- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
en ik zoek nog ook een andere titel
het film gaat over dat een familie vader moeder een zoontje naar vakantie gaan in een oude hotel waar zijn alleen verblijven.
de jonge krijgt al snel het gevoel dat er zijn niet alleen in het hotel zijn
zijn neef had hem verteld om nooit naar kamer 107 te gaan of daar de deur te openen want daar was iets ergs gebeurt en de jonge krijgt steeds meer visioenen over de kamer
film had ik 2001 ofzo gezien ook op Tape dus hij cker wel oud
En hier zoek je The Shining (1997).
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
ik weet niet echt waar ik moet beginnen
ik zoek een soort western komedie best een oude film
een hele bekende komedie acteur ( volgens mij )
komt een huis binnen en word gezien als een groot iemand terwijl het eigenlijk niet zo is
de man is blond met krulletjes en heeft z,n echt pret gezicht
wie kan mij verder helpen
Misschien Sunset on the Desert (1942)?
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
In Overigen > Algemeen > Is dit een bestaande speelfilm of juist niet....?:
Wie weet welke film dit is die als clip getoond wordt bij Donna Hightower's "If you hold my hand"?
De clip: http://www.youtube.com/watch?v=CXeNGhat4fI
Hopelijk weet iemand van jullie het antwoord.
Alvast mijn hartelijke dank
Misschien handig om het de persoon te vragen die het er op heeft gezet? Het lijkt me een 'buitenlandse' film.
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
ik ben opzoek naar een filmtitel mischien dat een van jullie mij hier bij kan helpen
Ik heb de film in 2002 2003 gezien het was op Tape( Gehuurd bij de Videotheek) dus de film zal waarschijnlijk best wel oud zijn maar het verhaal speelt zich af in een dorp in USA, op een dag komt de duivel naar de dorp en als eerste vermoord hij een oud oma.(het beginstukje)
het verhaal gaat in het kort over dat de duivel al te dom is een op zoek is naar een zoon een opvolger.
als de duivel in het dorp is gekomen het het weer slecht en gebeuren allemaal erge dingen en paar mensen gaan ook dood. de duivel wil een kind van een van de bewoners.
Als alle ongebleven onwoners in de kerk zitten komt de duivel de kerk binnen en wilt hij een kind . er zijn nog dan 8 mensen over en het gaat als volgt hij heeft een zak met 8 stenen der in 7 witte en een zwarte degende die de zwarte steen uittrekt moet zijn kind aan de duivel geven.. aan het einde van de film ziet de man van wiens zoon was weggenomen door de duivel een keertje door de stad lopen en ziet dat hij ook als aparte tanden heeft een een witte oog.
het begin stuk je kan ik me nog herinderen het gaat als volgt als een kind bij zijn oma lang komt ziet hij dat de deur open is en dan een man tv aan het kijken is (de man moet de duivel voorstellen en heeft de oma vermoord) en als hij verder naar binne loopt keer de man zich om en ziet dat de man 2 zwarte oogpupillen heeft de jonge schrijk en rent weg een waarschuwd de dropsgenoten en vanaf die moment beginnen allemaal vreemde dingen te gebeuren in het drop.
Storm of the century??
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
Storm of the century??
Uhm, schreef ik dat niet al?!
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
Ja, nu ik één.
Een hele tijd geleden (10-15 jaar) een NL korte film gezien die een prijs heeft gewonnen (ik dacht de 'gouden hond' maar die lijkt niet te bestaan)
Vrouw eet een bord soep in een wegrestaurant. Loopt even weg om wat zout te pakken, komt terug en ziet dan een grote neger aan haar soep eten. Stoïcijns gaat ze tegenover hem zitten en eet droog van haar bord soep. De neger kijkt net zo stoïcijns terug en samen lepelen ze het bord soep leeg.
Nadat de soep op is, staat de neger op en dan ziet ze achter hem een lege tafel met een bord soep.
Wie kent deze film, de maakster (het was een vrouw meen ik) en de titel?
Komt me heel bekent voor. Maar welke film het is geen idee...
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8310 stemmen
ik weet niet echt waar ik moet beginnen
ik zoek een soort western komedie best een oude film
een hele bekende komedie acteur ( volgens mij )
komt een huis binnen en word gezien als een groot iemand terwijl het eigenlijk niet zo is
de man is blond met krulletjes en heeft z,n echt pret gezicht
wie kan mij verder helpen
Klinkt als: 'My name is Nobody?
soom
-
- 24930 berichten
- 2761 stemmen
Komt me heel bekent voor. Maar welke film het is geen idee...
Of het kan wellicht Boeuf Bourgignon uit 1989 zijn..?
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Ik zoek nog altijd een film die gaat over een man met een bochel in z'n neus. De beste man slikt op 'n dag z'n trouw-ring in (om te voorkomen dat de vrouwen waarmee hij in aanraking mee komt niet weten dat hij is getrouwd, geloof ik), en hij *poept* het later uit. Vervolgens gaat hij de ring zoeken, dus ging hij in de poep graaien.
Verder weet ik niet zoveel meer van de film af.
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
Ik zoek nog altijd een film die gaat over een man met een bochel in z'n neus. De beste man slikt op 'n dag z'n trouw-ring in (om te voorkomen dat de vrouwen waarmee hij in aanraking mee komt niet weten dat hij is getrouwd, geloof ik), en hij *poept* het later uit. Vervolgens gaat hij de ring zoeken, dus ging hij in de poep graaien.
Verder weet ik niet zoveel meer van de film af.
Niemand?
kzou begot ni weten of het juist is maar....
young frankenstein popt in mijn hoofd
dionj
-
- 575 berichten
- 729 stemmen
Mijn vriend zoekt een film
over een paar kinderen die al vanaf hun tiende alleen in huis wonen. Deze kinderen laten niemand binnen. als hun moeder een kind krijgt begraven zij het kind levend. In deze film gaat de politie alles onderzoeken.
het is volgens mij een thriller
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
@newG: Bedankt voor het antwoord, maar dat is 'm helaas niet.
Meer een dramatische komedie, trouwens.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
nee sorry baggerman en bubblez dat zijn ze niet
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
over een paar kinderen die al vanaf hun tiende alleen in huis wonen. Deze kinderen laten niemand binnen. als hun moeder een kind krijgt begraven zij het kind levend. In deze film gaat de politie alles onderzoeken.
The people under the stairs?
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
Nee, het is niet The People Under the Stairs, van wat ik weet.
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
brucecampbell
-
- 3323 berichten
- 7595 stemmen
Deze http://www.moviemeter.nl/film/10159 misschien?
kos
-
- 46792 berichten
- 8933 stemmen
Ik zoek de titel van de film waar dit beeld uit komt, iemand een idee....
Ik gok O .
finchyke
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
Ik ben op zoek naar een nederlands film, ik vermoed van ergens rond de jaren 70. Het gaat over een meisje dat verliefd wordt op de vriend van de familie, een oudere man.
één bepaalde scene blijft mij nog bij: het meisje is met de man op hotel en staat in de ochtend op het balkon en schreeuwt iets als "ik ben geen maagd meer", of zoiets...
Iemand een idee?
finchyke
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Heb hem al via pm gekregen: Het debuut.
Thx!
dionj
-
- 575 berichten
- 729 stemmen
Nee, dit is hem niet volgens hem....
speedbuster
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hallo mensen,
ik heb ooit een film gezien maar weet de titel er niet meer van en ik kan hem ook niet meer vinden. het enige wat ik van de film kon onthouden was dat er een man en een vrouw op een boot waren. Er kwam toen een andere man naar hun schip en die zij dat zijn boot aan het zinken ofzoiets was. De man van de vrouw ging op onderzoek uit naar dat schip en kwam allemaal doden mensen tegen in het schip. De man die naar het schip van de man en vrouw was gevaren was de vrouw aan het verkrachten.
Dit was het enige wat ik van de film kon herinneren. Weet iemand mischien welke film ik bedoel of kan iemand erachter komen?
gr. job
speedbuster
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hee citybird ja dat is hem.
heel erg bedankt.
gr. job
Nubis
-
- 287 berichten
- 1504 stemmen
Ik zoek een (kinder?)film over een meisje dat in Ierland aan de kust woont/logeert.
Er komen zeehonden in voor en als ik het me goed herinner werkt haar vader o.i.d. in een soort fabriek. Het speelt zich dus vroeger af, geen idee welke tijd precies.
Weet alleen nog dat het meisje bruin lang haar had en dat ik de film iets van 10 jaar geleden op tv zag (op Ned 3/de VPRO).
Ja en de Ierse muziek natuurlijk.
Niet veel informatie maar dit is het enige wat ik me ervan herinner. Wil graag weten welke het is!
Iemand?
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
Ik zoek een (kinder?)film over een meisje dat in Ierland aan de kust woont/logeert.
Er komen zeehonden in voor en als ik het me goed herinner werkt haar vader o.i.d. in een soort fabriek. Het speelt zich dus vroeger af, geen idee welke tijd precies.
Weet alleen nog dat het meisje bruin lang haar had en dat ik de film iets van 10 jaar geleden op tv zag (op Ned 3/de VPRO).
Niet veel informatie maar dit is het enige wat ik me ervan herinner. Wil graag weten welke het is!
Iemand?
http://www.moviemeter.nl/film/11562
das andre volgens mij
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Iemand?
Of misschien The Secret of Roan Inish
jelle_
-
- 10 berichten
- 41 stemmen
In Film > Algemeen > Naam film.:
Ik heb een aantal jaar terug een film gezien, alleen weet ik de naam niet.
Het enige wat ik er nog van weet is dat: een jonge zich kaalscheert op het einde en dan schreeuwt hij: ik ben pakkie, ik ben pakkie
Wie weet over welke film ik het heb
Jelle
kos
-
- 46792 berichten
- 8933 stemmen
Pakkie?
Bedoel je niet Paki, als van Pakistaan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.