• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.793 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.129 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Nee is hem helaas ook niet bierbak.

moow123

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Oh handig zo`n topic!

Ik ben ook op zoek naar een film titel. Athans, me moeder is er naar op zoek. En wat zij mij er over kon vertellen is het volgende:

Een stel is op vakantie en ligt op het strand. Er komt een naakte man langs die tripjes verkoopt. Ze besluiten een trip te gaan boeken alleen gaat de man van het stel niet mee en gaat alleen de dame mee. Uiteindelijk besluit de man van het stel te gaan kijken wat ze op het tripje doen en vindt hij zijn vrouw vrijend met de naakte man.

Meer kon me moeder er niet over vertellen, ik weet het het is maar een kort stukkie, maar wie weet over welke film zij het heeft?

Groetjes!

Ch3wb4cc4h

• 116 berichten
  • 0 stemmen

moow123

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Jaaaa dat is hem! Dank je wel!

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

na het zien van i spit on youre grave wat ik nogal heftig vond moest ik denken aan

een film uit de jaren 70 wat ook zo heftige scene had maar weet verder niets meer van deze film.

staat mij het volgende bij;groepje mannen in de natuur( volgens mij kamperen of zo weet ik

niet meer precies)worden aangevallen door een groepje andere mannen en vervolgens

verkracht en vernederd(een wat dikkere man moest een varken na doen of zoiets)

vraag me af welke film dit zou kunnen zijn.

blijkbaar had ik deze scene verdrongen en kwam weer naar boven na het zien van eerder

genoemde film.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

ja inderdaad bedankt voor je snelle reactie

j0enne

• 163 berichten
  • 3847 stemmen

Net Cry Freedom gekeken, en één scene deed me ineens zo erg denken aan een scene in een andere film. Alleen ik weet de titel niet meer.

In die film is er één of andere illegale demonstratie van Afrikanen, dan staan ze recht tegenover 't leger dat doodleuk begint te schieten. 2 broers zitten in dat leger, ééntje daarvan trekt 't allemaal niet en wil niet schieten.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Cry, the Beloved Country (1995) ?

A Dry White Season (1989) ?

A World Apart (1988) ?

Catch a Fire (2006) ?

Dangerous Ground (1997) ?

Country of My Skull (2004) ?

Je kan ook nog zoeken op 'apartheid' hier op MM (plotomschrijving), dat levert een flinke lijst op.

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Mocht ik ooit de film tegenkomen die ik bedoel (zie mijn eerdere berichten) dan plaats ik hier wel de titel van de film. Misschien dat er belangstellenden zijn die hem dan ook een keer willen zien ?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

@ sparkie: nog een gokje, Desert Saints (2000) ?

En anders kun je hier nog je lol op...

j0enne

• 163 berichten
  • 3847 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Cry, the Beloved Country (1995) ?

A Dry White Season (1989) ?

A World Apart (1988) ?

Catch a Fire (2006) ?

Dangerous Ground (1997) ?

Country of My Skull (2004) ?

Je kan ook nog zoeken op 'apartheid' hier op MM (plotomschrijving), dat levert een flinke lijst op.

Geen van de genoemde titels is 't helaas. Via apertheid ook niet. Toch bedankt.

Ohhh. Verschrikkelijk, nu blijft 't maar in m'n hoofd spoken en moet ik die titel weten haha!

bino020

• 10 berichten
  • 22 stemmen

Hee mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn vriendin zoekt een film, romantische comedy dacht ik,

Het gaat Over dat een vrOuw allemaal opdrachten voor hem heeft tot ze elkaar in het echt ontmoeten.. Meer details heb ik niet sorry..

Film was paar jaar geleden keer op tv gekomen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ch3wb4cc4h

• 116 berichten
  • 0 stemmen

bino020

• 10 berichten
  • 22 stemmen

Nee dat is hem niet:(

De einde is dacht ik dat ze elkaar bij een boom ontmoeten,

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Nee helaas Meneer Bungel, dat levert ook niks op. Niet dat het wat uitmaakt, maar die film is vroeger op canalplus uitgezonden. Als ik nu maar één acteur wist die daarin meespeelde, dan had ik het kunnen opzoeken.

Misschien nog iets wat ik kan vermelden. De bad guys in die film, die hadden echt van die smerige, gemene trekjes in hun gezicht en liepen in nette pakken rond. Ook zag ik op een gegeven moment dat, zeg maar de good guy samen met een meisje in een gebouw een hoop trappen op en af liepen om te vluchten, toen ze eenmaal betrapt werden als undercover agenten.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Rush (1991) of Narc (2002) misschien?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

bino020 schreef:

Het gaat Over dat een vrOuw allemaal opdrachten voor hem heeft tot ze elkaar in het echt ontmoeten.. Meer details heb ik niet sorry..

Film was paar jaar geleden keer op tv gekomen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

My Sassy Girl (2008) ?

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

nee jammer Meneer Bungel. Misschien dat ik hem ooit op een tweedehands marktje of zo in een dvd bak bij toeval zal tegenkomen. In ieder geval, iedereen bedankt voor het meedenken.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Yw, misschien schiet er mij nog es wat te binnen; dat van het pistool kapot slaan komt me ergens toch bekend voor...

S.Janssen

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Al een tijd ben ik op zoek naar de titel van een film. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

De film gaat over een jong meisje (ik geloof een schrijfster). In de film ontmoet zij een oudere man. Ze krijgen een (soort) relatie. Hij geeft commentaar op haar schrijven, want hij schrijft of schreef zelf ook. Hij woont in een groot huis en heeft een dochter van de leeftijd als het meisje waar de film over gaat.

Wanneer het meisje verandert van baan (of er komt een nieuwe directrice binnen het bedrijf waar ze al werkt), komt ze er achter dat haar bazin vroeger het bed deelde met hem.

Ook belandt hij in het ziekenhuis. Ik geloof door hartklachten.

Tussen de film door komen er termen uit het schrijvervak voorbij. Er wordt dan een bepaalde term of een bepaald woord uitgelegd.

In de film komt naar voren dat hij meer levenservaring heeft dan zij.

Ik geloof dat het meisje blond haar had en in mijn herinnering werd hij Archy/Archie genoemd, maar dit kan ook uit een andere film zijn

Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb kunnen uitgeleggen.

Alvast bedankt!

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Ik zoek eigenlijk ook nog iets. Volgens was het een film, en ergens in de film gingen een paar groepen kinderen in het bos tegen elkaar vechten o.i.d. Volgens mij hadden beide groepen een hut als uitvalsbasis in dat bos ofzo. Ik weet niet of het iemand iets zegt, want het kan bijna niet vager, maar goed, het is dan ook een film die ik meer dan 10 jaar geleden volgens mij ooit gezien heb. Was gewoon benieuwd naar de titel, wie weet zegt 't iemand iets. Volgens mij heb ik hem meerdere malen op tv gezien destijds.

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Yw, misschien schiet er mij nog es wat te binnen; dat van het pistool kapot slaan komt me ergens toch bekend voor...

Ja dat komt er zeker in voor. Want die criminele organisatie hebben vermoedens dat die hoofdrolspeler een agent is, maar weten op dat moment nog niks zeker. De spanning in die film is op dat moment te snijden, want je denkt dat hij dan door de mand valt, maar dat is dan (nog) niet zo. Die kerel (bad guy) geeft die hoofdrolspeler, nadat hij dat pistool heeft kapotgeslagen op die rots, een schouderklopje .. zo van ... we hebben er naast gezeten dat jij een agent was.

De camera laat dan zien dat die agent een tweede wapen ergens verborgen heeft bij zijn enkels dacht ik.

bino020

• 10 berichten
  • 22 stemmen

Het gaat Over dat een vrOuw allemaal opdrachten voor hem heeft

Waarschijnlijk 10 opdrachten, en wat ik me nog kan herinneren

Is dat hij naar een boom gaat, en daar lag een steen, en onder een steen lag een brief..

Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

bino020 schreef:

Het gaat Over dat een vrOuw allemaal opdrachten voor hem heeft

Waarschijnlijk 10 opdrachten, en wat ik me nog kan herinneren

Is dat hij naar een boom gaat, en daar lag een steen, en onder een steen lag een brief..

Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen..

Nogmaals dan:

My Sassy Girl (2008) ?

bino020

• 10 berichten
  • 22 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Nogmaals dan:

My Sassy Girl (2008) ?

Hee moviemafketel

Nee dat is hem helaas niet:(

In ieder geval bedankt.

bierbak

• 390 berichten
  • 0 stemmen

Jesper187 schreef:

Ik zoek eigenlijk ook nog iets. Volgens was het een film, en ergens in de film gingen een paar groepen kinderen in het bos tegen elkaar vechten o.i.d. Volgens mij hadden beide groepen een hut als uitvalsbasis in dat bos ofzo. Ik weet niet of het iemand iets zegt, want het kan bijna niet vager, maar goed, het is dan ook een film die ik meer dan 10 jaar geleden volgens mij ooit gezien heb. Was gewoon benieuwd naar de titel, wie weet zegt 't iemand iets. Volgens mij heb ik hem meerdere malen op tv gezien destijds.

Dat kan eigenlijk wel Hook (1991) zijn, en heel misschien Stand by me (86). Is allemaal wel nog wat anders maar gezien de vaagheid...

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Stand by Me moest ik ook meteen aan denken, maar blijkt hem niet te zijn na er even snel doorheen te zijn gegaan. Hook ook niet. Stand by Me komt wel dicht in de buurt volgens mij, vooral qua setting enzo.

bierbak

• 390 berichten
  • 0 stemmen

Mean Creek dan misschien? Maar dat zal te nieuw zijn gezien het normaal meer dan 10 jaar oud zou moeten zijn. Jammer dat ik je niet kon helpen.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Nee, dat is 'm ook niet. Volgens mij waren het ook twee best grote groepen die tegen elkaar streden. Ik ben er ook niet zeker van of het een film, mini-serie of serie was. Want het is echt heel erg lang geleden en alleen dat is me een beetje bijgebleven. Wat er in de rest van de film gebeurde kan ik zo niet voor de dag halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.