• 15.950 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.019 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

AquaDiGio

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Iemand die me kan helpen?:

AquaDiGio schreef:

Het rommelt in het gezin van een Belgische familie. De oudste dochter papt met jan en alleman aan en het huwelijk van de man en vrouw (ouders) staat op springen. Een van de dochters is lang geleden vermoordt en dit brengt de nodige spanningen met zich mee. De vader zint op wraak en komt de verdachte op het spoor dat naar Spanje voert, alwaar familie van de vrouw woont. Met een gammele touringbus zegt de familie hun gespannen leventje vaarwel en laat alles achter zich. De hond van de familie is in het begin van het verhaal overreden, maar de 2 jongste kids hebben deze stiekem in een koffer ingepakt wat bij de familie vragen doet oprijzen als ze telkens een penentrante geur ruiken. Deze wordt de hele reis meegevoerd . Als hij de moordenaar eindelijk gevonden heeft ontstaat er een gevecht op een berg, terwijl aan ergens anders in het dorp feest wordt gevierd. Ik weet niet op welke zender ik deze gezien heb, kan Ned.3 zijn, maar ook een Belgische zender met NL ondertiteling, zo ongeveer een jaar geleden.

PwZ

• 1 berichten
  • 1 stemmen

Jaja ik zoek ook een titel....

Een hele tijd geleden is er een film op tv geweest welke zender weet ik niet meer (volgens mij de publieke omroep)

De film speelt zich volgens mij af in Engeland; Een jong kind zit in een jeugdbende en zaait dood en verderf. Hij is zeer onhandelbaar.. Op het laatst bindt hij zijn moeder vast en steekt het huis in de brand en gaat zelf in een hoekje zitten.

Deze film heeft mij toen erg aangerepen en zou hem nu graag nog een keer willen zien.

lauwi_b

• 34 berichten
  • 175 stemmen

Gezocht filmtitel!!

al enige malen geprobeerd, maar nog steeds niemand die het weet?

gaat over jongen die zijn ouders kwijtraakt tijdens vakantie. caravan stort in afgrond iedereen is dood behalve jongetje. Hij moet zien te overleven. Leert een oude man kennen waar hij mee mee reist. Deze man zoekt zijn rustplek om dood te gaan.

ken hem uit mijn vroegere jaren is denk ik 15 jaar oud

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film dat gaat over een jongen die op een gegeven moment in een gevecht komt met een paar jongens. Hij verslaat die jongens en komt zo in de bokswereld terecht, op het laatst moet 'ie vechten met z'n coach geloof ik

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

johnny123 schreef:

Hallo,

Hopelijk weet iemand welke titel ik zoek, het is volgens mij een horror film...

Deze scene is mij altijd bijgebleven maar heb de film helaas nooit meer gezien...

Iemand verstopt zich op een wc boven in een grote ruimte, in eerste instantie ondekt degene die hem wil vermoorden het nie, maar opeens valt er iets ( ik dacht een wc spray ofzo) en dat rolt onder de wc deur door, richting de trappen en daar blijft het precies op de rand liggen...

Net op dat moment gaan de ramen open en de wind laat dat alsnog naar beneden vallen.. zodat hij terug komt en hem vermoord...

Dat lijkt me wel iets voor Friday the 13th (maar welke deel weet ik niet)

Hannibal

• 9359 berichten
  • 3284 stemmen

Onderstaand fragment zag ik op MGM-moviechannel, of TCM (weet ik ook al niet meer) en die film wil ik graag zien, maar ik weet de titel niet.

Woody Allen staat iemand aanwijzingen te geven die met de auto aan het inparkeren is. Hij staat met zijn handen te zwaaien van 'Kom maar, kom maar'. Als de auto tegen een andere auto aan knalt gaan zijn handen omhoog, en stapt in de auto alsof er niets gebeurd is.

Komt iemand dit bekend voor?

Edit: Hij komt op TCM en het zou één van deze films moeten zijn:

1 ST OCTOBER AT 11.40PM BANANAS

8 TH OCTOBER AT 9PM SLEEPER AND AT 11.40PM THE PURPLE ROSE OF CAIRO

15 TH OCTOBER AT 9PM BROADWAY DANNY ROSE AND AT 10.35PM RADIO DAYS

22 ND OCTOBER AT 10.40PM HANNAH AND HER SISTERS

29 TH OCTOBER AT 9PM MANHATTAN – PREMIERING ON TCM

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

Modern Times (1936). [ik reageer nu op een inmiddels weggehaald bericht]

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ik ben de naam vergeten van een vrij beroerde horrorfilm die ik niet zo lang terug zag. Mensen zaten opgesloten in een huis, waar de duivel met allemaal demonen ofzo achter hun aan kwamen. Als bescherming hadden ze een flesje met bloed van Jezus, wat hun tegenhield. Op het eind wordt die duivel vermoord, door een vrouw die dat bloed in z'n snufferd spuugt, maar in de laatste scene zie je die duivel bij zo'n bus staan. Weet iemand over welke film ik het heb?

Leno

• 5921 berichten
  • 4412 stemmen

Lijkt me Demon Knight. http://www.moviemeter.nl/film/378

Toch best aardig hoor..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ja, dat is hem. Bedankt.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

K-9 (1989) is een film met een hond en een politie agent, ik had volgens mij nog zo'n film gezien echter ben bang dat ik delen door de war haal met die 'andere' film.

In K-9 komt de hond eens in het ziekenhuis te liggen en 'doet' hij alsof hij dood is. Zelf kan ik me ook nog goed een film herrinderen van een hond die op het einde een kogel opvangt en het leven laat voor wat het is. Is dit toevallig het einde van K-9 ? Of een andere film ? (De hond was volgens mij een boxer)

Als het een andere film is, welke

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Dat is hem, dank je wel!

Silvino

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Beste Hannibal,

De film van Woody Allen is geen van de films die je noemt, maar 'Take the Money and Run' uit 1969.

Silvino

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Als ik een regisseur was, zou ik de vage omschrijvingen in deze topic lezen om inspiratie te krijgen voor nieuwe films

Sannz

• 30 berichten
  • 0 stemmen

Hoi.

Ik ben op zoek naar een film. Het gaat over een jonge man die verslaafd is aan pokeren, maar om z'n vriendin te behouden moet hij stoppen. Op een dag komt een oude pokervriend vrij uit de gevangenis en samen beginnen ze weer met pokeren. Op een dag verslaat ie z'n aartsvijand (een Rus).

Beetje vage omschrijving, maja...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Rounders!

Sannz

• 30 berichten
  • 0 stemmen

Ik dank u!

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Nog een horror, waarvan ik de naam niet meer weet. Het ging over een gozer die via de chat een meisje naar zijn huis lokte, waar hij allemaal mensen martelt. Zijn hele huis hangt vol met mensen aan vleeshaken en mensen met hun mond dichtgenaaid enz. Uiteindelijk wordt hij hiervoor opgapakt, waarna hij weer 'normaal' wordt. Echter nadat mensen heb proberen te vermoorden, krijgt hij hier zo'n kick van, dat hij weer doorgaat. Op het eind wordt hij vermoord door in de fik te worden gestoken, terwijl hij aan een vleeshaak hangt. Weet iemand misschien welke film ik bedoel?

Leno

• 5921 berichten
  • 4412 stemmen

Strangeland http://www.moviemeter.nl/film/2267

Erg slecht imo..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Weer Leno bedankt!

Thirana

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Als iemand me met deze film kan helpen ben ik diegene eeuwig dankbaar! Ongeveer 10 jaar geleden heb ik een tekenfilm gezien die ik uit jeugdsentiment heel graag wil hebben, ik weet de titel niet meer, en ik kan hem nergens vinden. Ik word er gek van! Het verhaal is ongeveer zo:

Er is een prinsesje, die wordt ontvoerd door een of ander duister personage. Maar het volk mag niet weten dat ze weg is, want dan wordt ze afgezet en krijgt dat duistere personage de macht ofzo. Dus moet een dubbelgangster haar plaats in nemen. Ze lijkt precies op haar, maar krijgt een blauwe jurk terwijl die prinses een roze krijgt geloof ik. Alleen die prinses kan bloemen laten bloeien en dat gewone meisje natuurlijk niet. Dat meisje moet allerlei hofetiquettes leren, waaronder te lopen met een boek op haar hoofd en polo spelen. Als dat meisje ligt te slapen wordt er wacht voor haar deur gehouden, maar via de spiegel wordt ze ook ontvoerd. Uiteindelijk komt ze toch weer terecht, maar dan moet ze bewijzen dat ze de echte prinses is door bloemen te laten bloeien. Gelukkig komt net op dat moment de echte prinses terug en is alles goed.

Weet iemand over wlkee film ik het heb? Ik wordt er gek van!

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Lenooooooo....werk aan de winkel !

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Geen idee, maar ik kwam wel deze tegen;

http://www.moviemeter.nl/film/10393

Een aanrader!!

Leno

• 5921 berichten
  • 4412 stemmen

DRJeFF schreef:

Lenooooooo....werk aan de winkel !

Ik ben niet zo goed in tekenfilms

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Yekezzez schreef:

Geen idee, maar ik kwam wel deze tegen;

http://www.moviemeter.nl/film/10393

Een aanrader!!

Thirana

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan hem echt nergens vinden , mijn enige hoop is dat iemand het herkent en weet waar ik het over heb.

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

`klinkt wel als een ongelofelijk spannend verhaal hoor.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Ik zoek die film waarvan -dacht ik- de titel uit een paar letters of cijfers bestaat... Op de cover staat in ieder geval een robot in't goud met vrouwelijke vormen.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.