- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
kinderen
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar een oude horror/griezelfilm, die ik in de jaren 80 eens heb gezien. De volgende stukjes uit de film kan ik me nog herinneren:
- een man en een vrouw en een dochter gaan in een oud huis wonen
- er komt bloed uit de leidingen van de muren
- er ligt bloed in de koelkast
- er komt een glasscherf van het raam in een kat terecht die op de vensterbank ligt.
Nogmaals, het is een film die ik lang geleden gezien heb, dit is dus het enige wat ik me er van kan herinneren. Wie o wie kan me blij maken?
Alvast bedankt !
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een film. Het is een vertelling van Hans & Grietje, ik weet er niet zo heel veel van, enkel dat de heks de twee kinderen liet eten en ondertussen een liedje zong. Voor het peperkoekenhuisje stonden allemaal peperkoekenmannetjes die kinderen blijken te zijn. Op het einde worden ze natuurlijk bevrijd. Weet iemand uit welk jaar deze film komt?
Korsakoff19
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal!
ik zoek een zwarte komedie film gaat over afro amerikanen die jackie brown proberen te bevrijden? in iedergeval springt een man aan het einde van een berg/ klif maar heeft een soort parachute broek aan. ik denk dat de film ongeveer 4 a 5 jaar oud is.
alvast bedankt,
Sukantara
-
- 95 berichten
- 102 stemmen
Ik zoek een film die ik als klein meisje volgens mij rond kerst heb gezien. Het ging over een gezin in een huis in de sneeuw. Ik weet het verhaal eigenlijk niet meer, maar ik dacht een dramafilm. Eigenlijk heb ik heel weining informatie, maar misschien gaat er bij iemand een belletjes rinkelen.
Bubblez
-
- 2079 berichten
- 2555 stemmen
Ik zoek een film die ik als klein meisje volgens mij rond kerst heb gezien. Het ging over een gezin in een huis in de sneeuw. Ik weet het verhaal eigenlijk niet meer, maar ik dacht een dramafilm. Eigenlijk heb ik heel weining informatie, maar misschien gaat er bij iemand een belletjes rinkelen.
Korsakoff19
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
never mind ik heb de film al gevonden:) Undercover Brother:)
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik moest meteen denken aan A Christmas Romance (1994) ?
YouTube - A Christmas Romance Trailer - Olivia Newton John - Gregory Harrison
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Ik heb een quote uit een film alleen ben de bijbehorende film vergeten.
De quote ken ik alleen in grote lijnen dus vandaar werkt google niet. De quote luidt:
Only the best person is good enough to mary your daughter, but there is no best person, until there is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Dacht me te herinneren dat de quote van een van de Burton films kwam, zou dat kunnen? Zou mij verbazen maargoed.
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5104 stemmen
De zoon van vader is ontvoerd en vader moet de losgeld betalen. Ik herinner einde nog. De man moet naar kantoorgebouw met buitenlift. Hij brengt zak geld mee en FBI of CIA probeert hem tegenhouden maar te laat. Hij zit in de buitenlift en hij wordt live gefilmd door de cameraman maar de buitenlift valt snel naar beneden maar wordt geremd en vader leeft nog. Daarna zit de vader in huis en belt naar de dader. Ik denk dat in jaren '90 maar kan ook begin '00.
tukkerstein
-
- 2223 berichten
- 3514 stemmen
ik ben op zoek naar een filmtitel, genre horror,thriller. Er komt een jongeman met een camera in een nieuwe wijk, hij komt langs een huis, ziet een man iets in een kliko doen. De man houdt van schaken en in de kelder heeft hij een schaakspel van dode mensen. Iemand?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
ik ben op zoek naar een filmtitel, genre horror,thriller. Er komt een jongeman met een camera in een nieuwe wijk, hij komt langs een huis, ziet een man iets in een kliko doen. De man houdt van schaken en in de kelder heeft hij een schaakspel van dode mensen. Iemand?
stemvantwente
-
- 50 berichten
- 80 stemmen
Hallo,
Ik zoek een oudere film, een vechtfilm uit mijn jeugd.
Wat ik me nog kan herinneren is dit:
Een jongen word geholpen door volgens mij moest die "bruce lee" voorstellen om een goede vechter te worden.
Hij moest zijn been vast binden aan eens tuk touw, en dan met zijn andere been een hoge pot zien te raken, wanneer dit hem lukte verdween bruce lee.
Wat ik me ook nog kan herinneren is dat het laatste gevecht tegen een grote man was en dat die hem schopte en toen zijn been vast pakte en dat die met een salto achteruit de man onder de kin raakte.
Ik kan helaas niet duidelijker zijn. wie o wie herkent dit?
Groet,
Roy
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Dat is No Retreat, No Surrender (1986).
stemvantwente
-
- 50 berichten
- 80 stemmen
Helemaal goed!! dankje! mooi dat het zo kan.
Groet,
Roy
kellytje1981
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Genres en landen > Vaderfilms:
Ik ben voor iemand een film aan het opzoeken. Titel niet geweten enkel beetje omschrijving. Weet er misschien iemand over welke film het gaat?
Het zou gaan over een vader die kanker heeft. Hij zou verschillende filmpjes opnemen voor zijn zoon. Alles wat die zoon kan tegenkomen op zijn leven. Je ziet hem in de film dus regelmatig tegen een camera praten en zo. Op het einde van de film sterft de vader.
Kan iemand mij misschien helpen?
kellytje1981
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
zou kunnen, ken de film niet, was hem gewoon voor iemand aan het opzoeken, zal het eens vragen
mercikes
Sukantara
-
- 95 berichten
- 102 stemmen
Yes Dank je bubbles dat is hem ! Het komt weer helemaal terug met die houten beeldjes. Super !
Alleen huh, ik zie dat deze film uit 2007 is, dat kan hem dus niet zijn, want ik ben van 1976 en toen ik die film zag was ik een klein meisje he maar ik weet zeker dat er ook houten beeldjes in zaten hoe kan dit nou, is er een oudere versie van ook?
Sukantara
-
- 95 berichten
- 102 stemmen
Ik heb nog even verder gezocht. De film is Treasures of the snow. Toch gevonden !
platesman
-
- 70 berichten
- 49 stemmen
ik zoek een film van al een hele tijd geleden. het enige dat ik nog weet is dat een man zand kreeg in zen handen en zo een hele tijd moest wandelen . maar hij mocht het zand niet verliezen. Ik denk dat in datzelfde verhaal ook voorkwam dat zen vrienden in een val terecht kwamen en dat links en rechts pinnen uit de muur naar hen toekwamen.toen de pinnen hen uiteindelijk bijna verslinden konden ze ontsnappen door op de pinnen te kruipen en er vanboven uit te kruipen .Het is een avonturenfilm denk ik jaren 80
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Klinkt als een van de Indiana Jones films.
platesman
-
- 70 berichten
- 49 stemmen
Klinkt als een van de Indiana Jones films.
het is niet indiana jones. de pinnen kwamen in indiana jones van boven, deze in de film kwamen van links en rechts
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Mijn zus zoekt een film over tieners in een camper, die stelen een juweel en in de haast rijden ze een vrouwtje aan die een vloek over ze uitspreekt. Die vogel vermoordt ze dan. Allemaal. Lijkt dus op thinner, monsterfilm en drag me to hell.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Mijn zus zoekt een film over tieners in een camper, die stelen een juweel en in de haast rijden ze een vrouwtje aan die een vloek over ze uitspreekt. Die vogel vermoordt ze dan. Allemaal. Lijkt dus op thinner, monsterfilm en drag me to hell.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.