• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.385 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Nu ik nog...

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

sinterklaas schreef:

Heb 6-7 jaar geleden een film gezien en ik kan maar niet op de titel komen.

Ik weet wel dat het eindigt met dat 3 mannen en een vrouw autopech krijgen en naar een motel gaan. Dan komen er een paar Vietnamesen ofzo en die hakken die mensen een voor een in mootjes. Die hoofdpersoon word neergestoken en strompeld naar een heuvel en die vrouw gilt naar hem uit. En dan valt ie dood neer. Die vrouw blijft als enige over.

Ik kan me ook herrinneren dat er in het midden van de film iemands strot was doorgesneden met een vijl.

The Texas Chainsw Massacre- achtig

bijna elke horrorfilm heeft wel een groep mensen die autopech hebben

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Lijkt me een kruising tussen "From Dusk till Dawn' en "The Hills have eyes"

Friday the 13 th

• 2559 berichten
  • 2029 stemmen

hey ik ben nieuw op deze site, mijn naam is Robin en was zojuist mijn top 10 aan het samenstellen. Ik weet toevallig niet hoe één van mijn lievelingsfilms noemt. Het gaat over een vrouw die verhuist naar een flat waar ze eigenlijk niet gewenst is, de onderbuur (zogezegd een oud vrouwtje dat ze nooit ziet) pest haar constant en schrijft zelfs doodsbrieven en zet zelfs muizen in haar appartement . Op het einde blijkt de moordenaar een andere bewoner te zijn van het flatgebouw (die moordenaar heeft ook het oude vrouwtje vermoord en haar appartement ingenomen). De moordenaar wordt uitgeschakeld wanneer hij een betonnen beeld op zijn kop krijgt dat van de muur afvalt.

Kan iemand met deze beschrijving de titel zeggen of meer info geven?

danku

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Friday the 13 th schreef:

hey ik ben nieuw op deze site, mijn naam is Robin en was zojuist mijn top 10 aan het samenstellen. Ik weet toevallig niet hoe één van mijn lievelingsfilms noemt. Het gaat over een vrouw die verhuist naar een flat waar ze eigenlijk niet gewenst is, de onderbuur (zogezegd een oud vrouwtje dat ze nooit ziet) pest haar constant en schrijft zelfs doodsbrieven en zet zelfs muizen in haar appartement . Op het einde blijkt de moordenaar een andere bewoner te zijn van het flatgebouw (die moordenaar heeft ook het oude vrouwtje vermoord en haar appartement ingenomen). De moordenaar wordt uitgeschakeld wanneer hij een betonnen beeld op zijn kop krijgt dat van de muur afvalt.

Kan iemand met deze beschrijving de titel zeggen of meer info geven?

danku

The 4th Floor?

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

italian schreef:

(quote)

The Texas Chainsw Massacre- achtig

bijna elke horrorfilm heeft wel een groep mensen die autopech hebben

Het was geen horrorfilm.

Friday the 13 th

• 2559 berichten
  • 2029 stemmen

danku dragon dat was hem

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

by_the_way schreef:

Ik zoek een 2 Woensdag avond films die altijd op Rtl 4 zijn.

De 2e ging over een politie agent die altiijd Een klein meisje naar school sochtends. De moeder van het meisje vertrouwde het al niet, en op een gegeven moment nam hij het kind weer mee en ging hij ninaar school maar naar een open plek waar ze later door de politie is gevonden. En de politie agent wateen aardige man leek had het dus gedaan??

Iemand...

Elipson

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Wie weet welke film dit is?

Een paar maanden geleden (gedeeltelijk) op TV gezien.

Gaat over een man die wil weten wat er in het hoofd van iemand anders omgaat en uiteindelijk een manier vindt om dat te verwezenlijken. Via een kleine ruimte in zijn woonhuis gaat hij "over" en kijkt vervolgens door de ogen van die persoon. Na een minuut of 10 is het afgelopen en valt hij neer op een plek bij een autoweg. Klinkt misschien een beetje warrig maar dit is is in essentie waar het om draait.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Mug schreef:

En het is Babes in Toyland, iedereen weer gelukkig.

dankjewel, dat is hem idd.

tenminste iemand die het weet hahahah

ninky

• 10 berichten
  • 661 stemmen

ninky schreef:

Ik zoek de titel van een film die een aantal jaar geleden volgens mij op Nederland 3 is uitgezonden. De film ging over een 11/12 jarige jongen met een moeilijke jeugd. En hij had een vriendje met een goede achtergrond met wie die kattekwaad uithaalde, maar geloof dat zijn ouders wat moeilijk deden. Thuis allemaal problemen enz. Hij is erg gefascineerd door vuur. Hij loopt bij een psychiater en daar wordt hem ook gevraagd wat hij in tekeningen ziet, hier ziet hij alleen maar de duivel enz in. Uiteindelijk kan het allemaal niet meer aan en gaat in zijn kast liggen(je weet wel onder een schuin dak). Daar heeft hij de hele muur ondergetekend met allemaal enge figuren. Dan zie je hem het behang in de brand steken en gaat hij op de grond liggen. Hij pleegt dus zelfmoord. Heeft iemand enig idee hoe deze flim heet? Bij voorbaat dank!

Heb hem eindelijk gevonden naar veel gegoogle en via omwegen. Maar hij heet "Little Criminals" met Brendan Fletcher en Myles Ferguson. Helaas is hij niet op dvd of vhs uitgekomen. Hoop dat hij nog een keer op tv gaat komen. Absoluut een aanrader!

xangadix

• 1618 berichten
  • 4506 stemmen

Okee, deze is vast niet zo moeilijk, de film moet vrij nieuw zijn, maar ik kan het fragment niet meer plaatsen:

Vrouw/meisje komt in een huis van een echtpaar, dat kinderen blijkt te hebben ontvoerd om er films mee te maken, terecht. Ze hebben er een of andere dubieuze speelkamer voor ingericht. In de badkamer probeert ze uit te zoeken op welk adres ze is, door te zoeken naar medicijnen waar adresgegevens op zouden kunnen staan.

Weet iemand het..?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

xangadix

• 1618 berichten
  • 4506 stemmen

Thanks! Alleen was ik er niet opgekomen...

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Ok ik heb nog een film lang geleden gezien en ik weet de titel niet meer.

Het eindigt in ieder geval in een grote bos, een man en vrouw slaan van iets op de vlucht en op het laatst vallen ze van een rots en de man grijpt zich vast aan de rots met de vrouw vast om zijn middel. Een schurk komt eraan en gaat op de hand van de man staan in hoop dat ie naar beneden valt. En ineens worden de man en vrouw wakker in een trein. EINDE.

Welke film?......

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

North by northwest?

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Die film was in kleur of is North by Northwest dat ook?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Is in kleur ja.

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Misschien is het hem wel...

Maar ik heb er nog een.

Een hele grappige kan ik me herinneren.

Je ziet bv dat er een blinde vent een ijscocar pikt en er mee door HongKong rijd. En aan het einde stort er een wagen inmekaar als die hooftrolspeler de deur dicht klapt.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Een paar jaar geleden of het kan ook minder zijn gaven ze op kanaal 2 oscarweekend.

Nu was dat een weekend met de films als The Wizard Of Oz, de originele Time Machine en vele andere maar er was ook een film over denk ik een ontdekkingsreiziger die word gevangengenomen door één of andere wilde stam in Afrika en pas kan vrijkomen als ze het verloren stuk van Afrika vinden, het stuk komt aangedreven en ze zijn vrij en gaan dan op zoek naar een roze reuzenschelp of toch iets in die aard. Het is al wel een vrij oude film. Ik dacht dat het Around the World in 80 Days was maar daar zeiden ze van niet

Het is al lang geleden dat ik deze film heb gezien en weet de titel niet meer maar als jij toevallig weet over welke film ik het heb laat dan een berichtje achter bij metalfist

ik dank jullie op voorbaat groetjes metalfist

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Paar jaar geleden ( 8-10 jaar geleden) is er eens op TV een film geweest met 2 leeuwen die mensen doden.

Op een bepaald moment willen 2 jagers de dieren doden en zitten ze in een loods en de leeuwen lopen buiten die loods.

Waneer ze die open doen zijn de leeuwtjes weg, en zijn ze vrolijk iedereen in het veldhospitaal aan het uitmoorden.

Weet iemand welke film dit is?

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

The Ghost and the Darkness:

http://www.moviemeter.nl/film/463

Scully

• 89 berichten
  • 283 stemmen

heb gisteravond een film gezien, fatal error, maar is niet de film die hier op de site staat.

Joe, een voormalige politieman van in de veertig, begint een relatie via internet met de twintigjarige Tonya. De situatie loopt volledig uit de hand als Tonya Joe opzoekt om hem te verleiden en vertelt dat ze getrouwd is.

hier gaat de film over, hij was op net5, vannacht.

groetjes scully

Scully

• 89 berichten
  • 283 stemmen

denk dat ie ook wel fatal desire kan heten, maar kan nog niks vinden op deze site

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

De film heet inderdaad Fatal Desire en hij staat nog niet op MM. Hier is de IMDB link: http://www.imdb.com/title/tt0497353/

Je kan de film zelf toevoegen (als je wil)

Scully

• 89 berichten
  • 283 stemmen

oke bedankt, heb al toegevoegd, nu nog ff afwachten of ie word geplaatst

Gentlepeople

• 24 berichten
  • 94 stemmen

Hallo, ik zoek de titel van een film, waarin een vrouw voor iets bij een persoon (leerar?) langs gaat in een barak(woning) op dacht ik een industrieterrein. Na enkele bezoieken verleid de man de vrouw en gaat ze vreemd. Op een bepaald moment stuit haar man toevalligerwijs op de unit en ziet plotsklaps zijn vrouw in een confronterend houding met de man. Volgens mij perst de man de andere af. Veel meer van het verhaal kan ik alleen fantaseren, dus dat zou afbreuk aan m'n vraag doen. Wie kan me bij een titel e.a. brengen?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Unfaithful misschien.

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Misschien weten julie deze filmtitel?

ergens op een station in bezet europa moet een verzetsstrijder een duitse generaal doodschieten in een trein die langs rijd op een station. weet alleen niet meer of hij geschoten heeft. daarna ging hij op de vlucht over een loopbrug die over het station gaat om van de ene kant naar de andere kant van het station te komen. verder weet ik niks meer van de film geen namen geen titel geen jaartal of een land. heb deze film lange tijd geleden gezien op tv.

kent iemand de titel?

bedankt!

iemand?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.