• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Schizonoid

• 356 berichten
  • 188 stemmen

tovenaar schreef:

We zagen je vorige bericht ook wel.

Vlgs. Katie M. kon het "Private School" toch zijn....

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Die was het niet dacht hij. Alsnog geen reden om het nog een keer te posten trouwens.

Rancid

• 600 berichten
  • 869 stemmen

Oh sorry hoor. Ik ben hier net nieuw en ben van andere forums gewend dat je berichtjes niet meer goed gelezen worden als er al andere onderwerpen achteraan komen. Blijkbaar hier dus wel:) Hopelijk weet iemand dan ook nog hoe die film dan wel kan heten, dat zou helemaal mooi zijn.

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Private school !

khomatech

• 5 berichten
  • 1 stemmen

the gunsh

vamozz

• 51 berichten
  • 0 stemmen

ik heb vroeger een 'horror' gezien en daar speelde zon gast in mee als op deze plaatje:

(in de vs hebbe ze een naam voor zon gast met zon hoed)

msg me

ff

plaatje:

http://tinypic.com/e6abfl.jpg

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7974 stemmen

Leprechaun misschien? Die heeft ook een hoedje op. Voor de rest lijkt ie er natuurlijk voor geen meter op Maar je weet het maar nooit.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Uncle Sam misschien?

vamozz

• 51 berichten
  • 0 stemmen

ja die is het ! alleen dan een andere titel..iets minder goedkope hoes.. wel met 'uncle sam' erin idd.. iemand?

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Een vriend van mij zei dat hij nog veel oude Betamax-video's had liggen. Hij kan ze nu laten overzetten naar DVD wat minder kwaliteitsverlies heeft dan naar VHS te copieren.

Zo begon hij over een film die hij nog had liggen over een jongen met een otter (of 2 otters) die op een of ander manier op een eiland terechtkomt en op den duur probeert te overleven. De otters hebben zich ook al voortgeplant met een eiland vol otters tot gevolg, die jammer genoeg worden vernietigd door slechte mensen (ooooooohhhh)

Hij dacht dat het een Disneyfilm was, maar het kan evengoed een andere familiefilm zijn. Weet iemand welke film dit zou kunnen zijn?

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Een animatie neem ik aan?

lauwi_b

• 34 berichten
  • 175 stemmen

In DVD en Video > Algemeen > gezocht!! oudere filmtitel:

Beste leden

Ik had een vraagje over een film die ik ken uit mijn jongere jaren. Het gaat over een gezin dat verongelukt met hun Camper(caravan) in het bos (amazonegebied?)Het zoontje overleeft en leert een man kennen die hem helpt. Zelf is hij opzoek naar zijn laatste rustplaats om vervolgens dood te gaan.

geloof dat het zoiets was. Kan iemand mij helpen met de titel van dit verhaal?

MvG LB

ellen haan

• 53 berichten
  • 29 stemmen

hallo, ik zoek geen filmtitel maar wel films waarin Nicholas rogers speelt. ik wist niet goed waar anders op de site deze oproep te plaatsen, Maar ik zou graag inhet bezit komen van films of series met deze acteur, misschien heeft iemand toevallig iets van hem opgenomen op dvd. ik zoek bv the princes en the pauper, om maar wat te noemen. graag reactie in prive bericht

vast dank daarvoor.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

DRJeFF schreef:

Een animatie neem ik aan?

Ik geloof het niet. Het zijn echte personages. Het is ook niet zeker dat die otterfilm van Disney is. Maar naar het schijnt wel.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Alastor schreef:

tvgids.nl en cinema.nl gaan niet verder dan 1 dag terug en ik ben niet in het bezit van een tastbare tv-gids helaas.

Heb alleen het laatste deel mogen aanschouwen, ik meen eergisteren op een duitse zender uitgezonden:

Een behoorlijk lange scene die zich afspeelt in de lounge van een hotel gelegen in een spaanstalig land.

De man van de receptie hangt gedurende deze scene bewusteloos/dood over de balie. Er bevinden zich een tiental gasten en een kleine barman in de lounge. De kleine barman doet keurig zijn werk en er wordt niet ingegaan op zijn karakter/gevoelens. De personages van de gasten worden daarentegen wel uitgediept.

De kijker krijgt gesprekken voorgeschoteld van wisselende twee- en drietallen.

Veel gasten bestellen cuba-libra's. Een gast op leeftijd bestelt whiskey en gaat er met een blonde vrouw vandoor. Dit wordt niet op prijs gesteld door een jongere man aan de bar, die een oogje had op de vrouw met een diep decolleté. Hij bedrinkt zich vervolgens en gooit zijn lege glazen kapot.

De film is redelijk oud, lijkt me. Opvallend was dat de tijd stil lijkt te staan voor de gasten waar de camera niet op gefocussed is. Zodat alle belangrijke gesprekken en bewegingen in en uit de lounge gevolgd kunnen worden.

Iemand?

Jullie hebben er lang genoeg over kunnen nadenken?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Alastor schreef:

Jullie hebben er lang genoeg over kunnen nadenken?

Tracht in het vervolg deze te gebruiken. Vier dagen achteruit en vijf dagen vooruit: Teveblad.

AquaDiGio

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Het rommelt in het gezin van een Belgische familie. De oudste dochter papt met jan en alleman aan en het huwelijk van de man en vrouw (ouders) staat op springen. Een van de dochters is lang geleden vermoordt en dit brengt de nodige spanningen met zich mee. De vader zint op wraak en komt de verdachte op het spoor dat naar Spanje voert, alwaar familie van de vrouw woont. Met een gammele touringbus zegt de familie hun gespannen leventje vaarwel en laat alles achter zich. De hond van de familie is in het begin van het verhaal overreden, maar de 2 jongste kids hebben deze stiekem in een koffer ingepakt wat bij de familie vragen doet oprijzen als ze telkens een penentrante geur ruiken. Deze wordt de hele reis meegevoerd . Als hij de moordenaar eindelijk gevonden heeft ontstaat er een gevecht op een berg, terwijl aan ergens anders in het dorp feest wordt gevierd. Ik weet niet op welke zender ik deze gezien heb, kan Ned.3 zijn, maar ook een Belgische zender met NL ondertiteling, zo ongeveer een jaar geleden.

Mc

• 1006 berichten
  • 2092 stemmen

Ik zoek een titel!

Kan me nog maar 2 scenes herinneren van deze film/serie. Weet niet helemaal zeker of ze uit dezelfde film/serie komen.

1. Een jongen gaat midden op de weg staan terwijl er een ouderwetse truck recht op hem af komt. Net op tijd remt de truck af.

2. Een jongen (dezelfde als in 1?) zit in de bus en wordt gehypnotiseerd door een man met een horloge aan een ketting.

alvast bedankt,

Mc

joyce.b

• 712 berichten
  • 0 stemmen

Ben ook op zoek naar een titel van een film.

Groepje vrienden gaat op ijsvissen in noord amerika of canada.

Als er een sneeuwstorm opsteekt,gaan twee van hen weer terug, en een krijgt de een ongeluk met zn snowmobile, en komt terecht in het huis van twee kannibalistische zussen.

De gevangen personage is een tekenaar/regisseur van animatiefilms,en hij ontrafelt een heus familiedrama.

Natuurlijk weet hij halverwege de film al zn vrijheid terug te krijgen,en komt in new york plots een afgestane dochter van een van die zussen tegen, met een soort kannibalistische zoon.

weet iemand hoe die film heet?

De naam van een acteur of regisseur is ook al goed,want daarmee kan ik ook verder zoeken.

.

superduke

• 3 berichten
  • 0 stemmen

er werd mij gevraagd naar een filmtitel.

de film gaat over een meisje met rode schoentjes (nee, niet de wizard of oz) en als ze die schoentjes tegen elkaar klakt gaat ze naar een andere wereld.

het probleem is alleen dat elke keer als ze dit doet, ze een stukje van haar geheugen kwijtraakt. dit geheugen komt dan in de vorm van zwarte balletjes in een beker bij een heks terecht, net zolang tot ze al haar geheugen kwijt is.

wie komt dit bekent voor en heeft een titel voor me.

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Klinkt wel spacey dat verhaal.

rovado

• 16 berichten
  • 45 stemmen

superduke schreef:

er werd mij gevraagd naar een filmtitel.

de film gaat over een meisje met rode schoentjes (nee, niet de wizard of oz) en als ze die schoentjes tegen elkaar klakt gaat ze naar een andere wereld.

het probleem is alleen dat elke keer als ze dit doet, ze een stukje van haar geheugen kwijtraakt. dit geheugen komt dan in de vorm van zwarte balletjes in een beker bij een heks terecht, net zolang tot ze al haar geheugen kwijt is.

wie komt dit bekent voor en heeft een titel voor me.

The Never Ending Story???

superduke

• 3 berichten
  • 0 stemmen

rovado schreef:

(quote)

The Never Ending Story???

volgens mij niet, die ken ik namelijk uit mijn hoofd

rovado

• 16 berichten
  • 45 stemmen

The Never Ending Story II

Qua geheugen die hij kwijt raakt klopt dat, maar ik heb de film al jaren niet meer gezien.. Het klinkt allemaal erg bekent.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ja het komt mij ook zo bekend voor maar ik kom er maar niet achter

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

ik heb ergens gelezen dat iemand op zoek is naar een titel en ik dacht laat ik dat hier vragen. Een Britse man reist met een echtgenote naar Oost-Europees land. Ze betrekken een hotelkamer, de vrouw gaat even weg en bij terugkeer is alles verdwenen: bagage, paspoort... De balie weet van niets en kent haar zelfs niet. Ze wordt gearresteerd als spionne, en verdwijnt in de gevangenis. Ondertussen smokkelt haar man met haar paspoort een op haar lijkende vrouw het communistische land uit. Na jaren komt een Rode kruis delegatie op bezoek in de gevangenis. De gevangenisdirectie zegt dat de vrouw gek is en zich inbeeld dat ze een westerse is.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

joyce.b schreef:

Ben ook op zoek naar een titel van een film.

Groepje vrienden gaat op ijsvissen in noord amerika of canada.

Als er een sneeuwstorm opsteekt,gaan twee van hen weer terug, en een krijgt de een ongeluk met zn snowmobile, en komt terecht in het huis van twee kannibalistische zussen.

De gevangen personage is een tekenaar/regisseur van animatiefilms,en hij ontrafelt een heus familiedrama.

Natuurlijk weet hij halverwege de film al zn vrijheid terug te krijgen,en komt in new york plots een afgestane dochter van een van die zussen tegen, met een soort kannibalistische zoon.

weet iemand hoe die film heet?

De naam van een acteur of regisseur is ook al goed,want daarmee kan ik ook verder zoeken.

!!!:

http://www.moviemeter.nl/film/17322

joyce.b

• 712 berichten
  • 0 stemmen

harstikke bedankt.

johnny123

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Hopelijk weet iemand welke titel ik zoek, het is volgens mij een horror film...

Deze scene is mij altijd bijgebleven maar heb de film helaas nooit meer gezien...

Iemand verstopt zich op een wc boven in een grote ruimte, in eerste instantie ondekt degene die hem wil vermoorden het nie, maar opeens valt er iets ( ik dacht een wc spray ofzo) en dat rolt onder de wc deur door, richting de trappen en daar blijft het precies op de rand liggen...

Net op dat moment gaan de ramen open en de wind laat dat alsnog naar beneden vallen.. zodat hij terug komt en hem vermoord...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.