- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
sinterklaas
-
- 11816 berichten
- 3317 stemmen
Alleen een vrouwelijke agente.
Wat er ook nog in gebeurt: de vader van dat gezin word neergeschoten door die overvaller en die overvaller gijzelt dan die familie in de camper. De vader leeft nog want zijn gsm heeft de kogel tegengehouden. Even later word hij ook gezocht door de politie (weet niet meer waarom)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Alleen een vrouwelijke agente.
Wat er ook nog in gebeurt: de vader van dat gezin word neergeschoten door die overvaller en die overvaller gijzelt dan die familie in de camper. De vader leeft nog want zijn gsm heeft de kogel tegengehouden. Even later word hij ook gezocht door de politie (weet niet meer waarom)
in from dusk till dawn niet want die vader een ex priester ofzo gaat bijna einde van de film dood als hij een vampier wordt.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
in from dusk till dawn komt wel een agent binnen Cheech Marin is die agent hij doet meerdere rollen
meisje , wc , agent kijkt als je het herrinnert
lebowski
-
- 173 berichten
- 324 stemmen
Ik zoek de titel van een film, violgens mij Zwitsers of Frans, over een man die na zijn pensioen op een brommertje naar de Gotthard-pas gaat. Hij had de foto altijd thuis hangen, maar was er nog nooit geweest.
Gaan er lichten branden?
Bubblez
-
- 2058 berichten
- 2500 stemmen
Ik zoek een film, hij komt in ieder geval ergens uit 1997 maar ik weet de titel niet.
Het gaat over een familie in zo'n camper die gegijzeld worden door een overvaller (die eerder na een overval zijn maat en een politie agent heeft neergeschoten) Het meisje van de familie verliest een knuffelbeer en even later komt er een vrouwelijke politieagente de camper in. Het meisje vraagt dan aan de agente of ze haar knuffel wil zoeken en geeft haar daar een foto van. Zodra de agente uit de camper is leest ze achter de foto dat de familie in gevaar is.
Ik denk dat je deze film zoekt:
jedymaster
-
- 889 berichten
- 2520 stemmen
Ik zoek de titel van een zombie film (uit de jaren tachtig denk ik) waar ik twee scenes nog goed van herinner:
scene 1 : Je ziet een pastoor vande achterkant in een gebouw in een jungle hij zit er van achter normaal uit. Dan draait hij zich om en zie je dat hij een zombie is.
scene 2: jongetje valt in slaap op de schoot van zijn slapende vader en wordt een zombie en begint zijn vader op te eten.
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Ik zoek een komische film over jaren 60 ofzo.
Er is een scéne dat een meisje/vrouw topless gaat paardrijden.
En ook dat een verliefd stelletje die sinds hun schooltijd hadden hun 1e keer wouden doen in een duur hotel/motel. Maar er is geen geschikt. Uiteindelijk doen ze op het strand.
Volgens mij is dit Porky's maar dat weet ik niet zeker.
DX*
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film die je nu voortaan ziet bij RTL7 als er reclame komt of eindigt
het is een urban comedy
het stukje is dat er iemand achter een boom stiekem kijkt (een licht donkere man)
en een stukje dat er een aantal weg rennen waaronder een travo ( lijkt op degene van scary movie een donkere jonge) met een tijger achtig pakje aan.
weet iemand welke film dit is??
hij is in oktober of november ook op RTL7 geweest
FlyingPenguin
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Aargh! Ik heb zojuist een boek vn Harry Mulisch gelezen waar op het einde een man opgeschept wordt uit het water door een blus-vliegtuig en daarna per ongeluk over een bosbrand gesmeten wordt. Ik ben er zeker van dat er een film is waarin in het begin juist hetzelfde gebeurt maar ik kan echt niet op de titel komen. Als iemand aan mijn verhaal aan uit kan en denkt de film te kennen, meld het dan aub!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
dannyB
-
- 83 berichten
- 20 stemmen
http://img156.imageshack.us/my.php?image=screenshot1ew5.jpg
Van welke film is dit shot?
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2168 stemmen
Ik zoek de volgende film
Er is een getrouwd of samenwonend stel waarvan de man op reis gaat met de boot. Als hij terugkomt blijkt dat zijn vrouw een affaire heeft/verliefd is op een blonde fotograaf. Dan komt het stel dus in problemen en moeten ze die met zijn tweeen zien op te lossen.
Wie herkent deze film? Als het goed is is het een Drama uit waarschijnlijk 1992
Alvast Bedankt
dannyB
-
- 83 berichten
- 20 stemmen
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Ik zoek de naam van deze film:
Het speelt in Italië. Een vrouw wil haar baas/man doden door een bom te leggen in zijn prullemand op het kantoor, maar deze blaast per ongeluk een man en 2 kinderen op. Vervolgens wordt die vrouw opgepakt en krijgt een soort affaire met een jonge agent die haar verhoort (en als enige Engels kan). Deze helpt haar vervolgens te ontsnappen. Het zijn bekende acteurs maar ik ben de namen even kwijt, evenals de titel dus.
Bedankt.
DX*
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film die je nu voortaan ziet bij RTL7 als er reclame komt of eindigt
het is een urban comedy
het stukje is dat er iemand achter een boom stiekem kijkt (een licht donkere man)
en een stukje dat er een aantal weg rennen waaronder een travo ( lijkt op degene van scary movie een donkere jonge) met een tijger achtig pakje aan. (denk ik dat het 1 is van de wayens brothers)
weet iemand welke film dit is??
hij gaat als volgt..
2 jongens overvallen een geld bus en rennen weg met een zak geld
die zak stoppen ze in een vuilnisbak bij een vriend achter.
daarna gaat een zwerver zoeken in het vuilnis en vind die zak.
hij is in oktober of november ook op RTL7 geweest
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film waar een vrouw perongelijk word gekloond. De man die haar perongelijk kloonde wilden van haar de perfecte vrouw maken. Volgens mij is het een redelijk bekende komedie. Wie kan mij helpen?
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Repli-Kate
Dat is hem. Bedankt.
brimble
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film titel.
In de film gaan een slimme kerel en een hoer aantal jaren vooruit in de tijd met een tijdmachine.
Die kerel is hardstikke slim en in het nieuwe tijdperk is iedereen hardstikke dom.
het is een comedie maar weet de naam niet meer zo, wie kan me helpen?
newG
-
- 956 berichten
- 2345 stemmen
Ik zoek een film titel.
In de film gaan een slimme kerel en een hoer aantal jaren vooruit in de tijd met een tijdmachine.
Die kerel is hardstikke slim en in het nieuwe tijdperk is iedereen hardstikke dom.
het is een comedie maar weet de naam niet meer zo, wie kan me helpen?
idiocracy?
tor5788
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
ik ben op zoek naar de titel van een komedie, vermoedelijk uit de jaren '80-'90.
Het verhaal situeert zich in de opleiding van soldaten voor de US Air Force (of de Marine, ben niet zeker).
Eén van de scene's gaat over een weddenschap tussen de kadetten waarbij er - ahum - gewed wordt of een wind al dan niet brandbaar is.
Wie kan zich deze film herinneren?
Groetjes
Bart
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
ik zoek een film dat over een jongen ging die er van hield om met vliegtuigen te vliegen, en zijn vader die werd ergens vast gehouden bij een kamp van de vijand. vervolgens gaat hij hem zelf zoeken (met een vliegtuig gaat hij er heen). hij zou een oorlogsfilm kunnen zijn, maar ik geloof het niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.