• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.718 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

=michael= schreef:

(quote)

Die uit 2004 is onmogelijk!

en die andere lijkt heel erg op mijn verhaalte!

bedankt ga kijken of ik die ergens op de kop kan tikken!

thanks

is mogelijk is hetzelfde

salvatore

• 1937 berichten
  • 3261 stemmen

FixX schreef:

(quote)

is mogelijk is hetzelfde

Niet als hij zegt dat de film uit de jaren 60, 70, 80 komt.

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

Hey mensen,

ik zoek die ene film over een man die gek wordt en een beetje rondloopt om overal chaos te schoppen. Een paar scenes herinner ik me nog: nadat hij in een telefooncel heeft gebeld en een andere man hem geergerd heeft verzocht weg te gaan omdat hij ook wilde bellen kwam hij uit de telefooncel en schoot de telefooncel aan flarden. Ook herinner ik me een scene in een winkel waar een soort van neonazi de baas was en homoseksuele mensen in de winkel uitscheldend wegstuurde. Dit is alles wat ik me ervan herinner. Alvast bedankt als iemand het weet!

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

*Nientjah* schreef:

Hey mensen,

ik zoek die ene film over een man die gek wordt en een beetje rondloopt om overal chaos te schoppen. Een paar scenes herinner ik me nog: nadat hij in een telefooncel heeft gebeld en een andere man hem geergerd heeft verzocht weg te gaan omdat hij ook wilde bellen kwam hij uit de telefooncel en schoot de telefooncel aan flarden. Ook herinner ik me een scene in een winkel waar een soort van neonazi de baas was en homoseksuele mensen in de winkel uitscheldend wegstuurde. Dit is alles wat ik me ervan herinner. Alvast bedankt als iemand het weet!

Falling down met michael douglas, van één vd scott broers geloof ik.

sterke film, vooral laatste scene. "GOTCHA..."

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

gondwana schreef:

(quote)

Ja dat is hem! Bedankt!

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

gondwana schreef:

(quote)

darn, tis van schumacher... -1 voor gondwa...

*Nientjah*

• 1441 berichten
  • 369 stemmen

gondwana schreef:

(quote)

darn, tis van schumacher... -1 voor gondwa...

maakt niet uit joh ik vond het al knap dat je de titel wist

cedexis

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Beste Mug,

Deze zal het niet zijn. Ze reden in een echt typisch europese autotje. en ze zagen er ook europees uit. Niet als in de japanse tekenfilms.

Toch bedankt! Andere mensen nog suggesties?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

In die film rijden ze ook in een typische Europees autootje. Misschien is het hem toch wel.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Niet alleen rijden ze in een typisch Europees autootje. De rest van het verhaal wat je je weet te herinneren en hier hebt geplaatst komt naadloos overeen met deze film.

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

cedexis schreef:

(quote)

Beste Mug,

Deze zal het niet zijn. Ze reden in een echt typisch europese autotje. en ze zagen er ook europees uit. Niet als in de japanse tekenfilms.

Toch bedankt! Andere mensen nog suggesties?

(afbeelding)

Scaelo

• 38 berichten
  • 47 stemmen

Ik zoek de volgende titel:

Het gaat over, dat twee absolute hetro mannen op een cruise komen voor homo's. enz enz enz

dank u

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Scaelo schreef:

Ik zoek de volgende titel:

Het gaat over, dat twee absolute hetro mannen op een cruise komen voor homo's. enz enz enz

dank u

boattrip met cuba gooding jr

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

In Film > Overige films > op zoek naar naam van spinnenfilms.:

Hoi,

Ik ben op zoek naar namen van 2 spinnenfilms. Ik zal eerst effe kort de uitleg geven van wat ik me er nog van herinner.

1. De eerste film moet een heel oude zijn. Ik herinner me enkel de beginscene. Het speelt zich af in een woestijn en 2 agenten komen meteen jeepje afgereden. ze komen een klein meisje tegen dat zegt ze haar volledige familie dood is. het zou dacht ik door spinnen komen die onder de woestijn leven. Meer weet ik niet meer

2. Bij deze film herinner ik me ook enkel dat hele dorpen door grote aantallen spinnen belaagd worden en dat op het einde van de film de spinnen winnen. het volledige landschap is bezaaid met spinnen.

Hopelijk kunnen jullie me als echte filmfreaks me helpen.

greetz

mystic

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

nee deze zijn te jong en van deze weet ik dat het zeker andere zijn.

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

tja het jaartal zou eventueel wel kunnen kloppen voor de eerste. Als deze begint in de woestijn met een klein meisje zal het deze zijN.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Is dit meschien de eerste?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

wizkristof schreef:

(quote)

tja het jaartal zou eventueel wel kunnen kloppen voor de eerste. Als deze begint in de woestijn met een klein meisje zal het deze zijN.

Die eerste is zeker niet Tarantula. Die film begint heel anders en er komt geen kind in voor.

Die tweede zou Kingdom of the Spiders kunnen zijn. Die film eindigt met een stad/landschap volledig bedekt met spinnewebben.

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

ja zou wel die kunnen zijn. de eerste is een echt groot probleem ik heb het al op vele plaatsen gepost niemand wist het.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zijn het niet de mieren van Them?

http://www.moviemeter.nl/film/3207

'Tijdens een patrouille in de woestijn van New Mexico, waar de eerste Amerikaanse atoombommen werden getest, vinden twee politiemannen een meisje. Zij verkeert in shocktoestand, omdat zij zojuist verschrikkelijke dingen heeft gezien!'

moviegirl2

• 315 berichten
  • 310 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

MVP: Most Valuable Primate

Bedankt daar ga ik mn moeder mee verblijden

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

ik denk dhet wel dat Them is. thx

xangadix

• 1619 berichten
  • 4513 stemmen

Ik ben op zoek naar een oude film, waarvan ik me maar flarden kan herinneren. Het ging om hersenen met een oog die in leven werden gehouden. De vrouw van de man van wie ze waren plaagt de man door rook in het oog te blazen. Het kan zijn dat ik dingen door elkaar gooi, maar het is een film in de trant van The Brain That Wouldn't Die.

Anyone..?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die scene kan ik me ook herinneren... Is het (long shot) The Brain from Planet Arous?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

. geweldig plot.

-kpj-

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een (nog niet zo oude) film over een acteur (beetje op hugh jackman lijkend) en 2 van zijn exvriendinnen. De exen vragen hem geloof ik gedurende de film steeds dingen over hun relatie met hem. De film speelt zich geloof ik de hele tijd af in het huis van de acteur. Hij belt in de film ook vaak met z'n moeder want daar gaat het slecht mee.

Ik had 'm een tijdje geleden op Canvas gezien, erg laat. Volgens mij is de film ook niet zo bekend.

Alvast bedankt!

jbalk

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik ben hopeloos op zoek naar een film over een ""balletje":

ik ben al een tijdje op zoek naar de volgende film;

het is een animatie film gemaakt door een zweed, fin, of noor.

het gaat over een balletje, die dan weer een diamant is of de aardbol of zoiets.

ik heb een jaar of 3 geleden een heel klein stukje gezien op nederland 3, was op een zaterdag avonde rond 1 of 2 uur, de film duurde geloof ik ook vrij lang.

wie o wie kan mij verder helpen

gr. jacques

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Two Girls and A Guy met Robert Downey Jr. Ben er niet 100% zeker van de titel maar heb de film denk ik ook een stukje meegevolgt. Robert Downey Jr speelde toen de hoofdrol in die film, plot komt ongeveer op het zelfde uit dusja... Hij faked zijn eigen dood in de badkamer denk ik, klopt dat???

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.