- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
ANJERO
-
- 8 berichten
- 51 stemmen
Hallo ik ben op zoek naar een film over een driehoeks verhouding. 2 jongens en 1 meisje. volgens mij was het een roadmovie.
Het was een engels gesproken film. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Nooit meer dat ik die film ga bekijken!
ANJERO
-
- 8 berichten
- 51 stemmen
Nooit meer dat ik die film ga bekijken!
Dat ik die naam niet zelf had kunnen raden.
Maar thanx dat is em!
jelle_
-
- 10 berichten
- 41 stemmen
Ik denk het niet, het ging dacht ik over skinheads maar dat weet ik niet zeker
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8310 stemmen
In Film > Algemeen > Naam film.:
Ik heb een aantal jaar terug een film gezien, alleen weet ik de naam niet.
Het enige wat ik er nog van weet is dat: een jonge zich kaalscheert op het einde en dan schreeuwt hij: ik ben pakkie, ik ben pakkie
Wie weet over welke film ik het heb
Jelle
Weet je uit welk land de film afkomstig is of welke taal wordt gesproken?
Het is niet This Is England (2006)?
jelle_
-
- 10 berichten
- 41 stemmen
Ik weet het niet, ik ga hem toevallig vanavond (na de CL finale) kijken en dan horen jullie het hier:D
kos
-
- 46792 berichten
- 8933 stemmen
.
Misschien kun je dan meteen de titel zien.
Salquenen
-
- 20 berichten
- 24 stemmen
Goedendag.
Ik hoop dat ik hier goed ben, en dat jullie me kunnen helpen. Ik ben dus ook op zoek naar een titel. Alleen ben ik bang dat dat nogal lastig wordt. Maar goed, niet geschoten is altijd mis, dus bij deze :
De film speelt zich af in of, Italie, of Frankrijk. (Lekker vaag dus al...) Ergens in de crisisjaren. Voor zover ik me kan herinneren speelde het zich ook bijna allemaal af in een huis met meerdere verdiepingen. Onderin zat geloof ik een slagerij. In de film zoekt een jongen/man woonruimte en een job, hij kan dan in die slagerij komen werken en ergens in dat huis een kamertje bewonen. De jongen/man raakt natuurlijk verliefd op een bewoonster in dat huis. Verder speelt de slager een grote rol, een erg grove man, die dus regelmatig nieuw personeel zoekt, omdat de oude personeelsleden zomaar "verdwijnen".... Tja de crisisjaren he ?
Volgens mij heeft de VPRO de film ooit eens uitgezonden in zo'n "Filmhuis" cyclus.
Wie o wie weet de titel ? Ben hier echt al jaren naar op zoek.
Alvast bedankt !
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Goedendag.
Ik hoop dat ik hier goed ben, en dat jullie me kunnen helpen. Ik ben dus ook op zoek naar een titel. Alleen ben ik bang dat dat nogal lastig wordt. Maar goed, niet geschoten is altijd mis, dus bij deze :
De film speelt zich af in of, Italie, of Frankrijk. (Lekker vaag dus al...) Ergens in de crisisjaren. Voor zover ik me kan herinneren speelde het zich ook bijna allemaal af in een huis met meerdere verdiepingen. Onderin zat geloof ik een slagerij. In de film zoekt een jongen/man woonruimte en een job, hij kan dan in die slagerij komen werken en ergens in dat huis een kamertje bewonen. De jongen/man raakt natuurlijk verliefd op een bewoonster in dat huis. Verder speelt de slager een grote rol, een erg grove man, die dus regelmatig nieuw personeel zoekt, omdat de oude personeelsleden zomaar "verdwijnen".... Tja de crisisjaren he ?
Volgens mij heeft de VPRO de film ooit eens uitgezonden in zo'n "Filmhuis" cyclus.
Wie o wie weet de titel ? Ben hier echt al jaren naar op zoek.
Alvast bedankt !
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
Het bleek zelfs heel makkelijk 
Salquenen
-
- 20 berichten
- 24 stemmen
Het bleek zelfs heel makkelijk 
Inderdaad, en dan nog zo'n snelle reactie ook ! Of zou het stiekum ook een beetje komen omdat ik 'm redelijk goed beschreven heb ? LKomt aardig overeen met de beschrijving in de link van "Dragon".
Nogmaals, Grazie Milles !
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Ik zoek de titel van de film waar dit beeld uit komt, iemand een idee....
Het is niet " O " de film is uit 2001 , dat weet ik nog maar de titel ?????????
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Misschien moet je hem in het "uit welke film komt deze scene" topic posten..
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
Misschien moet je hem in het "uit welke film komt deze scene" topic posten..
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Het is niet " O " de film is uit 2001 , dat weet ik nog maar de titel ?????????
Save The Last Dance.
kos
-
- 46792 berichten
- 8933 stemmen
Hte lijken me iig Mekhi Phifer en Julia Stiles..
soom
-
- 24930 berichten
- 2761 stemmen
Het kunnen ook Julia Stiles en Sean Patrick Thomas zijn, zoals Raffael77 al zegt: Save the Last Dance..
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
Ik ga met Kos mee, het is volgens mij inderdaad Mekhi Phifer. In dat geval kan het eigenlijk niet anders dan 'O' zijn dus.
Edit
De bevestiging: http://www.imdb.com/media/rm1536137472/tt0184791
hwwtje
-
- 89 berichten
- 0 stemmen
Hallo mensen, ik zoek een film die ik ooit heb gezien toen ik een jaar of 14 was. Het gaat over een boerenzoon die wil gaan werken in het bedrijf van zijn oom. In het begin is er een schietpartij als hij staat te bellen in een telefooncel met zijn ouders. Vervolgens deelt hij nog het zwembad met zijn tante (met alle gevolgen van dien) en wordt hij verliefd op de secretaresse. Aan het eind koopt zijn tante geloof ik de onderneming en ontslaat ze haar eigen man, die ze 'de zak' noemt.
Ik snap dat het erg summiere info is, maar misschien weet iemand welke film het is. Thanks!
kos
-
- 46792 berichten
- 8933 stemmen
The secret of my Succes.
deurenkletser
-
- 15 berichten
- 14 stemmen
Ik zoek deze film, ik weet er niet veel van, enkel een paar scènes.
Het gaat om een groep jongeren die een aantal mensen ontvoeren ( ik dacht van een bus). Ze steken deze in een soort kelder in een warme plaats (woestijn). Er is slechts een blazertje voor frisse lucht en die valt na een poos stil, met alle gevolgen van dien. De ontvoerders gebruiken kranten om brieven te versturen naar de echtgenotes van de ontvoerders. Kan iemand helpen?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik gok op een film die ik niet ken 
Trade ?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Kwam mij bekend voor, dit opgesnord:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080131140103AAqFSHI
Deze film wordt genoemd http://www.moviemeter.nl/film/25135
Het staat mij ook heel erg bij (wat de onderste persoon in die discussie zegt) dat de kinderen de overhand nemen en de ontvoerders uiteindelijk vermoorden...
deurenkletser
-
- 15 berichten
- 14 stemmen
Dat was hem denk ik. Bedankt voor het werk.
deurenkletser
-
- 15 berichten
- 14 stemmen
Hmm, spijtig genoeg geen DVD in Nederland. Heb net de Engelse besteld. Echt toppie werk!!!
Puntje
-
- 2 berichten
- 5 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek de naam van een film:
Hallo,
Ik heb al goed gezocht, maar ik kan de titel van een bepaalde film niet vinden. Ik kan me enkel nog wat van het verhaal herinneren: Een stel jongeren stelen een hotdogkar en deze kar rolt per ongeluk van een trap af (van het metrostation ofzo). Beneden aan de trap loopt toevallig een man langs die geraakt wordt door de kar en dood gaat. De jongeren gaan de gevangenis in en worden hier ernstig mishandeld door de cipiers. Wanneer de jongeren op latere leeftijd uit de gevangenis komen, komen ze toevallig één van de cipiers tegen en vermoorden hem.
Meer kan ik me niet meer herinneren en ik zou ook niet weten of de film erg bekend is. Hij is in ieder geval een keer op TV geweest, een aantal jaren geleden.
Alvast bedankt!
kos
-
- 46792 berichten
- 8933 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.