• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.852 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Hannibal

• 9367 berichten
  • 3287 stemmen

matthijs_013 schreef:

Het gaat over een rijk jongentje en die heeft een bodyguard nodig (ofzo).

http://www.moviemeter.nl/film/4586 (denk ik)

of deze: http://www.moviemeter.nl/film/3052 (ja, dat moet 'm zijn, bizar slechte film)

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Hannibal schreef:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/film/5632

Ja, thanks.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Hannibal schreef:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/film/5632

Ja, het was de laatste. Thanks!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

een film met vampiers...dit jaar op tv geweest of vorig jaar...

een scene..

vampier met lang haar, een man, zat op het dak van een toren ofzo met een meisje en die wou een vampier worden denk ik...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

John Carpenter's Vampires? Gokje hoor...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

nee film kwam niet zo laat. die vampier praatte steeds met dat meisje hoe het zou zijn om vampier te zijn enz...

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Klinkt als die prachtige scene tussen Wynona Ryder en Gary Oldman in Dracula. http://www.moviemeter.nl/film/1293

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Mug schreef:

Klinkt als die prachtige scene tussen Wynona Ryder en Gary Oldman in Dracula. http://www.moviemeter.nl/film/1293

De film kwam op yorin dus dat is hem denk ik, bedankt Mug

weslinho

• 15 berichten
  • 116 stemmen

Ik zoek de titel van een film die zich volledig afspeelt in een telefooncel. Een man wordt gechanteerd vanuit een telefooncel omdat hij vreemd was gegaan. Hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Phone Booth

weslinho

• 15 berichten
  • 116 stemmen

Mug schreef:

Phone Booth

Bedankt, kwam er net achter dat ik bij zoeken ook bepaalde trefwoorden kon intypen en toen kreeg k phone booth als resultaat. Toch bedankt.

BlueSword

• 1725 berichten
  • 0 stemmen

matthijs_013 schreef:

(quote)

ja, dat was m

Dankje

geen dank.

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de titel van een film die toch echt een hele lange tijd geleden heb gezien wat ik nog weet is dat 4 mannen waaronder 1 neger die in een zwaar luxe kamper (volgens mij gehuurt) naar een honbal wedstrijd (?) gingen, maar per toeval in een ghetto terecht kwamen en aan de stok kregen met 3 lokale gangsters.

Deze 4 hoofpersonen moesten continue vluchten voor hen en op een gegeven moment in een riool bedachten ze een hinderlaag.

Andere scenes spelen zich af in een flat waar ze naar binnen wilden omdat ze niet verder konden en een supermarkt / winkel wat wellicht ook de eind scene zou kunnen zijn.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Hi-Tek schreef:

Ik zoek de titel van een film die toch echt een hele lange tijd geleden heb gezien wat ik nog weet is dat 4 mannen waaronder 1 neger die in een zwaar luxe kamper (volgens mij gehuurt) naar een honbal wedstrijd (?) gingen, maar per toeval in een ghetto terecht kwamen en aan de stok kregen met 3 lokale gangsters.

Deze 4 hoofpersonen moesten continue vluchten voor hen en op een gegeven moment in een riool bedachten ze een hinderlaag.

Andere scenes spelen zich af in een flat waar ze naar binnen wilden omdat ze niet verder konden en een supermarkt / winkel wat wellicht ook de eind scene zou kunnen zijn.

Judgment Night

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6601 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Judgment Night

Schitterende soundtrack heeft deze film!

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Dragon schreef:

Judgment Night

Youre my hero, echt ik ben hier zoveel films tegengekomen die ik allang niet meer had gezien of niet eens wil zien, maar deze film wilden maar niet gevonden worden terwijl ik zelfs 3 films van de regisseur heb gezien en de link met deze film onvermijdelijk is.

edit: hoe fuckin spannend ik deze film vond

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Hi-Tek schreef:

(quote)

Youre my hero, echt ik ben hier zoveel films tegengekomen die ik allang niet meer had gezien of niet eens wil zien, maar deze film wilden maar niet gevonden worden terwijl ik zelfs 3 films van de regisseur heb gezien en de link met deze film onvermijdelijk is.

edit: hoe fuckin spannend ik deze film vond

Ik vroeg ook naar deze film een paar pagina's terug en ik krijg vrij snel antwoord. Dus hij is al eens gevonden

lama

• 5 berichten
  • 1 stemmen

hallo allemaal!

Ik zoek een film waarin Morgan Freeman met een jonge dame spelen als agenten die op zoek zijn naar een ontvoerde kind. uiteindelijk komt Freeman achter dat zij medeplichtig is en schiet haar aan het eind dood.

ik heb er heel lang naar gezocht maar ik heb het niet gevonden, maar ik heb vertrouwen in jullie.

alvast bedankt.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Dat is deze: http://www.moviemeter.nl/film/164

Je verklapt hier nu wel echter de hele film.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ik heb even spoilertags in het bericht geplaatst.

lama

• 5 berichten
  • 1 stemmen

haha! ik moest wel een beetje duidelijk maken waar ik op naar zoek was.

erg bedankt, dat is hem.

4444

• 3 berichten
  • 7 stemmen

In Film > Genres en landen > De Nederlandse film:

Ik heb op de basisschool (al zeker 4 jaar geleden) een film gekeken die zich in de middeleeuwen afspeeld. We hebben de film nooit afgekeken, de laatste tijd zit die film de hele tijd in mijn hoofd en ik wil hem afkijken. Maar ik heb een probleem, ik weet niet hoe de film heet. Ik weet alleen dat de hoofdpersoon een meisje en dat haar familie op een boerderij werkt voor een ridder (of wat dan ook). En in één van de scènes komt hun baas op 'bezoek' en willen ze iets drinken maar dat meisje zegt dat water heel schaars is en haar ouders worden boos op haar. Ik weet ook nog dat ze op een gegeven ogenblik in een stad is waar de pest uitgebroken is.

Als iemand weet over welke film ik het heb, zou je het me dan alsjeblieft willen vertellen, want ik kan er maar niet opkomen en ik wordt gek.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

4444 schreef:

In Film > Genres en landen > De Nederlandse film:

Ik heb op de basisschool (al zeker 4 jaar geleden) een film gekeken die zich in de middeleeuwen afspeeld. We hebben de film nooit afgekeken, de laatste tijd zit die film de hele tijd in mijn hoofd en ik wil hem afkijken. Maar ik heb een probleem, ik weet niet hoe de film heet. Ik weet alleen dat de hoofdpersoon een meisje en dat haar familie op een boerderij werkt voor een ridder (of wat dan ook). En in één van de scènes komt hun baas op 'bezoek' en willen ze iets drinken maar dat meisje zegt dat water heel schaars is en haar ouders worden boos op haar. Ik weet ook nog dat ze op een gegeven ogenblik in een stad is waar de pest uitgebroken is.

Als iemand weet over welke film ik het heb, zou je het me dan alsjeblieft willen vertellen, want ik kan er maar niet opkomen en ik wordt gek.

Ik denk dat je 'Mariken' bedoeld klopt dat?

4444

• 3 berichten
  • 7 stemmen

Linn schreef:

(quote)

Ik denk dat je 'Mariken' bedoeld klopt dat?

Nee dit is hem niet, maar hij lijkt me wel leuk

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Misschien was het gewoon een nederlandse productie voor school enzo en staat de film niet eens op de site.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik zoek een film die was op Net5 op een zaterdag rond etenstijd. HEt ging over een dwergenfamilie (ong 10 cm groot) en zo'n kind hielp hun. Maar dan verdwalen ze in de stad en er is een scène met melkflessen, dakgoten en ook op het begin met zo'n ijsklontjesmachine

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

The Borrowers?

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet maar nog wel enkele beelden. het gaat over WOII

in Rusland. het gaat over een jongeman die enorm goed kan mikken en dus en sniper wordt in het leger. het Duitse leger stuurt vervolgens een Duitse sniper op deze Rus af. Kan iemand me helpen aub?

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Misschien Enemy at the Gates?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.