• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.835 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Allback

• 2 berichten
  • 0 stemmen

stinissen bedankt! Precies die film bedoel ik! Bedankt! Weet iemand misschien nog een film. Het gaat over een moord. Gaat over survers op het water.... Film is al vaak op tv geweest. Maar kan niet meer op de titel komen. weet iemand dat?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Point break?

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek schreef:

Kan iemand mij documentaires aanraden die over de onderwaterwereld gaan of iets in de trant van 'jungle' of 'hun bewoners' of zo. Vind dat namelijk wel altijd interessant. Docu's over interessante dieren is ook altijd wel leuk.

En het liefst zo recent mogelijk. Docu's uit '70 heb ik niet zoveel aan

Probeer deze eens .

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Staat die docu/verslag van die '7 dwarfs' uit de Insider ook op moviemeter?

Dat was zon berucht filmpje over die 7 kopstukken uit de tabak ind. Die bleven maar ontkennen dat roken niet verslavend zou zijn.

Emm

• 2 berichten
  • 0 stemmen

tnx a lot Kos, helemaal de goeie, binnekort nog maar is kijken!!!!

Mvg Maarten

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik heb een jeugdfilm gezien heel wat maanden geleden over een meisje die gaat naar zo'n tropisch land op vakantie en is een surfer, maar ze heeft ook een connectie met walvissen, omdat haar moeder dat had (die woonde daar) maar die was overleden.

kartracing

• 5 berichten
  • 2 stemmen

In Film > Algemeen > 11 september:

hoi allemaal ik had even een vraagje weet niet of hij kan worden beantwoord maar weet iemand wat mee over de nieuwe film van 11 september die binnen kort uitkomt

ik hoop dat ik geholpen kan woren

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

matthijs_013 schreef:

Ik heb een jeugdfilm gezien heel wat maanden geleden over een meisje die gaat naar zo'n tropisch land op vakantie en is een surfer, maar ze heeft ook een connectie met walvissen, omdat haar moeder dat had (die woonde daar) maar die was overleden.

zou bijna denken 'Whale Rider' maar daar is zij volgens mij niet op vakantie.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

En heeft ook niks met surfen te maken.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

nee, dat is het niet. het gaat niet zo zeer om walvissen, dat is een bijzaak. Het ging trouwens wel over een vreemd dansritueel dat ze hadden op het strand ofzo..

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film...

Een scene

Een man zit met iemand te praten en vraagt aan zijn vrouw of zij de dikke puist op zijn nek wil uit knijpen en zegt bedankt. film kwam op veronica of sbs (?).

ik had de film helemaal uitgekeken maar weet alleen die scene nog

BlueSword

• 1725 berichten
  • 0 stemmen

matthijs_013 schreef:

nee, dat is het niet. het gaat niet zo zeer om walvissen, dat is een bijzaak. Het ging trouwens wel over een vreemd dansritueel dat ze hadden op het strand ofzo..

deed mij denken aan Rip Girls...gokje hoor.

Chavez

• 112 berichten
  • 198 stemmen

Ik ben niet specifiek op zoek naar 1 film titel maar ik zoek de titels van wat films die zich afspelen op een exotisch eiland. Jullie hbben vast wel wat titels voor me!

Alvast bedankt

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Even denken.....

Blue Lagoon

Blue Lagoon 2

Cast Away

Club Paradise

Robinson Crusoe (heb je er al honderd te pakken

lama

• 5 berichten
  • 1 stemmen

In De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden:

vraagje!

ik zoek de naam van een film waarin Morgan Freeman met een andere jonge dame spelen als agenten die opzoek zijn naar een ontvoerde kind, maar aan het eind komt Morgan Freeman achter dat zij medeplichtig is en aan het eind schiet hij haar dood.

alvast bedankt

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

Ik ben op zoek naar een film, wellicht uit de jaren '80. het enigste dat ik mij nog herinner is dat het hoofdpersonage een goede band had met zijn hond. Door een experiment/ongeval/...? geraakt die hond gemuteerd. Op het einde van de film ziet de hoofdrolspeler zijn gemuteerde dier terug. De hond herkent eerst zijn baasje niet, maar nadien wel en snif snif snif... Ik weet nog dat ik als kind hier ondersteboven van was. Ik dacht altijd dat het een scène was uit The fly, maar na die gisteren te hebben terug gezien, weet ik dat dit niet het geval is...

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

The Fly 2

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

Thx citybird...

ergens wist ik dat ik het niet te ver moest zoeken

Elquinto

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Net aangemeld en direct al een vraag,

Ik ben op zoek naar een 'kinder' film (amerikaans)waarschijnlijk ergens uit de jaren '80. Het plot draait om een vervloekt circus dat een klein dorpje/stadje komt bezoeken, de rest herinner ik mij nauwelijks maar een stel kinderen komen erachter dat het circus daar met hele andere bedoelingen is gekomen.

Paar losse flarden van scenes die ik mij nog herinner:

* Grote locomotief waarmee het circus werd vervoerd

* tientallen vogelspinnen in de kamer van een van de kinderen.

* Iets met een oude man in een bibliotheek in het dorpje stadje.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

bij zoeken, typ bij plotomschrijving in circus en bij genre, horror aanklikken en ga de lijst af..

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

dat is "something wicked this way comes"

Elquinto

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt knowledge, ik wist niet dat de zoekfunctie bij moviemeter zo geavanceerd was

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

BlueSword schreef:

(quote)

deed mij denken aan Rip Girls...gokje hoor.

ja, dat was m

Dankje

Dr. Logic

• 1 berichten
  • 570 stemmen

Ik ben al een tijdje op zoek naar een comedy waarschijnlijk Australisch die waarschijnlijk eind jaren 80 begin jaren 90 is gemaakt.

Het gaat over een man die een jackpot wint in een casiono en vervolgens een grote zilveren val op zijn hoofd krijgt en geheugenverlies krijgt. Uiteindelijk keert ie terug en is er nog een scene bij een rugby wedstrijd waar allerlei melige grappen worden uitgehaald.

Enkele flarden die ik nog heriner is dat er ook een klein jongetje in voorkomt die denkt dat de man uit een magische lamp is gekomen en zijn geluksbrenger is

Iemand enig idee welke film dit is want ik weet wel dat ik vroeger vaak heb moeten lachen hiermee

bier

• 60 berichten
  • 35 stemmen

Ik ben op zoek naar een Steven Seagal film, met mannen aan een lange tafel die een voor een dood gaan.

Ik wilde het eerst zelf opzoeken, maar ik kon hem niet vinden tussen alle Seagal films. Ik haatte deze film zo erg, echt een wanabee coole film met die mislukte effecten, en het gejatte stukje van een man die eerst drinkt en in het vliegtuig stapt (gejat van Snatch) (of Snatch van deze film??) Maar ik ergerde me destijds dood aan deze film.

En euh, daarom wil ik de titel weten

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

ik zoek nog een film waar ik wederom niet van weet.

Het gaat over een rijk jongentje en die heeft een bodyguard nodig (ofzo). en die bodyguard wordt verliefd op zijn juf. ook is er een scène waar dat jongentje in het winkelcentrum is en zo'n spelletje speelt dat je een 3d-bril op moet dan en je dan via die bril een soort slagveld ziet en met zo'n laserpistool op die mensen moet schieten (zoiets)

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik zoek ook een titel van een film;

Een volgens mij eenzaam jongentje heeft een kastje. Daar kan hij poppetjes in doen, en als hij dan het deurtje dicht en weer open doet leeft dat poppetje. In een scene heeft hij o.a een Darth Vader en een T-rex in de kast gedaan, doet de deur dicht en open, en het kleien Darth Vadertje vecht met de T-rex.

Zo heeft hij dat ook gedaan met een inianen poppetje. Daar bouwt hij dan een dorpje en alles voor, en zo worden ze vrienden.

Weet iemand waar ik het in godsnaam over heb?

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

IcU schreef:

Weet iemand waar ik het in godsnaam over heb?

http://www.moviemeter.nl/film/5632

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.