• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.793 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.129 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Wazowski

• 54 berichten
  • 4261 stemmen

Of Lord of the Flies (1963 of 1990)?

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

Jesper187 schreef:

Ik zoek eigenlijk ook nog iets. Volgens was het een film, en ergens in de film gingen een paar groepen kinderen in het bos tegen elkaar vechten o.i.d. Volgens mij hadden beide groepen een hut als uitvalsbasis in dat bos ofzo. Ik weet niet of het iemand iets zegt, want het kan bijna niet vager, maar goed, het is dan ook een film die ik meer dan 10 jaar geleden volgens mij ooit gezien heb. Was gewoon benieuwd naar de titel, wie weet zegt 't iemand iets. Volgens mij heb ik hem meerdere malen op tv gezien destijds.

Lijkt me eerder één van de volgende:

La Forteresse Suspendue of

War of the Buttons (1994) of

La Guerre des Tuques

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

War of the Buttons (1994), volgens mij is dit 'm! Heb de trailer bekeken en die katapulten, en die groep kinderen die door het bos rent om aan te vallen herinner ik me nog, dus dit kan bijna niet missen. Bedankt!

kwiekk

• 7 berichten
  • 1 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek een film:

Hoi,

Lang geleden heb ik eens een film gezien waarvan ik de titel totaal vergeten ben. Wat ik me nog kan herinneren is: Het gaan over een aantal midden 30'ers die werken in een groot bedrijf. De hoofdrolspeler overslaapt zich altijd en is totaal niet gemotiveerd om te gaan werken. Samen met zijn andere collega's proberen ze de firma over te nemen d.m.v. documenten te ver wisselen. Het speelt zich af in een Amerikaans stadje. Wat steeds terugkomt is hoe hij gedemotiveerd opstaat; zich ziek meldt, overslaapt...

Hopelijk weet er iemand hier iets meer van,

groeten,

kwiekk

kappeuter (crew films)

• 74753 berichten
  • 5988 stemmen

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8325 stemmen

...Je bent me nèt voor, kappeuter!

Brix

• 19810 berichten
  • 5220 stemmen

Jesper187 schreef:

War of the Buttons (1994), volgens mij is dit 'm! Heb de trailer bekeken en die katapulten, en die groep kinderen die door het bos rent om aan te vallen herinner ik me nog, dus dit kan bijna niet missen. Bedankt!

Er is (eventueel) ook nog de originele versie:

La Guerre des Boutons (1962)

Trein102M

• 3 berichten
  • 11 stemmen

In Overigen > Algemeen > Op zoen naar een filmtitel:

Hey ik ben net nieuw hier ik weet niet zeker of men topic hier wel hoort.

Het ik ben op zoek naar een filmzaal ik lang gelede voorstudiën van zag: een man vliegt in de gevangenis terwijl zijn vrouw zwanger is. Omdat zij niet voor het kind kan zorgen staat ze hem af aan een pleeg gezin/ adoptie gezin. Haar man komt na enkele jaren vrij (ik denk 10 jaar) en hij eist zijn zoon terug maar na een tijdje vervalt de man terug in zijn oude gewoontes. Alvast bedankt

drakin

• 59 berichten
  • 40 stemmen

Ben een weekje weggeweest maar denk dat sparkie undercover blues(1993) wel eens kan zoeken.

of misschien betrayed uit 1988

point break en true lies zou ook nog kunnen maar dat was niet met b acteurs

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

Trein102M schreef:

In Overigen > Algemeen > Op zoen naar een filmtitel:

Hey ik ben net nieuw hier ik weet niet zeker of men topic hier wel hoort.

Het ik ben op zoek naar een filmzaal ik lang gelede voorstudiën van zag: een man vliegt in de gevangenis terwijl zijn vrouw zwanger is. Omdat zij niet voor het kind kan zorgen staat ze hem af aan een pleeg gezin/ adoptie gezin. Haar man komt na enkele jaren vrij (ik denk 10 jaar) en hij eist zijn zoon terug maar na een tijdje vervalt de man terug in zijn oude gewoontes. Alvast bedankt

Like Dandelion Dust (2009) misschien?

coño

• 183 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben opzoek naar een film met Christopher Walken. Ik heb meerdere keren gezocht op IMDb maar tot dusver geen resultaat. Ik weet nog dat het karakter van Walken constant in een stoel zat (volgens mij werd hij gegijzeld gehouden, maar nochatans was hij er kalm over) en op begeven moment werd zijn vinger geamputeerd. Tenminste daar werd over gesproken.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Trein102M

• 3 berichten
  • 11 stemmen

Hey

Ben op zoen naar een film nog niet zo lang uit denk ik. Een man staat buiten op een balkon omdat hij "zelfmoord" wil plegen maar ondertussen roven zijn kompanen een bank (of zoiets leeg)

g

Trein102M

• 3 berichten
  • 11 stemmen

dank je wel wat is dit een handige site

Mirob1

• 90 berichten
  • 87 stemmen

Ik zoek een film maar heb weinig aanwijzingen. Ik weet nog dat op de kaft een groen, geel achtig wezentje stond beetje fluffy. Het was een familiefilm wat op het wezentje na geen tekenfilm was, maar gewoon met echte mensen. Iemand?

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

schram101

• 16750 berichten
  • 2367 stemmen

Laatst zag ik op de Nederlandse tv, volgens mij RTL of zoiets, een trailer van een HBO serie. De serie leek te gaan over de oorlog in het Midden Oosten en leek daarom een beetje op films als Black Hawk Down, The Kingdom en Green Zone.

Volgens mij was het een nieuwe serie, al had ik niet het idee dat die op RTL uitgezonden ging worden maar was het gewoon een HBO commercial.

Iemand een idee om welke serie het gaat?

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Generation Kill?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2564 stemmen

Armadillo zou ook kunnen. Alleen, het is een docu.

Wellicht kunnen jullie mij helpen aan een filmtitel. Het is een romantische/drama film van (ik denk) al wel een jaar of 10 geleden.

Er zijn een broer en een zus.

De zus brengt hem in contact met een vrouw die volgens haar (de zus) paranormaal begaafd is.

De broer geloofd niet in die ' onzin' maar neemt toch contact met haar op, of ze komen met elkaar in contact. De broer moet er hoe langer hoe meer in geloven, maar het is achteraf allemaal informatie die zijn zus aan die vrouw doorgaf.

In mijn gedachten was de mannelijke hoofdrolspeler Patrick Dempsey, maar als ik in zijn filmlijst kijk zie ik daar niet een herkenbare titel.

Ik ben benieuwd of jullie hier iets mee kunnen.

schram101

• 16750 berichten
  • 2367 stemmen

Jesper187, dat zou em wel eens kunnen zijn ja. Thanks!

In Film > Algemeen > Ik zoek een film, wie kan mij helpen?:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een film, en kan niet meer op de naam komen.

Ik heb deze film 1 of 2x gezien, maar wil hem nog eens zien.

De film heeft wel wat weg van The Notebook.

Een man en een vrouw wonen in een huisje, en op een gegeven moment begint die vrouw dingen te vergeten, zelfs raakt ze de weg een aantal keer kwijt.

Die vrouw komt dan in zon tehuis, en kent haar man niet meer.

Ze word dan verliefd op een medebewoner.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

mikey

• 29036 berichten
  • 5194 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74753 berichten
  • 5988 stemmen

Alsnog verplaatst.

allmodcons

• 386 berichten
  • 9660 stemmen

Marianna1989 schreef:

In Film > Algemeen > Ik zoek een film, wie kan mij helpen?:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een film, en kan niet meer op de naam komen.

Ik heb deze film 1 of 2x gezien, maar wil hem nog eens zien.

De film heeft wel wat weg van The Notebook.

Een man en een vrouw wonen in een huisje, en op een gegeven moment begint die vrouw dingen te vergeten, zelfs raakt ze de weg een aantal keer kwijt.

Die vrouw komt dan in zon tehuis, en kent haar man niet meer.

Ze word dan verliefd op een medebewoner.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Dit is waarschijnlijk de onderstaande film:

Away from Her (2006)

Ahaaa dank je wel.. Dat is 'm !!

Die ga ik van de week dus nog eens kijken.

Fletch

• 22 berichten
  • 49 stemmen

Ik ben zoek naar (waarschijnlijk) een Italiaanse film (waarschijnlijk) uit de jaren 70 . Het gaat over een man die lang heeft gespaard voor het kopen van een tv. Hierna raakt hij compleet verslaafd aan apparaat en sluit zicht af van de buitenwereld en zijn gezin.

Hij denkt dat dat de beelden buiten de tv tot leven komen. Aan het einde blijkt dat hij gelijk heeft gehad. Hij wordt gedood door soldaten of indianen.

Wie kan mij helpen?

coño

• 183 berichten
  • 0 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.