• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.350 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

ja dat moet ik doen uiteraard.. was hem helemaal vergeten

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

soom schreef:

(quote)
Weet je oom het niet? Misschien moet je het maar aan hem vragen....

lol

the catcher

• 118 berichten
  • 1463 stemmen

arrva schreef:

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om de titel te achterhalen over een film die ik lang geleden gezien heb. Het was een vhs band in een dubbele verpakking. Het ging over de tweede wereldoorlog. Wat ik nog weet over deze film is dat het zich afspeelde in een concentratiekamp waar een man min of meer centraal stond die heel goed kon tekenen. Hij kon aan papier komen en houtskool en maakte daar portretten van van de kampbewaarders, hoge officieren waardoor uiteindelijk veel nazi’s zijn opgepakt. Verder kwam er een lange trap in voor die uitgehouwen was uit rotsen door de gevangenen. De stenen en puin die daarbij vrij kwamen moesten door de gevangenen elke dag omhoog gebracht worden wat natuurlijk veel te zwaar was waardoor de gevangenen vaak naar beneden vielen en omkwamen doordat ze de stenen op hun kregen. Ook kan ik mij een scene herinneren dat er 2 gevangenen met de mond open rug aan rug stonden en door de mond doodgeschoten werden, dit werd gedaan om kogels te besparen.

Groetjes arrva

Holocaust misschien?

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

hahaha naja ik heb veel martial films gezien maar niet met stenen kapot slaan ja kank wel gezien hebben mar meer weet ik ok nie

ik zoek wel weer verder

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film met Bud Spencer, ik weet niet of Terrence Hill er ook in speelt. Hij gaat over twee mannen op een boot, eentje die is expres meegegaan, zonder dat de schipper het weet. Op een gegeven moment stranden ze op een eiland. waar een inheems volk leeft Met een leidende vrouw die als enige Engels spreekt. Dan gaan ze op zoek naar geld op het eiland dat bij een vietamees/japanner is verborgen die nog steeds denkt dat de oorlog aan de gang is. Eerst blijkt dat geld nep te zijn. Maar dat geld is dan toch echt en wordt door het leger? opgehaald, en hebben ze dus niks..

Razorcut

• 164 berichten
  • 496 stemmen

Ik zoek ondertitels voor de film 'Les tontons flingeurs'. Heb al op zeer veel plaatsen gezocht op het internet maar vind er geen. Engelse of nederlandse ondertitels zijn ok. Kan iemand mij helpen met dit? Thx

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

basketballerke schreef:

Ik zoek een film met Bud Spencer, ik weet niet of Terrence Hill er ook in speelt. Hij gaat over twee mannen op een boot, eentje die is expres meegegaan, zonder dat de schipper het weet. Op een gegeven moment stranden ze op een eiland. waar een inheems volk leeft Met een leidende vrouw die als enige Engels spreekt. Dan gaan ze op zoek naar geld op het eiland dat bij een vietamees/japanner is verborgen die nog steeds denkt dat de oorlog aan de gang is. Eerst blijkt dat geld nep te zijn. Maar dat geld is dan toch echt en wordt door het leger? opgehaald, en hebben ze dus niks..

Chi Trova un Amico, Trova un Tesoro (1981)

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt Italian, dat is 'm.

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Dalton schreef:

Ik ben benieuwd of iemand weet of de

tv-serie van Soldaat van Oranje ook op dvd verschijnt?

Kan iemand info geven van deze serie

is die er ook nog dan?? en hoeveel afleveringen heeft die dan??

Dalton

• 1 berichten
  • 0 stemmen

4 afleveringen. Dat is alles wat ik ervan weet

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

lowhusky schreef:

ik zoek de titel van een film waarin een meisje haar haar knipt om bij een jongensteam te komen (basketbal ofzo), was een jaar geleden op tv (of 2)....op het eind was zij een volwassen vrouw die spelers aankondigt ofzo.

deze zoek ik nog en deze ook:

in 2002 of 2003...

Een vrouw wordt geholpen door een of andere vent met het ontsnappen aan de mannen van de vader van die vrouw. Ze rijden dus steeds door roswellachtig plekje om die gasten te ontwijken. Die vrouw heeft dus een baby en die huilt vaak en poept. Als die luier van die baby vies was, maakte die man een nieuwe met (?).....die baby had honger en die moeder gaf haar/hem een borstvoedig en lachte. Plotseling zag zij zijn vader of een van zijn mannen. Die man die haar beschermde met vluchten met zijn auto enz was even weg om eten te halen ofzo. De vrouw was blank en had donkerbruin haar en die man die haar beschermde weet ik niet meer.....aub hoe heet deze film?

De film kwam op veronica en die vader wou die dochter met de baby maar niet met rust laten en die gozer die haar beschermde reed de hele dag door. Die vader van die vrouw was trouwens negatief over die baby

Plus nog wat kenmerken: De man schold zowat toen de luier vies was en het was toen nacht. De vrouw gaf de baby dus even een borstvoeding en lachte...toen keek ze naar boven en zag opeens haar vader of 1 van die mannen en stopte de baby met voeden...later kreeg de man die de vrouw beschermde een kogel in zijn lichaam...die vrouw praatte in het begin weinig tegen de man, trouwens. De man die haar beschermde had volgens mij donkerblond haar...echt niemand?? volgens mij keken veel mensen toen deze film kwam op veronica...

Rojoco

• 4 berichten
  • 2 stemmen

Een romantiche film met?? een hele leuke actrice die de serveerster speelt in een kroeg met een jukebox waarop de soundtrack uitgalmt: Van de Stones, een oud nummer uit ca. 1970. Het is ook de titel van de movie. DHaar oude vlam is zoek.... Ik ben al aan het zoeken geweest in alle cd's van de Stones via internet, maar ik denk dat ik hem over het hoofd zie.

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ik zoek film een blonde vent gooit cd disks en vermoord zo mense

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

FixX schreef:

ik zoek film een blonde vent gooit cd disks en vermoord zo mense

Waarschijnlijk Dark Angel.

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

bedankt, dat is hem.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Rojoco schreef:

Een romantiche film met?? een hele leuke actrice die de serveerster speelt in een kroeg met een jukebox waarop de soundtrack uitgalmt: Van de Stones, een oud nummer uit ca. 1970. Het is ook de titel van de movie. DHaar oude vlam is zoek.... Ik ben al aan het zoeken geweest in alle cd's van de Stones via internet, maar ik denk dat ik hem over het hoofd zie.

http://www.moviemeter.nl/film/226

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

nog 1 een jongen die de onderwater wereld gaat verkennen eerst is het een gewone film dan word het een tekenfilm

en 2 twee kinderen verdwijnen op het vliegveld en gaan dan door een bos heen overal ligt sneeuw

volgens mij komen ze dan een grote enge man tege in het bos

ik weet niet zeker of het een kerstfilm is en of ze opzoek zijn naar de kerstman

ll_Sparrow

• 108 berichten
  • 450 stemmen

Ik zoek een dramafilm over een famillie op zee. Hun boot vergaat en het enige wat ze nog hebben is hun reddingsboot. Daar hebben ze weken op moeten overleven voordat ze gered worden. Volgensmij is het een waargebeurd verhaal, maar dat weet ik niet zeker!! Weet iemand het?

(Ik heb deze vraag hier alleens eerder geplaatst maar ik ben alweer vergeten hoe de film nou heet en ik kan niet meer vinden waar het staat, hehe.)

Alvast bedankt!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

ll_Sparrow schreef:

Ik zoek een dramafilm over een famillie op zee. Hun boot vergaat en het enige wat ze nog hebben is hun reddingsboot. Daar hebben ze weken op moeten overleven voordat ze gered worden. Volgensmij is het een waargebeurd verhaal, maar dat weet ik niet zeker!! Weet iemand het?

(Ik heb deze vraag hier alleens eerder geplaatst maar ik ben alweer vergeten hoe de film nou heet en ik kan niet meer vinden waar het staat, hehe.)

Alvast bedankt!

Beter zoeken

Survive the Savage Sea

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

weet niemand die films van mij

de eerste is een fantasy film .het begint als een gewone film en zodra die jongen in het water komt word het een tekenfilm

die tweede is ook een fantasie film weet alleen maar dat ze op een vliegveld aan kwamen

en dan weet ik dat ze door een besneeuwd bos lopen en een grote man tegen komen

ik weet niet meer of ze opzoek waren naar de kerstman ofzo

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

FixX schreef:

die tweede is ook een fantasie film weet alleen maar dat ze op een vliegveld aan kwamen

en dan weet ik dat ze door een besneeuwd bos lopen en een grote man tegen komen

ik weet niet meer of ze opzoek waren naar de kerstman ofzo

misschien The Chronicles of Narnia ? maar daar is geen enkele scene met een vliegveld

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

nee dat is hem niet

de film komt ongeveer tusse 1980 en 1986 uit dacht ik

wat ik me kan herrineren is dat die man die ze tege kwamen in een houten huis z,n berghut

dat hij groot was en een bereveljas aan had met z,n bij passende muts

en uit mijn kinderoogjes van toen moet dat echt een beer van een vent zijn geweest

leurs

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Toplijsten en favorieten > Persoonlijke top 10 horror films:

kan iemand me helpen?

ben opzoek naar de titel van een film?

gaat over een groep mensen dat terecht komt in een bos en achtervolgt word door 3 misvormde mensen...

is nog niet zo een oude film

kan iemand me helpen??

alvast bedankt.

the catcher

• 118 berichten
  • 1463 stemmen

leurs schreef:

kan iemand me helpen?

ben opzoek naar de titel van een film?

gaat over een groep mensen dat terecht komt in een bos en achtervolgt word door 3 misvormde mensen...

is nog niet zo een oude film

kan iemand me helpen??

alvast bedankt.

Wrong turn??? Zijn wel meerdere films die in aanmerking kunnen komen.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5759 stemmen

Wat was ook alweer die Disney/Pixar film over dat paard en volgens mij ook indianen?

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Home on the Range?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Daar komen geen indianen in voor...ook al was dat wel het eerste wat in me op kwam.

Je kan ook Toy Story 2 bedoelen, met een cowboy (pop) en een paard

Of Peter Pan (ookal ontbreekt daar een paard).

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5759 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Daar komen geen indianen in voor...ook al was dat wel het eerste wat in me op kwam.

Je kan ook Toy Story 2 bedoelen, met een cowboy (pop) en een paard

Of Peter Pan (ookal ontbreekt daar een paard).

Nee, het ging echt specifiek over dat paard. Ik weet trouwens ook niet 100% zeker of het over paarden ging. Ik dacht eerst dat de filmtitel Team Spirit oid was, maar daar kon ik niks over vinden. Home on the Range was het btw ook niet. Over het verhaal kon ik weinig zeggen.. Tekenfilms hebben nooit echt een verhaal..

( )

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een tekenfilm over een jongen (een kat) wiens moeder met een fabriekeigenaar trouwt. Dan moet de jongen in die kaasfabriek gaan werken en komt er achter dat er ook vreemde experimenten worden gedaan en dat zo mensen (Menselijke dieren dus) in kaasmonsters veranderen. Werdt vroeger vaak uitgezonden, volgens mij was het een kerstfilm.

Wie kan mij helpen?

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5759 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.