- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
ja dat is de film die ik zoek.
bedankt !
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
The Borrowers?
danku 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
ik zag als klein kind een animatiefilm over een speelgoedknuffel en die wordt maar niet verkocht in een winkelcentrum. Uiteindelijk gebeurt er iets ofzo en hij komt bij een oude man die werkt in een winkel maar wil veel dingen niet verkopen.
Het is rond kerstmis
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
ik zag als klein kind een animatiefilm over een speelgoedknuffel en die wordt maar niet verkocht in een winkelcentrum. Uiteindelijk gebeurt er iets ofzo en hij komt bij een oude man die werkt in een winkel maar wil veel dingen niet verkopen.
Het is rond kerstmis
Ik denk dat je The Tangerine Bear bedoelt. Ik heb ook lang moeten zoeken achter deze film, want ik vond hem vroeger erg leuk.
De film speelt zich af rond Kerstmis en het gaat over Tangie de beer, wiens mond per ongeluk omgekeerd opgenaaid is en zo wil niemand hem kopen, maar een oude man wil hem dan wel, en die heeft al speciaal speelgoed waar er iets aan kapot was maar die hij weer oplapt om te verkopen, maar omdat sommige stukken zoveel voor hem betekenen wil hij die niet verkopen. En als Tangie daar dan een tijdje staat in de etalage van die oude man komt hij heel oranje door de zon.
En Tangie en zijn vriendjes helpen ook de oude man zijn winkel weer populair te maken.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
jij hij was op die belgische zender dus er is kans dat jij hem ook gezien hebt 
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Hij kwam veel op Ketnet, dus daar heb ik hem dus ook op gezien. 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ik heb die film ook toevallig gezien..
Koetje-2006
-
- 70 berichten
- 111 stemmen
Die film die gister op BNN was, heet toch White Boys? Kan m niet vinden hier op MM
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Die film die gister op BNN was, heet toch White Boys? Kan m niet vinden hier op MM
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Hoe heet de film waarin een jonge, zwarte vrouw haar eindelijk eens moeder (Whoopi Goldberg) ontmoet? Ik weet maar niet welke film het is.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik denk Rat Race.
Echt waar? Ik heb die film al gezien en herinner me het niet...
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Nou ja, dat denk ik. In die film ontmoet Lanei Chapman's personage namelijk haar moeder, gespeeld door Whoopi Goldberg. Misschien weten de stills op Imdb je geheugen wat op te frissen.
En anders is het misschien toch een andere film. 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
wat is de james bond film waar een paardenrace in betrokken is?
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
wat is de james bond film waar een paardenrace in betrokken is?
A View To a Kill?
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
ik zoek nog een titel
hij was een keer op een zaterdag-namiddag op Net5 (ergens in 2005 volgens mij)
ik kan er weinig van herrineren. het ging in ieder geval over een heks en die wilde een kind uit een boomhut lokken (dat kind was bang). ook is er een scène waar veel heksen bijeenkomen en datzelfde kind ziet dat dan vanuit zo'n rooster.
sorry voor de vage beschrijving
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
nee dat was een andere. het was niet zo overdreven heksen met ketels en wratten enzo. het waren meer charmante heksen en had meer het gehalte van heksen met kikkers enzo
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Double, Double, Toil and Trouble dus?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
@lowhusky: Made in America (alleen het is andersom, een jonge zwarte vrouw met als moeder Whoopi Goldberg gaat op zoek naar haar vader.....een sperma-donor die ook nog eens blank blijkt te zijn (Ted Danson)
@matthijs_013...The Witches denk ik (maar de boomhut kan ik me niet herinneren)
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
@lowhusky: Made in America (alleen het is andersom, een jonge zwarte vrouw met als moeder Whoopi Goldberg gaat op zoek naar haar vader.....een sperma-donor die ook nog eens blank blijkt te zijn (Ted Danson)
Nee, het is toch Rat Race (denk ik) die ik al heb gezien.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5760 stemmen
Ja, het was the witches 
er was op het begin een scène waar dat kindje die boom voor die hoofdrolspelerheks in was gevlucht. of er ook echt een boomhut was wist ik niet zeker, maar dat zal dan wel niet 
samgar
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hey allemaal!
Ik ben gister naar pirates of the caribbean 2 geweest (wat een erg leuke film was), alleen mijn vraag is;
Voor de film kwam er een voorfilmpje over een film met een reddingshelikopter en over duikers die op zee aan het werk zijn! Mijn vraag is: weet iemand hoe deze film heet?
Alvast bedankt, Samgar
samgar
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dat is denk ik The Guardian
Heel erg bedankt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.