• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.433 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Bedankt

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

matthijs_013 schreef:
Ik zoek een filmtitel:

Gaat over een jongen (jaar of 8-10) en zijn ouders zijn gescheiden. Zijn moeder krijgt een nieuwe vriend/man, maar al snel blijkt dat hij in criminele zaken zit en daar komt hij achter. op het einde was de ontknoping ergens in een fabriek waar die man een lichaam probeerde te dumpen in zo'n brandding waar de doden altijd in gaan.

Ik dacht ook dat het met Macaulay Culkin was, maar hij staat nergens tussen zijn filmografie (het is een echte thriller).

Nog steeds op zoek

Jurado

• 203 berichten
  • 552 stemmen

ik zoek niet zo zeer één film titel maar meer een aantal of één hele goede film over het ontstaan van The USA, beetje western (lees : geromantiseerd) mag ook.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Gangs of New York.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Jurado schreef:

ik zoek niet zo zeer één film titel maar meer een aantal of één hele goede film over het ontstaan van The USA, beetje western (lees : geromantiseerd) mag ook.

How the West Was Won.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Birth of a Nation. Ietwat dubieus, maar goed...

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik zoek nog een familie jeugdfilm over kinderen. Hun grootvader woont in een oud kasteel in Ierland. Hier krijgen ze vervolgens te maken met een soort leprechaun vs. elfjes oorlog.

Volgens mij zijn er meerdere delen van verschenen.

the catcher

• 118 berichten
  • 1463 stemmen

the catcher schreef:

Nog eens ff een vraagje.

Ik ben opzoek naar een film dat gaat over (ik dacht) een secte.Misschien waren het een soort van monikken? Of ze waren er toch in verkleed.Ze droegen in iedergeval allemaal een zwarte kap.Ik denk dat er ook nog een stuk is dat ze met motards rijden.Hopelijk is er iemand die deze fil kent.Ik denk dat hij ergens uit de jaren 80 moet zijn.Het is allemaal heel vaag dat ik het me herinner.

Iemand???

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

er was een man met een grote neus hij ging een verlovings ring doorslikken.. (dacht ik) en ging hij het later uitpoepen enzo..

Wie weet hoe die film heet?

er moet toch iemand zijn die weet hoe deze film heet..?

kArIzMa_TuRk schreef:

en ik zoek nog een film, volgens mij is het een Martial Arts film.. heb deze film een tijdje geleden gezien, ik probeer nu te vertellen wat er gebeurde.. nou ze hielden een Martial Arts wedstrijd, 1 voor 1 moesten de mensen die aan het werdstrijd meedoen stenen breken met vuisten.. sommige mensen breekt het gaan door naar de 2e ronde 'dacht ik' en mensen die het niet kon breken werden gediskwalificeert..

niemand, niemand? wil hem echt weer zien

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Dat eerste is Roxanne denk ik.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Karizma dat is die film met jean claude... zoiets als bloodsport

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

djelle schreef:

Dat eerste is Roxanne denk ik.

hardstikke bedankt voor uw hulp maar dat is hem helaas niet.. hij heeft niet zo een groot neus, maar er zit zeg maar een bochel in

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Karizma dat is die film met jean claude... zoiets als bloodsport

kan wel maar de vraag is natuurlijk, Welke?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

BLOODSPORT

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

nee is hem niet toch bedankt iemand anders misschien?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

sind wanneer hielden ze eigenlijk een steen-breek wedstrijd in Bloodsport?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Verlovingsring doorslikken..later uitpoepen, gebeurde dat niet in American Pie 3?

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

ja kan wel maar dat is niet wat ik zoek..

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

sind wanneer hielden ze eigenlijk een steen-breek wedstrijd in Bloodsport?

om te kijkken of hij wel mee mocht doen met die wedstrijd

waarop bolo yeung antw ( brick don,t hit back )

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ja man, je hebt het gewoon over Bloodsport

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb Bloodsport zo vaak gekeken dat is wel 99% zeker weet dat dat hem niet is.. maar ik ga Bloodsport weer voor de zekerheid even kijken om het echt 100% zeker te weten goed?

Het is hem toch niet

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Verlovingsring doorslikken..later uitpoepen, gebeurde dat niet in American Pie 3?

Niet geheel, de hond eet de trouwring op omdat deze per ongeluk in een gebakje was gekomen. Stifler moet wachten tot de hond hem uitpoept, want hij moest op de ring passen

Wat die martial arts betreft, er zit geloof ik ook stenen breken in Sidekicks, ik kan me vergissen want het is al een tijdje geleden dat ik die film zag.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

en ik zoek nog een film, volgens mij is het een Martial Arts film.. heb deze film een tijdje geleden gezien maar ik probeer nu te vertellen wat er gebeurde.. nou ze hielden een Martial Arts wedstrijd en 1 voor 1 moesten de mensen die aan het werdstrijd meedoen stenen breken met vuisten.. sommige mensen breekt het gaan door naar 2e ronde 'dacht ik' en mensen die het niet kon breken werden gediskwalificeert..

lordsnoopy schreef:

Dat stenen breken komt voor in Sidekicks, maar ik weet niet zeker of het de juiste is.

kArIzMa_TuRk schreef:

bedankt 'lordsnoopy' dat je probeerde om mij te helpen maar dat is hem helaas niet.. bedankt

Dat zei je eerst ook lordsnoopy

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

(quote)
(quote)
(quote)

Dat zei je eerst ook lordsnoopy

Ach ja, ik kan niet al mijn geplaatste berichten onthouden

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

euhm karizma_turkie kunt gij misschien nog iets meer vertelle ofzo over filmpie

of is da de enige info die ge hebt

hoe ziet de acteur eruit is het een bekend iemand ofzo

grrrr kank nie uitstaan ben al dag bezig met zoeken

arrva

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om de titel te achterhalen over een film die ik lang geleden gezien heb. Het was een vhs band in een dubbele verpakking. Het ging over de tweede wereldoorlog. Wat ik nog weet over deze film is dat het zich afspeelde in een concentratiekamp waar een man min of meer centraal stond die heel goed kon tekenen. Hij kon aan papier komen en houtskool en maakte daar portretten van van de kampbewaarders, hoge officieren waardoor uiteindelijk veel nazi’s zijn opgepakt. Verder kwam er een lange trap in voor die uitgehouwen was uit rotsen door de gevangenen. De stenen en puin die daarbij vrij kwamen moesten door de gevangenen elke dag omhoog gebracht worden wat natuurlijk veel te zwaar was waardoor de gevangenen vaak naar beneden vielen en omkwamen doordat ze de stenen op hun kregen. Ook kan ik mij een scene herinneren dat er 2 gevangenen met de mond open rug aan rug stonden en door de mond doodgeschoten werden, dit werd gedaan om kogels te besparen.

Groetjes arrva

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

FixX schreef:

euhm karizma_turkie kunt gij misschien nog iets meer vertelle ofzo over filmpie

of is da de enige info die ge hebt

hoe ziet de acteur eruit is het een bekend iemand ofzo

grrrr kank nie uitstaan ben al dag bezig met zoeken

aaahh dat vind ik aardig van u maar dit

kArIzMa_TuRk schreef:

en ik zoek nog een film, volgens mij is het een Martial Arts film.. heb deze film een tijdje geleden gezien maar ik probeer nu te vertellen wat er gebeurde.. nou ze hielden een Martial Arts wedstrijd en 1 voor 1 moesten de mensen die aan het werdstrijd meedoen stenen breken met vuisten.. sommige mensen breekt het gaan door naar 2e ronde 'dacht ik' en mensen die het niet kon breken werden gediskwalificeert..

is het enige dat ik nog weet.. had hem 10 jaar geleden ofzo gezien, wel goed dat ik nog een beetje van de film heb onthoud toch? maar Hardstikke Bedankt Johan

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

[wel goed dat ik nog een beetje van de film heb onthouden toch?

Weet je oom het niet? Misschien moet je het maar aan hem vragen....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.