- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
smookey666
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Dank je dat is hem inderdaad !!! 
$Pimpdaddy$
-
- 34 berichten
- 124 stemmen
Hey
ik zoek een film voor een vriend van mij,
Het is een film dat een man met een vishaak mensen gaat vermoorden, deze griezel loopt in een regenpak met hoge hoed..
aub wie kan me helpen? 
Noem zoveel titels mogelijk op, als dat kan.
Alvast heel erg bedankt 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Was dat niet I know what you did last su... ?
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Lovers Lane? http://www.moviemeter.nl/film/13561
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
HELP! Ook ik zoek al lange tijd een film. Ik heb hem in 1985 gezien in een kazerne-bioscoop. Het is een film met een simpele verhaallijn, duidelijk uit de VS. Een soort liefdesverhaal, waarbij de hele film door toepasselijke muziek volgt. Typische sixties muziek, zoals "Ginny come lately" (I only met you just a couple of days ago, I only met you and I want your lovin'so) van Paul Dino (1961), Brian Hyland (1962). Zo passeren de mooiste liedjes uit die tijd. Ik vond de film toen erg mooi, voornamelijk door de muziek, maar hoe heet die film.....?
Helaas weet ik geen acteurs of verdere titels...
Ik zoek allerlei sites af, maar weet het nu niet meer. Wie kan me helpen, iedere tip is welkom (dus ook links naar zoek-sites). Alvast bedankt! 
@LikeMovies:
Deze site heeft het over Lemon Popsicle 5. Dat is dus Deze film.
Voldoet wel enigszins aan je beschrijving denk ik.
Kijk hier eens...
$Pimpdaddy$
-
- 34 berichten
- 124 stemmen
Lovers Lane? http://www.moviemeter.nl/film/13561
Nee dat is em ook helaas niet 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Hey
ik zoek een film voor een vriend van mij,
Het is een film dat een man met een vishaak mensen gaat vermoorden, deze griezel loopt in een regenpak met hoge hoed..
aub wie kan me helpen? 
Alvast heel erg bedankt 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film van jean paul belmondo heb net alle films gecheckt op deze site van hem maar kom er nog niet uit.
het enigste wat ik nog weet is dat ie een zwaard vechter is net als jack turpin of zoals zorro, (in ieder geval met zoeen sabel)wie kan me helpen bijv dank.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
ik zoek een film van jean paul belmondo heb net alle films gecheckt op deze site van hem maar kom er nog niet uit.
het enigste wat ik nog weet is dat ie een zwaard vechter is net als jack turpin of zoals zorro, (in ieder geval met zoeen sabel)wie kan me helpen bijv dank.
Is het misschien Les Mariés de l'an II uit 1971?
After his escape to America in the year 1787 Nicolas Phillibert (Jean-Paul Belmondo) wants to marry a rich American heiress. In his homeland France he is still married however to the pretty Charlotte. In order to obtain the divorce, he must return therefore to France. In confusions of the french revolution he soon gets between Royalisten and republicans. After numerous bold adventures he finds his life-merry wife as bride of the best sword fighter of the Bourbonen.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
er gaat ook een vrouw dood en die draagt die dan in zijn armen hij leid ook een soort bende maar meer weet ik echt niet.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Alvast heel erg bedankt 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
er gaat ook een vrouw dood en die draagt die dan in zijn armen hij leid ook een soort bende maar meer weet ik echt niet.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
het is een film met jean paul belmondo en zeker twintig jaar oud als het niet langer is. 
Ik zeg niks....
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Is het niet cartouche? Daar wordt ook een vrouw doodgeschoten en hij laat haar dan zinken in een koets in een meer. Hij si ook een bendeleider. Mooie film trouwens 
d.a.f.
-
- 189 berichten
- 472 stemmen
Was dat niet I know what you did last su... ?
erg overbodig dus die laatste reactie 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Zat er in Last Action Hero ook niet een griezel met een haak?
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Is het niet cartouche? Daar wordt ook een vrouw doodgeschoten en hij laat haar dan zinken in een koets in een meer. Hij si ook een bendeleider. Mooie film trouwens 
LikeMovies
-
- 37 berichten
- 88 stemmen
KOS en TSJIDDE
Bedankt voor het vinden van de titel van de film die ik zocht. Het is inderdaad BABY LOVE (Lemon Popsicle V). IK herken het verhaal en de illustraties op de cover. Zelfs de door mij genoemde Ginny speelt daarin mee... SUPER! Nu ga ik op zoek naar die film, want ik moet hem absoluut nog eens zien! Nogmaals bedankt !
))
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen

naar ik herinner wel..een beetje in de terrence hill stijl...pin me er niet op vast..is erg lang geleden dat ik hem heb gezien.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
zal ik zeker niet doen maar ik bestel m gewoon en dan hoor je het wel van mij (kan wel even duren trouwens) zit nog steeds op mn vakantiegeld te wachten maar ok...
$Pimpdaddy$
-
- 34 berichten
- 124 stemmen
Hey kan iemand me ook hiermee helpen.? 
Ik zoek een paar Film titels.
Genre: Science Fiction.
Films zoals Independence Day, dus met aliens enzo 
Dus gewoon beetje goede films 
Noem gewoon een paar films 
Alvast bedankt..
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Hey kan iemand me ook hiermee helpen.? 
Ik zoek een paar Film titels.
Genre: Science Fiction.
Films zoals Independence Day, dus met aliens enzo 
Dus gewoon beetje goede films 
Noem gewoon een paar films 
Alvast bedankt..
Signs
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Lijkt me niet in dit topic thuis te horen toch?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Precies, dit topic is bedoeld om een specifieke titel te zoeken.
Niet zoiets als, 'noem eens wat films die lijken op.....'
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Inderdaad, hier een linkje waar het wel thuishoort en al informatie staat: http://www.moviemeter.nl/forum/20/4201
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.