- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Zat ik ook al aan te denken. El Mariachi denk ik niet maar Desperado's valt vast beter in de smaak.
mariannen
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo! Ik ben Marianne en heb me aangemeld bij deze site omdat ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik ben op zoek naar een film die ik lang geleden eens op televisie heb gezien. Ik weet geen titel.
Het verhaal gaat over een moeder die ongeneeslijk ziek is. De vader is alcoholist en er zijn ongeveer 10 kinderen. De moeder gaat pleegouders zoeken voor alle kinderen omdat de vader niet voor de kinderen kan zorgen.
Wie kan mij vertellen wat de titel is van deze film?
khomatech
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
ik heb in m'n kinderjaren eens een horrorfilm gezien waarvan ik me alleen de beginscene kan herinneren:
een stelletje gaat 's nachts verstoppertje spelen en de vrouw (geloof ik) verstopt zich in een boshut. daar wordt er een spijker in haar hoofd geramd door een of ander vreemd wezen.. verder staat me vaag iets bij van een scene tegen het eind, het wezen loopt rond in een ziekenhuis maar wordt alleen gezien door de beveiligingscamera's en niet door de mensen die er werken.
zegt dit iemand iets?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Klink scary , mij zegt het iig niks.
Weet iemand toevallig welke film laast op MTV - Asian screen te zien was , volgens mij was het iets met ''heroes'' .
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Weet iemand toevallig welke film laast op MTV - Asian screen te zien was , volgens mij was het iets met ''heroes'' .
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
hallo beste mensen.
ik zoek eigenlijk twee films waarvan ik de titel niet meer weet en die ik heel graag weer es zou te weten komen.
Laat ik beginnen met de eerste film.
Deze film speelt zich af rond de jaren 1940 ofzo.
Er zijn twee ouders die 13 kinderen hebben ofzo was het.
12 jongens en 1 meisje.
ze beleven van alles mee blablabla.
Maar dan als de jongens volwassen zijn moeten ze naar de oorlog.En ze sneuvelen.
dit is al wat ik nog herriner van deze film enja hij was zwart wit.
de tweede film speelde zich af op een boot met een monster.het monster probeert alle passagiers te doden.
ik herriner me nog één scene goed en dat was dat er een zwarte vrouw op het toilet zat in de boot en ze werd door het toilet gesleurd.En op het einde stopt de boot aan een eiland en stappen ze af ofzo en denken ze veilig zijn de overblijvende passagiers maar dan horen ze het monster van op het eiland brullen en toen was de film gedaan.Ik hoop echt dat er mij iemand kan helpen met vinden van deze twee filmtitels.alvast bedankt Snakevega
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
Ben op zoek naar een filmtitel die een aantal jaar geleden ooit op n late zaterdagavond op Ned3 werd uitgezonden.
Ik meen dat het een Bosnische produktie was ,comedy,en het ging over een bruiloft.Ik geloof dat de familie van de bruid redelijk in de maffia-scene zat
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dat zou Fuse kunnen zijn. Maar dan had je wellicht Bill Clinton ook genoemd...
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
Nee dat was `m idd niet nee.
Het kon ook een kroatische produktie zijn.
tnx anyway.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
hallo beste mensen.
Deze film speelt zich af rond de jaren 1940 ofzo.
Er zijn twee ouders die 13 kinderen hebben ofzo was het.
12 jongens en 1 meisje.
ze beleven van alles mee blablabla.
Maar dan als de jongens volwassen zijn moeten ze naar de oorlog.En ze sneuvelen.
dit is al wat ik nog herriner van deze film enja hij was zwart wit.
zijn wel geen 13 kinderen, maar misschien is het deze film wel: The Sullivans
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
je zou het via de zoekfunctie makkelijk moeten kunnen vinden (als ie erop staat). er staan maar een handvol films op de site uit Bosnie-Herzegovina en Kroatie...
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
Nee uit kroatie kan ik geen enkele film vinden.Uit Bosnie-H idd wel.Daarom hoop ik nogsteeds op iemand die m wel kent.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
als ie niet op de site staat, vrees ik dat niemand hem kent...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Prizzi's Honor heel misschien? Komt niet uit Kroatië, maar de beschrijving lijkt er wel op.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Ben op zoek naar een filmtitel die een aantal jaar geleden ooit op n late zaterdagavond op Ned3 werd uitgezonden.
Ik meen dat het een Bosnische produktie was ,comedy,en het ging over een bruiloft.Ik geloof dat de familie van de bruid redelijk in de maffia-scene zat
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Is het niet gewoon Crna macka, beli macor?
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
Kan bijna niet missen.Dit moet t zijn.Hartstikke bedankt voor het meedenken/zoeken allen.
En jij Zelva in t byzonder.Je kan je prijs afhalen in Utrecht.
Tnx!
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
Ik ben op zoek naar een highschool comedy, uit de vs dacht ik, gemaakt in de late 70´s of 80´s. Ik weet het plot totaal niet meer, maar kan me, heel stom haha, 1 scene herinneren waarin het bloedmooie kreng uit de film topless op een paard over het schoolterein rijdt, puur om te schokeren. Wie weet om welke film het hier gaat? Alvast bedankt voor eventuele reacties.
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik heb het even voor je opgezocht: "Private School", denk ik. Denk ik want 'k heb hem zelf nooit gezien.
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
Dankjewel Katie. Ik denk niet echt dat het hem is, maar hij lijkt me wel leuk.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
ik zoek een film, maar ik weet er bar weinig van. Het enige dat ik nog weet is dat een aantal kinderen (broers en zussen, volgens mij waren het er 3) ruzie hadden met hun moeder, en dan willen ze een nieuwe moeder kopen. Zoiets was het. En dan gaan ze naar een of andere markt om een nieuwe moeder te kopen. Dat is alles wat ik er van weet. Weet iemand waar ik het over heb, ik heb geen idee welke flm het is. b.v.d
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
Jha ik weet wel over welke film je het hebt, maar ik weet ook niet hoe ie heet...
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
GEZOCHT!!!!
Ik ben op zoek naar een highschool comedy, uit de vs dacht ik, gemaakt in de late 70´s of 80´s. Ik weet het plot totaal niet meer, maar kan me, heel stom haha, 1 scene herinneren waarin het bloedmooie kreng uit de film topless op een paard over het schoolterein rijdt, puur om te schokeren. Wie weet om welke film het hier gaat? Alvast bedankt voor eventuele reacties.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Jha ik weet wel over welke film je het hebt, maar ik weet ook niet hoe ie heet...

Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
Hehe, ja sorry, aan zo´n reactie heb je natuurlijk in feite totaal niets.
Rancid
-
- 600 berichten
- 869 stemmen
GEZOCHT!!!!
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
hallo,ik zoek een film die nog maar net. uit is het is een horror of een thriller the gunsh ofzo of the grunsh ik weet niet meer hoe hij precies heet maar er kwam iets in met een wit meisje die van de trap sluipt en griezelig lawaai maakt.
alvast bedankt The only en one Snakevega
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.