• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.280 gebruikers
  • 9.390.588 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Herminez

• 3 berichten
  • 52 stemmen

Herminez schreef:

Ik ben op zoek naar de titel van een vage spacefilm waar ik me alleen nog flarden van herinner .. De film is volgens mij vrij nieuw, amerikaanse producktie en speelt zich ook af in Amerika .. Van de scenes die ik me nog herinner speelt er eentje zich af in de auto op de snelweg waar een paar dudes met een zak wiet en paddo's aan het cruisen zijn tot ze worden aangehouden door twee agenten.. een van die dudes eet vervolgens beide zakken leeg en begint vrij hard te trippen, wat erg vet in beeld wordt gebracht.. later in de film zit ook nog een scene waarbij een paar agenten een flesje stroop oid leeg moeten drinken.. vage omschrijving misschien maar ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel..

Iemand?

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

=michael= schreef:

Misschien weten julie deze filmtitel?

ergens op een station in bezet europa moet een verzetsstrijder een duitse generaal doodschieten in een trein die langs rijd op een station. weet alleen niet meer of hij geschoten heeft. daarna ging hij op de vlucht over een loopbrug die over het station gaat om van de ene kant naar de andere kant van het station te komen. verder weet ik niks meer van de film geen namen geen titel geen jaartal of een land. heb deze film lange tijd geleden gezien op tv.

kent iemand de titel?

bedankt!

Iemand?

bedankt

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

=michael= schreef:

Weet iemand deze filmtitel?

hier werden ''britse'' geheimagenten ingezet dit werden gedropt in tjechie als ik het goed heb

als ik het me ook goed herinner dan gooien ze een handgranaat in de auto van de generaal. de beschermingstroepen waren op dat moment iets verder achter gebleven hadden oponthouding

en nadat die gedood is duiken ze onder in een kerk. 1 van de groep verzetters verraad de rest van de groep. de duitsers vallen de kerk binnen en de ongedoken verzetters doden een aantal duitsers. ze begeven zich naar de kelder van de kerk en doden nog een aantal duitsers die de kelder proberen te bestormen. op een gegeven moment laten ze de kelder vol lopen en plegen ze zelfmoord.

en als ik het ook nog goed heb moorden de nazi's een stad uit als vergelding van de moord op de duitse generaal

ik wil wel even duidelijkmaken dat ik er niet helemaal zeker van ben of de omschrijving 100% klopt het is namelijk al jaar of 10 geleden dat ik hem heb gezien

bedankt in iedergeval!

Iemand??

bedankt!!!

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

ik zoek weer een film van vroeger die ik als klein joggie geweldig vond, kan me echt niet veel herrineren.. wel dat het over ratten gaat en aan het einde van die film in een zwembad,en volgens mij ook super grote ratten, vond dat echt een super film.. hoop dat iemand me kan helpen

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Food of the Gods?

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Ik zoek de volgende film

Er is een getrouwd of samenwonend stel waarvan de man op reis gaat met de boot. Als hij terugkomt blijkt dat zijn vrouw een affaire heeft/verliefd is op een blonde fotograaf. Dan komt het stel dus in problemen en moeten ze die met zijn tweeen zien op te lossen.

Wie herkent deze film? Als het goed is is het een Drama uit waarschijnlijk 1992

Alvast Bedankt

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

lastig ik zie nu dat er wel 5 rattenfilms zijn,ik zoek degene die in een zwembad afspeeld aan het eind, dus als iemand dat weet hoor ik het graag, volgens mij ook een vent in een tunnel die aan het rennen voor zijn leven is.. tja erg lastig om je een film te herrineren van vroeger maar die nogsteeds een klein plekje ergens in je achterhoofd heeft..

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

metaledje schreef:

lastig ik zie nu dat er wel 5 rattenfilms zijn,ik zoek degene die in een zwembad afspeeld aan het eind, dus als iemand dat weet hoor ik het graag, volgens mij ook een vent in een tunnel die aan het rennen voor zijn leven is.. tja erg lastig om je een film te herrineren van vroeger maar die nogsteeds een klein plekje ergens in je achterhoofd heeft..

In The Rats speelt het einde zich 100% zeker af in een zwembad.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Hilarious schreef:

(quote)

Jailbait misschien??

NEe, helaas.

Nog 2 filmtitels

- Een was zo'n zaterdagmiddag net5 film over een meisje en ze is een heks en dan wordt ze naar haar oma gestuurd, maar daar is ook iets mis mee ofzo iets.

- Een film waarin Christopher Lloyd als zo'n mislukte hyperventje in een winkel werkt en volgens mij ook een robot had ofzo?

Sorry weinig info, maar hoop dat iemand eht weet.

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

Oke Laatste keer,

hopenlijk heeft iemand nog een tip.

een hele vage omschrijving van een film die ik ooit heb gehuurd maar waarvan ik nog maar heel weinig weet...

Het enige wazige dat ik mij nog kan herrineren is dit:

Het is een drAma/fantasie denk ik.

En ik weet nog een vrouw (of man?) die had een paranormale gave en die kon zien wat er met je ging gebeuren. dus als ze op straat Liep kon ze zien hoelang je nog te leven had, en hoe je zou dood gaan.

Nu sprak ze met een vrouw, en toen zag je een soort visioen dat als die vrouw nu zou vertrekken met haar auto, dat ze een gruwelijk ongeluk zou krijgen en door het raam zou vliegen en meteen zou overlijden.

Dus ze zegt tegen die vrouw, ga nog niet weg bljif, ik probeer te helpen!

Die vrouw denkt WTF en die gaat gewoon, dan gebuert het ongeluk, en precies zo als die vrouw het in haar hoofd al had voorbeeld..

In heb begin kan je volgens mij zien dat die vrouw, een ''bijna dood-ervaring''

heeft, ze ziet de Tunnel en dan is ze daar een minuutje ofzo en dan word ze gereanimeerd met van die schock dingen in het ziekenhuis..

en volgens mij heeft ze daardoor die gave..

ik denk dat het een oude film is, want ik heb m zo 7 jaar geleden ofzo gehuurd.

Het heeft iniedergeval te maken met de tunnel, god en gave..

Het lijkt me sterk dat iemand weet waar ik het over heb, maar je weet maar nooit dus ik dacht ik probeer het tog!

ALvast bedankt, GR Tünde.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

The stand?

The Gift?

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

Spartaan1986;

Nee maar toch erg bedankt...

leach

• 37 berichten
  • 23 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek titel van een franse film:

toen ik klein was (een dikke 15 jaar of langer terug)heb ik eens een franse film gezien, volgens mij een misdaad film maar kan ook iets anders zijn....

wat ik mij herriner is dat het over een jongetje gaat die opgroeit...

de enige scene die me eigenlijk bijgebleven is

is dat het jongetje een beetje verliefd is op een meisje en hij al dan niet toevallig de deur opendoet terwijl het meisje op wc zit en zij vraagt "nog nooit gezien ofzo"

iets in de aard

ik heb geen flauw idee welke film het is maar dat beeld spookt al jaren door men hoofd en wil toch eens weten welke film het is, kvrees dat ik weinig succes zal hebben hier

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

leach:

Weet je wel zeker dat het een Franse Film is?

En weet je mischien de Genre nog?

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik zoek een filmtitel:

Gaat over een jongen (jaar of 8-10) en zijn ouders zijn gescheiden. Zijn moeder krijgt een nieuwe vriend/man, maar al snel blijkt dat hij in criminele zaken zit en daar komt hij achter. op het einde was de ontknoping ergens in een fabriek waar die man een lichaam probeerde te dumpen in zo'n brandding waar de doden altijd in gaan.

Ik dacht ook dat het met Macaulay Culkin was, maar hij staat nergens tussen zijn filmografie (het is een echte thriller).

Ik zoek een filmtitel:

Een vader die straaljagerpiloot is neergestort op de grens van een arabisch land en word gevangen genomen. Zijn zoon gaat samen met een vriend van zijn vader(acteur met negeroide uiterlijk) een reddingsactie houden en ze vliegen met 2 straaljagers richting zijn vader om hem te redden. De zoon heeft altijd in de simulator gevlogen en kan alleen vliegen met muziek op. onderweg verongelukt die vriend van zijn vader maar overleefd het wel zie je later.

aan het einde van de film zijn de vader de vriend en de zoon herenigd.

kan iemand mij vertellen een mogelijke titel van deze film.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De video-'klassieker': Iron Eagle

ja bedankt dat is hem

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Matthijs_013

- RTL4 film. Meisje loopt weg van huis mt haar (door haar moeder afgekeurde) vriend, terwijl haar moeder doodsongerust is. Ze krijgen een leven op straat, maar moeten al snel wanhopige dingen doen voor voedsel.

lordsnoopy:

Deze ken ik geloof ik, al kan ik niet op de titel komen.

Klopt het dat het meisje (via haar "vriendje") zogenaamd een model zou worden. Maar dat ze eindigt in de prostitutie / danseres?

Haar moeder probeert haar daar weg te krijgen, maar het vriendje bedreigt ze dan beide?

=michael=

en gaat ze aan het einde ook niet dood door een overdosis drugs?

Iemand die ons verder kan helpen?

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

lordsnoopy schreef:

Matthijs_013

- RTL4 film. Meisje loopt weg van huis mt haar (door haar moeder afgekeurde) vriend, terwijl haar moeder doodsongerust is. Ze krijgen een leven op straat, maar moeten al snel wanhopige dingen doen voor voedsel.

lordsnoopy:

Klopt het dat het meisje (via haar "vriendje") zogenaamd een model zou worden. Maar dat ze eindigt in de prostitutie / danseres?

Haar moeder probeert haar daar weg te krijgen, maar het vriendje bedreigt ze dan beide?

=michael=

Lordsnoopy, jij hebt het over Too Young to Die volgens mij met Brad Pitt en Juliette Lewis. Want dat is niet wat er in "mijn" film gebeurd.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Nee die is het niet, maar het zo goed kunnen dat ik jou film met een ander verwar.

Het einde van de film die ik gezien heb, weet ik niet meer zeker, dus ik kan niet zeggen of =michael= toevoeging over dezelfde film gaat asl degene die ik bedoel.

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

lordsnoopy schreef:

Matthijs_013

lordsnoopy:

=michael=

Het meisje gaat dood aan het einde door een overdosis drugs.

weet je toevallig de titel?

bedankt

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

Weet er iemand uit welke (horror)film dit komt:

http://img146.imageshack.us/img146/2459/063uw9.gif

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Nope, maar ik kan wel enkele films bedenken waar dit in zou kunnen voorkomen: Braindead, Basket Case, ...

leach

• 37 berichten
  • 23 stemmen

Tun-89 schreef:

leach:

Weet je wel zeker dat het een Franse Film is?

En weet je mischien de Genre nog?

ik ben niet 100% zeker dat het een franstalige film was, heb hem wel in het frans bekeken toen....

ik denk een misdaad film...maar ben ook niet zeker, tis veel te lang geleden

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

- Een film waarin een hondenuitlater van een rijk persoon zich voordoet als de rijke man zelf om het hart van een meisje voor zich te winnen

- Jackie Chan film waarin hij ergens in een achterbuurt paar gangsters in elkaar trapt, in een winkel ook en er is ook zo'n stuk bij een aquarium.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat die met Jacky Chan Rumble in The Bronx is.

Zoek ook nog een filmtitel trouwens:

Wat ik me herinner is dat het allesinds begon met een of andere schietscene dat daarna een soort virtueel simulatiespel bleek te zijn. Later ontsnapte die bad guy uit dat spel of iets en de boel stond op stelten. Ik denk -maar dat ben ik niet zeker- dat een zwarte acteur de hoofdrolspeler, of een van de hoofdrolspelers was. Verder herinner ik me praktisch niks meer, behalve dat er veel glas werd kapotgeschoten.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

djelle schreef:

Ik denk dat die met Jacky Chan Rumble in The Bronx is.

Dankje

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Graag gedaan.

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Hoe heet deze film:

Over bowlen en over die man met die haakhand?

Kan niet op de titel komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.