• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.280 gebruikers
  • 9.390.588 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

TerrorBird

• 56 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Killer Baboon:

weet iemand de naam van deze film en of hij nog ergens tekoop =

moet haast wel want deze komt volgens mij uit dezelfde tijdperk als Bats . Birds . Cats. Rats . Piranhas

het verhaal ging over een Bavian die huishoudt in een Lab waar hij ontsnapt is

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

djelle schreef:

Ik denk dat die met Jacky Chan Rumble in The Bronx is.

Zoek ook nog een filmtitel trouwens:

Wat ik me herinner is dat het allesinds begon met een of andere schietscene dat daarna een soort virtueel simulatiespel bleek te zijn. Later ontsnapte die bad guy uit dat spel of iets en de boel stond op stelten. Ik denk -maar dat ben ik niet zeker- dat een zwarte acteur de hoofdrolspeler, of een van de hoofdrolspelers was. Verder herinner ik me praktisch niks meer, behalve dat er veel glas werd kapotgeschoten.

Virtuosity? http://www.moviemeter.nl/film/1057

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

sinterklaas schreef:

die man met die haakhand?

Kan niet op de titel komen.

I Know What You Did Last Summer

Die met bowlen: Kingpin misschien?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ja, hoogstwaarschijnlijk is het deze. Dank u!

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

Ik zoek de film, waarin Jean-Paul Belmondo in een snackbar een steak-frites bestelt. Tijdens het eten daarvan slaat hij twee kerels die naast hem zitten in elkaar.

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

matthijs_013 schreef:

(quote)

I Know What You Did Last Summer

Die met bowlen: Kingpin misschien?

Het is Kingpin, bedankt

mr,x

• 31 berichten
  • 22 stemmen

ik zoek een film.een orlogsfilm waarbij veel gedrilt wordt.

zoals full metal jacket,tigerland,jarhead.

weet iemand zo een film.

thnx

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

In de oorlog wordt er weinig gedrild, eerder tijdens de opleiding.

http://www.imdb.com/keyword/drill-instructor/

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

v2000 schreef:

Ik zoek de film, waarin Jean-Paul Belmondo in een snackbar een steak-frites bestelt. Tijdens het eten daarvan slaat hij twee kerels die naast hem zitten in elkaar.

Dat is deze film

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

Bedankt Sinterklaas!

sinterklaas

• 11820 berichten
  • 3320 stemmen

Youre welcome

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

Halcyon schreef:

Nope, maar ik kan wel enkele films bedenken waar dit in zou kunnen voorkomen: Braindead, Basket Case, ...

Zijn geen van beide

Zoek nog een filmtitel waarin een man z'n vaders grootste rol geschreven heeft.

Weet dat het nogal beknopt is, maar da's alles wat ik ervan weet...I've got one lousy memory

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

Okee, deze film zoek ik al heeeel erg lang:

Het gaat over een stel kinderen (ik denk 8-12 jaar ofzo) die in een bergdorpje wonen. Een van de kinderen knutselt graag met hout en maakt daar kleine miniatuur diertjes van.

Dan valt op een dag (ik denk) een meisje in een ravijn en raakt daardoor verlamd. De houtsnijder krijgt onterecht de schuld en al zijn prachtige diertjes worden ook in het ravijn gegooid.

Dat is alles wat ik nog weet, verder heb ik ook geen weet meer van de taal oid. Ik moet deze film rond 1990 op tv hebben gezien. Een long, long stretch, maar komt het iemand bekend voor?

Even herplaatsen na een maand of 8. Nog steeds zoekende dus.

En dan nog 1tje, een nog longere stretch:

Film van begin/midden jaren 90. Een paar meisjes liggen op het strand te kijken naar een gespierde strandwacht. Eén van de meisjes zegt: 'die heeft nog grotere prammen dan ik'.

Die zin heb ik altijd onthouden, maar welke film daar nu toch bij hoort?

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film die ik niet heb gezien. Bij het topic "ranzige films" begon ik erover. Wil wel graag weten welke het was.

Er was een scene dat wat mannen en vrouwen in een soort riool waren met een monster erin. Je zag dat een vrouw met een zaklamp kort over het beest heen scheen en binnen een tijdje was zij dood. Gelijk daarna (verderop in het riool) zei en man "iets heeft het ding de andere kant op gelokt." Meer weet ik niet echt maar wat ik nog wel weet is dat de film op Veronica kwam. Na die film kwam The reat Escape. Komt iemand dit bekend voor?

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

@ Otherfool:

Baywatch: Forbidden Paradise (1995)

Baywatch: River of No Return (1992)

Baywatch: White Thunder at Glacier Bay (1998)

http://www.moviemeter.nl/film/23422

Het is niet toch één van deze?

@ film_kaza:

Rats?

Alligator?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

soom schreef:

@ Otherfool:

Baywatch: Forbidden Paradise (1995)

Baywatch: River of No Return (1992)

Baywatch: White Thunder at Glacier Bay (1998)

http://www.moviemeter.nl/film/23422

Het is niet toch één van deze?

Nee, was geen Baywatch film. Meer een beetje coming of age met een komische noot, als ik het goed herinner... Centraal stonden dus de meisjes, niet de lifeguard.

Jaartal heb ik even over nagedacht: heb hem denk ik in '96 gezien, en toen was hij nog niet al te lang op video... moet dus welhaast een film uit 94/95 zijn...

Dank voor het meedenken

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

soom schreef:

@ film_kaza:

Rats?

Alligator?

Zou kunnen. Het monster leek niet echt op een rat. Ik denk dat het dan wel Alligator was. Volgens mij kon het monster ook lopen.

Soom bedankt.

Als iemand anders nog iets heeft meld dat dan. Ik herinner me ook nog wel dat vlak na die scene The Great Escape al kwam. Dus die scene speelt zich rond het einde af. Hij kwam 3 jaar geleden op tv.

Kan nog wel zeggen dat het bees volgens mij veel grote tanden had en een groene slijmerige huid. Ik ben hier niet geheel zeker van.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Relic misschien?

Ries029

• 43 berichten
  • 12 stemmen

Beste iedereen,

ik zoek een film:

Film bestreek een aantal dagen en elke keer als er een nieuwe dag was, werd deze aangekondigd (gespeld met letters dus).

Ik kan me nog één scene herinneren: Een man zit vastgebonden in zijn eigen huis in een stoel, er komt een vrouw binnen en zij verkracht hem. Ze doet dat terwijl ze op hem zit. Ze wil dat ie klaarkomt maar dat wil hij niet, dus gaat hij aan andere dingen denken.

Volgens mij brachten een paar 'vrienden' van die man een andere man mee naar zijn huis die ze in zijn garage martelden of vermoordden of iets dergelijks.

Het was niet zo heel groffe of expliciete film als dat ik het hier nu laat voorkomen. Meer iets in de stijl van Pulp Fiction, met een beetje komedie dus. Maar ik zou graag willen weten welke film het was, want ik vond hem goed (denk ik).

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

Ries029 schreef:

Ik kan me nog één scene herinneren: Een man zit vastgebonden in zijn eigen huis in een stoel, er komt een vrouw binnen en zij verkracht hem. Ze doet dat terwijl ze op hem zit.

voor de verduidelijking

stel je voor dat ze het op een paar meters afstand had gedaan

Ries029

• 43 berichten
  • 12 stemmen

Ja ik bedoelde ermee dat ze hem niet met een voorbindapparaat van achteren neemt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ik zoek een film (type rtl-4 ware woensdagavond film) waarin een vrouw thuiskomt (meen ik) en haar man en zoon overleden of zwaar gewond zijn, door toedoen van overvallers.

Het blijkt dat bij de zoon een soort terpentine of thinner o.i.d. zijn keel in is gegoten.

Wat er verder gebeurde weet ik niet precies, maar die vloeistof had een belangrijke rol geloof ik.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ries029 schreef:

Beste iedereen,

ik zoek een film:

Komt me bekend voor... was het Boy Meets Girl?

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Ik zoek een film die het relaas van een voetballer verteld. Uiteindelijk gaat hij voetballen bij de Engelse club: Sheffield Wednesday.

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

Ries029 schreef:

Beste iedereen,

ik zoek een film:

Film bestreek een aantal dagen en elke keer als er een nieuwe dag was, werd deze aangekondigd (gespeld met letters dus).

Ik kan me nog één scene herinneren: Een man zit vastgebonden in zijn eigen huis in een stoel, er komt een vrouw binnen en zij verkracht hem. Ze doet dat terwijl ze op hem zit. Ze wil dat ie klaarkomt maar dat wil hij niet, dus gaat hij aan andere dingen denken.

Volgens mij brachten een paar 'vrienden' van die man een andere man mee naar zijn huis die ze in zijn garage martelden of vermoordden of iets dergelijks.

Het was niet zo heel groffe of expliciete film als dat ik het hier nu laat voorkomen. Meer iets in de stijl van Pulp Fiction, met een beetje komedie dus. Maar ik zou graag willen weten welke film het was, want ik vond hem goed (denk ik).

Da's deze film:

http://www.moviemeter.nl/film/616

En maxcomthrilla kan het deze film zijn?

http://www.moviemeter.nl/film/10116

Sanderkeuh

• 582 berichten
  • 2953 stemmen

Ik zoek een film dat gaat over een man met 8 kinderen en een vrouw met 10 kinderen die gaan trouwen.

De man werkt bij het leger (de marine), en hij krijgt een job aangeboden als leider van de marine.

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

butter schreef:

En maxcomthrilla kan het deze film zijn?

http://www.moviemeter.nl/film/10116

Ja, dat is hem. Thanks!

Ries029

• 43 berichten
  • 12 stemmen

Ja dat is hem bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.