- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
hehe... Dat kan ik me wel voorstellen. Vrouwen vallen met veel dingen moeilijk te combineren. 
Duikboten ook. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
.
Je brengt je jezelf er wel heel gemakkelijk van af he... 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ik maakte een domme fout (een priveberichtje hier), maar kan op een een of andere manier geen berichtjes verwijderen. Dus werd het een puntje! Over vrouwen op een geisoleerde plek, dat is trouwens best een favotiet onderwerp van me. 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
het gaat over jagers die een zwarte man uitnodigen om te gaan jagen. dan vertellen ze dat ze op hem gaan jagen en dat hij een uur voorsprong heeft
zoiets 
Is: Surviving the Game
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Over vrouwen op een geisoleerde plek
Mikey, je barst van de briljante ideeen!

Ik zou er een topic over starten. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik zoek:
Een film over een grote, volgens mij best gespierde gast en een kleine. Het is volgens mij een serie films, van dit deel weet ik niet veel meer, maar ik weet nog iets van een auto die van een trap door ballonnen gaat. Die 2 gasten vechten volgens mij best veel. Het is een duo.
Iemand een idee?
Doe je best! B.v.d 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Je hebt het vermoedelijk over de Bud Spencer & Terence Hill films.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Zou best wel eens kunnen, klinkt me bekend. Dank u.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb op Google gekeken, en het is inderdaad een Bud Spencer en Terence Hill film. Nu ga ik even uitzoeken welke ik daarvan heb gezien. Bedankt voor de snelle reactie. 
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Betreft een soort actie-thriller, uit ca. jaren '80 of '90. Drie politieagenten, 2 mannen en een vrouw, worden door een (goede) politiechef naar een leegstaande parkeergarage gestuurd.
Zij worden daar opgesloten en getraind om een criminele organisatie, inclusief alle corrupte hoge pieten bij de politie, op te rollen. Man A en de vrouw vallen voor elkaar. Man B is meer een techneut die o.a. radiografisch bestuurbare autootjes in elkaar knutselt, die hij op afstand kan laten ontploffen. Ook maakt hij kogelvrije vesten, echter slechts 2 stuks die hij aan man A en de vrouw geeft, die daardoor overleven, hijzelf wordt doodgeschoten.
Het plot (drie mensen die getraind worden etc.) lijkt er misschien een beetje op, maar het is niet The Mod Squad.
SpyCow
-
- 68 berichten
- 73 stemmen
ik ben op zoek naar een film. De volgende steekwoorden zijn;
- het speelt zich af in de toekomst. 
- omgeving lijkt sterk op de Marokkaanse woestijn EN een poolgebied.
- film begint met een crash van een transportschip. De overlevenden worden naar het naburige basis gebracht, daar er onder de grond robotwezens razen, eenieder die zich boven de grond bevindt, nemen ze dus te grazen. 
- een groepje van 4 mensen zijn de hoofdpersonen. Wanneer de overlevende in kwestie een jongetje vindt met een teddybeer, niet wetende dat hij een vijandige robot is, mag hij met m mee.
- Met atoomwapens vuren ze af tegen stuk of 300 robotjongetjes met daarbijhorende teddybeer, die allemaal dezelfde uitzien.
- vlak bij het eind, zie je op de ijzige achtergrond de Golden Gate. Nadat de shuttle vandoor is
naar aarde, merk ik een teddybeer op in de shuttle.
enfin m,n olifantengeheugen laat mij in steek, ik weet de titel niet meer.
Iemand? M,n dank zal verpletterend zijn 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Och, ik weet zeker dat ik die film ooit eens gezien heb, maar ik kan niet op de titel komen
Was dat niet met een vent die iemand neerstak om te testen of hij een androide of een mens was?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Met atoomwapens vuren ze af tegen stuk of 300 robotjongetjes met daarbijhorende teddybeer.
Mischien A.I. 2? 
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Eu een film met mensen die gaan kamperen in een bos en dan zijn er wat problemen met moordende bomen ofzo
een idee?
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
[quote="SpyCow :
Met atoomwapens vuren ze af tegen stuk of 300 robotjongetjes met daarbijhorende teddybeer, die allemaal dezelfde uitzien.
enz.
-----------------------------------------
Dat is: Screamers, een van mijn favo Sci-Fi's
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
de film gaat over drugs en het enige wat ik me er van kan herinneren is dat er een babytje overlijd aan hoogstwaarschijnlijk drugs en dat zag er best wel creepy uit helaas heb ik niet meer info ik dacht aan trainspotting maar ik weet het niet zeker
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Die scene zit inderdaad in Trainspotting.
Fred Neil
-
- 251 berichten
- 188 stemmen
Weet iemand de titel van deze film?
Het speelt zich volgens mij af in de 2e wereldoorlog.
Een kerel werkt in Duitsland bij de radio en gaat bij verzet werken. Hij seint geheime codes door via het radioprogramma waarin hij racistische toespraken houd.
Na de oorlog komt hij erachter dat maar één iemand wist dat hij bij verzet zat en die ene gozer is nu dood. (volgens mij gespeeld door john goodman, maar niet zeker)
Dus iedereen ziet hem na de oorlog als een oorlogsmidadiger en hij moet dus op een of andere manier zien te bewijzen dat dat niet zo is.
Iemand toevallig de titel van deze film?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Mother Night: http://www.moviemeter.nl/film/3266
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ik moet vanavond een mexicaanse film meenemen om met een aantal vrienden te gaan kijken. Alleen ze zijn allemaal 15-16 en hebben niet echt een goede smaak. Dus het liefst een film die en goed is, maar die ook mensen met een wat minder verfijnde smaak kunnen waarderen... Wie helpt mij?
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Desperados lijkt me de perfecte keuze
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.