• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.391.023 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

boukhizzou

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hallo filmliefhebbers,

ik ben op zoek naar de titel van een film die ooit als mini serie is uitgezonden op een publieke zender. In deze film stapt een meisje bij een moordenaar in een busje en probeert vervolgens uit zijn huis te ontsnappen dat blijkt bijna onmogelijk omdat er onder andere agressieve honden buiten lopen, het meisje wordt ook door deze honden aangevallen. Het was een erg spannende film die ik graag nog eens wil zien.

Ik denk dat de titel van de film uit een woord bestaat.

Ik hoop dat iemand ook deze film heeft gezien en de titel weet.

Alvast bedankt

boukhizzou

• 2 berichten
  • 0 stemmen

boukhizzou schreef:

hallo filmliefhebbers,

ik ben op zoek naar de titel van een film die ooit als mini serie is uitgezonden op een publieke zender. In deze film stapt een jonge vrouw bij een moordenaar in een busje en probeert vervolgens uit zijn huis te ontsnappen dat blijkt bijna onmogelijk omdat er onder andere agressieve honden buiten lopen, het meisje vindt een soort beschermingspak trekt dat aan en wordt ook door deze honden aangevallen ze ontsnapt door iets in hun ogen te spuiten . Het was een erg spannende film die ik graag nog eens wil zien.

Ik denk dat de titel van de film uit een woord bestaat.

Ik hoop dat iemand ook deze film heeft gezien en de titel weet.

Alvast bedankt

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Damn mijn hersenen zijn echt gatenkaas ik zoek eigenlijk een film waarvan ik geen een scene meer weet, vrij onmogenlijk word het dan, maar het is zo-wie-zo verreweg van een onbekende film. Ik zat toevallig in een discussie en mr blond o.a. was er bij betrokken en ik zei iets van In the Godfather zit toch ook geen humor, maar die is toch ook niet slecht het ging volgens om de verglijking van humor tussen die film die ik bedoel en de cynische humor in kill bill. Ik wilde erop reageren, maar ik had totaal geen idee welke film het was ...

edit: matthijs_013 was er ook deels bij betrokken.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Mischien een tip om de film volgende keer in 'Mijn updates' toe te voegen

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Klopt eigenlijk wist ik niet eens dat zo'n feature er was tot vandaag dus. Ik wilde er al over klagen dat er niet iets was van recent geplaatste berichten ofso, maar ik las er toevallig iets over in het forum, vreemd dat ik dit niet eerder wist.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Bij Sin City was dit

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

lol daar ben ik ook al tien keer geweest ik heb weer eens niet goed gekeken, naja bedankt man !

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik zoek zo'n RTL4 film waarin zo'n vrouw een geobsedeerde stalkerbuurman heeft die blijkt allemaal cameraatjes in haar huis te hebben gestopt. Er is ook een scène waarin ze heel goed piano speelt

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

Niet het goede forum misschien maar wel een waar heel veel kennis is.

Ik ben al heel lang op zoek naar een docu die lang geleden is uitgezonden op tv.

Het ging over een stel jeugd criminelen die in een zware straf gevangenis in de VS geconfronteerd werden met de gevangen die daar al lang zaten en vaak meerdere malen levenslang hadden.

Het was een soort van shockterapie

Wie weet hier meer van??

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik zoek nog een film:

OVer een jongentje en die krijgt als ie aangerijden wordt door een crimineel een open cheque en wordt zo miljonair enzo, maar dan wil die dief wraak..

Was op net5 volgens mij op een zondag en is jeugdfilm

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

matthijs_013 schreef:

Ik zoek nog een film:

OVer een jongentje en die krijgt als ie aangerijden wordt door een crimineel een open cheque en wordt zo miljonair enzo, maar dan wil die dief wraak..

Was op net5 volgens mij op een zondag en is jeugdfilm

Blank Check

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

ping_uin schreef:

Niet het goede forum misschien maar wel een waar heel veel kennis is.

Ik ben al heel lang op zoek naar een docu die lang geleden is uitgezonden op tv.

Het ging over een stel jeugd criminelen die in een zware straf gevangenis in de VS geconfronteerd werden met de gevangen die daar al lang zaten en vaak meerdere malen levenslang hadden.

Het was een soort van shockterapie

Wie weet hier meer van??

Was dat niet gewoon een aflevering van Oprah of Dr. phil of...

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

dankje

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek eenf ilm...

kwam op ketnet/canvas vorig jaar denk ik

Een jongen gooide een dartpijl (ofzo?) naar een kaart en hij ging met een meisje (die ook een oma is in de film) naar een eiland met mensen uit india ofzo. Op het einde zongen er allemaal kinderen die meededen aan de film. De film is zweeds, frans achtig...

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Ik ken een film die nog op Ketnet is geweest waar een jongen met een dartspijl naar een kaart gooide om te beslissen waar hij geen ging op een postzegel. Dat is Tommy Tricker and the Stamp Traveller. Maar dat is waarschijnlijk niet de film die jij zoekt. Ik weet het ook allemaal niet meer zeker het is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb. Maar je plot komt mij bekent voor dusja. Al is het niet de goeie ik probeer het maar.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Dat is hem inderdaad niet, maar ik heb hem wel gezien

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Haha dat is dan ook goed he. Maar je plot komt bij bekent voor, ik denk dat ik hem ook eens gezien heb maar wat de titel is zou ik totaal niet meer weten.

Jermaine

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hoi,

Ik ben op zoek naar een film die ik een lange tijd geleden toevallig zag...

De film gaat over een jongen rond de 10/12 jaar die er achter komt dat hij homo is of iets...

Ik weet niet meer precies waar die overgaat vandaar dat ik hem ook zoek, hoor het wel liefst prive reageren zodat ik het ook sneller terug kan vinden.

R-3000

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

ik ben opzoek naar de titel van een film die al weer enkele jaren oud is, hij speelt zich af in een bergdorp en is van canadeese makkers, als ik dit goed hab onthouden.

in deze film is als decor niet veel meer gebruikt als lijnen op de grond die een locatie aan geven en enkele decor stukken.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

R-3000

• 2 berichten
  • 0 stemmen

bedank neo,

dat was hem ja

chrissie

• 749 berichten
  • 5045 stemmen

ik zoek een film die zich afspeelt in italië gedurende de Mussolini periode. Twee (buitenlandse) vrouwen zitten vast in een dorpje en mogen er onder geen beding vertrekken. Ze geraken tenslotte tot bij Mussolini om hem naar zijn voeten te geven over hun situatie. Die vindt dat blijkbaar allemaal nogal amusant. Als het dorpje dreigt vernietigd te worden, gaan ze ook even hard tekeer tegen de vijand.

stinissen (crew films & series)

• 23511 berichten
  • 77028 stemmen

Captain Corelli's Mandolin

SniPes

• 786 berichten
  • 1724 stemmen

Kan me dat niet herinneren met Mussolini in die film.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek ook 2 filmtitels:

- film waarin een aapje een hotel op stelten zet.

- film waarin een gezin naar een jungle verhuisd om daar 1 of ander project op te zetten met de locale bewoners.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De eerste is Dunston Checks In

De andere misschien The Mosquito Coast

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nee, die tweede is een andere film, kan alleen niet op de titel komen .

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt Mug, ik bedoelde inderdaad die 2 films, had alleen al op die 2e gestemd, maar ja...

chrissie

• 749 berichten
  • 5045 stemmen

stinissen schreef:

Captain Corelli's Mandolin

Ik moest hem opzoeken voor een vriend, en deze is het jammer genoeg niet.

heb samen nog eens gezocht: Tea with Mussolini

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Ik zoek een filmtitel. Hij was JAREN geleden een keer op RTL4 (maar niet op een woensdagavond; het was op een middag [wel doordeweekse dag]): Het ging over vier broers, maar na de dood van hun ouders worden ze in verschillende tehuizen gestopt waar ze erg ongelukkig zijn. Ze zien er helemaal ondervoed uit en wit enzo. Ook herriner ik me een scène waar een van de broers een andere ontmoet, maar helemaal verandert is (hij wilde geen band meer). Het speelt volgens mij een beetje in de eerste helft van 20e eeuw af.

Help!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.