een hele bekende komedie acteur ( volgens mij )
komt een huis binnen en word gezien als een groot iemand terwijl het eigenlijk niet zo is
de man is blond met krulletjes en heeft z,n echt pret gezicht
wie kan mij verder helpen
Blazing Saddles (1974, Mel Brooks)
Cleavton Little en Gene Wilder
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik dacht ook aan gene wilder maar het is hem denk ik niet
volgens mij is de film ietsje ouder
King Ralph
-
- 83 berichten
- 909 stemmen
ik dacht ook aan gene wilder maar het is hem denk ik niet
volgens mij is de film ietsje ouder
Cat Ballou?
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
nee sorry
de jongen die ik beschreef heeft korte blonde haren en volgens mij wat krulletjes erin
wat ik nog weet is dat hij in een huis komt en daar word aangesproken alsof hij iemand belangrijk is en dan gaat hij zich voordoen als hem
het is denk ik meer comedy film dan western
euhm ik weet echt niks meer iets zegt me dat het ook met mexicanen te maken heeft maar dat is wat vaag
J. Clouseau
-
- 983 berichten
- 1108 stemmen
nee sorry
de jongen die ik beschreef heeft korte blonde haren en volgens mij wat krulletjes erin
wat ik nog weet is dat hij in een huis komt en daar word aangesproken alsof hij iemand belangrijk is en dan gaat hij zich voordoen als hem
het is denk ik meer comedy film dan western
euhm ik weet echt niks meer iets zegt me dat het ook met mexicanen te maken heeft maar dat is wat vaag
Waarschijnlijk één van de films van Bud Spencer en Terence Hill.
008426
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Spoilers > wie weet wat de titel van dit verhaal is??:
Ik heb de film een keer gekeken,maar ik weet de titel helaas niet meer.
het verhaal gaat ongeveer zo:
de man vermoord zijn schoonouders,omdat hij de erfenis wilt. namelijk de paarden.
hij vermoordt de schoonouders door de rem van de auto kapot te maken. zijn vrouw beland in de gevangenis als ze eruit komt heeft ze al een operatie achter de rug. Ze heeft haar gezicht weer terug.
Ze gaat weer terug naar haar huis om haar erfenis terug te nemen.
wie kent deze film??
alvast bedankt allemaal.:D
niemand die deze film bekend voor komt?

Panta Rei
-
- 510 berichten
- 7 stemmen
In Overigen > Algemeen > Is dit een bestaande speelfilm of juist niet....?:
Wie weet welke film dit is die als clip getoond wordt bij Donna Hightower's "If you hold my hand"?
De clip: http://www.youtube.com/watch?v=CXeNGhat4fI
Hopelijk weet iemand van jullie het antwoord.
Alvast mijn hartelijke dank
slimthug
-
- 12 berichten
- 15 stemmen
ik heb net eff te trailer gechekt en helaas dat is hem niet
de film was geen comedy het was wel een de seriuse kant
toch bedankt voor de moeite
slimthug
-
- 12 berichten
- 15 stemmen
ik ben opzoek naar een filmtitel mischien dat een van jullie mij hier bij kan helpen
Ik heb de film in 2002 2003 gezien het was op Tape( Gehuurd bij de Videotheek) dus de film zal waarschijnlijk best wel oud zijn maar het verhaal speelt zich af in een dorp in USA, op een dag komt de duivel naar de dorp en als eerste vermoord hij een oud oma.(het beginstukje)
het verhaal gaat in het kort over dat de duivel al te dom is een op zoek is naar een zoon een opvolger.
als de duivel in het dorp is gekomen het het weer slecht en gebeuren allemaal erge dingen en paar mensen gaan ook dood. de duivel wil een kind van een van de bewoners.
Als alle ongebleven onwoners in de kerk zitten komt de duivel de kerk binnen en wilt hij een kind . er zijn nog dan 8 mensen over en het gaat als volgt hij heeft een zak met 8 stenen der in 7 witte en een zwarte degende die de zwarte steen uittrekt moet zijn kind aan de duivel geven.. aan het einde van de film ziet de man van wiens zoon was weggenomen door de duivel een keertje door de stad lopen en ziet dat hij ook als aparte tanden heeft een een witte oog.
het begin stuk je kan ik me nog herinderen het gaat als volgt als een kind bij zijn oma lang komt ziet hij dat de deur open is en dan een man tv aan het kijken is (de man moet de duivel voorstellen en heeft de oma vermoord) en als hij verder naar binne loopt keer de man zich om en ziet dat de man 2 zwarte oogpupillen heeft de jonge schrijk en rent weg een waarschuwd de dropsgenoten en vanaf die moment beginnen allemaal vreemde dingen te gebeuren in het drop.
slimthug
-
- 12 berichten
- 15 stemmen
en ik zoek nog ook een andere titel
het film gaat over dat een familie vader moeder een zoontje naar vakantie gaan in een oude hotel waar zijn alleen verblijven.
de jonge krijgt al snel het gevoel dat er zijn niet alleen in het hotel zijn
zijn neef had hem verteld om nooit naar kamer 107 te gaan of daar de deur te openen want daar was iets ergs gebeurt en de jonge krijgt steeds meer visioenen over de kamer
film had ik 2001 ofzo gezien ook op Tape dus hij cker wel oud
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
ik ben opzoek naar een filmtitel mischien dat een van jullie mij hier bij kan helpen
Ik heb de film in 2002 2003 gezien het was op Tape( Gehuurd bij de Videotheek) dus de film zal waarschijnlijk best wel oud zijn maar het verhaal speelt zich af in een dorp in USA, op een dag komt de duivel naar de dorp en als eerste vermoord hij een oud oma.(het beginstukje)
het verhaal gaat in het kort over dat de duivel al te dom is een op zoek is naar een zoon een opvolger.
Ik denk dat je Storm of the Century zoekt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.