• 17.058 nieuwsartikelen
  • 181.700 films
  • 12.531 series
  • 34.672 seizoenen
  • 654.559 acteurs
  • 200.269 gebruikers
  • 9.452.656 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

slimthug schreef:

en ik zoek nog ook een andere titel

het film gaat over dat een familie vader moeder een zoontje naar vakantie gaan in een oude hotel waar zijn alleen verblijven.

de jonge krijgt al snel het gevoel dat er zijn niet alleen in het hotel zijn

zijn neef had hem verteld om nooit naar kamer 107 te gaan of daar de deur te openen want daar was iets ergs gebeurt en de jonge krijgt steeds meer visioenen over de kamer

film had ik 2001 ofzo gezien ook op Tape dus hij cker wel oud

En hier zoek je The Shining (1997).

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

FixX schreef:

ik weet niet echt waar ik moet beginnen

ik zoek een soort western komedie best een oude film

een hele bekende komedie acteur ( volgens mij )

komt een huis binnen en word gezien als een groot iemand terwijl het eigenlijk niet zo is

de man is blond met krulletjes en heeft z,n echt pret gezicht

wie kan mij verder helpen

Misschien Sunset on the Desert (1942)?

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

Panta Rei schreef:

In Overigen > Algemeen > Is dit een bestaande speelfilm of juist niet....?:

Wie weet welke film dit is die als clip getoond wordt bij Donna Hightower's "If you hold my hand"?

De clip: http://www.youtube.com/watch?v=CXeNGhat4fI

Hopelijk weet iemand van jullie het antwoord.

Alvast mijn hartelijke dank

Misschien handig om het de persoon te vragen die het er op heeft gezet? Het lijkt me een 'buitenlandse' film.

Friday the 13 th

• 2568 berichten
  • 2042 stemmen

slimthug schreef:

ik ben opzoek naar een filmtitel mischien dat een van jullie mij hier bij kan helpen

Ik heb de film in 2002 2003 gezien het was op Tape( Gehuurd bij de Videotheek) dus de film zal waarschijnlijk best wel oud zijn maar het verhaal speelt zich af in een dorp in USA, op een dag komt de duivel naar de dorp en als eerste vermoord hij een oud oma.(het beginstukje)

het verhaal gaat in het kort over dat de duivel al te dom is een op zoek is naar een zoon een opvolger.

als de duivel in het dorp is gekomen het het weer slecht en gebeuren allemaal erge dingen en paar mensen gaan ook dood. de duivel wil een kind van een van de bewoners.

Als alle ongebleven onwoners in de kerk zitten komt de duivel de kerk binnen en wilt hij een kind . er zijn nog dan 8 mensen over en het gaat als volgt hij heeft een zak met 8 stenen der in 7 witte en een zwarte degende die de zwarte steen uittrekt moet zijn kind aan de duivel geven.. aan het einde van de film ziet de man van wiens zoon was weggenomen door de duivel een keertje door de stad lopen en ziet dat hij ook als aparte tanden heeft een een witte oog.

het begin stuk je kan ik me nog herinderen het gaat als volgt als een kind bij zijn oma lang komt ziet hij dat de deur open is en dan een man tv aan het kijken is (de man moet de duivel voorstellen en heeft de oma vermoord) en als hij verder naar binne loopt keer de man zich om en ziet dat de man 2 zwarte oogpupillen heeft de jonge schrijk en rent weg een waarschuwd de dropsgenoten en vanaf die moment beginnen allemaal vreemde dingen te gebeuren in het drop.

Storm of the century??

Bubblez

• 2081 berichten
  • 2557 stemmen

Friday the 13 th schreef:

Storm of the century??

Uhm, schreef ik dat niet al?!

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Stephan schreef:

Ja, nu ik één.

Een hele tijd geleden (10-15 jaar) een NL korte film gezien die een prijs heeft gewonnen (ik dacht de 'gouden hond' maar die lijkt niet te bestaan)

Vrouw eet een bord soep in een wegrestaurant. Loopt even weg om wat zout te pakken, komt terug en ziet dan een grote neger aan haar soep eten. Stoïcijns gaat ze tegenover hem zitten en eet droog van haar bord soep. De neger kijkt net zo stoïcijns terug en samen lepelen ze het bord soep leeg.

Nadat de soep op is, staat de neger op en dan ziet ze achter hem een lege tafel met een bord soep.

Wie kent deze film, de maakster (het was een vrouw meen ik) en de titel?

Komt me heel bekent voor. Maar welke film het is geen idee...

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8310 stemmen

FixX schreef:

ik weet niet echt waar ik moet beginnen

ik zoek een soort western komedie best een oude film

een hele bekende komedie acteur ( volgens mij )

komt een huis binnen en word gezien als een groot iemand terwijl het eigenlijk niet zo is

de man is blond met krulletjes en heeft z,n echt pret gezicht

wie kan mij verder helpen

Klinkt als: 'My name is Nobody?

soom

• 24930 berichten
  • 2761 stemmen

=michael= schreef:

Komt me heel bekent voor. Maar welke film het is geen idee...

Dat komt omdat het geen film is, maar een broodje aap verhaal..

Of het kan wellicht Boeuf Bourgignon uit 1989 zijn..?

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

kArIzMa_Movie schreef:

Ik zoek nog altijd een film die gaat over een man met een bochel in z'n neus. De beste man slikt op 'n dag z'n trouw-ring in (om te voorkomen dat de vrouwen waarmee hij in aanraking mee komt niet weten dat hij is getrouwd, geloof ik), en hij *poept* het later uit. Vervolgens gaat hij de ring zoeken, dus ging hij in de poep graaien.

Verder weet ik niet zoveel meer van de film af.

Niemand?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De poep of the rings?

newG

• 956 berichten
  • 2363 stemmen

kArIzMa_Movie schreef:

Ik zoek nog altijd een film die gaat over een man met een bochel in z'n neus. De beste man slikt op 'n dag z'n trouw-ring in (om te voorkomen dat de vrouwen waarmee hij in aanraking mee komt niet weten dat hij is getrouwd, geloof ik), en hij *poept* het later uit. Vervolgens gaat hij de ring zoeken, dus ging hij in de poep graaien.

Verder weet ik niet zoveel meer van de film af.

Niemand?

kzou begot ni weten of het juist is maar....

young frankenstein popt in mijn hoofd

dionj

• 575 berichten
  • 729 stemmen

Mijn vriend zoekt een film

over een paar kinderen die al vanaf hun tiende alleen in huis wonen. Deze kinderen laten niemand binnen. als hun moeder een kind krijgt begraven zij het kind levend. In deze film gaat de politie alles onderzoeken.

het is volgens mij een thriller

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

@newG: Bedankt voor het antwoord, maar dat is 'm helaas niet.

Meer een dramatische komedie, trouwens.

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

nee sorry baggerman en bubblez dat zijn ze niet

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

dionj schreef:

over een paar kinderen die al vanaf hun tiende alleen in huis wonen. Deze kinderen laten niemand binnen. als hun moeder een kind krijgt begraven zij het kind levend. In deze film gaat de politie alles onderzoeken.

The people under the stairs?

salvatore

• 1937 berichten
  • 3276 stemmen

Nee, het is niet The People Under the Stairs, van wat ik weet.

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

(afbeelding)

Ik zoek de titel van de film waar dit beeld uit komt, iemand een idee....

brucecampbell

• 3323 berichten
  • 7595 stemmen

dionj schreef:

Deze http://www.moviemeter.nl/film/10159 misschien?

kos

• 46792 berichten
  • 8933 stemmen

Trigoo schreef:

(afbeelding)

Ik zoek de titel van de film waar dit beeld uit komt, iemand een idee....

Ik gok O .

finchyke

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hoi,

Ik ben op zoek naar een nederlands film, ik vermoed van ergens rond de jaren 70. Het gaat over een meisje dat verliefd wordt op de vriend van de familie, een oudere man.

één bepaalde scene blijft mij nog bij: het meisje is met de man op hotel en staat in de ochtend op het balkon en schreeuwt iets als "ik ben geen maagd meer", of zoiets...

Iemand een idee?

finchyke

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Heb hem al via pm gekregen: Het debuut.

Thx!

dionj

• 575 berichten
  • 729 stemmen

brucecampbell schreef:

(quote)

Deze http://www.moviemeter.nl/film/10159 misschien?

Nee, dit is hem niet volgens hem....

speedbuster

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hallo mensen,

ik heb ooit een film gezien maar weet de titel er niet meer van en ik kan hem ook niet meer vinden. het enige wat ik van de film kon onthouden was dat er een man en een vrouw op een boot waren. Er kwam toen een andere man naar hun schip en die zij dat zijn boot aan het zinken ofzoiets was. De man van de vrouw ging op onderzoek uit naar dat schip en kwam allemaal doden mensen tegen in het schip. De man die naar het schip van de man en vrouw was gevaren was de vrouw aan het verkrachten.

Dit was het enige wat ik van de film kon herinneren. Weet iemand mischien welke film ik bedoel of kan iemand erachter komen?

gr. job

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

@ speedbuster: Dead Calm?

speedbuster

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hee citybird ja dat is hem.

heel erg bedankt.

gr. job

Nubis

• 287 berichten
  • 1504 stemmen

Ik zoek een (kinder?)film over een meisje dat in Ierland aan de kust woont/logeert.

Er komen zeehonden in voor en als ik het me goed herinner werkt haar vader o.i.d. in een soort fabriek. Het speelt zich dus vroeger af, geen idee welke tijd precies.

Weet alleen nog dat het meisje bruin lang haar had en dat ik de film iets van 10 jaar geleden op tv zag (op Ned 3/de VPRO).

Ja en de Ierse muziek natuurlijk.

Niet veel informatie maar dit is het enige wat ik me ervan herinner. Wil graag weten welke het is!

Iemand?

newG

• 956 berichten
  • 2363 stemmen

Nubis schreef:

Ik zoek een (kinder?)film over een meisje dat in Ierland aan de kust woont/logeert.

Er komen zeehonden in voor en als ik het me goed herinner werkt haar vader o.i.d. in een soort fabriek. Het speelt zich dus vroeger af, geen idee welke tijd precies.

Weet alleen nog dat het meisje bruin lang haar had en dat ik de film iets van 10 jaar geleden op tv zag (op Ned 3/de VPRO).

Niet veel informatie maar dit is het enige wat ik me ervan herinner. Wil graag weten welke het is!

Iemand?

http://www.moviemeter.nl/film/11562

das andre volgens mij

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3142 stemmen

Nubis schreef:

Iemand?

Of misschien The Secret of Roan Inish

jelle_

• 10 berichten
  • 41 stemmen

In Film > Algemeen > Naam film.:

Ik heb een aantal jaar terug een film gezien, alleen weet ik de naam niet.

Het enige wat ik er nog van weet is dat: een jonge zich kaalscheert op het einde en dan schreeuwt hij: ik ben pakkie, ik ben pakkie

Wie weet over welke film ik het heb

Jelle

kos

• 46792 berichten
  • 8933 stemmen

Pakkie?

Bedoel je niet Paki, als van Pakistaan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.