• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.385 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

masterman

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Hey hallo,

ik zoek een filmtitel. Van een hele slappe lach film. heb een stukje gezien in thailand op een movie channel.

het gaat over twee jongens rond de 30. 1 daarvan heeft heel veel vrouwen. later krijgt hij te horen dat zijn bal er af moet en zijn wereld stort in. Zijn vriend kan hem blij maken als hij zijn bal kan onderscheppen uit het lab.. eenmaal in het lab vind hij zijn bal op sterk water en laat het potje vallen waardoor de bal onder de kast komt en hierna opgeveegd word door de schoonmaakster. later heeft hij hem te paken maar struikelt hij waardoor de bal in de soep van een dokter valt en deze hem rustig op eet.

wie weet welke film dit is!!

ik wil hem graag nog eens helemaal zien!

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Hm.. ik gok Eierdiebe

SmellyCat

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de naam van een film. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

De film is een amerikaanse sf-film en lijkt af te spelen in de jaren 50. Een jongen is zover dat hij een toets moet doen op school waarbij men controleert of hij wel normaal genoeg is. Hij scoort te hoog en zal worden gedood door de overheid. Maar in werkelijkheid zal hij werken bij een elite groep die de touwtjes achter de schermen in handen heeft.

Verder weet ik nog dat er een huisvrouw als president was gekozen die dreigde kernbommen op een ander land te gooien.

Enig idee?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Geen idee, maar het klinkt alvast supermaf.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5759 stemmen

Ik zoek een filmtitel:

Het was zo'n RTL4 drama over broers waarvan de ouders dood gingen en zij dus een verschrikkelijk leven vervolgens kregen. Ze werden uit elkaar gehaald en er sommigen zagen elkaar nooit meer terug.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek de titel van een film waarin een meisje haar haar knipt om bij een jongensteam te komen (basketbal ofzo), was een jaar geleden op tv (of 2)....op het eind was zij een volwassen vrouw die spelers aankondigt ofzo.

masterman

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Nee is hem helaas niet

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Help!!! Ik zoek een filmtitel!!!

De film gaat over een team van mensen die verantwoordelijk zijn voor het verzinnen van afleidingsmanouvres als iemand van het witte huis zich weer eens in de nesten heeft gewerkt met een schandaal.

Dan worden hun ingeschakeld die vol enthousiasme een verhaal gaan verzinnen en tot in het kleinste detail gaan uitwerken wat de hele wereld in zijn ban houd om de aandacht af te leiden van het schandaal

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een filmtitel

Het gaat over een zwarte tiener of iets van 20 jaar, die doodt in een gevecht een blanke vent (wat bloed op de kop, ogen dicht, ligt op de grond herinner ik me) die eerst steeds iets van "come on" riep. Hij doodt dus met zijn vuist die blanke man en komt dan terecht in een soort tuchtschool (?) en leest boeken op zijn kamer.

Meer kan ik me er niet van herinneren.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

NOG een filmtitel gezocht

Soort groep jongens bij het leger (?)...er is een baas over deze jongens...komedie...op het eind waren de hoofden van die jongens (bijna) helemaal kaalgeschoren (was op een grasveld)

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Toevallig met een zwarte drillsergeant?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

geen idee, wat ik zeker weet, is dat op het eind die jonges kaal waren en die sergeant streng ofzo was.(+ grasveld)

zoefzoef

• 7 berichten
  • 9 stemmen

Ik ben op zoek naar een film, hieronder een beschrijving.

Hij was laatst nog op TV, snachts.

Het was in een gevangenis.

Er was veel ruzie in de gevangenis en de hoofdpersoon word telkens lastig gevallen door een hele sterke gozer.

Later in de film vecht hij wel met die kerel en wint hij.

De gevangenisbaas is overgezet van de ene naar de andere gevangenis en is heel erg gemeen. Hij naait de hoofdpersoon regelmatig

Omdat op een gegeven moment de hoofdpersoon zijn vriendin verkracht, of gepakt dreigt te worden, wil ie toch ontsnappen, terwijl hij nog maar drie weken zit.

Hij doet het samen met een andere, die hem naait en het verteld. Hierdoor mag deze kerel eerder vrij, maar ook hij word later genaaid, en moet gewoon blijven zitten.

De hoofdpersoon red zich wel uit de situatie en gijzeld de gevangenis baas. Later komt de hoofdpersoon vrij.

Duidelijker kan ik het helaas niet geven...

BTW:

Ze zitten ook met een groepje aan auto's te sleutelen in een garage in de gevangenis. Dit loopt later uit de hand omdat een kerel met een auto over het hele terrein gaat rijden.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

lowhusky schreef:

NOG een filmtitel gezocht

Soort groep jongens bij het leger (?)...er is een baas over deze jongens...komedie...op het eind waren de hoofden van die jongens (bijna) helemaal kaalgeschoren (was op een grasveld)

Major Payne

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

zoefzoef schreef:

Ik ben op zoek naar een film, hieronder een beschrijving.

Hij was laatst nog op TV, snachts.

Deze beschrijving klinkt mij als the Shawshank Redemption. Maar het zal hem wel niet zijn, denk ik eerlijk gezegd.

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Het is "Lock Up", denk ik

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

(quote)

Major Payne

bedankt dat is hem volgens mij

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Querelle schreef:

Het is "Lock Up", denk ik

Klopt als een bus ik had de film gezien en de beschrijving die hij zegt hoort precies bij de film Lock up met Sylvester Stalone.

Mc

• 1006 berichten
  • 2092 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een film waar ik nog maar weinig over weet. Het speelt zich af in een 'besneeuwd gebied', en gaat over een jongen, die een hond of een soortgelijk beest in bescherming neemt tegen zijn vader (volgens mij), die hem wil laten afschieten. Zoals ik al zei weet ik maar weinig van de film, maar ik hoop dat iemand het herkent.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek NOG een filmtitel

oke, een paar jaar geleden was er een komedie op tv. Een vent draait een beetje door door iets...wordt achtervolgd door een soort van een rredelijk oude man...die vent rent door de jungle of bossen (?)...die oude man zoekt en zoekt...later die film...een stad als new york...een vriend van die vent in auto....er was een ergens een zwembad....familie van die vriend van die vent...hoe heet deze film

$Pimpdaddy$

• 34 berichten
  • 124 stemmen

Hey ik zoek een tijdje al een film maar ik kan de filmtitel niet vinden..

Het gaat over 2 mannen, de ene is doof en de andere is blind, en hun moeten elkaar helpen om te ontsnappen van de politie, ofzo

Alvast heeel erg bedankt

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

$Pimpdaddy$

• 34 berichten
  • 124 stemmen

Heeeel erg bedankt Mug

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een zoveelste filmtitel:

paar jaar geleden gezien...

Een meisje en een soort van aziatisch joch zitten in zo'n soort weeshuis in het bos (?) en dat meisjes kop is een heel klein beetje misvormd en dat aziatisch joch is vaak bedekt met papier ofzo...dat meisje ontsnapt ofzo uit dat weeshuis of tuchtschool en zwaait dat joch vaarwel dacht ik of keek alleen naar hem (hij stond achter raam).....jaren later komen ze elkaar weer tegen....dat meisje heeft dan een normaal kop en dat aziatisch joch is gewoon een gewone man. Ze gaan na een tijdje HET met elkaar doen of alleen zoenen...ze waren helemaal naakt (weet niet zeker) ergens boven een soort gebouw...er waren volgens mij ook vliegtuigen in de film......

plz hoe heet deze film

Latesta

• 408 berichten
  • 146 stemmen

Dat is wel een van de vreemdste films waarvan ik ooit heb gehoord.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

klinkt raar maar was wel ee hele goeie film

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Oja volgens mij was er ook een scene waarin iemand een dode, bevrore, redelijk oude vent vond (weet niet zekr)

SmellyCat

• 4 berichten
  • 0 stemmen

SmellyCat schreef:

Ik zoek de naam van een film. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

De film is een amerikaanse sf-film en lijkt af te spelen in de jaren 50. Een jongen is zover dat hij een toets moet doen op school waarbij men controleert of hij wel normaal genoeg is. Hij scoort te hoog en zal worden gedood door de overheid. Maar in werkelijkheid zal hij werken bij een elite groep die de touwtjes achter de schermen in handen heeft.

Verder weet ik nog dat er een huisvrouw als president was gekozen die dreigde kernbommen op een ander land te gooien.

Enig idee?

Heeft niemand een idee????

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

lowhusky schreef:

Ik zoek een zoveelste filmtitel:

paar jaar geleden gezien...

Een meisje en een soort van aziatisch joch zitten in zo'n soort weeshuis in het bos (?) en dat meisjes kop is een heel klein beetje misvormd en dat aziatisch joch is vaak bedekt met papier ofzo...dat meisje ontsnapt ofzo uit dat weeshuis of tuchtschool en zwaait dat joch vaarwel dacht ik of keek alleen naar hem (hij stond achter raam).....jaren later komen ze elkaar weer tegen....dat meisje heeft dan een normaal kop en dat aziatisch joch is gewoon een gewone man. Ze gaan na een tijdje HET met elkaar doen of alleen zoenen...ze waren helemaal naakt (weet niet zeker) ergens boven een soort gebouw...er waren volgens mij ook vliegtuigen in de film......

plz hoe heet deze film

niemand?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.