- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
minus
-
- 37 berichten
- 0 stemmen
geen idee bramiesaus en Zion24 sorry.
ik heb er ook nog een.
Ik heb maar een klein stuk gezien, maar het ging over een soort groep rebellen. Het stuk dat ik gezien had speelde zich af in een woestijnachtig gebied. de ene bende stond tegenover de andere. Op een gegeven moment stak een of andere sukkel van de ene bende zn hand omhoog. Er werd en soort boemerang naar zijn hand gegooid waardoor zijn vingers afgesneden werden >_< ouch
iemand een idee?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Mad Max ofzo?
Die scène zegt me in ieder geval iets, maar het is heel lang geleden dat ik ze gezien heb.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
In "Mad Max 2: The Road Warrior" komt toch zo'n scene voor volgens mij. Ook al (te) lang geleden.
minus
-
- 37 berichten
- 0 stemmen
nah ik denk niet mad max. de bendeleden hadden een beetje de stijl van kleding als in The Warriors. gewoon vage mensen.
bramiesaus
-
- 8 berichten
- 5 stemmen
heeft iemand anders wel een idee hoe die film heet (zie een paar berichten terug, 5 om precies te zijn
)
??????
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
heeft iemand anders wel een idee hoe die film heet (zie een paar berichten terug, 5 om precies te zijn
)
??????
Lijkt een "wraak op school"-film. Kijk eens in dit topic, misschien vind je hem hier wel.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
nah ik denk niet mad max. de bendeleden hadden een beetje de stijl van kleding als in The Warriors. gewoon vage mensen.
De tweede Mad Max, op zeker. Meesterwerk.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
ik ben de film naam van een flim vergeten, de film zou ongeveer zo moeten gaan:
een groepje mensen dat wraak wil nemen op een school omdat ze niet zijn geslaagd gaan met ketingzagen de school te lijf. Ze komen door de wcs de school binnen en slachten iedereen af. Op het einde geven ze een ontschuldige jongen de schuld die hiervoor de doodstraf krijgt
het is mogelijk een spaanse film maar ik weet het niet zeker
deze film is echter in ong. 50 landen illegaal
kan iemand mij vertellen hoe deze film heet??
alvast bedankt
Weet je niks meer? (En 50 is wel veel, hoor)
bramiesaus
-
- 8 berichten
- 5 stemmen
ja ik weet het helemaal precies maar in iedergeval dat veel mensen worden afgeslacht in die school met een kettingzaag:P
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Ik zoek een 2 Woensdag avond films die altijd op Rtl 4 zijn.
De eerste ging over 2 tiener meisjes die met de auto van hun ouders weggingen. En in de gevangenis kwamen daarwas het niet al te best. Deze film is in 2003 geloof ik nog uitgezonden.
De 2e ging over een politie agent die altiijd Een klein meisje naar school sochtends. De moeder van het meisje vertrouwde het al niet, en op een gegeven moment nam hij het kind weer mee en ging hij ninaar school maar naar een open plek waar ze later door de politie is gevonden. En de politie agent wateen aardige man leek had het dus gedaan??
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een film, Ik denk Met Sly Stallone of Harrison Ford in de hoofdrol? Dat weet ik niet zeker. Hij is een agent die op een gegeven moment op een school leraar wordt van een klasje. Een scene herriner ik me, was volgens mij een droom. Iedereen in de klas slaapt, en de boef waar hij achter aan zit ziet hij dan voor het raam.>>>
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben op zoek naar een film, Ik denk Met Sly Stallone of Harrison Ford in de hoofdrol? Dat weet ik niet zeker. Hij is een agent die op een gegeven moment op een school leraar wordt van een klasje. Een scene herriner ik me, was volgens mij een droom. Iedereen in de klas slaapt, en de boef waar hij achter aan zit ziet hij dan voor het raam.>>>
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
De eerste ging over 2 tiener meisjes die met de auto van hun ouders weggingen. En in de gevangenis kwamen daarwas het niet al te best. Deze film is in 2003 geloof ik nog uitgezonden.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek er nog twee.
De een is een film met pratende dieren, hond, kat en een eend of gans maar dat weet ik niet zeker. Een kenmerkende scene is dat een kat van een waterval valt of door een rivier wordt meegesleurd. Hij/zij zit dan in huis waarin die zegt: ''There goes my sixth life''.
De ander is een film met een stel dat een keer de liefde bedrijft met de telefoon, om het zo maar te zeggen. Daardoor wordt mevrouw dan zwanger.
..
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Ik zoek er nog twee.
De een is een film met pratende dieren, hond, kat en een eend of gans maar dat weet ik niet zeker. Een kenmerkende scene is dat een kat van een waterval valt of door een rivier wordt meegesleurd. Hij/zij zit dan in huis waarin die zegt: ''There goes my sixth life''.
..
Is dit niet The Incredible Journey?
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
ik weet niet heel zeker of hij zo oud was, maar hij lijkt er heel sterk op.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
..
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Dat is 'm, ooit een keer op tv Net 5 gezien, bedankt.
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
Oke mensen ik heb een hele vage omschrijving van een film die ik ooit heb gehuurd maar waarvan ik nog maar heel weinig weet...
Het enige wazige dat ik mij nog kan herrineren is dit:
Het is een drAma/fantasie denk ik.
En ik weet nog een vrouw (of man?) die had een paranormale gave en die kon zien wat er met je ging gebeuren. dus als ze op straat Liep kon ze zien hoelang je nog te leven had, en hoe je zou dood gaan.
Nu sprak ze met een vrouw, en toen zag je een soort visioen dat als die vrouw nu zou vertrekken met haar auto, dat ze een gruwelijk ongeluk zou krijgen en door het raam zou vliegen en meteen zou overlijden.
Dus ze zegt tegen die vrouw, ga nog niet weg bljif, ik probeer te helpen!
Die vrouw denkt WTF :S en die gaat gewoon, dan gebuert het ongeluk, en precies zo als die vrouw het in haar hoofd al had voorbeeld..
In heb begin kan je volgens mij zien dat die vrouw, een ''bijna dood-ervaring''
heeft, ze ziet de Tunnel en dan is ze daar een minuutje ofzo en dan word ze gereanimeerd met van die schock dingen in het ziekenhuis..
en volgens mij heeft ze daardoor die gave..
ik denk dat het een oude film is, want ik heb m zo 7 jaar geleden ofzo gehuurd.
Het heeft iniedergeval te maken met de tunnel, god en gave..
Het lijkt me sterk dat iemand weet waar ik het over heb, maar je weet maar nooit dus ik dacht ik probeer het tog! 
ALvast bedankt, GR Tünde.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Dat is 'm, ooit een keer op tv Net 5 gezien, bedankt.
Zaterdag op tv, prachtige film! 
Ik zoek op mijn beurt ook weer een filmtitel. Ik weet er nog vrij weinig van, maar het is een 'western' met kinderen in de hoofdrol. Het gaat over 2 kinderen die met hun oom op van die eindeloze wegen rijden, waar ze autopech krijgen. Ze gaan dan hulp zoeken en raken verstrikt in een avontuur met cowboys. Het eindgevecht speelt zich af in een grot, een beetje zoals in Home on the Range.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Oke mensen ik heb een hele vage omschrijving van een film die ik ooit heb gehuurd maar waarvan ik nog maar heel weinig weet...
Het enige wazige dat ik mij nog kan herrineren is dit:
...
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar (of ik heb het gewoon verkeerd), maar dit doet me denken aan Hideaway.
(Het is Jeff Goldblum met een bijna-dood-ervaring, waarna hij een bepaalde gave krijgt. Hiernaast komt er ook een vrouwelijke helderziende voor in de film.)
Edit: Nee, volgens mij heb ik het verkeerd.
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
Anatolia, thnx maar dat is m niet 
ja ik heb ook best lastig verhaal he..
maar ik hoop dat iemand het mischien herkent.
thnx
CinemAvanti.nl
-
- 282 berichten
- 97 stemmen
Anatolia, thnx maar dat is m niet 
ja ik heb ook best lastig verhaal he..
maar ik hoop dat iemand het mischien herkent.
thnx
doet me denken aan The Dead Zone
cholie
-
- 2 berichten
- 16 stemmen
In Film > Algemeen > soundtrack/filmmuziek:
ik heb laatst een hele sterke film gezien waarin het nummer "heroin" van Lou reed in voorkomt maar nu ben ik helemaal vergeten hoe die film heet, die film ging ook over drugs en dergelijke. zou iemand kunnen vertellen hoe deze film heet?
alvast bedankt
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
The Diary of Evelyn Lau? (staat alleen niet op de site..)
The Doors uit '91?
F. est un salaud?
één van deze drie MOET het zijn.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een animatiefilm, volgens mij uit de jaren 90. Het gaat over een zooitje dinosauriers die in een stad komen en vriendschap sluiten met een paar kinderen. (of 1) Dan ontvoert een circuseigenaar ze, die mensen bang wil maken en doet iets met ze waardoor ze wild worden. Oplaatst wordt die vent opgegeten door kraaien, hij heeft ook nog een glazen oog.
Meer weet ik niet, het is al een hele tijd geleden dat ik hem zag. Alvast bedankt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.