• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.793 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.145 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.179 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

noll86

• 14 berichten
  • 3 stemmen

In Filmdragers en apparatuur > Titels > ik zoek een film weet niet hoe hij heet:

hallo allemaal,

ik ben al eenigetijd opzoek naar een film.

had hem gezien toen ik nog jonger was.

hij ging over een man die waan ideeén had.

hij kreeg van god door wie hij moest vermoorden en dat deed hij dan in zijn hooischuur.

zijn kinderen gingen erin mee maar later vermoorden ze hun eigen vader want uiteraart ook hij was slecht.

hoppelijk weeten jullie welke film het is .

mvg noll86

noll86

• 14 berichten
  • 3 stemmen

ojah de vader onthoofde mensen met een bij op een houtblok.

veder weet ik het niet meer 100%

Daan258

• 3736 berichten
  • 2577 stemmen

noll86 schreef:

In Filmdragers en apparatuur > Titels > ik zoek een film weet niet hoe hij heet:

hallo allemaal,

ik ben al eenigetijd opzoek naar een film.

had hem gezien toen ik nog jonger was.

hij ging over een man die waan ideeén had.

hij kreeg van god door wie hij moest vermoorden en dat deed hij dan in zijn hooischuur.

zijn kinderen gingen erin mee maar later vermoorden ze hun eigen vader want uiteraart ook hij was slecht.

hoppelijk weeten jullie welke film het is .

mvg noll86

Dat moet bijna.zeker wel Frailty zijn uit 2001

MvG

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Beste mensen,

Ik zoek een film waar mensen op een eiland gezet worden en elkaar af moeten maken.

Ik bedoel niet The Game (1984).

Bvd.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8515 stemmen

MvG

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Thanks! ik zocht inderdaad The Condemned (2007)

noll86

• 14 berichten
  • 3 stemmen

thnx daan ik denk dat dat hem is jah.

ga hem gelijk binnen hallen.

noll86

• 14 berichten
  • 3 stemmen

mvg misschien battle royal??

Daan258

• 3736 berichten
  • 2577 stemmen

noll86 schreef:

thnx daan ik denk dat dat hem is jah.

ga hem gelijk binnen hallen.

YW

congo

• 898 berichten
  • 0 stemmen

Ik moest ook meteen denken aan Battle Royale. Ben zelfs verbaast dat die niet als eerste werd genoemd.

noll86

• 14 berichten
  • 3 stemmen

hey mensen

ik heb alweer een film waar ik de titel niet van ken.

het is een film van snoop dogg.

het gaat over een oud huis waar een skelet van een hond ligt.

en volgens mij groeit dat skelet uit tot een hond bij elke moord ofzo.

maar uit eindelijk is het een demonische hond die gaat moorden.

hoppelijk heb ik het niet te vaag uitgelegt.

mvg noll86

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2578 stemmen

Ik denk Hood of Horror (2006)

noll86

• 14 berichten
  • 3 stemmen

nee sorry bubblez dat is hem niet.

maar ik wil hem wel zien

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Valerayko

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

ik zoek ook een filmtitel.

Wat ik me van deze film kan herinneren is dat een groep mensen in een onderzeeër op de bodem van de oceaan terecht komt. Vervolgens gebeuren er rare dingen zoals een kwallen aanval. Ik kan me ook nog herinneren dat in een ander schip daar in de buurt een perfect ronde gouden bol was. Ben benieuwd.

Mvg

Valerayko

Oja het is een beetje in de sferen van The Abyss

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Valerayko schreef:

Hallo,

ik zoek ook een filmtitel.

Wat ik me van deze film kan herinneren is dat een groep mensen in een onderzeeër op de bodem van de oceaan terecht komt. Vervolgens gebeuren er rare dingen zoals een kwallen aanval. Ik kan me ook nog herinneren dat in een ander schip daar in de buurt een perfect ronde gouden bol was. Ben benieuwd.

Mvg

Valerayko

Oja het is een beetje in de sferen van The Abyss

Sphere (1998)

gibajoca

• 5 berichten
  • 1 stemmen

Ik ben op zoek naar een film maar het probleem is dat ik er niet zoveel (meer) van weet.

Volgens mij ging het over een vrouw die in een restaurant werkt en daar hele mooie desserts maakt. Van die kunstwerken.

en volgens mij wou ze dr eigen restaurant openen.

Wie herkent dit en weet welke ik zoek????

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Wazowski

• 54 berichten
  • 4261 stemmen

Of No Reservations (2007) of het Duitse origineel Bella Martha (2001)?

noll86

• 14 berichten
  • 3 stemmen

thnx naomi dat is hem inderdaat

Schabolleke

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Schabolleke schreef:

(quote)

nope

Wel dus! Excuus & Dank.

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Dag allemaal,

Ook ik zoek de titel van een film.

Vermoedelijk ergens in de jaren 90 geproduceerd. Het gaat over een aantal mannen (leeftijd, in de veertig begin vijftig) die zich sinds de schooltijd niet meer hebben gezien. Ik dacht dat ze ergens in het bos elkaar tegenkwamen in zo'n blokhut. Ze hebben allemaal uiteenlopende beroepen.

De een is politieman geworden, de andere een geestelijke, weer een ander (ik dacht) een advocaat. Er wordt veel gepraat in die film. Uiteindelijk loopt het uit de hand, want volgens mij draait het om geld.

Dit is zo'n beetje de informatie die is bij mij blijven hangen. Of het verhaallijn helemaal klopt weet ik niet, maar ik het hoor het wel.

Alvast bedankt voor reacties.

sparkie

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Het was even zoeken: The Lesser Evil (1998)

Gonzo8000

• 486 berichten
  • 10 stemmen

gibanel schreef:

hoi allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ben al een tijdje op zoek naar deze film. Ik heb hem zo´n 20 jaar geleden gezien...

Het speelt zich af in een vernietigingskamp, waarschijnlijk Auschwitz.

Echt een gruwelijke film die de gebeurtenissen laat zien die er toen gebeurde.

Zover ik mij kan herinneren komen de volgende items erin voor:

- Mengele die proeven doet op tweelingen om de oogkleur te veranderen.

Wanneer dit bij (ik geloof meisjes) lukt, wil hij die ogen hebben.

Een dag later komt een soldaat met een potje met daarin die ogen.

- Dan werkt er een man bij het sonderkomando die de lichamen uit de gaskamers moet halen.

Dan ziet hij zijn naaste ertussen liggen en stort in. vervolgens komt er een Nazi, die vraagt of er een probleem is en schiet de man neer.

- Verder is er een gevangen vrouw die werkt voor een officier (die meer haar wil). Haar drijfveer is dat haar zoon aan de andere kant van het hek zou zitten. Ze wil haar zoontje heel graag vinden en doet vanalles voor de officier. Echter wordt zij door hem aan het lijntje gehouden, want hij weet helemaal niet waar het zoontje is.

Ik heb er samen met een vriendin naar gezocht, het volgende hebben we aan informatie verzameld:

- hij is waarschijnlijk uit de jaren 70/80

- het is niet Grey Zone

- hij is engelstalig

super bedankt alvast!!

Volgens mij is Escape from Sobibor

bierbak

• 390 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit ook met iets in mijn hoofd.

Film is een thriller/actiefilm, heel waarschijnlijk uit de jaren 90. De hoofdrolspeler is een zwartharig acteur misschien beetje Jack Scalia type, speelt een agent dacht ik maar ben ook dat niet zeker. Ik herinner me slechts nog een 3-tal vage fragmenten:

- De hoofdrolspeler zit in een of andere louche bar, weinig volk maar toch zie je op de achtergrond een paaldanseres in haar blote borsten dansen.

- Een soort zwartharige femme fatale verschijnt op een balkon van haar gigantische villa en gooit haar kledij/kamerjas uit (ik ben geen viespeuk hoor).

- Naar het einde toe belandt de hoofdacteur in een vervallen huis, waar een schietpartij ontstaat. Hij loopt met zijn pistool traag door dat huis en er wordt vooral veel plots door het houten plafond ed geschoten.

Er heerste een wat broeierige sfeer en het was al bij al toch meer thriller dan actie denk ik. Eventueel wat erotisch getint.

Hopelijk kan iemand me helpen.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Nee, Escape from Sobibor is het sowieso niet.. Ik zal even goed nadenken, komt me bekend voor.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

bierbak schreef:

- Een soort zwartharige femme fatale verschijnt op een balkon van haar gigantische villa en gooit haar kledij/kamerjas uit (ik ben geen viespeuk hoor)

Is toch ook niks vies aan lijkt me eerder gezond wanneer je dat mooi vindt.

bierbak

• 390 berichten
  • 0 stemmen

Haha ook waar. Het is alleen wat frappant dat 2 van de 3 dingen die ik me nog voor de geest kan halen met blote grieten te maken hebben.

DonDarco

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > film gezocht(al jaren op zoek):

Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden eens gezien heb bij men toenmalige vriendin. het is een film die gaat over moeilijke jongens in een soort bootcamp die uitgezonden worden naar een eiland. hierbij worden ze 1 voor 1 vermoord door wat op het einde blijkt, de vader van 1 van de jongens. er is namelijk 1 overlevende hierbij. in de film komen de jongens ook nog een groep meisjes tegen die er ook zitten voor rehab. zou iemand me kunnen helpen aub?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.