• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.647 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Heel misschien deze?

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Yep, dat is hem.

Vele malen dank.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

No problem.

Lelleke

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Hey allemaal,

Ik ben hier nieuw, en speciaal ingelogd om dit vraagje te stellen

Mijn papa en ik hebben ooit eens een film gezien op canaal+, maar beiden geen idee meer van een titel. Ik hoop écht dat jullie ons kunnen helpen..

Een kleine beschrijving:

Studenten van een filmschool moeten een eindwerk maken, en de hoofdpersonage (een meisje) kiest als onderwerp geweld in films (ofzoiets).. Ze komt in contact met een jongen en hij laat haar wel een heel bijzondere film zien, een Snuff Movie.. Ze is er zo van onder de indruk dat ze hem meeneemt om nog eens te bekijken, op school, ze gaat ook op zoek naar wie deze film gemaakt heeft. Op't einde wordt alles duidelijk. De Snuff Movie werd gemaakt voor een kraaknette witten muur, tegeltjes (zoals badkamermuren)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen..

Alvast bedankt !

Lies

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Lelleke schreef:

Hey allemaal,

Ik ben hier nieuw, en speciaal ingelogd om dit vraagje te stellen

Mijn papa en ik hebben ooit eens een film gezien op canaal+, maar beiden geen idee meer van een titel. Ik hoop écht dat jullie ons kunnen helpen..

Een kleine beschrijving:

Studenten van een filmschool moeten een eindwerk maken, en de hoofdpersonage (een meisje) kiest als onderwerp geweld in films (ofzoiets).. Ze komt in contact met een jongen en hij laat haar wel een heel bijzondere film zien, een Snuff Movie.. Ze is er zo van onder de indruk dat ze hem meeneemt om nog eens te bekijken, op school, ze gaat ook op zoek naar wie deze film gemaakt heeft. Op't einde wordt alles duidelijk. De Snuff Movie werd gemaakt voor een kraaknette witten muur, tegeltjes (zoals badkamermuren)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen..

Alvast bedankt !

Lies

Cut (2000) met Molly Ringwald en Kylie Minogue.

Lelleke

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Bedankt voor de tip, maar deze film is het niet.. Geen idee van de acteurs, maar het was niemand die ik kende (en kylie ken ik wel)..

Misschien iemand anders nog een ideetje?

DaveV

• 327 berichten
  • 5186 stemmen

Volgens mij bedoel je 'Tesis' van Amenabar.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7984 stemmen

Yep, moet i.d.d. Tesis zijn.

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

Oke mensen ik heb een hele vage omschrijving van een film die ik ooit heb gehuurd maar waarvan ik nog maar heel weinig weet...

Het enige wazige dat ik mij nog kan herrineren is dit:

Het is een drAma/fantasie denk ik.

En ik weet nog een vrouw (of man?) die had een paranormale gave en die kon zien wat er met je ging gebeuren. dus als ze op straat Liep kon ze zien hoelang je nog te leven had, en hoe je zou dood gaan.

Nu sprak ze met een vrouw, en toen zag je een soort visioen dat als die vrouw nu zou vertrekken met haar auto, dat ze een gruwelijk ongeluk zou krijgen en door het raam zou vliegen en meteen zou overlijden.

Dus ze zegt tegen die vrouw, ga nog niet weg bljif, ik probeer te helpen!

Die vrouw denkt WTF :S en die gaat gewoon, dan gebuert het ongeluk, en precies zo als die vrouw het in haar hoofd al had voorbeeld..

In heb begin kan je volgens mij zien dat die vrouw, een ''bijna dood-ervaring''

heeft, ze ziet de Tunnel en dan is ze daar een minuutje ofzo en dan word ze gereanimeerd met van die schock dingen in het ziekenhuis..

en volgens mij heeft ze daardoor die gave..

ik denk dat het een oude film is, want ik heb m zo 7 jaar geleden ofzo gehuurd.

Het heeft iniedergeval te maken met de tunnel, god en gave..

Het lijkt me sterk dat iemand weet waar ik het over heb, maar je weet maar nooit dus ik dacht ik probeer het tog!

ALvast bedankt, GR Tünde.

Lelleke

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Bedankt voor de hulp, het is inderdaad tesis..

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Ik zoek een Amerikaanse film die was een keer op zaterdag middag op tv en gaat over een zwerver met zijn hondje. Op een gegeven moment komt die zwerver bij een heel groot huis met rijke bewoners en wil zelfmoord plegen dus volgens mij probeert hij ze eigen dan te verdrinken in het zwembad van de mensen. De mensen van het huis komen hem dan helpen en de zwerver kan hij bij hun eten enzo en krijgt nieuwe kleding. Nou dat was het wel.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

by_the_way schreef:

Ik zoek een Amerikaanse film die was een keer op zaterdag middag op tv en gaat over een zwerver met zijn hondje. Op een gegeven moment komt die zwerver bij een heel groot huis met rijke bewoners en wil zelfmoord plegen dus volgens mij probeert hij ze eigen dan te verdrinken in het zwembad van de mensen. De mensen van het huis komen hem dan helpen en de zwerver kan hij bij hun eten enzo en krijgt nieuwe kleding. Nou dat was het wel.

Down and Out in Beverly Hills

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Juist Dankje,

arne66

• 198 berichten
  • 105 stemmen

5 jaar geleden ofzo had ik een of andere thriller/horror gezien, die ik welleen wil herzien... probleem: ik weet niet meer hoe die heet. Ik herrinner me er heel weinig van... alleen dit:

(voice over)

In het begin zegt een man van: Ik heb eens een keer iets meegemaakt waar ik ''bijna'' omgekomen was.... (dan in het engels), ofzo zo iets.

Dan komt de film, en wordt je er zo ingeleid dat je denkt op het eind dat ie dood is...

(voice over)

En dan hoor je hem weer zeggen: Ik zei toch dat ik ''bijna'' dood was....

Het speelt zich volgens mij in de sneeuw af... (niet zeker weten)

En naam van de film is zoiets als:

Argazos,

Arazat,

Ik weet het niet meer... Iets in die richting met de ''A''...

Weten jullie welke ik bedoel????

Volgens mij komt er een geest/heks in voor.

miepke

• 816 berichten
  • 0 stemmen

Dit is 'Fallen' 1998

http://www.moviemeter.nl/film/355

arne66

• 198 berichten
  • 105 stemmen

EHm... de hoofdpersoon was een blanke, weet ik ook nog

miepke

• 816 berichten
  • 0 stemmen

hmm, vreemd want ik wist toch bijna zeker dat het deze was, aangezien het een van mijn favo films is

en in de sneeuw, was dat een kat?

arne66

• 198 berichten
  • 105 stemmen

hm.... nee want volgens mij heette de film hetzelfde als de demoon/geest... en het was een blanke die zei: Er was eens een keer dat ik bijna dood was... En dan op het einde... Ik zei toch bijna...

miepke

• 816 berichten
  • 0 stemmen

jaja, op het einde en in het begin in de sneeuw idd..

heette de duivel niet toevallig 'Azazel' ?

arne66

• 198 berichten
  • 105 stemmen

Ja dat zou best kunnen want het was wel in die richting... Alleen het was echt een blanke... En kheb net de trailer van Fallen gekeken, en dat was hem niet..

miepke

• 816 berichten
  • 0 stemmen

ah oke, ik kon het altijd proberen

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Mijn films die ik nog zoek:

- Film was vorig jaar op Veronica. Kan niet veel herrineren. De hoofdrolspeler gaat naar de spermabank maar had dit niet door ofzo. Veel meer kan ik niet zeggen, allemaal vergeten! (kwam op een zondag avond rond 18.00)

- RTL4 film. Meisje loopt weg van huis mt haar (door haar moeder afgekeurde) vriend, terwijl haar moeder doodsongerust is. Ze krijgen een leven op straat, maar moeten al snel wanhopige dingen doen voor voedsel.

- RTL4 film. Speelt zich af tussen de jaren 20-50. Drie/vier broers worden allemaal naar een weeshuis gestuurd na een ongeval van hun ouders. Ze worden uiteindelijk allemaal naar apparte gestuurd en worden helemaal ziek (ondervoeding, mishandeling etc.)

- RTL4 film. Een klein (blond volgens mij) meisje (jaar of 6) duwt haar oma van de trap (opzettelijk) en ontkent het vervolgens keihard!

- RTL4 film. Gaat over een tienerjongen die een moord of meisje bezwangers (ja ik weet het, vreemd, maar ik ben het vergeten!) had gepleegd en dit wordt een enorme mediasensatie. Hij wordt wel bijgestaan door zijn ouders.

Hoop dat iemand me met iig 1 titel al kan helpen (allemaal zou ook fijn zijn)

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

matthijs_013 schreef:

- Film was vorig jaar op Veronica. Kan niet veel herrineren. De hoofdrolspeler gaat naar de spermabank maar had dit niet door ofzo. Veel meer kan ik niet zeggen, allemaal vergeten! (kwam op een zondag avond rond 18.00)

- RTL4 film. Meisje loopt weg van huis mt haar (door haar moeder afgekeurde) vriend, terwijl haar moeder doodsongerust is. Ze krijgen een leven op straat, maar moeten al snel wanhopige dingen doen voor voedsel.

- RTL4 film. Speelt zich af tussen de jaren 20-50. Drie/vier broers worden allemaal naar een weeshuis gestuurd na een ongeval van hun ouders. Ze worden uiteindelijk allemaal naar apparte gestuurd en worden helemaal ziek (ondervoeding, mishandeling etc.)

- RTL4 film. Een klein (blond volgens mij) meisje (jaar of 6) duwt haar oma van de trap (opzettelijk) en ontkent het vervolgens keihard!

- RTL4 film. Gaat over een tienerjongen die een moord of meisje bezwangers (ja ik weet het, vreemd, maar ik ben het vergeten!) had gepleegd en dit wordt een enorme mediasensatie. Hij wordt wel bijgestaan door zijn ouders.

Bij nummer 1: Road Trip misschien..

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

matthijs_013 schreef:

deze herken ik...hoe zag het meisje eruit?

meer informatie graag bij deze en de andere stukjes. zo kan niemand je helpen.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

matthijs_013 schreef:

Jailbait misschien??

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

matthijs_013 schreef:

Deze ken ik geloof ik, al kan ik niet op de titel komen.

Klopt het dat het meisje (via haar "vriendje") zogenaamd een model zou worden. Maar dat ze eindigt in de prostitutie / danseres?

Haar moeder probeert haar daar weg te krijgen, maar het vriendje bedreigt ze dan beide?

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

lordsnoopy schreef:

(quote)

Deze ken ik geloof ik, al kan ik niet op de titel komen.

Klopt het dat het meisje (via haar "vriendje") zogenaamd een model zou worden. Maar dat ze eindigt in de prostitutie / danseres?

Haar moeder probeert haar daar weg te krijgen, maar het vriendje bedreigt ze dan beide?

en gaat ze aan het einde ook niet dood door een overdisis drugs?

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Ik zoek de volgende film

Er is een getrouwd of samenwonend stel waarvan de man op reis gaat met de boot. Als hij terugkomt blijkt dat zijn vrouw een affaire heeft/verliefd is op een blonde fotograaf. Dan komt het stel dus in problemen en moeten ze die met zijn tweeen zien op te lossen.

Wie herkent deze film? Als het goed is is het een Drama uit waarschijnlijk 1992

Alvast Bedankt

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ik zoek de volgende film

Er is een getrouwd of samenwonend stel waarvan de man op reis gaat met de boot.

Unfaithful?

Dead Calm?

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Nee sorry dat zijn ze niet maar toch bedankt.

Ik heb de film trouwens een paar jaar terug op TCM gezien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.