• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.184 acteurs
  • 199.038 gebruikers
  • 9.373.531 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zoek een film die over 3 vrienden gaat. De 3 reizen af naar (geloof ik) Columbia om drugs te kopen en verkopen maar ze gaan dan uiteen. 2 van de 3 gaan weg uit Columbia en dan komt op een dag een advocate aan een van de 2 zijn deur staan, zij zegt dat de vriend zijn andere vriend, die in Columbia zit, moet helpen. Ook staat me er nog iets van voor dat ze een fiets in een soort ravijn werpen

Als iemand mij zou kunnen helpen?

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Klinkt een beetje als Return to Paradise:

http://www.moviemeter.nl/film/2047

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

He bedankt otherfool! Dat is hem

Nu hem nog zien ergens goedkoop op te kop te tikken

Edit: heb hem al gevonden in de FRS, morgen zeker gaan halen!

lebowski

• 173 berichten
  • 324 stemmen

lebowski schreef:

Ik zoek de titel van een film, violgens mij Zwitsers of Frans, over een man die na zijn pensioen op een brommertje naar de Gotthard-pas gaat. Hij had de foto altijd thuis hangen, maar was er nog nooit geweest.

Gaan er lichten branden?

Ik vraag het nog maar een keer, want ben al zo'n beetje 5 jaar op zoek naar deze film. Begin me zo langzamerhand af te vragen of ik het gedroomd heb

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Wellicht een kompleet vergeten film.

Ooit uitgezonden op tv voor het commerciele tijdperk. En ik herinner het me als een waargebeurd-achtige thriller.

Het gaat over een vrouw die gelukkig denkt te zijn met haar man of vriend. Naarmate de tijd vordert, blijkt de man met een sadistisch genoegen haar te treiteren. Bijvoorbeeld door een tarantula in de hotelkamer en andere bijna-ongelukken. Hier komt ze dan achter en de lady slaat op de vlucht. Eenmaal ergens anders gesetteld (en dit weet ik niet meer zeker) vallen er doden om haar heen (?). In ieder geval ondergaat ze een hypnose sessie en dan realiseert ze zich dat zze haar ex man kortgeleden heeft gezien. Dan krijg je een scene dat ze uit het keukenraam kijkt en een meneer ziet staan, en tijdens deze sessie herkent ze hem als haar ex-man.

Tot zover mijn kennis over de film. kent iemand deze?

pejjj

• 5 berichten
  • 2 stemmen

Ik zoek al jaren lang een film titel.De film is heel cliché. Gaat over een dikker meisje dat verliefd wordt op een mooie jongen. Heb deze film een jaar of twintig geleden, ontelbare keren gehuurd in de videotheek (ja die waren er toen nog;)), maar ben helemaal de titel vergeten en ik zou het geweldig vinden als iemand er mij aan kan helpen.

Bubblez

• 2058 berichten
  • 2501 stemmen

pejjj schreef:

Ik zoek al jaren lang een film titel.De film is heel cliché. Gaat over een dikker meisje dat verliefd wordt op een mooie jongen. Heb deze film een jaar of twintig geleden, ontelbare keren gehuurd in de videotheek (ja die waren er toen nog;)), maar ben helemaal de titel vergeten en ik zou het geweldig vinden als iemand er mij aan kan helpen.

Je hebt niet meer details? Could be anything...

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

pejjj schreef:

ja kan alles zijn geen idee nu

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

nouja, zoveel films zijn er nou ook weer niet over een dik meisje die verliefd wordt op een jongen van voor 1980. Ik kan er geen opnoemen

declanoz

• 7 berichten
  • 20 stemmen

Hallo mensen,

ik ben op zoek naar een titel van een film waar ik nog enkele passages / scenes van weet. Een vrouw organiseert een feest of bijeenkomst o.i.d. en ze nodigt al haar exen uit, waar ze ook kinderen mee heeft. Die mannen hebben ook allemaal inmiddels een andere partner. Op een gegeven moment is er een scene in een sauna, waar de exen en de huidige man van de vrouw zitten en daar zitten de exen hun sexleven wat ze hadden met de vrouw (die dus dat feest / bijeenkomst organiseert) te bespreken, tot ergernis van haar huidige man.

Verder denk ik nog te weten dat het een Scandinavische film is, maar dat weet ik niet zeker.

Iemand een idee?

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Hallo,

Ik zoek een zombiefilm. weet niet echt precies meer hoe die gaat...

alle mensen die gebeten worden veranderen na een paar dagen in een zombie nadat ze ziek zijn geweest.

er is een groepje mensen die zich heeft kunnen redden en in het winkelcentrum gevestig. paar dagen later komt er een haley groep het winkelcentrum binnenvallen en moeten ze de weg naar het dak barikeren. verder weet ik het niet echt meer...

denk een jaren 60 70 80 90 film

iemand een idee? bedankt!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

= michael=

deze misschien

http://www.moviemeter.nl/fi...

wel 2004

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Hehe, gewoon het origineel lijkt me:

http://www.moviemeter.nl/film/731

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

otherfool schreef:

Hehe, gewoon het origineel lijkt me:

http://www.moviemeter.nl/film/731

die kon ik niet vinden ik kwam er niet op

maar nu kan hij kiezen

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

606 schreef:

(quote)

die kon ik niet vinden ik kwam er niet op

maar nu kan hij kiezen

Die uit 2004 is onmogelijk!

en die andere lijkt heel erg op mijn verhaalte!

bedankt ga kijken of ik die ergens op de kop kan tikken!

thanks

Bambik45

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben al jaren op zoek naar de titel van een film die ik een keer op TV heb gezien.

Het gaat over een femme fatale.

Aan het begin van de film wordt ze gearresteerd maar daarbij overrompelt zij de man die haar wil arresteren en op een gegeven moment ligt de man op de grond en zit zij boven op hem.

Verder weet ik nog dat zij ergens verderop in de film haar hand verliest, en dat ze later een haak als hand heeft.

Ik dacht dat John Dahl de regisseur was, maar dat weet ik ook weer niet zeker.....

Veel meer details weet ik me niet te herinneren.

Gaat er met deze niet heel erg uitgebreide informatie bij iemand een belletje rinkelen??

Ik hoop dat iemand me kan helpen met de titel.

Gsus

• 17 berichten
  • 55 stemmen

Hallo,

Ik zoek een film die ik al een jaar of 7/8 geleden heb gezien maar voor zover ik me kan herrineren was die vreselijk strak. Ik weet niet meer precies hoe het verhaal zat, maar het kwam erop neer dat een man op de vlucht moest voor de politie, terwijl zijn vrouw was gestorven bij de geboorte van hun baby.

Weet niet precies de aanleidingen hiervan maar misschien is dit genoeg. Ik weet nog wel een paar stukjes uit de film die misschien helpen:

1. Hij ziet zijn vrouw ergens in de film als een engel terug, hij ligt dan zelf in 1 of ander schuurtje.

2. Op het einde heeft de politie de weg geblokkeert met 2 grote bulldozers; hier rijdt hij zichzelf uit ellende op plat. Vlak hiervoor ziet hij wederom zijn vrouw als soort 'engel'.

3. Aan het einde kwam er een stukje tekst met de mededeling dat het waargebeurd was, en dat het niet zeker was of de hoofdpersoon echt dood was of niet. Er waren namelijk enkele mensen die dachten gezien te hebben dat de beste man net voor de klap uit zijn vehikel sprong.

4. De film speelt zich voornamelijk af in de woestijn, in VS.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Alvast bedankt x)

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Bambik45 schreef:

Ik ben al jaren op zoek naar de titel van een film die ik een keer op TV heb gezien.

Aan het begin van de film wordt ze gearresteerd maar daarbij overrompelt zij de man die haar wil arresteren en op een gegeven moment ligt de man op de grond en zit zij boven op hem.

Verder weet ik nog dat zij ergens verderop in de film haar hand verliest, en dat ze later een haak als hand heeft.

Ik dacht dat John Dahl de regisseur was, maar dat weet ik ook weer niet zeker.....

Gaat er met deze niet heel erg uitgebreide informatie bij iemand een belletje rinkelen??

Femme Fatale is:

http://www.moviemeter.nl/film/1061

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

Bambik45 schreef:

Ik denk dat het dit is:

http://www.moviemeter.nl/film/6046

pejjj

• 5 berichten
  • 2 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Je hebt niet meer details? Could be anything...

Nou, ik kan me nog herinneren, dat hij haar leerde schaatsen, maar heel veel meer kan ik me er niet van herinneren

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

Gsus schreef:

Hallo,

Ik zoek een film die ik al een jaar of 7/8 geleden heb gezien maar voor zover ik me kan herrineren was die vreselijk strak. Ik weet niet meer precies hoe het verhaal zat, maar het kwam erop neer dat een man op de vlucht moest voor de politie, terwijl zijn vrouw was gestorven bij de geboorte van hun baby.

Weet niet precies de aanleidingen hiervan maar misschien is dit genoeg. Ik weet nog wel een paar stukjes uit de film die misschien helpen:

1. Hij ziet zijn vrouw ergens in de film als een engel terug, hij ligt dan zelf in 1 of ander schuurtje.

2. Op het einde heeft de politie de weg geblokkeert met 2 grote bulldozers; hier rijdt hij zichzelf uit ellende op plat. Vlak hiervoor ziet hij wederom zijn vrouw als soort 'engel'.

3. Aan het einde kwam er een stukje tekst met de mededeling dat het waargebeurd was, en dat het niet zeker was of de hoofdpersoon echt dood was of niet. Er waren namelijk enkele mensen die dachten gezien te hebben dat de beste man net voor de klap uit zijn vehikel sprong.

4. De film speelt zich voornamelijk af in de woestijn, in VS.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Alvast bedankt x)

gsus het is de film vanishing point , maar er zijn er twee van ik denk dat jij de laatste nieuwe wel gezien hebt en niet de oude film

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

pejjj schreef:

Is het deze?

http://www.nostalgiacentral.com/movies/georgygirl.htm

Gsus

• 17 berichten
  • 55 stemmen

thekid schreef:

(quote)

gsus het is de film vanishing point , maar er zijn er twee van ik denk dat jij de laatste nieuwe wel gezien hebt en niet de oude film

Juist Dank je wel, had al zo'n idee dat het met Viggo Mortensen was maar wist het niet meer precies omdat ik toen een jaar of 9/10 was Dank voor de moeite!

andreapb

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Goedeavond allen:

Ik zoek een film die zich afspeeld op een besneeuwde bergtop. Hier staat een radiosteunzender oid. De (twee) operators zitten daar voor langere tijd en worden overvallen of gegijzeld.. Het is al een oudere film (minimaal 10 jaar) en in mijn herrinnering was het een spannende film. Alle reacties zijn welkom.

Groeten, Andre

andreapb

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo, nu ik deze site ontdekt heb gelijk nog een zoekertje:

Gezien in de bios als trailer bij SAW II dus begin 2006

Een meisje loopt op een grasveldje wat aan een afgrond (aan zee?)ligt terwijl pa en ma een stukje verderop staan. Er staat een grote steen of een monument oid. Ze loopt hier achterlangs maar komt niet meer te voorschijn!! Iemand een idee? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten, Andre

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

andreapb schreef:

Hallo, nu ik deze site ontdekt heb gelijk nog een zoekertje:

Gezien in de bios als trailer bij SAW II dus begin 2006

Een meisje loopt op een grasveldje wat aan een afgrond (aan zee?)ligt terwijl pa en ma een stukje verderop staan. Er staat een grote steen of een monument oid. Ze loopt hier achterlangs maar komt niet meer te voorschijn!! Iemand een idee? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten, Andre

Da's deze film: http://www.moviemeter.nl/film/31943, als ik me tenminste niet vergis...

andreapb

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hoi Butter,

Het lijkt er wel op, ga 'm pindakazen

Hartelijk dank

cedexis

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Beste allemaal,

Vroeger, back in the days, ging ik met mijn moeder en zus elke 2 weken naar de videotheek om een videoband te huren. Zovaak als ik me kan herinneren koos ik altijd dezelfde film. Helaas weet ik alleen het begin nog terug te halen. De naam? Ik weet het echt niet meer. Hopelijk weet iemand van jullie welke film ik bedoel.

In het begin rijdt er een auto-tje (eend/kever) wit of geel, over een bergweggetje. Om auto's in te halen rijden ze ook via de bergwand. Na een tijdje zijn ze ergens aan gekomen en trekken daar duikpakken aan. Vervolgens moeten ze ergens onderdoor zwemmen. Een wit hek geloof ik.

Je begrijpt dat het een tekenfilm is geweest. Hopelijk weten jullie meer.

Alle reacties zijn welkom!

pejjj

• 5 berichten
  • 2 stemmen

Nee, dit is 'm niet, toch bedankt voor het meedenken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.