• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.931 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.902 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik had het al geprobeerd met Google, maar kennelijk met de verkeerde flarden tekst. Thanks!

Hier is deze o.a. te horen.

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

tuna88 schreef:

Hallo,

Ik zoek een film die ik jaren terug eens heb gehuurd. Ik heb geen namen enkel wat vage herinneringen.

Een stel dat al een tijdje samenwoont zou gaan trouwen. Hier wachten ze al een tijdje op maar als het afgesproken moment daar is wil hij het toch weer uitstellen. Hier krijgen ze ruzie om. Ze maken elkaar de hele film lang het leven zuur terwijl ze nog altijd samen wonen. Aan het eind van de film zegt hij dat hij toch wil trouwen en ze rijden naar Vegas. Daar staan ze voor het altaar en waar zij het ja-woord geeft, geeft hij het nee-woord. Dat is ongeveer het einde van de film.

Ik snap dat het niet veel info is maar misschien weet iemand iets.

Love stinks (1999)

Je kunt de film vanaf hier helemaal bekijken.

tuna88

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Top dat was hem! 1999 al haha tijd vliegt! ik ga eens kijken of hij net zo leuk was als dat ik hem in m'n hoofd gemaakt had

Bubblez schreef:

(quote)

Love stinks (1999)

Je kunt de film vanaf hier helemaal bekijken.

martin**

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een wat oudere film over een sekte in Amerika, die gezamelijk zelfmoord willen plegen omdat de aarde vergaat. Het complex waar zij in zitten bevind zich onder de grond. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij geloofde zij er ook in dat zij naar een ander sterrenstelsel zouden vertrekken als ze zelfmoord zouden plegen oid.

Op een gegeven moment wordt er ook een politie agent gevangen genomen, die uit eindelijk een jong meisje uit de handen van die sekte red. Er worden ook constant dingen over luidspeakers uitgesproken die door dat complex klinken.

Op het einde van de film komen er allemaal vuurballen naar beneden, het einde van de wereld..

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

martin**

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hmm nee dat is hem niet. Bedankt voor de snelle reactie

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Dan waarschijnlijk Believers (2007)

Trailer

jeezy

• 8 berichten
  • 147 stemmen

In Film > Algemeen > Wie helpt? filmtitel gezocht:

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet. Wat ik wel weet is dat het gaat om een jongetje die in een oorlogssituatie alleen achter blijft in een enorm huis. Op een bepaald moment raken de levensmiddelen uitgeput en breek het jongetje bonbons om zo wat vocht binnen te krijgen. Als het jongetje besluit toch het huis uit te gaan en later terugkomt wordt het huis bewoond door militairen.

Ik weet het, vrij summier, maar wie weet!

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

jeezy schreef:

Dat is King of the Hill (1993) denk ik.

jeezy

• 8 berichten
  • 147 stemmen

Heb even de trailer bekeken maar het is toch niet degene die ik bedoel, misschien nog andere suggesties?

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

martin**

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Bubblez schreef:

Dan waarschijnlijk Believers (2007)

Trailer

Bedankt, dat is hem!! Die stem waarmee die trailer begon was al genoeg xd

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

jeezy schreef:

In Film > Algemeen > Wie helpt? filmtitel gezocht:

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet. Wat ik wel weet is dat het gaat om een jongetje die in een oorlogssituatie alleen achter blijft in een enorm huis. Op een bepaald moment raken de levensmiddelen uitgeput en breek het jongetje bonbons om zo wat vocht binnen te krijgen. Als het jongetje besluit toch het huis uit te gaan en later terugkomt wordt het huis bewoond door militairen.

Empire of the Sun (1987)

Met een geweldige jonge Bale.

jeezy

• 8 berichten
  • 147 stemmen

ook niet

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

100%

jeezy

• 8 berichten
  • 147 stemmen

Ja die is het, empire of the sun! Bedankt

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Ik zoek de film waaruit deze gif is gemaakt. Iemand?

klik

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Via Google vind ik Mirai Ninja (1988) . -edit- kan 'm niet zijn; is geen animatie...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Rare google heb jij MB, mijn google zegt 'gewoon' Akira (1988)

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Niet alleen mijn Google is kennelijk raar; ik dacht nog aan Akira, maar dat leek me te makkelijk. Nou ja, die is weer binnen.

mouthaan

• 37 berichten
  • 2896 stemmen

Ik zoek een film van eind jaren '70 of begin jaren '80 waarbij de mensheid wordt bedreigd door een dodelijk virus. Ik herinner me specifiek dat ze continu inzoomen op een voorwerp om de dodelijke bacterie te vinden. Later blijkt een baby het virus te kunnen overleven vanwege zijn ademhaling (sneller als normaal zoiets)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Gaat het nu om een bacterie of een virus?

Fukkatsu no Hi (1980) ?

Tenminste dat is de eerste virus film die in me opkomt.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3129 stemmen

@mouthaan, dat is The Andromeda Strain (1971)

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Ah, dat bedacht ik me later ook .

't Is ouder inderdaad: The Andromeda Strain (1971)

Zat meer in de pulp

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

Ik ben op zoek naar een scène waarin iemand wegrent in een greenscreen-omgeving (vermoedelijk een eindeloze duisternis), terwijl verschillende gebeurtenissen van vóór deze scène naast hem worden laten zien.

Ik heb het gevoel dat dit best vaak gebruikt is, maar ik zou niet weten in welke film. Iemand een idee?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Twee weken geleden ofzo kwam ik bij iemand in zijn stemlijst een horrorfilm (slasher) tegen. Ik kan nu echter niet meer op de naam komen. Er bleken drie delen van te zijn en het waren Scandinavische films (Noorwegen geloof ik, maar pin me er niet op vast). Films waren niet zo oud, alledrie tussen 2000 en 2010 gemaakt denk ik. Ze leken me wel interessant, maar ik ben nu dus de titels kwijt. Weet iemand over welke films ik het heb?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Zit Død Snø (2009) er toevallig tussen ?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nope, die heb ik ook al gezien trouwens.

Misschien was het ter verduidelijking duidelijker geweest als ik had gezegd dat het gewoon gaat om <titel> I, II en III. Geen verschillende titels dus.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Fritt Vilt (2006) en vervolgen?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ja, dat zijn ze, thanks! Als dank mag je een drankje met me doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.